Şimdi Ara

Meizu MX4 teknik yardım-destek ana konusu[LOLLİPOP BETA GÜNCELLENDİ!][LOLLİPOP BETA FLYME 4.5.3.1A OTA] (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
901
Cevap
14
Favori
28.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartalgözü1903 K kullanıcısına yanıt
    arkadaşım aynı sorun bende de oldu acaba çözüm bulabildin mi telefon flyme yazısında takılı kalıyor açılmıyor
  • Dijitalmarketin güncel iletişim bilgilerine sahip biri var mı web sitelerindeki telefonlardan biri ev, teyzem bunalmış arayanlardan.
    Diğeri açılmıyor keza fax da öyle.
    iletişim formu ise allaha emanet.
  • erostoreus kullanıcısına yanıt
    Hocam oraya gidip görürseniz zaten çok ufak ofis gibi dükkan. Süpriz değil yani telefonların şahıs telefonu olması...En iyisi gidip görmek. Perpada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler telefon aşırı derecede yavaşladı. Fabrika ayarlarına datayı temizleyerek döndüm ama sorun düzelmedi. Garantiye göndermeden düzeltilebilme şansı var mı?
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    Ankaradayım. Istanbula en yakın temmuzun ortasında gidebilecegim. O yuzden sordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolfhowl W kullanıcısına yanıt
    Hocam yuklu son romun aynisini datayi temizle diyerek yuklemeyi deneyin bir de. Silinmeye karsi yedek almayi unutmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • destek konusunda meizu distribütörünün sorunları hakkında;

    İlk önce şunu belirteyim öyle çok şikayetçi olan çok eleştiren biri değilim. Ilımlı anlayışlı olmaya çalışırım. Genel olarak hayatta uysal bir yapım vardır.
    Yaklaşık bir sene önce 3 adet Meizu MX4 32GB modelinden aldık. Hatta o sıralar cihazı bulmak sorun olduğu için Türkiyeye getiren firmanın (gene servisi veren firma) sorunlarından da kaynaklı epeyce uğraştık. Her neyse. İncelemeler, yorumlar ve genel olarak cihazın tarzı ve gücü internet araştırmalarımızda çok etkileyici idi. Daha önce çok uzun zamandır Samsung cihazları kullandım. Android ilk çıktığı zamanlarda Android’e geçtim ve bu sistemi çokça kurcaladım. Çoğu konuda hakim sayılırım. O yüzden eski cihazlarda bütün müdehaleleri ben yapabiliyordum. Bu cihazda da servisin kötü olabileceğini söyleseler de daha önce servisle hiç işim olmadığı için senelerdir hiç servise cihaz göndermediğim için çok önemsemedim.
    Bir sene civarında da ekran parlamaları gibi çok önemsemediğim sorunlar oldu ama kullanmaya devam ettim. Fakat 15.03.2016 tarihinde cihaz kapanıp açılmaya ve kullanılmamaya başladı. Bu arızanın çözümü için 19.03.2016 tarihine kadar cihazı göndermek için firmaya ulaşmaya çalıştım ama telefonları cevap vermiyordu. En sonunda bir bayisi aracılığıyla aldığım bilgiye göre adreslerine gönderdim. Bir kaç gün sonra telefonlarına ulaşabildim. Cihazın sırada olduğunu söylediler sürekli. Bu servis süresi yasal sınır olan 20 günü aşmasına rağmen herhangi bir sorun çıkarmadım ve her aramamda mağduriyetim olduğunu ve acele etmelerini istedim. Cihaz nihayet elime ulaştı. İlk ulaştığında gördüğüm şey, ben gönderirken itina ile sarıp sarmama rağmen cihaza büyük bir karton kutuya korumasız koymuşlar ve sağa sola çarpa çarpa gelmiş cihaz. Ben her seferinde hatta en son seferde bile cihazı onların öyle göndermelerine rağmen zarar görmemesi için strafor sünger vs ile sardım. Cihazı ilk elime aldığımda arka kamera camının çok yerden kırıldığını gördüm. Bu kırıklar fotoğrafların tümünü kaplayan bir buğu yaratıyor. Cihazı açtığımda işletim sisteminin yüklendiğini gördüm. Ama ekran sorunları duruyordu. İncelemeye devam ettiğimde ön kameranın çalışmadığını gördüm, arka kamera da hata veriyordu ara ara. Nihayetinde hemen firmayı arayıp durumu bildirdim. Bir önceki serviste mağdur oldum yasal olarak da sorumlusunuz ve bir sorunla gönderdiğim cihazı ekstra sorunlarla aldım dediğimde bu sefer daha çabuk halledeceklerini beyan ettiler. Araya hafta tatili girdiğinden tekrar gönderdim.
    İkinci serviste ekran, ön kamera, arka kamera, arka kamera camı sorunları için tam olarak bir ay boyunca telefonla bilgi almaya çalıştım ve yasal süreleri çoktan aştıkları için değişim talep ettim. Bunun kararını yönetici verecek tarzı bir şey söyleyerek beni oyaladılar. Bir zaman bir plan veya herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Sırada bekliyor yoğunuz vs. Bu servisin sonunda ben değişim için bir ay geçti artık cihazı istemiyorum diye aradığım bir gün cihaz çıktı bilgisi verdiler. Ha bu arada cihazı gönderirken, onarırken veya herhangi bir aşamada bilgilendirilmiyorsunuz. Cihaz misal isminize benzediği için başka bir isme kargolanabiliyor ve peşine düşüp ancak kendinize yönlendiriyorsunuz. Bunu da bu firma ile değil kargo şirketi ile yapıyorsunuz.
    Cihazı gönderdiklerini öğrenince ben cihazı değil değişim istiyordum neredeyse 2 aylık bir mağduriyet dedim. Ama madem gönderdiniz tüm sorunları çözülmüş halde ise bile bu yaşadığım servis sıkıntılarını internet platformlarında yazacağım ve her yerde anlatacağım dedim. Ama tabi ki sorunları çözülmemişti. İlk incelememe göre başka arıza çıkarmışlar mıdır bilmiyorum çünkü detaylıca bakmadım. Ekran değiştirilmiş o kadar. Bildirdiğim ve zaten kendilerinin çıkardığı ön kamera sorunu, arka kamera kırıkları öylece duruyordu. Daha fazlada incelemeden direk kargoya verip geri gönderdim. Onarım istemiyorum elbette. Zaten daha fazla bozacaklarından eminim. Değişim de istemiyorum çünkü bu firma ile daha fazla muhatap olmak istemiyorum. Para iadesi için yasal süreç başlatacağım.
    Bu konuyu da Meizu merkezine bildirip bu firmanın başka insanları mağdur etmesini engellemeye çalışacağım. Hatta gerekiyorsa diğer distribütörlük aldıkları firmalara ulaşacağım.




  • Merhaba arkadaşlar bende mx4 m460 32gb cihaz var. Ancak cihaza farklı bir sürüm atarken brick oldu sadece cihaz MTK modunda driveri görüyor.
    İnternette ki çözüm m460 için uyumlu değil security based hatası veriyor.

    Ana kart satın almak istiyorum elinde olan bana ulaşabilir mi.

    Cihaz daha sıfır yurtdışından geldi. Anakart bulamazsam sahibinden e eklemişim 450tl ye

    Bana bir yol gösterin kardeşler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam Arkadaşlar,

    Ben Meizu MX5 telefon sahibiyim. Bildiğiniz gibi telefonlar LTE(4G)'de 800Mhz(Band 20) desteklemiyor. Bu da özellikle baz istasyonuna uzak ve kırsal kesimde 4G kullanamayacağınız anlamına geliyor. Telefonlar aslında donanım olarak bu özelliğe sahip gözüküyor, yazılımsal olarak firmanın geliştirme yapması gerektiriyor. Şu linkten destek verin. Login olup "I Agree" tıklayın bir kaç yorum yazın. Bu işlemi mutlaka yapın, bizim telefonlar için çok önemli bir geliştirme.http://forum.flymeos.com/forum.php?mod=viewthread&tid=565
  • erostoreus kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajı daha yeni görüyorum. Aynısını mesajı yazdığım gün yaptım düzeldi. Teşekkürler.
  • Bekir.Kubat kullanıcısına yanıt
    Hocam sonuç ne oldu?
  • arkadaslar telefonu ablama almıştım. şu an arka kamerası sanırım çalışmıyor. veyahut şöyle söyleyeyim. kamera uygulamasını açınca ön kamera açılıyor ve arka kameraya döndürme ikonuna bastığınızda yine ön kamera geliyor. farklı uygulamalarla da denedim çözüm yok. bir çözüm önerisi bekliyorum konuya hakim arkadaşlardan
    elinde kamera modülü olan veya yönlendirebileceğiniz bir yer varmı. Garantisi hala devam ediyor aslında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatsa52 -- 4 Ekim 2016; 22:13:47 >
  • Arkadaşlar menü(geri) tuşum çalışmıyor sebe ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır kullandığım MX4 cihazımın şarjuı %73-75 ken kapanmaya başladı. Çözümü nedir bilen var mı dostlar?
  • by.lemark B kullanıcısına yanıt
    Bende de Meizu yazısı görünüyor ve kapanıyor. Şarjı bitene kadar sürekli aynı şeyi yapıyor. Şarjı bittikten sona şarja taktığımda da aynı şeyi yapmaya devam ediyor. Hiç bir tuş kombinasyonunu kabul etmiyor. Yardım bekliyorum. Benim gibi bu tür sorun yaşayan var mı?
  • Teknoson T kullanıcısına yanıt
    Bana gönder yapayım başka türlü olmaz bende aleti var 15 yıllık tecrübemizle var mail adresim aarafataras@gmail.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gemeo kullanıcısına yanıt
    Batarya yenile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mederap kullanıcısına yanıt
    Bana gönder hayata dondereyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • by.lemark B kullanıcısına yanıt
    Bana gönderin cozerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serviste 21. İş günü oldu servis yapamadı. Şimdi para iadesi alacağım da firma kıvırıyor 700 tllik telefon için yaptıkları. 10 gündür ilgili servisten bilgi bekliyoruz demişlerdi bekliyorum birazdaha bekleyim Tüketici hakem heyetine gideceğim sonrasında para iade mi alacağım. Sonrasında ise xiaomi mi 7 almalı düyünüyorum. Mi7 daha çıkmadığından para iadesi için bu sebepten acele etmiyorum.



    Sizlere tavsiyem olsun marka telefon alın sebebi bilinmedik marka telefonların 2-4 yıl sonra yazılımlarını bozuyorlar. Sonra telefor çöp oluyor.Ama marka telefon bunu yapamıyor kariyerine bişey gelmemesi için (markalar telefonu yazılımsal yavaşlattırıyorlar). Markaların amirel telefonlarını alınız uzun yollar sorun yaşamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.