Şimdi Ara

MEHMET USTAYA SOR (ANKARA) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
7
Favori
13.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamllar marea 1.6 aracımızdan 4.000 devirden sonra konsolun sol tarafı titremekte,nedeni nedir acaba,ve gazdan ayagı çekince komresyonda zor duyulacak demir sesi gelmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beybiger -- 17 Şubat 2018; 15:20:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIRPAN

    Ustam çok sagolun guzel konu olmuş benim soruma gelince 2004 opel vectra c 1.6 comfort tüplü aracım var arac 256000 kmde arac 1 yılda 3 kere balata bitirdi balata derken takım olarak değil sadece sağ arkadaki bitiyor ve surtup ses yapip diski çiziyor frenciye götürdüm fren merkezi arizali dedi çıkma çifti 750 tl dedi siparis etmeden bir başka frenciye göturdüm el freni teli takılı kalıyormuş dedi ben hallettim dedi ancak frenler su an güven vermiyor cok hallolmus gibi görünmüyor geçen kasisi geç farkettim ani fren yaptım araba durmadı kayar gibi oldu bu kaliper dedikleri fren merkezi nasıl bir arıza yapabilir değiştirsem mi 750 tl de az değil bi fikriniz var mıdır ?

    Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için. Aracın sağ taraf fren kaliperi denen parça diske balataları sıkıştırmak için hidrolik sistemile kullanılan bir parçadır. Hidrolik basıncıyla çalışan ve balataları yiten bir görevi vardır. İçerisinde oring lastikleri ve piston dediğimiz parçanın etrafında da bir körük mevcuttur. Bu körük yırtıldığında zaman içerisinde deforme olan körük içerisine su ve toz, toprak gibi şeyler alarak pistonun rahat çalışmasını engeller. Bu sebepten dolayı da içerisinde karıncalanma oluşur. Bundan dolayı fren kaliperi değişmesi gerekir. Ben araştırdım fren kaliperinin yenisi orijinal olarak, aracınızı servis ortamında inceleyip bu parçanın takılması veya içerisinde ki tamir takımı değiştikten sonra fren testi yapıldıktan sonra aracınızın sorunu giderilebilmesi için yardımcı olabilirim. Fiyat aralığı da kesin çözüm olarak 400 ile 650 arasında değişebilir. Bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poyrazvw -- 17 Şubat 2018; 15:26:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qpqpqp

    ustam iyi günler

    2008 Chevrolet Lacetti Sedan aracım var. Kaloriferde problem yaşıyorum şöyle ki çalışan kalorifer çukura girince çalışmayı kesiyor, başka bir çukura girince tekrar çalışıyor. Bazen uzun süreli çalışmıyor, sonra kafasına göre bir çukurda tekrar çalışıyor. Sorun temassızlık vb. gibi bir problem midir? kalorifer motoru kömürleri ile mi alakalıdır? yardımcı olabilir misiniz?


    Teşekkür ederim,

    Aracın sorunu olarak anlattığınız kadarı ile yardımcı olmaya çalışacağım. Aracın ön tarafta ki tuşlar, göster teyp ünitesi ve direksiyonun bağlanmış olduğu göğüs dediğimiz parçanın arka tarafında yer alan kalorifer motoru parçasının soketlerinde temassızlık olabilir. Soket pinlerinin geriye kaçması ile temazsızlık oluşabilir, çukara girdiğinizde vibrasyondan dolayı etkileşim haline girerek, bazen çalışır, bazen de durabilir. Kalorifer motorun içersinde ki pervaneleri çeviren millerin boşluk olup olmadığına bakılarak kalorifer motorunuzun değişebilmesi gerebilir. Bilginiz olsun.




  • Merhaba ustam iyi günler aracın subap ayarı yapıldı ve buji tırnak aralığı düşürüldü 0.75 e fakat araç biraz isindiktan sonra belli belirsiz sapıtıp stop ediyor giderken sanki anlık güç kesiyor hissediyorsun bunu tekrar geliyor gibi oluyor biraz yavaşladığında aracın devir saati 1 in altında bı aşağı yukarı dans oynayip stop ediyor stop edecekken gaza yüklendiğimde araç topluyor kendini zorda olsa düzeliyor fakat kısa süre sonra tekrar aynı duruma gelip stop ediyor sizce neden böyle yapıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kajmeran89 -- 17 Şubat 2018; 15:47:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar 16v boramız var. araçta agbas uyarısı alıyoruz. neyin nesidir? tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Ayni problem bende de var. Cozen varsa cevaplasin lutfen. Golf 1.6 tdi aracim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran89

    Merhaba ustam iyi günler aracın subap ayarı yapıldı ve buji tırnak aralığı düşürüldü 0.75 e fakat araç biraz isindiktan sonra belli belirsiz sapıtıp stop ediyor giderken sanki anlık güç kesiyor hissediyorsun bunu tekrar geliyor gibi oluyor biraz yavaşladığında aracın devir saati 1 in altında bı aşağı yukarı dans oynayip stop ediyor stop edecekken gaza yüklendiğimde araç topluyor kendini zorda olsa düzeliyor fakat kısa süre sonra tekrar aynı duruma gelip stop ediyor sizce neden böyle yapıyor

    Araç ney?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoki

    selamlar 16v boramız var. araçta agbas uyarısı alıyoruz. neyin nesidir? tesekkurler

    Merhaba,

    agbas dediğiniz ney oluyor? anlayamadım.
  • Mazda 323 93 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • poyrazvw kullanıcısına yanıt
    bilemiyorum ekranda agbas yazıyor uyarı olarak. neyin nesidir ne hatasıdır bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran89

    Mazda 323 93 model

    Bobinden olabilir, olacak ihtimalleri yaptırmışsın zaten. Dediğim gibi bobine baktır bir de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoki

    bilemiyorum ekranda agbas yazıyor uyarı olarak. neyin nesidir ne hatasıdır bilgim yok

    agbas uyarısını ilk defa duyuyorum, ney olduğunu bilmiyorum yanlış bilgi vermeyim.
  • Merhaba, ustam ,peugeot 208 1.6 etg6 yarı otomatik aracım 20.000kmde.vites geçişlerinde sarsılmalar genel sorun, fakat özellikle 1den 2ye geçişlerde 2-3 geçişten birinde mutlaka bi silkeleme yapıyor. sarsılmaları anlıyorum ama bu silkelemenin sebebi ne olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran89

    Mazda 323 93 model

    Bobinden olabilir, olacak ihtimalleri yaptırmışsın zaten. Dediğim gibi bobine baktır bir de

    Bu sorun daha önce yoktu subap ayarı ve buji tırnak aralığı düşürüldükten sonra ortaya çıktı ustam yani önceden bu sorun olduğu için yapılmadı bu işlemler yinede bobinden mıdır diyorsunuz buji tırnak aralığı düşürüldüğü için böyle bir problem ortaya çıkabilir mi peki sizce fazla düşürüldüyse tırnak aralığı falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapmavolkan1

    Merhaba, ustam ,peugeot 208 1.6 etg6 yarı otomatik aracım 20.000kmde.vites geçişlerinde sarsılmalar genel sorun, fakat özellikle 1den 2ye geçişlerde 2-3 geçişten birinde mutlaka bi silkeleme yapıyor. sarsılmaları anlıyorum ama bu silkelemenin sebebi ne olabilir

    Merhaba,

    Aracın silkeleme sebebi şanzıman ile motor arasında ki kavramı sisteminden kaynaklanan bir arıza olabilir. 2. bir ihtimal de şanzıman adaptosyanlarını yapıp servis ortamında incelenmesi gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Ustam kolay gelsin,şanzıman konusunda görüş alabilirmiyim,

    0 araç alacağız 3 modele indirdim seçeneğimi.

    308
    i30
    Megane

    308 tam otomatik /Eat6 Japon Aisin firmasına ait.
    i30 kuru 7 ileri çift kavrama/Kendi mühendisleri ile kendi imalatı.
    Megane yağlı 6 ileri çift kavrama/Alman getrag firmasına ait.

    Sadece şanzıman ve 5 yıl kullanım süresini baz alırsak hangisi tercih edilmeli sorunsuzluk olarak?

    Teşekkür ederim kolay gelsin.

    Sorunsuz, fazla masrafsız binmek istiyorsanız. Alman arabalarını tercih ederim megane olabilir. Ama i30 da fazla masraf açmaz size onu da düşünebilirsiniz. 308 için aynı şeyi söyleyemem o biraz daha farklı şöyle diyim biraz nazlı arabadır

    308 nazlıdır öyle mi? Bir Volkswagen servisinin T9 kasa 308'le ilgili verimli bir yorumu olduğunu düşünmüyorum.Madem bir işe kalkıştınız,insanları yanlış yönlendirmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran89


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran89

    Mazda 323 93 model

    Bobinden olabilir, olacak ihtimalleri yaptırmışsın zaten. Dediğim gibi bobine baktır bir de

    Bu sorun daha önce yoktu subap ayarı ve buji tırnak aralığı düşürüldükten sonra ortaya çıktı ustam yani önceden bu sorun olduğu için yapılmadı bu işlemler yinede bobinden mıdır diyorsunuz buji tırnak aralığı düşürüldüğü için böyle bir problem ortaya çıkabilir mi peki sizce fazla düşürüldüyse tırnak aralığı falan

    Bobinden kaynaklıdır büyük ihtimalle 0553 897 21 03 numarayı ararsan daha detaylı bilgi verebilirim.




  • poyrazvw kullanıcısına yanıt
    Ustam cevap için teşekkürler.

    Motor için 700-750 Tl bandında fiyatlar aldım, umarım temassızlık problemidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qpqpqp

    Ustam cevap için teşekkürler.

    Motor için 700-750 Tl bandında fiyatlar aldım, umarım temassızlık problemidir.

    Rica ederim, inşallah daha az masraflı şekilde halledersin.
  • Hocam merhabalar.2001 model 99000 km de palio icin kapora verdim.1.2 motor galiba 8 valf tam bilmiyorum ama yaninda 75 yaziyor.Arac 8 mi 16 valf mi anlamadim.1.2 el yaziyor aracta.Yakitı falan nasildır?Tavsiye edermisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.