< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
O nedenle çoğu konuda DIY üzerinde uzmanlaşmaya çabalıyorum. DIY projeler yapmak her zaman kafayı çalıştırır. Ustaların çoğu tokatçıdır. Kombinin basit bir arızası vardır sana 7000 TL masraf çıkarır oysa ki ufak bir ayarla kombi yeniden çalışır hale gelir üstüne çalışır parçayı değiştirip bozuk parçayı sana kitliyorlar. Ustalara güven olmuyor. Özellikle bilgisayar sektöründe çalışan bir tekniker olarak söyleyebilirim ki, garanti kapsamında servise gönderilen çoğu cihaza bazen onarılmış anakartlar takılabiliyor. Yani özel servis veya normal garantili servis fark etmiyor. Bu da nerede patlayacağı belli olmayan bir saatli bomba demek. Bu sadece bilgisayar sektörü değil çoğu sektörde böyle, beyaz eşya, araba vs... Ustalara güven olmaz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 27 Mayıs 2025; 16:27:7 > |
|
_____________________________
|
|
Başka bir konu daha var. Misal gider tıkalı- su kaçağı var; hemen banyoyu, tuvaleti kıralım; kanal açma makinan-kaçak tespit aletin yok mu? Yok; ne var, yüklü tadilat faturası. Usta geliyor tesisatçı misal; tornavida var mı; falçata var mı, çekiç var mı, saç kurutma var mı (silikon için), şerit metre var mı, uzatma kablosu var mı, bant var mı ? O var mı; bu var mı? Nalbur dükkanımıyız kardeşim. Var satalım; alacak mısın? |
|
_____________________________
|
|
kesinlikle katılıyorum tamircilerle aram hiç iyi olmadı.Sayelerinde çok şey öğrendim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
Durumun aciliyetine ve masrafa göre değişiyor. Birde işi kaynağından öğrenmede faydası oluyor. Şöyle birşey var; nasıl yaparım diye sorsan yanıt olumsuz oluyor. Yapar mısın deyince; olumlu oluyor. Ücretli eğitim babında. Şu an çoğu şeyi kendim yaptığım için pek ustalara ihtiyaçım kalmıyor artık. |
|
_____________________________
|
|
Bir başka konu daha var. Kullanılan malzemeler standarta uygun mu, değil mi? Yapılan işlem sonrası; fatura, fiş , makbuz, dekont veriliyor mu? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tamir işi bitmez. Fakat ülkede olan ustalar çok gereksiz pahalı yapıp üstüne bozuk parçayı sana kakalayınca kimse ustalara para yedirmek istemiyor. Ben mesela bilgisayarlarımı vs kendim onarıyorum. Çok nadir arada boyumu aşan bir durum varsa tanıdık namuslu bir usta var yakında ona yaptırıyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 27 Mayıs 2025; 18:18:46 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O mevzu ayrı fakat demek istediğim bir kombi olsun, bir boya veya çatı izolasyonu olsun adam akıllı işini yapan kimse yok. Basit bir kaynak yaptıracaksın ustalar o kadar dandik sallama iş yapıyor ki. Kapalı kutu üretiliyor çoğu şey bu zaten yıllardır olan bir şey. Fakat tamir işi kolay kolay bitmez. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hayırlı olsun Türkiye'ye yeni taşındın galiba? |
|
_____________________________
|
|
geçen banyo bataryasını değiştirdim yanına bir de ingiliz anahtarı aldım 1300 küsüre maloldu usta çağırsak 2000 isterdi kesin |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Dinden uzak durun. O hastalık sizi öldürür.
Netspeed isp Referans Kodu : JZKQCJ 12 boyunca indirim için. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|