Şimdi Ara

Megane III Uzun dönem kullanıcı incelemesi - 100 bin km geçildi. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
6
Favori
22.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yorumların için teşekkürler ben de megane 3 sahibi olarak yorumlarına katılıyorum. birkaç ekleme yapmak gerekirse

    -emniyet kemeri ikaz sesi insanı çileden çıkarıyor. normalde emniyet kemerini ayda yılda bir unuttuğum durumlar dışında hep takarım bu unuttuğum durumlarda da hatırlatır iyi güzel ona lafım yok ama 2 dakika arabanın yerini değiştircem diye biniyosunuz başlıyor cık cık cık duymazdan geleyim diyorsun fakat bir yandan park sensörünün sesini duyamıyosun bi süre sonra daha da şiddetleniyor iyice çileden çıkarıyor mecburen kemeri takıyosun. şu ikaza biraz daha geç başlasa daha iyi olabilirdi bilmiyorum servislerde bununla ilgili bir yazılım güncellemesi yapılabilir mi

    -silecekler nerdeyse aldığım günden beri düzgün silmiyor bu galiba kronik bir durum birçok arkadaşın bu yüzden sileceğini değiştirdiğini okumuştum forumdan yanlış hatırlamıyorsam.

    -arka camı yıkayım diyorsun silecekler çalışmaya başladıktan bir süre sonra su gelmeye başlıyor bu camın çizilmesine neden olabilir gibi geliyor (pederden çok azar işitmiştim zamanında camlar kuru ve kirliyken silecekle oynadığım için)

    genel anlamda ben de memnunum aracımdan.




  • hocam sizin kadar ayrıntıya giremicem ancak geçen hafta test aracı olarak benzinlisini git gel 200 km kullandım aracı e haliyle yolda her tarafını kurcaladım mıncıklamadık yer bırakmadım diyebilirim araç hoşuma gitti seçeneklerim arasına girdi ama 1,5 dynamig olanını test edicem dizel almayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Vw polo ilk bakimi 310.00 tl dogus oto
    Audi q5 ilk bakim 420.00 tl dogus oto

    Bence reno pahali

    Golf'un bakım fiyatı olsa daha iyi olurdu. Bence de 310TL Polo için çok, Q5 için ise 420tl uygunmuş:)
    Bu arada bunlar dizel / benzinli bakım fiyatı hangisi?

    Üşenmedim faturayı buldum Golf ün bakımı 334 tl tutmuş. %18 kdv yi eklersek üzerine 390 tl gibi bir fiyat çıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarperGenç

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Vw polo ilk bakimi 310.00 tl dogus oto
    Audi q5 ilk bakim 420.00 tl dogus oto

    Bence reno pahali

    Golf'un bakım fiyatı olsa daha iyi olurdu. Bence de 310TL Polo için çok, Q5 için ise 420tl uygunmuş:)
    Bu arada bunlar dizel / benzinli bakım fiyatı hangisi?

    Üşenmedim faturayı buldum Golf ün bakımı 334 tl tutmuş. %18 kdv yi eklersek üzerine 390 tl gibi bir fiyat çıkıyor

    :) Dizel, benzinli?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Vw polo ilk bakimi 310.00 tl dogus oto
    Audi q5 ilk bakim 420.00 tl dogus oto

    Bence reno pahali

    Golf'un bakım fiyatı olsa daha iyi olurdu. Bence de 310TL Polo için çok, Q5 için ise 420tl uygunmuş:)
    Bu arada bunlar dizel / benzinli bakım fiyatı hangisi?

    Polo benzinli

    Q5 dizel

    senin söylediklerin 15 binde bir giriyor, megane 20 binde bir,

    polodan bile daha ucuz bakımı.
  • Yorumlarda ithal ile yerli üretimlerin farklı olduğundan bahsedilmiş, megan.III'ün hangi modelleri yerli/yabancıdır?

    Ayrıca yorumlarda EDC vites kullananlara ait yorum yok sanırım, EDC kullananlar da bir iki satır yazarlarsa sevinirim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Yorumlarda ithal ile yerli üretimlerin farklı olduğundan bahsedilmiş, megan.III'ün hangi modelleri yerli/yabancıdır?

    Ayrıca yorumlarda EDC vites kullananlara ait yorum yok sanırım, EDC kullananlar da bir iki satır yazarlarsa sevinirim....

    İyi geceler kocaballi

    İlgili forumumuzda bu konu kısır döngüye yol açtığı için sonunda tüm bahsedilenleri bir başlıkta belritmiş idim .İnceleyebilirsiniz .

    http://forum.donanimhaber.com/m_55439387/mpage_1/f_/key_//tm.htm#55439387

    Bu arada ithal olanların EDC şanzımanı bulunmamakta idi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75


    Görmemişim konuyu, teşekkürler inceleyeyim hemen....
  • Şu anda üretilen tüm megane HB ler yerli üretimdir.2009 yılında yaklaşık 2000 civarında megane 3 ithal olarak (ispanya üretimi ) getirilmiş ,bunlardan sonrası yerli üretim olarak Bursa dan piyasaya sürülmüştür.

    Şu an hala ithal olarak satılan megane 3 ler sadece coupe ve sport tourer dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    Bu arada ithal olanların EDC şanzımanı bulunmamakta idi .



    EDC için genel kullanım yorumlarını sormayı amaçlamıştım sorumda...

    zaten ithallerde EDC yok, sadece yerlilere edc şazuman takıyorlar nasıl olsa....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Yorumlarda ithal ile yerli üretimlerin farklı olduğundan bahsedilmiş, megan.III'ün hangi modelleri yerli/yabancıdır?

    Ayrıca yorumlarda EDC vites kullananlara ait yorum yok sanırım, EDC kullananlar da bir iki satır yazarlarsa sevinirim....

    EDC, tıpkı daha önce birkaç kez test ettiğim DSG, TCT (ve test etmediğim için tahmini yazıyorum Powershift) gibi çift kavramalı şanzımanlardan çok farklı değil ve tek kavrama yarı otomatiklerden çok daha keyifli.

    Ancak iniş-çıkışlardaki dur-kalklarda kararsızlık açısından Honda tam otomatik ve Honda CVT (diğer tam otomatik ve CVT'leri yorum yapacak kadar kullanmadım:) kadar başarılı değil.


    Alternatif olarak benim konuya da bakabilirsin arkadaşım:


    http://forum.donanimhaber.com/m_52082616/mpage_19/f_/key_//tm.htm



    Selamlar.




  • Manuel megane 3 sahibi olduğum için benim söylemim tavsiye den öte geçemez ancak ilgili linklerde bilgi vardır.

    EDC yi yeni çıkmış olmasından ötürü gözlem altına almış ,beğenmeme rağmen beklemenin faydalı olacağını düşünmüş idim .Forumlardan takip ettiğim kadarı ile oldukça büyük çoğunluk gerek tüketim değerlerinden ,gerekse kullanım kolaylığı-konfor bakımından memnunlar.Kronik olarak bir arızası henüz gözlenmedi (1 yıl kadar önce TR de piyasaya sürüldüğü unutulmamalıdır) .

    Sıkça bahsedilen ise, sıkışık trafikte düşük viteste aracın ara sıra saçmaladığıdır.Ancak her zaman olduğunu söylemiyorlar .Memnun olmayan bir kaç kişi bulunmakta .Dediğim gibi bende gözlemciyim .

    Bana göre aracın yazılımı ile ilgili bir güncelleme yapılması gerek ve o golf sopası nın sapı kesilerek bir miktar kısaltılması lazım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_26414432/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_46030603/tm.htm




  • Bu arabayı test ettim. Almaya karar verdim. Sonra hanıma telefon. Kapora gönder dedim. Yola çıktım, metrobüsle işe gidiyordum. O anda içim bir kötü oldu ve telefona sarıldım. Çok geç değildi. 1.5 dci expression almaktan vazgeçtim. 44bin TL'ye anlaşmıştık. Niyeyse o anda çok geldi bana bu para. 44bin liraya en azından bir 105 beygirliğini alabilseydim alacaktım ama sıfır alınca uzun kullanıyorsunuz 85 bg araba bana yetmeyecekti. Kısa bir sürede değiştirecektim. Hanım tipini beğendi diye almak zorunda kalıyordum az kalsın.

    Dün yine DH'de Fluence Z.E. için yazan 83 Euroluk fiyatın yıllık kullanımdaki aylık fiyatı olduğu konusunda aydınlatılınca iyi ki röno almamışım dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    Bu arabayı test ettim. Almaya karar verdim. Sonra hanıma telefon. Kapora gönder dedim. Yola çıktım, metrobüsle işe gidiyordum. O anda içim bir kötü oldu ve telefona sarıldım. Çok geç değildi. 1.5 dci expression almaktan vazgeçtim. 44bin TL'ye anlaşmıştık. Niyeyse o anda çok geldi bana bu para. 44bin liraya en azından bir 105 beygirliğini alabilseydim alacaktım ama sıfır alınca uzun kullanıyorsunuz 85 bg araba bana yetmeyecekti. Kısa bir sürede değiştirecektim. Hanım tipini beğendi diye almak zorunda kalıyordum az kalsın.

    Dün yine DH'de Fluence Z.E. için yazan 83 Euroluk fiyatın yıllık kullanımdaki aylık fiyatı olduğu konusunda aydınlatılınca iyi ki röno almamışım dedim.

    Kriteriniz beygir gücüyse ki mesajınızda onu söylemişşiniz. Bu motora sahip araçla deneme sürüşü yaptınız mı?

    1.5 dCİ motor ekonomik tüketimiyle yeterli performansıyla dillere destan olmuş. Bunu Dünya kabül ediyor.

    Amacınız marka önyargısı ise; haklısınız. Ben de sizinle aynı görüşteyim. Son sözü söyleyeceklerin çok sözü olur.

    Yengenin sözünü dinlediyseniz diyorum.




  • 105 lik kullanıyorum ,85 lik kullansa idim yinede sorun yaşamayacağımı çok iyi biliyorum hatta şehir içinde yaktığım daha bile az olurdu .Hele bir de hanım kullanacak ise hiç fazlasına gereği yoktur.

    Araçtan ne istediğinizle de ilintili bir durum .Sürekli şehir içi kullanılacak ve ara sıra şehir dışı olacak ise kendimize şunu sormamız lazım '' fazladan aldığım bu tork ve beygir ile dha fazla para öder iken acaba bu BG ve torkun ne kadarını kullanıyorum ,tüm bu kullanımım sırasında bi türlü kullanamadığım bu BG ve torka neden fazla para ödeyeyim ? ''

    Ama imkan o kadar kısıtlı değil ise alırım yanımda dursun kullanmasamda o beygirleri ve torkları taşırım bi gün lazım olur dersniz .Kim ne diyebilir ki.

    Benim anlamadığım '' iyi ki reno almamışım '' derken neyi kastettiniz.Cümlenizden bunun nedenini benmi göremedim acaba ? paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    Bu arabayı test ettim. Almaya karar verdim. Sonra hanıma telefon. Kapora gönder dedim. Yola çıktım, metrobüsle işe gidiyordum. O anda içim bir kötü oldu ve telefona sarıldım. Çok geç değildi. 1.5 dci expression almaktan vazgeçtim. 44bin TL'ye anlaşmıştık. Niyeyse o anda çok geldi bana bu para. 44bin liraya en azından bir 105 beygirliğini alabilseydim alacaktım ama sıfır alınca uzun kullanıyorsunuz 85 bg araba bana yetmeyecekti. Kısa bir sürede değiştirecektim. Hanım tipini beğendi diye almak zorunda kalıyordum az kalsın.

    Dün yine DH'de Fluence Z.E. için yazan 83 Euroluk fiyatın yıllık kullanımdaki aylık fiyatı olduğu konusunda aydınlatılınca iyi ki röno almamışım dedim.

    85bg şehir içinde yeterli. Şehir dışı kullanımında da beni hiç zor durumda bırakmadı. Tabi içinize sinmeyen bir aracı almayarak en iyisini yapmışsınız.
    Ancak Fluence ZE aylık akü fiyatı ile Megane almaktan vazgeçmeniz arasında bir bağlantı kuramadım? İkisi çok farklı teknoloji kullanan araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    Bu arabayı test ettim. Almaya karar verdim. Sonra hanıma telefon. Kapora gönder dedim. Yola çıktım, metrobüsle işe gidiyordum. O anda içim bir kötü oldu ve telefona sarıldım. Çok geç değildi. 1.5 dci expression almaktan vazgeçtim. 44bin TL'ye anlaşmıştık. Niyeyse o anda çok geldi bana bu para. 44bin liraya en azından bir 105 beygirliğini alabilseydim alacaktım ama sıfır alınca uzun kullanıyorsunuz 85 bg araba bana yetmeyecekti. Kısa bir sürede değiştirecektim. Hanım tipini beğendi diye almak zorunda kalıyordum az kalsın.

    Dün yine DH'de Fluence Z.E. için yazan 83 Euroluk fiyatın yıllık kullanımdaki aylık fiyatı olduğu konusunda aydınlatılınca iyi ki röno almamışım dedim.

    85bg şehir içinde yeterli. Şehir dışı kullanımında da beni hiç zor durumda bırakmadı. Tabi içinize sinmeyen bir aracı almayarak en iyisini yapmışsınız.
    Ancak Fluence ZE aylık akü fiyatı ile Megane almaktan vazgeçmeniz arasında bir bağlantı kuramadım? İkisi çok farklı teknoloji kullanan araçlar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    105 lik kullanıyorum ,85 lik kullansa idim yinede sorun yaşamayacağımı çok iyi biliyorum hatta şehir içinde yaktığım daha bile az olurdu .Hele bir de hanım kullanacak ise hiç fazlasına gereği yoktur.

    Araçtan ne istediğinizle de ilintili bir durum .Sürekli şehir içi kullanılacak ve ara sıra şehir dışı olacak ise kendimize şunu sormamız lazım '' fazladan aldığım bu tork ve beygir ile dha fazla para öder iken acaba bu BG ve torkun ne kadarını kullanıyorum ,tüm bu kullanımım sırasında bi türlü kullanamadığım bu BG ve torka neden fazla para ödeyeyim ? ''

    Ama imkan o kadar kısıtlı değil ise alırım yanımda dursun kullanmasamda o beygirleri ve torkları taşırım bi gün lazım olur dersniz .Kim ne diyebilir ki.

    Benim anlamadığım '' iyi ki reno almamışım '' derken neyi kastettiniz.Cümlenizden bunun nedenini benmi göremedim acaba ? paylaşırsanız sevinirim.



    Şehir içinde kesinlikle yeterli. Şehir dışında yasal hız limitlerinde kullanıyorum onun için de yeterli ama uzun yolda bazen yığılmalar oluyor malumunuz sol şeritci 150 km/sa'tten aşağısı beni kesmez sürücüleri ile orta şeritci ben 80 km/sa ile de giderim, ne var sürücüleri arasında kaldığınız zaman şöyle bir strese girmeden uzayıp önünüzü temizlemek ihtiyacı hissediyorsunuz. Bir de Torosları aşarken falan hissettim araba ister istemez rampada yığılıyor. Biraz fazlası fena olmaz dediğiniz durumlar oluyor.

    ZE ile ilgili yazdığımın burayla bir ilgisi yok. Başka bir konuda ZE'nin sitesindeki fiyatın yanıltıcı olduğunu anladım. Tabloyu doldururken fiyat abartı görünmesin diye küçük görünecek şekilde yazmışlar. İlk günden beri maliyet analizi yaparken yanıldığım için hoşnut değilim.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b42.ozturk -- 22 Nisan 2012; 22:38:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgealp.ozturk

    Bu arabayı test ettim. Almaya karar verdim. Sonra hanıma telefon. Kapora gönder dedim. Yola çıktım, metrobüsle işe gidiyordum. O anda içim bir kötü oldu ve telefona sarıldım. Çok geç değildi. 1.5 dci expression almaktan vazgeçtim. 44bin TL'ye anlaşmıştık. Niyeyse o anda çok geldi bana bu para. 44bin liraya en azından bir 105 beygirliğini alabilseydim alacaktım ama sıfır alınca uzun kullanıyorsunuz 85 bg araba bana yetmeyecekti. Kısa bir sürede değiştirecektim. Hanım tipini beğendi diye almak zorunda kalıyordum az kalsın.

    Dün yine DH'de Fluence Z.E. için yazan 83 Euroluk fiyatın yıllık kullanımdaki aylık fiyatı olduğu konusunda aydınlatılınca iyi ki röno almamışım dedim.

    Kriteriniz beygir gücüyse ki mesajınızda onu söylemişşiniz. Bu motora sahip araçla deneme sürüşü yaptınız mı?

    1.5 dCİ motor ekonomik tüketimiyle yeterli performansıyla dillere destan olmuş. Bunu Dünya kabül ediyor.

    Amacınız marka önyargısı ise; haklısınız. Ben de sizinle aynı görüşteyim. Son sözü söyleyeceklerin çok sözü olur.

    Yengenin sözünü dinlediyseniz diyorum.


    :):):) Tecrübeyle sabit hanımın ipiyle hiçbir kuyuya inilmez. %10 haklı çıkıyorlar diye zamanın %90nında hata yapmak gibi bir lüksümüz yok. Hanımla biz araç konusunda birlikteliğimizi sonlandırdık anlaşamayınca. Kendisine gittik bir tane tam otomatik Corsa aldık. Henüz süremiyor. Ben kullanıyorum. 8,5 lt/100 km benzin gibi bir sarfiyatı var. Benim araç tercihim sonbaharda yapacağım iş değişikliğine göre belirlenecek. En kötü şartta niyetim tanıdıktan 2. el bulamazsam 105 bg bir Linea almak o performansta daha ucuzu yok.

    Megane modern hb kasayı ilk çıkararak epeyi tuttu ve onun sayesinde de iyi para kazandı ama artık alternatifler var. Fiyat politikaları biraz değişmeli. Alırım ama fiyatı ödemek istediğimden biraz yüksek.




  • Bakima 290 tl vermistim hersey dahil serviste
    Genel olarak bende memnunum aractan ama suspansiyonlar bana yeteri kadar iyi gelmedi, 19 bine dayandim daha tik demedi arac ama teyp dugmeleri soyuldu serviste cozum bulunur ins
  • 28.260km ve 2 seneyi geride bıraktık Megane ile... Çok fazla yazacak birşey yok, rutin bakım dışında servise yolumuz düşmüyor çok şükür:)

    Forumda çok muhabbeti geçtiği için paylaşayım;

    Aracın herhangibi yerinde aşınma, soyulma gibi durumlar olmadı.

    Fransız araçların her tarafından ses gelir diyorlar, ilk inceleme mesajında yazdığım yolcu emniyet kemeri sesi servis müdahale ettiğinden beri gelmiyor. Umarım birdaha da gelmez. Bunun dışında bozuk zeminli yollarda sürücü tarafı dikiz aynası kapağı (Eski araçlarda elle ayarlama yapılan yerde bulunan kapak) bazen ses yapıyor. Sonuç olarak başka rahatsız edici ses, tıkırtı v.s yok.

    Soru sormak isteyen varsa cevaplayabilirim. Alakasız yorumlar ile konunun kirletilmemesini rica ediyorum.

    Herkese iyi forumlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.