Şimdi Ara

Megane sedan & Focus sedan. Dizel otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Sirket araci kiralanacak. 2 secenek var. Yeni megane sedan touch dizel otomatik ve focus sedan trend x dizel otomatik.

    Test suruslerini henuz yapmadik. 2 aracida test etmis olan varsa yorum ve tavsiyelerini yazabilirmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Araca 4 kişi binmeyecekseniz kesinlikle Focus, çünkü:



    - Daha iyi yol tutuyor

    - Direksiyonu harika

    - Süspansiyonlar daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçla kelle koltukta virajlara girmeyecek, virajın limitlerinde dönmeyecekseniz, yeni ve güncel olan Megane tercih ederim, konfor ve ferahlık olarakda Megane (sedan) bariz iyidir, sürekli uzun yol gitmeyecekseniz ki burada kastım tapa gaz yol almaktan bahsediyorum, Focusun çokda avantajı yok, süspansiyonu yol tutuşu iyi diye diğer C sınıfı sedanlarda da traktör süspansiyonu yok.
  • Focus tercih edilir kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun 2 aracida test ettim. 2 aracta dizel otomatik. Focus 16" , megane 17" jant. Ayni yolda kullanildi.

    Megane 4 sedan 'in artilari

    -daha geniş ic hacim

    -daha tok ve kaliteli ic ve dis tasarim ve algisi

    -daha az motor sesi

    -dhaa genis bagaj


    Focus 3,5' artilari (yanlis yazmadim umarim, son kasa focus)

    -daha guclu motor, daha seri ve gaz tepkileri daha hizli cevap.

    -daha iyi amortisor konforu, daha az yol sesi

    -daha net direksiyon ve araci yonlendirme


    2 arac icinde ozellikle hosuma gitmeyen;

    Megane'da arka koltuklarin kapiya birlestigi yerler cok cikintili. Ozellikle arkada 3 kisi olursa ve kenarlara yaklasilirsa kürek kemiginizde bir bir parca var.

    Ayni sey focusta yok ama arka kapilarin genisleyen plastik yapisi direk omuzunuzda.

    Focus'u tercih edecegiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 27 Mayıs 2017; 20:53:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megane'ın görünüşü daha güzel ama siz kararınızı vermişsiniz. hayırlı olsun kazasız belasız
  • Bu forumda focus derler çünkü herkeste süspansiyon fetişi var. Aman yol tutsun aman çok iyi yol tutsun focus süper ohh ohh süper yol tutuyor kesinlikle focuss.



    Ama gerçekte trend x focus beş para etmez benim gözümde. İsterse yolu sırtına atıp götürsün. Yol tutuyor diye diye motor sesi ve yol sesinden kafanın şiştiği B segmentinden hallice tabut gibi arabaya bindirdiler milleti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de dün test etmiştim focusu, motoru gerçekten çok güzel, performansı yüksek ve gaz tepkileri gayet hassas. İzolasyonu da iyiydi. Bana göre tek eksisi rakiplerine göre dar iç mekanı. Megane kullanmadım ama focus 1.5 dizel otomatik oldukça keyifli olmuş.
  • Golf.7 kullanıcısına yanıt
    İnsanların düşünceleri ve önemsedikleri farklı olduğu için trafikte her marka ve modeli görmek mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 28 Mayıs 2017; 1:12:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarım göreceli olduğu için yazmamıştım ama megane daha şık bencede. İyi dilekleriniz için sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 28 Mayıs 2017; 1:01:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Focus'un motor yağlı şanzıman kombosu efsane, atik ve giden bir motor, soluğu kolay kolay kesilmiyor sırf onun için bile tercih edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Evet, anlasilmasi zor diye yazmadim. Ust devirlerde megane'da cekis duserken focusta olmadi. Yani alt devirlerde focus biraz daha atik ama ust devirlerde cekis farki daha fazla. Bu muhtemelen yakit farki dezavantajini getirebilir.

    Bir de parkederken focus daha yumusak hareketler yaparken megane da ani hareketler ve ziplamalar oldu. Özellikle geri viteste gaza cok az dokunmama ragmen birden firladi. Bu da hosuma gitmedi.

    Ama icine oturdugunuzda megane daha iyi bir his veriyor. Hem ic hem dis tasarim daha guzel.

    Araci yilda 40-50 bin km kullaniyorum. Tercihdeki en buyuk etken amortisor konforu ve yol sesinin azligi oldu. Megane 16" jant olsaydi belki durum farkli olabilirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselelkn -- 28 Mayıs 2017; 11:11:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 120 ps titanium powershifti 1.5 sene 42000 kmdir kullaniyoruz motor sanziman ve surus keyfi olarak memnunum. Araci en fazla 2 3 kisi kullaniyoruz fazlasiyla yetiyor. Ama bir kere bos paket kiralamistim baya fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Bu forumda focus derler çünkü herkeste süspansiyon fetişi var. Aman yol tutsun aman çok iyi yol tutsun focus süper ohh ohh süper yol tutuyor kesinlikle focuss.



    Ama gerçekte trend x focus beş para etmez benim gözümde. İsterse yolu sırtına atıp götürsün. Yol tutuyor diye diye motor sesi ve yol sesinden kafanın şiştiği B segmentinden hallice tabut gibi arabaya bindirdiler milleti.

    Ya ben bu golf çüleri anlamiyorum konu adi Focus ve Megane olan bir konuya girip nicki golf 7 olan belli ki golf sevdalisi biri niye diger insanlarin zevkini kucumser carpismadan 5 yildiz almis araçlara ama ncap tan daha iyi bilir tavirlara girip tabut falan derler anlamam. O zaman Bende dediklerinizin aynısını golf için düşünüyorum. ( Uzun süre focus ve golf , az da megane süren biri olarak ) . Artı zevksiz sade tasarım ve sorunlu dsg ( dizel Powershift son derece sorunsuz , yağlı kavramadır) üstüne alırken sıra bekleme , döviz farkını alma , satış elamanlarının tavrı ve servis bakım vs leri de aynı şekilde. Tamam yine de bütün arabalar tabut bir sizinki süper. Şu avrupa da sıradan olan halk arabalarına burada ultra lüks muamelesi yapmıyorlar mi birde Tr de bir çoğu kısılmış halde yollanıyor üstelik.



    Soruyu soran arkadaşa yardıma gelecek olursak megane yakıt olarak sizi çok mutlu eder focus ta emin olun sürüş olarak edecektir yakıtta da dci motordan çok ta fazla değildir. Megane tasarımı daha moderndir. Ayrıca arka diz ve bagaj daha geniştir. Bu fiyat segmentinde edc ve Powershift ikiside iyi atik vitestir özellikle dizel de yağlama focus ile sorunları giderildi. Edc de aynıdır ama. Sonuç olarak her markada olduğu gibi kusursuz olan bir model yoktur öne çıkan yanları vardır sadece , sizde bunlardan size hangisi uyuyorsa onu tercih etmelisiniz bence ,üreticiler de buna yönelik yapıyor artik bu işi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Bu forumda focus derler çünkü herkeste süspansiyon fetişi var. Aman yol tutsun aman çok iyi yol tutsun focus süper ohh ohh süper yol tutuyor kesinlikle focuss.



    Ama gerçekte trend x focus beş para etmez benim gözümde. İsterse yolu sırtına atıp götürsün. Yol tutuyor diye diye motor sesi ve yol sesinden kafanın şiştiği B segmentinden hallice tabut gibi arabaya bindirdiler milleti.

    Ayrıca şunu da belirtmek isterim trendx boş beleş falan denmiş ancak trendx emsal modeller arasında baz modellerin en dolusuydu araba inceleme dergileri ve videolarında da takip edebilirsiniz. Diger markaların da baz modelleri var ve saçma sapan , standart olan en basit şeyleri bile donanım listelerine yazdıklarını görüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abidig kullanıcısına yanıt
    "Tabut" tabiri aracın güvenliğine yönelik değil, iç mekanın dar ve klostrofobik olmasından dolayı kullanılmıştır.



    Trend x e boş beleş denmemiş; trend x focus beş para etmez ifadesi kullanılmıştır.



    İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Bu forumda focus derler çünkü herkeste süspansiyon fetişi var. Aman yol tutsun aman çok iyi yol tutsun focus süper ohh ohh süper yol tutuyor kesinlikle focuss.



    Ama gerçekte trend x focus beş para etmez benim gözümde. İsterse yolu sırtına atıp götürsün. Yol tutuyor diye diye motor sesi ve yol sesinden kafanın şiştiği B segmentinden hallice tabut gibi arabaya bindirdiler milleti.

    Ya Focus MCA'ya hiç binmediniz yada tam bir antifocus'cusunuz. Bu sözlerin başka açıklaması olamaz...

    Motor sesini konusunda en başarılı C sınıfı araçlardan biri güncel Focus,hala F2 kafasındaysanız bilemem.
    Yol sesinin lastik,yol,jant,iklim koşulları gibi birden fazla nedeni olabileceğini hatırlatmak isterim,bu şartlardan birine maruz kalarak yaptığınız yorum objektif olmaz.
    Şu ''focus çok dar'' betimlemeleri de sıktı artık,Jetta-Octavia-Corolla üçlüsünü çıkartınca geriye kalan tüm C sınıflarıyla hemen hemen aynı iç mekana sahip,bu algıyı oluşturan torpido kısmından başkası değil.
    Heleki yeni megane ile karşılaştırılınca arada ne fark olduğunu düşünmeden edemiyorum.
    TrendX paket şuan pek çok markanın baz modellerinden daha dolu halde geliyor,trendline Jetta-Life Corolla gibi araçlarla kıyaslayabilirsiniz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.