DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Megane ll ye LPG taktıran var mı?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
54
Cevap
0
Favori
5.429
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> Megane ll ye LPG taktıran var mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      153 Mesaj
      09 Mayıs 2007 22:55:32 Konu Sahibi
      Arkadaşlar ikinci el Megane ll alma niyetim var. Dizel temiz bulmak zor. Bulsamda param yok. 1.6 az kullanılmış temiz bir megane bulsam tüp taktırsam olur mu sizce. Özellikle tecrübesi olan arkadaşların bilgilendirmesine ihtiyacım var. Randıman alınınır mı? Özellikler arabanın donanımı eskisi gibi çalışırmı? Örneğin yol bilgisayarı??? Birde 1.4 motorları var. Kullanan arkadaşlar memnun mu? 1.4 kaç beygir, bu kasayı çeker mi? Lütfen yardım...


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1776 Mesaj
      09 Mayıs 2007 23:06:50
      almışken 1.6 al 1.4 az yakar gibi durur ama pek verimli olmaz performans alamazsın sollamaya fln çıktığında hele araba yüklü ve yokuş çıkıyosan yükleneceksin gaza 1.6dan daha fazla yakacak hemde kasa zorla gidiyomuş gibi olacak bence 1.6 alman daha mantıklı ayrıca hemen hemen her araca lpg takılabiliyo şöle brc fln sıralı taktırırsan sorun çıkacağını pek sanmam ama yol bilgisayarı hakkında fikrim yok


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      DH HYUNDAİ ERA TAKIMI
      2008 HYUNDAI ERA 1.4 SELECT KUM BEJİ
    • Yarbay
      3060 Mesaj
      09 Mayıs 2007 23:10:42
      Megane 2 1.4 kafi bence


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yarbay
      2069 Mesaj
      10 Mayıs 2007 00:04:14
      Yol bilgisayarı iptal olur.Benimde aklımda var ama fiyatlar biraz yüksek olduğu için askıya aldım lpg işini.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Atatürk Yolunda Yürüyen Bir Eğitimci
    • Yüzbaşı
      670 Mesaj
      10 Mayıs 2007 08:12:25
      3 hafta önce benzin istasyonundaki LPG bölümüne yanaşan bir Megane II Hatcback gördüm. Adam gayet güzel aldı gitti LPG'sini.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      480 Mesaj
      10 Mayıs 2007 14:24:17
      ya adamın biri fransız arabaları ile sadece landi uyum sağlar. en gelişmiş enjektörler landidedir deyip gitti. bunun gerçeklik payı var mı acaba. sözüm ola landinin enjektörleri diğerlerinden daha hızlıymış falan filan...
      açıkçası landi güvendiğim bir marka ama güvendiğim tek marka da değil hani. bu adam bu yorumu yapınca kitlendim kaldım landiye başka bişey alasım gelmiyor.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      153 Mesaj
      10 Mayıs 2007 22:00:53 Konu Sahibi
      Arkadaşlar gerçekten yol bilgisayarı iptal mi? Megane 2 ye lpg taktırıp kullanan yok mu arkadaşlar. Bu kadarmı yorumlar.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      995 Mesaj
      10 Mayıs 2007 22:22:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: bhe

      ya adamın biri fransız arabaları ile sadece landi uyum sağlar. en gelişmiş enjektörler landidedir deyip gitti. bunun gerçeklik payı var mı acaba. sözüm ola landinin enjektörleri diğerlerinden daha hızlıymış falan filan...
      açıkçası landi güvendiğim bir marka ama güvendiğim tek marka da değil hani. bu adam bu yorumu yapınca kitlendim kaldım landiye başka bişey alasım gelmiyor.


      Landi Renzo ve Prins. Diger markalar Fransiz otolarinda sorun cikariyormus.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      “İnsan kolay inanan bir canlıdır. Bir şeylere inanmak zorundadır. İnanmak için iyi bir sebep bulamadığında, elindeki kötü sebeplerle yetinir.”
      Bertrand Russell
    • Yüzbaşı
      480 Mesaj
      11 Mayıs 2007 17:29:54
      yani adam haklı ozamaN


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      519 Mesaj
      11 Mayıs 2007 19:42:07
      Yaklaşık 6 aydır imzamdaki aracımda kullanıyorum Brc-sequent_24 taktırdım. 1,4 ünü alacaksan hiç megane alma arkadaş. Arabamı 1,5 senedir kullanıyorum, 6 ayı lpgli cebim para gördü yahu :)
      Enson geçen hafta sonu gaziantep-ankara arası yaptım. toplam yol gidiş-geliş 1500 km, yaktığım yakıt ise 170 ytl dir. hızım ise 120 nin altına nadiren düşmüştür. Al 1,6 yı hiç pişman olmazsın, arkadaşım da dizel accent era var, vebenim araç normalde 100bin lira yakarken onunki 120 bin yakıyor. Ama ankaraya giderken kmye 113bin falan yaktı sanırım. Daha ne istiyeyim ki :) Bu arada performanstan zerre kadar ödün yok, ilk başta bende inanmamıştım ama artık kendimden biliyorum.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Toyota Auris 1,4 D-4D 2012 Comfort Extra Kar Beyazı
      Megane II sedan_1,6_16V_dynamique_2004 BRC Sequent24 Sıralı Sistem Lpg
      Ford Focus_Ambiante Atiker Sıralı Sistem Lpg
      ALEMDE ŞER, OĞUZ'DA ER TÜKENMEZ
    • Teğmen
      153 Mesaj
      11 Mayıs 2007 22:13:24 Konu Sahibi
      Peki arabadaki yol bilgisayarı ne oldu? Birde arıza lambası sürekli yanıyor deniyor. Doğrumu?
      quote:

      Orjinalden alıntı: makifozcan

      Yaklaşık 6 aydır imzamdaki aracımda kullanıyorum Brc-sequent_24 taktırdım. 1,4 ünü alacaksan hiç megane alma arkadaş. Arabamı 1,5 senedir kullanıyorum, 6 ayı lpgli cebim para gördü yahu :)
      Enson geçen hafta sonu gaziantep-ankara arası yaptım. toplam yol gidiş-geliş 1500 km, yaktığım yakıt ise 170 ytl dir. hızım ise 120 nin altına nadiren düşmüştür. Al 1,6 yı hiç pişman olmazsın, arkadaşım da dizel accent era var, vebenim araç normalde 100bin lira yakarken onunki 120 bin yakıyor. Ama ankaraya giderken kmye 113bin falan yaktı sanırım. Daha ne istiyeyim ki :) Bu arada performanstan zerre kadar ödün yok, ilk başta bende inanmamıştım ama artık kendimden biliyorum.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      519 Mesaj
      11 Mayıs 2007 23:30:30
      Yol bilgisayarında sadece yakıtla alakalı şeyler kullanılmıyor, daha doğrusu yok olmuyor fakat benzine göre olduğundan kullanılamıyor. Service lambası sürekli yanan arabayı söndürene kadar lpg takan servisten almam ki. işlerini iyi yapsınlar. Bir benim aracım 2 tane daha meganeII var arkadaşların üçüde lpgli (hepsi de benden özendi ve dualarıyla beni cennete yollayacaklar ) daha arıza lambası sürekli yanıyor duymadım. Benim taktırdığım ustalar hakikaten işinin ehli ustalardı. Hele bir Ökkeş usta vardı ki bu işin piri. Adamın daha önce almanyada honda servisi varmış kapatmış Türkiyeye kesin dönüş yapmış. Ben arıza falan rastgelmedim kardeş.
      Ha şöyle bir olay oldu. O da diyelim ki 40 YTL benzin aldım depo çeyrek oldu. Daha sonra uzun yolda giderken sanki benzinde gidiyormuşum gibi benzin göstergesi düşüyordu. Hatta bitmek üzere ikaz lambası yanıyordu. Daha sonra ustam şamandıradan olabilir dedi. Kesinlikle benzin yemez korkma dedi. Denemek için sadece 1 lt. benzin koyduk. Ve depo tekrar çeyrek oldu. Yani bu sorunu aşmak için de benzin deposunu fulledik. O gün bu gün oradan da problem yok



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Toyota Auris 1,4 D-4D 2012 Comfort Extra Kar Beyazı
      Megane II sedan_1,6_16V_dynamique_2004 BRC Sequent24 Sıralı Sistem Lpg
      Ford Focus_Ambiante Atiker Sıralı Sistem Lpg
      ALEMDE ŞER, OĞUZ'DA ER TÜKENMEZ
    • Teğmen
      153 Mesaj
      13 Mayıs 2007 14:52:12 Konu Sahibi
      teşekkürler verdiğin bilgiler için dostum. Yinede meganelara Lpg taktıran az sanırım. Baksana senden başka yorum yapan olmamış sağolsunlar...
      quote:

      Orjinalden alıntı: makifozcan

      Yol bilgisayarında sadece yakıtla alakalı şeyler kullanılmıyor, daha doğrusu yok olmuyor fakat benzine göre olduğundan kullanılamıyor. Service lambası sürekli yanan arabayı söndürene kadar lpg takan servisten almam ki. işlerini iyi yapsınlar. Bir benim aracım 2 tane daha meganeII var arkadaşların üçüde lpgli (hepsi de benden özendi ve dualarıyla beni cennete yollayacaklar ) daha arıza lambası sürekli yanıyor duymadım. Benim taktırdığım ustalar hakikaten işinin ehli ustalardı. Hele bir Ökkeş usta vardı ki bu işin piri. Adamın daha önce almanyada honda servisi varmış kapatmış Türkiyeye kesin dönüş yapmış. Ben arıza falan rastgelmedim kardeş.
      Ha şöyle bir olay oldu. O da diyelim ki 40 YTL benzin aldım depo çeyrek oldu. Daha sonra uzun yolda giderken sanki benzinde gidiyormuşum gibi benzin göstergesi düşüyordu. Hatta bitmek üzere ikaz lambası yanıyordu. Daha sonra ustam şamandıradan olabilir dedi. Kesinlikle benzin yemez korkma dedi. Denemek için sadece 1 lt. benzin koyduk. Ve depo tekrar çeyrek oldu. Yani bu sorunu aşmak için de benzin deposunu fulledik. O gün bu gün oradan da problem yok



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4157 Mesaj
      13 Mayıs 2007 21:31:05
      bende megane2 ye lpg taktırmayı düşünüyordum ama yol bilgisayarı falan kafamı karıştırdı.parada yetmiyor yaw benzine.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      519 Mesaj
      13 Mayıs 2007 23:58:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: winston20

      teşekkürler verdiğin bilgiler için dostum. Yinede meganelara Lpg taktıran az sanırım. Baksana senden başka yorum yapan olmamış sağolsunlar...


      yanlış topicte cevap arıyorsun da ondan. Bende tesadüf gördüm zaten. LPG ile ilgili herşey başlığına git ve orada konuşabilirsin. Birde 2a-lpg.com sitesine git orasıda brc nin sitesi. fgoruma katıl ve istediğin gibi soru yönelt. Megane lara çok taktıran var, dert etme. Ayrıca yol bilgisayarı iptal falan olmuyor. Gideceğin yolu benzine göre yazıyor. Ama sen tabii ki lpg yakıt göstergeni dikkate alacan. Zaten 32 ytl lik gazla 320 km yol yapmış adamım
      en son ölçümümü de söyleyeyim, geçen haftasonu nizip-ankara arası yaptım. 725+725+50=1500km yol yaptım ve 170YTL yaktı. Bu da şu demek oluyor. 170/1500=0,113 ykr tur. 113 bin lira yaktı km ye. Fakat hızım genelde 120km nin altına pek düşmedi. Ondan dolayı 100bin değilde 113bin yaktı
      Valla akıllara zarar az yakıyor, yol bilgisayarı falan hikaye diyorum ben
      çok konuştum yaw. MAAŞALLAH deyin arkadaşlar, nazar değmez inşallah.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Toyota Auris 1,4 D-4D 2012 Comfort Extra Kar Beyazı
      Megane II sedan_1,6_16V_dynamique_2004 BRC Sequent24 Sıralı Sistem Lpg
      Ford Focus_Ambiante Atiker Sıralı Sistem Lpg
      ALEMDE ŞER, OĞUZ'DA ER TÜKENMEZ
    • Teğmen
      153 Mesaj
      14 Mayıs 2007 20:20:11 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: makifozcan



      Alıntıları Göster


      yanlış topicte cevap arıyorsun da ondan. Bende tesadüf gördüm zaten. LPG ile ilgili herşey başlığına git ve orada konuşabilirsin. Birde 2a-lpg.com sitesine git orasıda brc nin sitesi. fgoruma katıl ve istediğin gibi soru yönelt. Megane lara çok taktıran var, dert etme. Ayrıca yol bilgisayarı iptal falan olmuyor. Gideceğin yolu benzine göre yazıyor. Ama sen tabii ki lpg yakıt göstergeni dikkate alacan. Zaten 32 ytl lik gazla 320 km yol yapmış adamım
      en son ölçümümü de söyleyeyim, geçen haftasonu nizip-ankara arası yaptım. 725+725+50=1500km yol yaptım ve 170YTL yaktı. Bu da şu demek oluyor. 170/1500=0,113 ykr tur. 113 bin lira yaktı km ye. Fakat hızım genelde 120km nin altına pek düşmedi. Ondan dolayı 100bin değilde 113bin yaktı
      Valla akıllara zarar az yakıyor, yol bilgisayarı falan hikaye diyorum ben
      çok konuştum yaw. MAAŞALLAH deyin arkadaşlar, nazar değmez inşallah.

      Valla ne diyeyim. Tek kelime ile süper yakıtın. Bu durumda dizel almanında bi mantığı yok yani...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      519 Mesaj
      14 Mayıs 2007 22:19:16
      Aynen öyle arkadaşım accent era aldı geçen yıl ve yakıtı km ye 120bin lira yakıyor. O da aynı şeyi söylüyor, keşke daha performanslı araba alsaydım ve lpg taktırsaydım diyor


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Toyota Auris 1,4 D-4D 2012 Comfort Extra Kar Beyazı
      Megane II sedan_1,6_16V_dynamique_2004 BRC Sequent24 Sıralı Sistem Lpg
      Ford Focus_Ambiante Atiker Sıralı Sistem Lpg
      ALEMDE ŞER, OĞUZ'DA ER TÜKENMEZ
    • Er
      12 Mesaj
      14 Mayıs 2007 22:31:01
      Merhaba
      Bende megane 2 hatchback arabama tartarini marka lpg taktırdım. Hiçbir sorunum yok .Sanki araba daha rahat gidiyor.Sadece meganelerde lpgde giderken benzin göstergesi benzin yakıyomuş gibi düşüyor.Arkadaşımdada lovato marka lpg kiti var.Onun sayesinde bende rahatladım. Arabam 2. viteste lpg ile 90 ı gördü.Daha ne olsun.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      renault megane II 1.4 hatchabck
    • Er
      1 Mesaj
      14 Mayıs 2007 23:20:25
      ARKADAŞLAR 2004 MEGANE II ME 1 AY ÖNCE ZAVOLİ LPG TAKTIRDIM.1 AYDIR 1500 KM YOL YAPTIM HERHANGİ BİR SORUN YOK.YOL BİLGİSAYARI GAYET İYİ ÇALIŞIYOR.ORTALAMA YAKIT TÜKETİMİYLE YAPTIĞIM HESAPLA ALINAN YAKIT NERDEYSE %100 AYNI LİTREYİ GÖSTERİYOR.BENZİN GÖSTERGESİ DÜŞÜYOR GÖSTERGE SONA DAYANINCA DA TEKRAR DOĞRU YERİNE GELİYOR.YAKIT ŞİMDİLİK KM'DE 0,117 YTL ŞEHİR İÇİ/DIŞI ORTALAMASI, DAHA DÜŞECEĞİNİ SANIYORUM KULLANAN ARKADAŞLAR 0,100 YTL OLACAĞINI SÖYLÜYORLAR.TAKTIRDIĞIM YER İZMİR'DE PLARİS LPG (ZAVOLİ TÜRKİYE DİSTİRİBİTÖRÜ).BENDE MEGAN İÇİN ÇOK ARAŞTIRMA YAPMIŞTIM HER KAFADAN FARKLI SESLER ÇIKIYORDU AMA ÇOK DÜZGÜN BİLGİ EDİNEMEMİŞTİM.ŞİMDİ KENDİM KULLANIYORUM VE KEŞKE DAHA ÖNCE TAKTIRSAYDIM DİYORUM.ZAVOLİ MARKAYI 20000 KM DİR KULLANAN ARKADAŞLAR VAR TABİKİ FARKLI MARKA ARABALARDA.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      480 Mesaj
      15 Mayıs 2007 04:48:19
      yine tekrarlayacağım fransız arabalara en uymlu lpg kiti landi rezzo deniyor. landinin iyi bir marka olduğu su götürmez. bu yüzden fransız arabanız varsa landi taktırın riske girmeyin derim


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.