Şimdi Ara

MEHMET USTAYA SOR (ANKARA) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
7
Favori
13.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serafettinn

    usta abs fren sistemin çalışıp çalışmadıgını anlama yolları nelerdir

    Frene bastığınızda pedal altından tepme hissi yapıyorsa, tık tık tık diye ses geliyorsa abs vardır. Ama bunlar ani frene bastığında olacak bir şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: missisipi_3

    karbüratörü geçen sene bu zamanlar yaptırmıştım.muayeneye girerken.

    bi sene içinde tekrardan bozulmuş olma ihtimali varmıdır sizce. bi sene içinde hortumlar iyice kurumasın diye 4-5 kez beniznde kullanmıştım.

    geçenlerde soğukta çalışmamıştı.bende benzinde çalıştırdım.ondan sonra devir bozulmuştu.

    Lpg de kullanıldığı için ne kadar benzinde kullanılırsa kullanılsın karbiratör içersindeki meme ve diyaframlar sertleşip aracın düzünsüz çalışmasını sağlar. Baktırmanı tavsiye ederim.
  • OnlyBRZ kullanıcısına yanıt
    baskı balata değişimi isteyecektir yakın gelecekte..
    yaklaşık 5 bin tl eder.

    ayrıca 2,0 vergisi yüksek olur..

    yalnız konforlu araç ona kimse itiraz edemez
  • Gece yatarken gözün açık kalmıştır bir dahakine gözünü açıkta bırakma birşeyin kalmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    Focus 1 yalancı hararet sorunu çôzümü nedir?

    Yalancı hararet sorunu dediğin nedir tam olarak anlayamadım, hararet müşürüyle alakalı bir şey olabilir belki ama emin değilim ney olduğuna, isterseniz aracın bakımı için servisimizde yardımcı olalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLADEEEE

    Usta senden fiyat istiyorum, 2006 model laguna aracım. Yaptırmak istediklerim şunlar;
    1. Manifolda bakılacak contaları değişecek tüm contaları. (Motor hava alıyor ayrıca üst kapaktan yağ kaçırıyor çok sıkıştırınca)
    2. Külbütor contası veya üst kapak contası değişecek yağ kaçağını engellemek için
    3. Alt takım (amortisörler yaylar hariç) komple değişecek tablalar burçlar takozlar vs.
    4. Direksiyon bazen zor dönüyor kimisi v kayışı kimisi pompadan diyor bu sorun da halledilecek.
    Ortalama bir maliyeti ne olur bu işlemlerin?

    Şimdi şöyle malzemeleri sen mi alırsın ben mi alırım bilmediğim için, malzemerle işçilikle birlikte ortalama bir fiyat çıkartıyım sana. Sırasıyla yazıyorum,

    1. Manifold - Emme eksoz- = 40 TL Malzemeler / 150 TL işçilik
    2. Sibop k.p = 30 TL Malzemeler / 50 TL işçilik
    3. Alt takım = 200 TL ile 400 TL arasında değişebilir, 200 TL işçilik
    4. 100 TL bizden olur

    toplamda sana çıkan ortalama maliyet 500 TL. Servisimize gelirsin illa ki indirim pazarlık yaparız. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Hocam merhaba 2007 model seat leon 1.6 bse motor yani hitler motor var. Daha once conta yakmis ve benden once ki arkadas degistirtmis. Simdi yine yakti. Ozellikle bu arabalarda suna dikkat et kardesim dedigin birsey var midir?

    Hararet , fan kaçta açıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jerry smith

    Mehmet usta işe git gel için ford fiesta kullaniyorum 2009 model arabada 2 sorunum var 1 araba çok gürültülü çalışıyor bunu önlemek veya azaltmak için ne yapabilir. 2 sorun ise 1 veya 2 viteste giderken gaz ayağımı çektikten 1 2 saniye sonra motor freni ile yavaşlıyor ve 1 2 kere tak diye ses geliyor bu ses neden kaynaklanıyor.

    Dizel mi? Benzinli mi? Şimdi şöyle bu araca bakmadan kesin net ibare konuşmak yanlış olabilir. bilginiz olsun bu konuda, isterseniz gelin servismizde bakalım ne durumda olduğuna ona göre yol izlemiş olursunuz böyle bir yardımımız olsun bizim de size karşı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Ne tür sorunlar çıkartabilir hocam. Benimde bu tarz bir düşüncem var, çok sorunluysa almayalaım.

    eğer agır bakımları zamanında yapıldı ise
    tek maliyetli değişim baskı balata olur 120bin ve üzeri km li yarıotomatik araçlarda.. bunu göz onune alan kullanıcı değişimden sonra bir o kadar daha baskı balata sorunu yaşamadan biner araca..

    2012 model 168bin km de bir araç 6 yılda günde ortalama 75-80km yol gitmişe denk gelir. Yol şartları ve sürücü ne şekilde araca yuklendi bilemeyiz ama iyi bir bakımdan sonra rahat rahat gidilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: missisipi_3

    karbüratörü geçen sene bu zamanlar yaptırmıştım.muayeneye girerken.

    bi sene içinde tekrardan bozulmuş olma ihtimali varmıdır sizce. bi sene içinde hortumlar iyice kurumasın diye 4-5 kez beniznde kullanmıştım.

    geçenlerde soğukta çalışmamıştı.bende benzinde çalıştırdım.ondan sonra devir bozulmuştu.

    Lpg de kullanıldığı için ne kadar benzinde kullanılırsa kullanılsın karbiratör içersindeki meme ve diyaframlar sertleşip aracın düzünsüz çalışmasını sağlar. Baktırmanı tavsiye ederim.

    siz bakıyomusunuz karburatore?

    bildiğim kadarıyla motordan ayrı bi alan olduğu için soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: missisipi_3


    quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazvw


    quote:

    Orijinalden alıntı: missisipi_3

    karbüratörü geçen sene bu zamanlar yaptırmıştım.muayeneye girerken.

    bi sene içinde tekrardan bozulmuş olma ihtimali varmıdır sizce. bi sene içinde hortumlar iyice kurumasın diye 4-5 kez beniznde kullanmıştım.

    geçenlerde soğukta çalışmamıştı.bende benzinde çalıştırdım.ondan sonra devir bozulmuştu.

    Lpg de kullanıldığı için ne kadar benzinde kullanılırsa kullanılsın karbiratör içersindeki meme ve diyaframlar sertleşip aracın düzünsüz çalışmasını sağlar. Baktırmanı tavsiye ederim.

    siz bakıyomusunuz karburatore?

    bildiğim kadarıyla motordan ayrı bi alan olduğu için soruyorum.

    Sadece karburatore ise bakmıyoruz. Ama gelirseniz yardımcı oluruz elimizden geldiği kadarıyla.




  • poyrazvw kullanıcısına yanıt
    Hocam aylardır araçta sorun yok yağ su değişince mi bitti bu motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet4596

    Hocam aylardır araçta sorun yok yağ su değişince mi bitti bu motor

    Olabilir yani böyle şeyler kronik rahatsızlığı o. Şöyle örnek veriyim 1 saat önce arabanızda bir şey kullanırsınız sıfır sorunsuz 1 saat sonrasında araba da hiç olmadık sorunlar çıkartabilir. Ne olacağı belli olmaz sonuçta, tabi aracın bakımlarını zamanında yapıp düzenli ve temiz kullanırsan arıza çıkma ihtimali en aza düşer. Hiç arıza sorun çıkarmaz diye bir şey yok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azaz06

    v kayışı değişirken gergi bilyasıda değişmek zorunda mi? Araç zincirli...

    soruma cevap alamadım daha sonra sorulan sorular hep cevaplanmış!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hayırlı forumlar. Fazla anlamıyorum da. Merhaba Bu nedenle sorayım size. Fiesta 1.5tdci mi önerirsiniz yoksa 1.4 benzinli mi? Modeller aşağı yukarı aynı. Titanyum paket. Km ler de 50000civarı. Yılda 10000km yaparım. Yürüme ve sorunsuzluk birde genel yorum yapar mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuzeyli.2891 -- 16 Şubat 2018; 13:41:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzeyli.2891

    Hocam hayırlı forumlar. Fazla anlamıyorum da. Merhaba Bu nedenle sorayım size. Fiesta 1.5tdci mi önerirsiniz yoksa 1.4 benzinli mi? Modeller aşağı yukarı aynı. Titanyum paket. Km ler de 50000civarı. Yılda 10000km yaparım. Yürüme ve sorunsuzluk birde genel yorum yapar mısınız?

    Merhabalar,

    Yakıt masraf açısından bakarsanız dizel öneririm tabiki, ama performans hızlı gitme açısından bakarsan benzinli öneririm. Yani fazla kullanmayacaksan benzinli alırsın kafan rahat eder ama şöyle de bir gerçek var dizel daha iyidir 1.5 bakmanı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azaz06


    quote:

    Orijinalden alıntı: azaz06

    v kayışı değişirken gergi bilyasıda değişmek zorunda mi? Araç zincirli...

    soruma cevap alamadım daha sonra sorulan sorular hep cevaplanmış!!!

    Kusura bakma, görmemişim yazdığını malum dükkanla uğraşıyorum bir yandan. Tabi zorunlu yani daha sağlıklı olur öyle.
  • Hocam konunuz hayırlı olsun fikirleri paylaşmak ve anlamayanlar için güzel paylaşım olmuş. Bende Ankara'lıyım ancak Kocaeli'nde yaşıyorum. Aracımı geldiğimde hep Ankara'da tamir ettiririm. umarım bir sonraki gelişimde gelirim yanınıza tanışırız. Hayırlı işler bol kazançlar.
  • Ustam kolay gelsin. Bende 2011 model seat ibiza var. Ankarada yoğun yağmur yağdığı bir gün yolda oluşan küçük göletden geçmek durumunda kaldım. Bundan sonra direksiyon arıza vermeye başladı. Bir direksiyon ışığı yanıyor, radyo kapanıp açılıyor ve "learn" yazıyor. Saat de bozuluyor. Direksiyon sertleşiyor, sanırım elektronik sistemi bozuluyor direksiyonun. Yüksek hızlarda aşırı sertleşmiyor ama park etmek için yavaşlayınca direksiyonu çevirmenin imkanı yok sanki kitlenmiş gibi sertleşiyor. Kontak aç kapa yapınca düzeliyor sorun bir daha tekrar edene kadar.

    Başka bir ustaya da gösterdim şaşmazda sorunu anlamak zaman alır dedi benim de vaktim yok beklemeye. Şu haliyle kullanıyoruz. Sanırım sen de vw servisisin daha önce gelmiştir sana böyle sorun yaşayan bir araç. Kusura bakma ustam uzunca oldu ama okuyup arızanın nerden olduğunu bir tahmin edersen çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptankaa06

    Hocam konunuz hayırlı olsun fikirleri paylaşmak ve anlamayanlar için güzel paylaşım olmuş. Bende Ankara'lıyım ancak Kocaeli'nde yaşıyorum. Aracımı geldiğimde hep Ankara'da tamir ettiririm. umarım bir sonraki gelişimde gelirim yanınıza tanışırız. Hayırlı işler bol kazançlar.

    Teşekkür ederim, tabi ki dilediğiniz zaman gelebilirsiniz. Sadece araca bakmak için değil çay, kahve - sohbet, muhabbet olsun her zaman beklerim :)
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.