Şimdi Ara

Memnum Kalmadığım TV'yi Tüketici Hakem Heyeti Kararıyla İade Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
5.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Genelde okuduğum TV alımları sonrasında yaşanan şikayetleri bir TIK ileriye taşıyamayanlara yol gösterecek bir konu açmak istedim.

    Aylarca araştırıp,onlarca para verip sahip olduğumuz bazı marka TVlerin bize yaşattığı sıkıntı ve stresi yaşayanlar çok iyi bilir.Bize layık görülen bu eziyetin karşılığı olarak firmalardan beklenen kabullenme,ses çıkarmama beklentisini aşmak adına hepimizin cesaretle,üşenmeden yapmamız gereken ufak şeyler var bunların üzerine biraz değinelim.

    Öncelikle yaşadığım sıkıntı neydi:
    Aylarca araştırma sonrasında haziran ayında teknoloji marketlerinden bir tanesinden büyük bir heyecanla Philips 49PUS7101 model TVyi 3300 TL gibi bir fiyata aldım.Tamda Dünya kupası maçlarını seyir zamanı.Bir sonraki gün kurulum yapıldı herşey hazır. Ölü Piksel yok temiz gözüken görüntüleri iyi bir televizyon.Sonra maçlar başladı oda ne ekranda yukarıdan aşağıya doğru şerit şerit gölgeler.Sadece yeşil sahadaki hareketli görüntülerde belli oluyor.bir iki gün sonra farkettimki 60-70.dkk dan sonra dikkatim dağılmış telefona dalmışım.Ekrana bakmıyorum.Bu hayli etkiledi beni.

    aradım müşteri hizmetlerini servis yönlendirdiler. Gelen servis baktı bişey yok gözlük kullandığından göz yanılması dedi.İstersen alalım haftalarca beklersin dedi.Gönderdik elemanı.Aile fertlerinin hepsi aynı problemi görüyorlar ve gözlük kullanmıyorlar.Mail attım aldığım yere ilk haftasında değişim asla yok mağazan aldığınız için cevabından sonra. Benim stres sıkıntı artmaya başladı.
    Temmuz ayında bir cesaret Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Orada derdimi anlattım,bir dilekçe doldurdum fatura ile birlikte verdim.
    Tabiki zorlu bir süreç evde ufaklıktan televizyona zarar gelmesin diye harcadığımız çabalar,yaşadığımız stres,sıkıntı,üzüntü hepsi yaşandı.

    4.Ayın sonunda eve tebligat geldi bilir kişi atanmıştır diye.
    akşamında adam aradı konuştuk randevulaştık eve geldi.İnceledi detaylı bir şekilde baktı ayarlarla oynadı karanlıkta seyretti.Baya anlattı bu tvlerin özelliklerini,olabilecekleri.Adamın dediği bir çok marka model tvlerde senin şikayet var Bu Edge Led kaynaklı problemleri felan.Tespit ettiği farklı sıkıntılarda oldu bizim anlayamadığımız bir çok şey sıralad; hareketli sahnelerde problem olduğunu diye belirtti.
    Raporda yazacağını söyledi.

    Sonuç;

    E-Devlet üzerinden sürekli takipteyim bu arad tabi.

    6.ay içerisinde tebligat geldi.Kararda haklı bulunduğum ve isteğim olan ücret iadesinin tarafıma yapılacağı yönünde çıktı.

    akşamında aldığım yerden SMS geldi ürünü faturasıyla birlikte mağazaya getirin diye. Bende onlara ben gelmem siz gelip alın dedim.3 gün sonnra gelip aldılar.Hafta sonu sanırım paramı alacağım.

    Bu süreç böyle yaşandı. Buna benzer çok problem olduğu belli.Kafanıza takmayın aldığınız mağazayı Tüketici Hakem Heyetine şikayet edin sorun çözülsün herşey bizden yana.
    onlar utansın siz utanacak bir şey yapmıyorsunuz.
    Yardımcı olabileceğim birşey olursa sorularınızı bekliyorum.







  • Hersey iyi guzelde 6 ay boyunca stres sikitni yasa sonra adamlar sadece tamam peki iade aliyoruz desin. Kesinlikle bu kadar hafif olmamali cezalar, zaten bu yuzden de adamlar kafa tutabiliyor dalga gecer gibi de git sikayet et diyebiliyor. Cezalar caydirici olmali ve belli sayida davayi kaybeden kurum hakkinda yaptirim olmali, yoksa her urun icin bu kadar debeleneceksek isimiz var ....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eric13 E kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle.Herkes internetten alıcak diye bir kural yok.Milyonlarca televizyon satılıyor ve bunlar teknoloji marketlerinden alınıyor.14 gün iade her alışverişte olmalı özelliklede teknolojik ürünlerde.
  • Bu vesileyle yazayim dukkandan aldiginiz urunlerde iade suresi 7 gun 14 degil ve ilk gozlem disinda iade hakkiniz yok. Yani aktif kullanamazsiniz urunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici mahkemesine şikayette bulunmanın tüketiciye toplam maliyeti nedir? Ve tvyi bu dönem sırasında kullanmaya devam ettiniz değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhangi bir ücret ödemedim,Televizyonu aldığım günden beri kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric13

    Bu vesileyle yazayim dukkandan aldiginiz urunlerde iade suresi 7 gun 14 degil ve ilk gozlem disinda iade hakkiniz yok. Yani aktif kullanamazsiniz urunu

    Media Markt da 14 gün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bizde philips tv için tüketici heyetine başvurduk tarafımıza para iadesi kararı çıktı 1 ay i geçti götürdük vatana vatanda itiraz etmiş daha bekliyo eşinize kararı diyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bilgisayar karşı dava açmış demekki hakları olduğu gelen karardada yazıyordur.Bizim aldığımız yer karşı dava açmadı.ama birşey çıkacağını zannetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün paramı aldım,kurtuldum.
    Mağaza çalışanı sanki babasının şirketiymiş gibi zorluk çıkardı,elimde hakem heyeti kararı olmasına rağmen.
    parayı peşin istiyorum bana birikmesi lazım 2-3 gün sürer diyor.Sen bunu ödeme icra memurlarını kapıya dayarım dedim parayı verdi hemen.

    Bu ara TV almayı düşünmüyorum.Piyasadaki çoğu ürün bildiğiniz çöp.Bir şey dikkatimi çekti Bimekste ürün yok ne internet mağazasında nede mağazalarında, sordum niçin böyle diye elmi değiştiriyorsunuz felan diye.
    yok dedi ekonomi kaynaklı ünümüzdeki aylarda hep böyle olacak diyorlar.Dolar artıyor stoğu olanlar mağazaları dolduruyor, olmayanlar boş.
    Yeni ürünlerde kolay kolay gelmez diyorlar. Kafam iyice karıştı.
    TV işi beklemede.




  • Hocam ne tesadüftür ki bende Philips TV de sizin ifade ettiğiniz banding sorunu ve bu soruna ilave ölü piksel / reset atma gibi sorunlarla uğraşıyorum. Model 43PUS6412.



    Toplam karar ve kararın uygulanma süreci kaç ay aldı? Güncelleme yapar mısınız?



    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bilirkişi ataması yapılıyor, incelemesinden sonra karar veriliyor.
    Toplamda 6 ay gibi.
  • 2 sene önce aldığım televizyonun iadesini alıp verdiğim ücreti iade etmesi yeterli mi sizce o gün aldığım televizyonun eşdeğeri bugün 1,5 misli oda en az bu konuda açılabilecek başka bir dava yok mu veya ayıplı ürünü iade almamak için türlü türlü yola başvuran bu dünya devi firmalara buranın patagonya olmadığını anlatamayacak mıyız ben hatayı yapanın yaptığı hata yanına kar kaldığı müddetçe bizim bu yakınmalarımız bitmez diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altunsoymc A kullanıcısına yanıt
    ürün değişimi isteye bilirsiniz. Aynı ürün olmadığından son çıkan ürünlerden değişim yaparlar.
    Tüketici Hakem Heyetine başvururken belirtmek gerekir değişim istediğinizi.
  • Hocam PM attım. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlu tv yi koşulsuz şartsız değiştirmek yada parasını geri vermek zorunda olduklarını bilmeyen kaldımı şu ülkede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, iade işleminde ürünün kutusu ile mi teslim edilmesini istiyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ürünün kutusu ile birlikte mi teslim edilmesini istiyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar bende sizin gibi sıkıntı çekiyorum tüketici hakem heyetine verdim. Televizyonu alalı 14 günü geçmedi. Servis hatayı kabul etmedi hata ise televizyonun üst kısmında ışık sızması ve bulutlanma var. servis bunu normal kabul etti. bizde tüketici hakem heyetine başvuruda bulunduk. Televizyonun ayağıda yamuk 1 cm ne zaman karar gelir bize acaba.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.