Şimdi Ara

Megane RS Alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • _mp_ (2 mesaj) Umut T. (2 mesaj) Kefalci (2 mesaj) Hamdi0555 (1 mesaj) caldexter (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (3 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yabancı dergilerde çok övülüyor,iç malzeme dandik olsa da araç gerçekten güçlü.Ayrıca şu an kırılmış olabilir fakat kırılmadıysa Nurburgring'de en hızlı tur yapan önden çekişli araç.Siz ne düşünüyorsunuz?

    Bu arada izlemeyene rekor videosu;

    http://www.youtube.com/watch?v=nP3OSLA2eHw#t=45 (DH tube bozuk gene)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kefalci -- 13 Ağustos 2014; 21:11:39 >



    |
    |
  • Yarbay
    10589 Mesaj
    Gerçek sürüş zevkini yaşamak için Lotus, Caterham, Ferrari Scuderia, Lamborghini Superleggera ve SV, Porsche GT RS gibi otomobilleri alacak bir hayat yaşanmıyorsa; buna karşın tatmin edici bir gelir mevcutsa ve sürüşe ciddi anlamda önem veriliyorsa ikinci otomobil olarak alınabilir bence.

    Focus RS, Megane RS ve BMW M135i üçlüsü dünyadaki neredeyse bütün otoritelerin kabul ettiği ve saygı duyduğu otomobillerdir.

    Sürüş peşinde koşuluyorsa bu üçüne verilen paraya acınmaz. Etraftan "Reno almış zuhahaha" derler ama içine bindirip güzel bir pistte iki tur atsanız hepsinin nutku tutulur.
  • Yarbay
    2251 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Gerçek sürüş zevkini yaşamak için Lotus, Caterham, Ferrari Scuderia, Lamborghini Superleggera ve SV, Porsche GT RS gibi otomobilleri alacak bir hayat yaşanmıyorsa; buna karşın tatmin edici bir gelir mevcutsa ve sürüşe ciddi anlamda önem veriliyorsa ikinci otomobil olarak alınabilir bence.

    Focus RS, Megane RS ve BMW M135i üçlüsü dünyadaki neredeyse bütün otoritelerin kabul ettiği ve saygı duyduğu otomobillerdir.

    Sürüş peşinde koşuluyorsa bu üçüne verilen paraya acınmaz. Etraftan "Reno almış zuhahaha" derler ama içine bindirip güzel bir pistte iki tur atsanız hepsinin nutku tutulur.
    Leon cupra focus st octavia rs vb. Araclarin icinden alinabilecek en iyi arac megane rs bence reno ne kadar sevilmesede bu konuda ustune yok




  • Yarbay
    5075 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Leon cupra focus st octavia rs vb. Araclarin icinden alinabilecek en iyi arac megane rs bence reno ne kadar sevilmesede bu konuda ustune yok

    Alıntıları Göster
    Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.
  • Yarbay
    3521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.

    +1

    çok ayrı bir departman gerçekten de. focus rs'i alaşağı edebilmiş tek modeldir kendisi. ayrıca dandik malzeme kalitesi denmiş, bir megane'ye binmesini tavsiye ederim böyle düşünenlere. sınıf ortalamalarının üzerinde, bir golf veya focus değil ama ''dandik'' denilerek aşağılanacak kadar da kötü değil bu araçta kullanılan malzemeler.
  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Renault Sport'un el attığı her arabaya gözüm kapalı güvenirim.

    +1

    çok ayrı bir departman gerçekten de. focus rs'i alaşağı edebilmiş tek modeldir kendisi. ayrıca dandik malzeme kalitesi denmiş, bir megane'ye binmesini tavsiye ederim böyle düşünenlere. sınıf ortalamalarının üzerinde, bir golf veya focus değil ama ''dandik'' denilerek aşağılanacak kadar da kötü değil bu araçta kullanılan malzemeler.

    RS'deki iç mekan standart versiyondakinden daha iyi olmalıydı bence.
  • Yarbay
    4431 Mesaj
    Alınmaz marka zayıf piyasaya göre
  • Yarbay
    10834 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kefalci

    Yabancı dergilerde çok övülüyor,iç malzeme dandik olsa da araç gerçekten güçlü.Ayrıca şu an kırılmış olabilir fakat kırılmadıysa Nurburgring'de en hızlı tur yapan önden çekişli araç.Siz ne düşünüyorsunuz?

    Bu arada izlemeyene rekor videosu;

    http://www.youtube.com/watch?v=nP3OSLA2eHw#t=45 (DH tube bozuk gene)

    Ic malzemenin Dandik olmasina nerede gordunuz de karar verdiniz pardon ?

    Haa bana sorarsaniz ben bindim evet, gordugum kadariyla Dandiklikle alakasi yok...

    Yazdiginizi Goren de 2000 Model Lada Samara malzemesi sanacak...




  • Yarbay
    3521 Mesaj

    bu dediğiniz olabilir tabi. şahsen alacak olsam ben de farklılık isterim ama olmazsa olmaz da değil. gerçi üretim amacı gerçekten sürüş hissini tattırmak olan modeller, yeri geldiği zaman cd-çaları, klimayı bile barındırmazlar ağırlık tasarrufu için. (bkz: 997 911 gt3 rs 4.0) bu tip araçlarda, odak noktası kabin kalitesi değildir zaten genelde. bazılarında gt3 örneği gibi modeller de yok değil.

    diğer yönden, tüm versiyonlardaki ortak olan kabinin üretim aşamasında değişim yapmak, maliyeti artırır. (donanıma göre bir elin parmağını geçmez çoğu araçta farklılıklar) fabrikasyon üretim yapılmadığı zaman daha da artar maliyet. bu yüzden, alkantara koltuk, kırmızı dikişli ayrıntılar ile yetinilebilir ancak c-hatch bir araçta bence.
    |
    |
    Kefalci kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    bu dediğiniz olabilir tabi. şahsen alacak olsam ben de farklılık isterim ama olmazsa olmaz da değil. gerçi üretim amacı gerçekten sürüş hissini tattırmak olan modeller, yeri geldiği zaman cd-çaları, klimayı bile barındırmazlar ağırlık tasarrufu için. (bkz: 997 911 gt3 rs 4.0) bu tip araçlarda, odak noktası kabin kalitesi değildir zaten genelde. bazılarında gt3 örneği gibi modeller de yok değil.

    diğer yönden, tüm versiyonlardaki ortak olan kabinin üretim aşamasında değişim yapmak, maliyeti artırır. (donanıma göre bir elin parmağını geçmez çoğu araçta farklılıklar) fabrikasyon üretim yapılmadığı zaman daha da artar maliyet. bu yüzden, alkantara koltuk, kırmızı dikişli ayrıntılar ile yetinilebilir ancak c-hatch bir araçta bence.
    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.




  • Yarbay
    3092 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Sürücülerin araç yapamasa bile kadranda yüksek son süratler yazmasından hoşlandığı gibi bir istatistik var.

    1.2 75 hp Clio göstergesinde 250 yazması gibi.

    Benzer mantıkla hız yapmasa bile 250 yapabildiğini bildiği bir araba keyifli gelecektir. Diğer yandan 56 Chevrolet Belair'inin karşısına geçip izledikçe gözleri yaşaran insanlar gibi tutku düşkünleri de var ki salt motor gücü kriter değildir.

    Anlayamazsınız :D
  • Yüzbaşı
    767 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Sürücülerin araç yapamasa bile kadranda yüksek son süratler yazmasından hoşlandığı gibi bir istatistik var.

    1.2 75 hp Clio göstergesinde 250 yazması gibi.

    Benzer mantıkla hız yapmasa bile 250 yapabildiğini bildiği bir araba keyifli gelecektir. Diğer yandan 56 Chevrolet Belair'inin karşısına geçip izledikçe gözleri yaşaran insanlar gibi tutku düşkünleri de var ki salt motor gücü kriter değildir.

    Anlayamazsınız :D

    Alıntıları Göster
    Megane Coupe ile başladı bu macera. Daha sonra Megane 2 RS ile devam etti, daha eski maziye sahip olan , Clio RS ile yetinmediler, bir üst klasman efsane oluşturdular,

    Megane 2 RS'in O dönem en büyük rakiplerinden biri Honda Type-R'dı. Megane RS , Type-R dan 23 hp fazla + turbo desteği sunuyordu. turbo motor ile piyasaya sunulduğunda gelecekten şifreler verdiği söylenmişti. Yani bu sınıf artık turbolu olacaktı.

    Renault SPORT'un bu sınıfta tecrübesi belli, kalitesi belli. Özellikle motor dökümleri, dayanıklılıkları ve ürettikleri güç muazzam.

    Bu seri artık çok profesyonel bir boyut kazandı, Herkes yıllardır çıkacak meşhur 'TYPE-R' serisini bekliyor, yalnız Megane RS piyasadan hiç çekilmeden sınıfında sürekli büyüdü.

    Bu efsanenin son örneği Clio RS ve Megane RS 2014 serilerini ülkemize getirdiği için Renault'ya teşekkür etmemiz lazım. Çünkü en güçlü rabiki olabilecek 235 hp Alfa Romeo Giulietta gibi rakipleri ülkemizde satılmıyor.

    Megane RS alınır-tavsiye ettirilir ve keyfi sürülür..

    Yıllardır F1 pistlerinde geliştirilmiş Renault tecrübesini yaşamak için en kısa yollardan biri..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaVu! -- 14 Ağustos 2014; 5:33:14 >
    |
    |




  • Yarbay
    4894 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Bahsettiğimiz araç bir pist arabası. Pistlerde kask takılır, tulum giyilir, malum güvenlik ekipmanlarıdır.

    Bu aracı alırsan, İstanbul içinde normal kullanacaksın ama haftasonu piste çıkıp adrenalin isteğini karşılayacaksın.

    265 Beygircik... Bindiğiniz araç 560 beygir midir?
  • Yarbay
    4503 Mesaj

    aynen katılıyorum. günlük 240 öro ile 400 öro arasında pist araçları kiralanıyor. deşarj olurum sonra 70 beygirlik aracıma biner tıpış tıpış evimin yoluna bakarım.
    ugur_yavuz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1888 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    aynen katılıyorum. günlük 240 öro ile 400 öro arasında pist araçları kiralanıyor. deşarj olurum sonra 70 beygirlik aracıma biner tıpış tıpış evimin yoluna bakarım.
    Ülkemizdeki vergi sisteminden ötürü yalan olan bir araç.

    Her nekadar sınıf farkı olsada aynı paraya bmw 3.16i ve selefi varken kimse gidip almaz Megane Rs'i.
  • Yarbay
    2224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    aynen katılıyorum. günlük 240 öro ile 400 öro arasında pist araçları kiralanıyor. deşarj olurum sonra 70 beygirlik aracıma biner tıpış tıpış evimin yoluna bakarım.
    İthal Renault'ların malzeme kalitesi pek dandik değildir. Bursa'da üretilip malzemeden kaçılanlarla karşılaştırmayın.
    |
    |
  • Teğmen
    129 Mesaj
    O maddiyata sahip olsam gözümü kırpmadan alacağım modeldir..bırakın onlar 316 lara binip fors atsınlar..sürüş keyfi özel araçlardadır
    |
    |
  • Yüzbaşı
    558 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    fiyat kalite bir yana. vidyodaki sürücüde kask var. istanbul trafiğinde maksimum hız 50 ile 80 arasında. bu aracı alıp ne yapacağız. harun taştan a özenen kanunsuzlara lafım yok. gerçi araç 265 beygircikmiş o da bir fiyasko zaten.

    Bahsettiğimiz araç bir pist arabası. Pistlerde kask takılır, tulum giyilir, malum güvenlik ekipmanlarıdır.

    Bu aracı alırsan, İstanbul içinde normal kullanacaksın ama haftasonu piste çıkıp adrenalin isteğini karşılayacaksın.

    265 Beygircik... Bindiğiniz araç 560 beygir midir?

    Alıntıları Göster
    Bu arabayı alacaksanız malzeme kalitesini önemsemeyeceksiniz.

    F40 alacakken ABS yok sorun olur mu demek gibi birşey
    |
    |




  • Yarbay
    6375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ic malzemenin Dandik olmasina nerede gordunuz de karar verdiniz pardon ?

    Haa bana sorarsaniz ben bindim evet, gordugum kadariyla Dandiklikle alakasi yok...

    Yazdiginizi Goren de 2000 Model Lada Samara malzemesi sanacak...

    Forumun sözde kendini kalifiye malzeme mühendisi zannedenlerin elleyerek test ettikleri için çok dandiktir, bir şahin, reno12 gibidir...
    Şu yumuşak plastik hastalarını(argo bir şey var onu da yazardım) çözemedim. Şimdi gelir biri ses yapıyor diye alıntılar, benim araç da taş gibi sert plastik var hiçbir yerinden ses gelmiyor.

    Benim aracım da sert plastik ama öyle ucuz mucuz değil, gayet sağlam kaliteli plastik ama sert olunca bizim dh malzeme mühendislerinden geçer not alamıyorlar.
    Bir iki allayıp pullayıp her gün üzerine yatacağımız(!) konsolun yumuşak ve cebimizden parayı tırtıklaması gerekiyor. Üşenip silmiyorum her yerini toz kapladı


    Megane 3 RS ilk çıktığında hothatch sınıfının lideri idi. 2-3 yıl sonra rakibi seat leon çıktı o kadar yıl sonra bir zahmet teknolojinin gelişim göstergesi bir araç olsun. Megane 3 rs tekrar elden geçecek deniliyor sırf leonu geçmesi için bakalım. Renault sport diğer firmalar gibi bas büyük motoru, bütün teknolojik oyuncakları olsun bitsin mantığında değil. F1 tecrübesini araca yansıtmaya çalışıyorlar...




  • Binbaşı
    1811 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ic malzemenin Dandik olmasina nerede gordunuz de karar verdiniz pardon ?

    Haa bana sorarsaniz ben bindim evet, gordugum kadariyla Dandiklikle alakasi yok...

    Yazdiginizi Goren de 2000 Model Lada Samara malzemesi sanacak...

    Forumun sözde kendini kalifiye malzeme mühendisi zannedenlerin elleyerek test ettikleri için çok dandiktir, bir şahin, reno12 gibidir...
    Şu yumuşak plastik hastalarını(argo bir şey var onu da yazardım) çözemedim. Şimdi gelir biri ses yapıyor diye alıntılar, benim araç da taş gibi sert plastik var hiçbir yerinden ses gelmiyor.

    Benim aracım da sert plastik ama öyle ucuz mucuz değil, gayet sağlam kaliteli plastik ama sert olunca bizim dh malzeme mühendislerinden geçer not alamıyorlar.
    Bir iki allayıp pullayıp her gün üzerine yatacağımız(!) konsolun yumuşak ve cebimizden parayı tırtıklaması gerekiyor. Üşenip silmiyorum her yerini toz kapladı


    Megane 3 RS ilk çıktığında hothatch sınıfının lideri idi. 2-3 yıl sonra rakibi seat leon çıktı o kadar yıl sonra bir zahmet teknolojinin gelişim göstergesi bir araç olsun. Megane 3 rs tekrar elden geçecek deniliyor sırf leonu geçmesi için bakalım. Renault sport diğer firmalar gibi bas büyük motoru, bütün teknolojik oyuncakları olsun bitsin mantığında değil. F1 tecrübesini araca yansıtmaya çalışıyorlar...

    Alıntıları Göster
    gündelik kullanım için alacaksan uzak dur ..
    bu araç daha çok sürüş zevki yaşamak .. piste girmek için tasarlandı
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.