https://medya.turktelekom.com.tr/memleketin-bir-sehrini-degil-her-sehrini-fiber-aglarla-oruyoruz |
|
_____________________________
|

https://medya.turktelekom.com.tr/memleketin-bir-sehrini-degil-her-sehrini-fiber-aglarla-oruyoruz |
|
_____________________________
|
|
hocam okumaya üşendim ama gene boş boş açıklamalardır asagımızdaki bi evde fiber var kabloları bizim evin önünden geciyor bizim binayada çekin dedim maliyet bilmem ne yok 4-5 imza getirin falan filan dediler |
|
hocam okumaya üşendim ama gene boş boş açıklamalardır asagımızdaki bi evde fiber var kabloları bizim evin önünden geciyor bizim binayada çekin dedim maliyet bilmem ne yok 4-5 imza getirin falan filan dediler |
|
_____________________________
|
|
Fiber hat uzunluğu 435 bin km olmuş 81 il toplamında. İnşallah size de gelir hocam. |
|
_____________________________
|
|
Abi iyisiniz hoşsunuz, kendi evimde de fiber var güzel. Ama ailemin yeni evine 6 aydır internet veremediniz. 300-400 mt uzaklarında VDSL kabinine bağlı direk varken üstelik. Gelip baksalar 1 günlük işleri bile yok. |
|
_____________________________
|
|
Yeterli port mu yokmuş hocam neden veremiyorlar? https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet Buradan yazdığınızda ne şekilde dönüş geliyor? |
|
_____________________________
|
|
Yeni sayılabilecek bir sitede oturuyorum, 100mbps vdsl kullanıyorum, bina girişine kadar fiber getirip kutu koydular. Sevindim 500mbps geçebilirim diye düşünüyordum arayıp bilgi aldım maksimim 100mbps kullanabiliyorsunuz dediler. Şaka gibi. |
_____________________________
|
|
Bina yeni, müstakil bina. İş yoğunlukları vardı. Zaten kış aylarında orada kalmıyorlar diye çok da üstelemediler ama 6 ayda bir internet bağlanmaması da ayıp yani. |
|
_____________________________
|
|
Boş yapıyor bu ümit önal :) birilerine yaranmaya çalışıyor aklınca vdsl alt yapıları fiber diye yutturmaya çalışıyor. |
|
_____________________________
~ Sakaryalı ~
|
|
_____________________________
İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı. Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000 ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ |
|
Zaman içerisinde o kapasite arttırılacaktır eğer FTTH sistem ise. Dert etmeyin hiç. Talebinizi tuketici.btk.gov.tr adresinden de iletebilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
İnşallah en kısa zamanda bağlanır hocam talebinizi ara ara yenilemekte fayda var üstte linkini gönderdim. |
|
_____________________________
|
|
Araştırmacı gazetecilik bu mu oluyor tam olarak hocam? |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
~ Sakaryalı ~
|
|
İnşallah bu sene gelir hocam bağlantınız. |
|
_____________________________
|
|
Hayırlısı olsun hocam inşallah daha kısa sürede tamamlanır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
~ Sakaryalı ~
|
|
Tüm tuşlara aynı anda basıyorum diyorsun yani hocam? |
|
_____________________________
|
|
güzel bir şey hakkınız aramanız. |
|
_____________________________
NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
|