Şimdi Ara

MEİZU PRO 6 4.5 G SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
5.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar konunun yeri burasımı bilemedim kusura bakmayın

    ben meizu pro 6 aldım 2 yıl garantili faturalı cihaz ama telefonda 4,5 g çalışmıyor
    4,5 g yazıp 2222 ye gönderdiğimde gelen mesajda 4,5 g niz aktif ama telefonunuz desteklemiyor diye msj geliyor

    türkcell hat kullanıyorum 2 3 defa müşteri hizmetleriyle görüştüğümde telefonunuz sistemde görünmüyor bizim yapabileceğimiz birşey yok bizlik bir durum değil dedi aldığım yerle görüştüm telefon ithalat kayıtlı garantili bizlik birşey yok diyor BTK yı aradığımızda orasıda bizlik birşey yok diyor anlıcağınız telefonun 4,5 g sini kullanamıyorum aynı durum diğer arkadaşımda da aynı meizu pro 6 telefonların hepsi aynı 4,5 g var ama türkiyede kullanamıyoruz

    bu konu hakkında bilgisi olan varmı yada başka yerden kaydımı yapılıyor bu telefonun



  • Meizu teller turk oporötörlerde kayitli deil herhangi bir 4g destekleyen tele takip hattinizi 4g ye cevirip sonrasinda meizu telinize takip kullanabilirsiniz.Ayrica meizu gurubu 800,900 lte bandlarini desteklemiyor bir cok yerde bu bandlar kullaildigi icin yapacak bisi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IQunaa -- 11 Ağustos 2016; 10:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IQunaa I kullanıcısına yanıt
    daha önce 4.5 g destekliyen telefonda kullanıyordum 4.5 g yi sıkıntı yoktu telefon bozulunca meizu pro 6 aldım ama 4.5 g olmuyor bunu nasıl türk operatörlerine kaydını yaptırabiliriz yada kim yapıyor nereyi arasak bizlik bir durum değil diyorlar bilende yok karmaşık bir durum

    meizu pro altının 4 g frekans ları bunlar

    4G FDD LTE:2100/1800/2600MHz
    4G TDD LTE:2600/1900/2300/2500MHz
  • 800, 900, 1800, 2100 ve 2600 MHz turkiyedi bantlar cogu kesimlerde 800 kullanilior buyuk illerin merkezlerinde farkli oluyor bu yuzden sen kullamiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaydi yaptirman bisey degistirmez ki, 800,900mhz frekansini desteklemiyor telefon. Ben bu yuzden pro5 telefonumu sattim istemeyerek de olsa.. Aldigin urun ayipli vs filanda degil ki degistiresin.. ithalatcisi ile iletisime gec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan_cim S kullanıcısına yanıt
    M2 note kullandım bant vs anlamam ama çatır çatır 4g kullanıyordum. Çok da memnunum(tcell)

    Eski ucuz model desteklerken yenisi nasıl desteklemez çok saçma. İyi araştırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türbülans Havayolları A.Ş T kullanıcısına yanıt
    İletişime geçtim bizim yapabileceğimiz birşey yok diyor biz btk ya imei kaydını yaptırdık diyor imei sorgulamasındada ithalat kaydı yapılmıştır telefonun marka modelide yazıyor sıkıntı yok burda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Bende anlamadım son çıkan telefonun 4.5 g sini kullanamıyoruz çok komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada benim meizu m2 note için de şebekeye msj atınca uyumlu değil diyor ama 4,5G performanslı olarak çalışıyor.

    tcell desteklenen frekanslar:
    http://medya.turkcell.com.tr/375-mbpslik-en-yuksek-45g-hizi-turkcellle-gelecek-bulten_8111.html


    Meizu m2note frekansları (4,5 G çalışıyor)
    LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)

    Meizu pro 6 frekansları
    LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)


    aynı

    çalışması lazım bu matematiğe göre..




  • ufo U kullanıcısına yanıt
    internet hızına bakarsanız benimkide performanslı hız testi yaptığımda 25 mbps hız testi çıkıyor gittiğim bölgeye göre telefonda şebeke kısmında H+ H++ 3G bazende 1 2 defa gördüm 4 G yazısı çıkıyor ama gelen mesajda desteklemiyor diye yazı çıkıyor müşteri hizmetlerini aradığımda sistemde telefonunuz görünmüyor diyor süreklide 4.5G olan bölgedeyim
  • Valla ben hiç sorun yaşamadım. Genelde 4g gösteriyor. Şehirler arası yol köy vs disinda hep 4g İstanbul icinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi forumlar arkadaşlar bende meizu metal kullanıcısiyim Turkcell kullanıyorum sizin olaya gelecek olursak operatörler telefonları sistemlerine kayit ediyor bunun dışındaki tüm telefonlar 4g desteklemiyor diye mesaj geliyor ama kullanabiliyorsunuz içindeki modemle alakali bir durum sizin olduğunuz yerde 4g şebekesi yoktur.suan sadece şehir merkezlerinde var. operatörlerimiz bu konuda çok geriler teknolojiden bir haberler varsa yoksa Samsung iPhone bide kendi telefonları. Başka cihazlar umurlarinda bile değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cangimus3 -- 15 Eylül 2016; 0:48:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cangimus3 kullanıcısına yanıt
    katılıyorum belli markalardan başka cihazlara pek destek vermiyorlar yardımcıda olmuyorlar suçu başkalarına atıyorlar şehir merkezinde dediğiniz gibi 4g çekiyor ama msj attığında desteklemiyor diye msj geliyor bende daha önce lg g4 vardı evimde 4g çekiyordu ama meizu pro 6 da malesef evde çekmiyor 4g sadece şehir merkezlerinde 4g yi kullanabiliyorum
  • Selamlar,
    benim de Honk Kong mağazasından Eylül 2016 sonu alınan bir Meizu Pro 6 (64gb) telefonum var.Model No: M570H.
    Vodafone hat kullanıyorum.
    Ancak temel sorunum telefon araması sırasında. Telefon ile aramada bazen hat tam çekim görünse de telefon aramasında 30-60 sn arası bekletiyor.
    Bazen hemen arıyor ama temel telefon ihtiyacıma bazen gecikmeli ulaşıyorum.
    Bu sıkıntıyı bazıları 2G - 3G - 4G seçimlerine bağlamış ama yapmam gereken ayarları bilen var mı?
    "Önce 3G" (yani mevcut ise ise 3G anladığım) seçeneği seçtim.
    Arada mobil veriye ulaşamayınca "Veri Koruma" denilen bölümün aktif olduğunu anladım.
    Mobil veriyi korumak için 3G yazsa da bazı programları mobilden kullandırmıyor vs.
    "Ağ Operatörü" bölümünde ise mobil hatları arıyor, çekebileceği hızları gösteriyor ve benim işyeri (Kartal E5) Vodafone Tr 3G kullanılabiliyor ve Turkcell 3G / 2G, Avea 2G (sadece) gösteriyor.
    Bir detaylı Türkçe klavuzu var mı?
    Vodafon'u aramadım, pek bilmez diyorlar ama arayıp, sonuçlanırsa yazarım.
    Saygılar.




  • Arkadaşlar merhaba,

    Türkcell den Vodafone a geçtiğimde aynı sorunu bende yaşıyordum Meizu Pro 6 cihazımda artık Vodafone hat kullanıyorum,

    TR Distribütörü güncel dijital ilede görüştüm yazılım ile çözülemeyeceğini belirtmişlerdi ama her ne hikmetse yeni firmware ile sorun giderildi.
    cihaz güncel sürüm diyerek güncelleme almıyor fakat cihazdaki browser ile indirip manuel olarak kurmuş olduğum Flyme 6.7.3.3G beta sürümü ile yaklaşık 1 aydır sorun yaşamıyorum.

    Sorun yaşayan arkadaşlar bu şekilde sorun gideriliyor, bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknodeli

    Arkadaşlar merhaba,

    Türkcell den Vodafone a geçtiğimde aynı sorunu bende yaşıyordum Meizu Pro 6 cihazımda artık Vodafone hat kullanıyorum,

    TR Distribütörü güncel dijital ilede görüştüm yazılım ile çözülemeyeceğini belirtmişlerdi ama her ne hikmetse yeni firmware ile sorun giderildi.
    cihaz güncel sürüm diyerek güncelleme almıyor fakat cihazdaki browser ile indirip manuel olarak kurmuş olduğum Flyme 6.7.3.3G beta sürümü ile yaklaşık 1 aydır sorun yaşamıyorum.

    Sorun yaşayan arkadaşlar bu şekilde sorun gideriliyor, bilginize.

    super haber sorun gittigine eminsiniz demi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meizu note 2 kullanıyoruz, Türk Telekomdan Vodafone geçtik internete bile giremiyoruz, telefondan desem Türk Telekom da 4,5 bile ara ara çekiyordu. İstanbulda otururuz hani doğunun bi köyü felan da değil yani @vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknodeli

    Arkadaşlar merhaba,

    Türkcell den Vodafone a geçtiğimde aynı sorunu bende yaşıyordum Meizu Pro 6 cihazımda artık Vodafone hat kullanıyorum,

    TR Distribütörü güncel dijital ilede görüştüm yazılım ile çözülemeyeceğini belirtmişlerdi ama her ne hikmetse yeni firmware ile sorun giderildi.
    cihaz güncel sürüm diyerek güncelleme almıyor fakat cihazdaki browser ile indirip manuel olarak kurmuş olduğum Flyme 6.7.3.3G beta sürümü ile yaklaşık 1 aydır sorun yaşamıyorum.

    Sorun yaşayan arkadaşlar bu şekilde sorun gideriliyor, bilginize.

    Bu flyme yükleyince sorun çözülür mü M2 note kullanıyoruz. Bide bunu yükleyince telefonun içindekiler gider mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki sene olmuş ama müşteri hizmetleri ile boş konuşmalar yapmaktan çıldırıcam artık.

    Meizu M6s kullanıyorum,2 hafta önce sim kartımı 4.5 g'ye geçirdim ve geçiş yaptım ama Turk Telekom mobil uygulamadan 4.5 g altında paket almak istediğimde " telefonunuz 4.5 g yi desteklemiyor " diyor.

    Ayarlarda da telefonun markası gözükmüyor ama 4.5 g onayı var ve Lte sürekli görüyorum telefonda.

    Bu sorunu çözebileniniz oldu mu? Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.