Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (987. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 985986987988989
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rdsecuriter


    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: rdsecuriter

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=417198&v=ikinciel-RENAULT-MEGANE-II-EXTREME-1.5-DCI-80

    arkadaşlar bu araçtan kullanan var mı?

    fiyatı nasıldır?

    özellikleri ?

    bana yardımcı olabilecek biri var mı?

    onun yerine aşağıdaki aracı öneririm.Bunu zorlayın lütfen
    http://www.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=409628&v=ikinciel-RENAULT-MEGANE-II-1.5-DCI-AUTHENTIQUE
    Saygılarımla...

    Niye extreme önermiyorsunuz da authentique öneriyorsunuz?

    Authentique renaultta en alt sınıftır.

    Tabiiki oyle ama pert extreme yerine baz olani oneriyorum.


    Tamam hocam, ben donanım olarak öneriyorsunuz diye düşündüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cadawra055

    Merhabalar,

    Yaklaşık 2 gün önce aracımı yıkatmak için bir oto yıkamacıya verdim, araç yıkanıp silindikten sonra gitmek üzere direksiyonun başına geçtim ve start butonuna bastığımda çalışmadı. Akümün eskidiğini biliyorum bu yüzden olduğu aklıma geldi ve bi yerden şarj edelim aküyü dedim, araçtan çıkıp içeriye gittim kablo sormak için, yanımda bulunan çalışanlardan bir kaçı aracı vurdurarak çalıştırmış. Sorun aküden biliyorum, merak ettiğim, vurdurulmaması gereken bu aracı vurdurduklarında ne gibi bir zarar vermiş olabilirler ? daha önce hiç böyle bir şey yapmadım, 1 kereden bir şey olmuş mudur acaba ?


    Merak etmeyin, bir şey olmaz bir seferden.

    Cevabınız için teşekkür ederim, kitapçığında da kesin bir ibare ile vurdurmayın yazıyor, gerçi onlara göre aküye aktarma yapmakta sakıncalıymış, dalgalanma olabilir akımda diye.Fakat şöyle bir şey söz konusu araba oturduğumda yağ ekleme uyarısı veriyordu bende hemen stop etmedim aracı aküsü biraz dolsun diye birazcık ilerledikten sonra stop edip çalıştırdıktan sonra yağ seviyesi 0 dan 5 çizgiye geri döndü. Bunun nedeni ne olabilir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rdsecuriter


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: rdsecuriter

    2007 model olan 80 beygir tek parça boyalı araç kaporta olarak orjinal gözüküyor. şirket aracına benzemiyor.

    hocam 80 bg nasıl düşük kalır mı?

    bide 2008 var onlarda mı 80 bg?

    bu model tutulan model ve motor mudur?

    80 bg yeter bazilari 100 bg oluyor o daha iyi tabi
    Dod a dikkat edin lutfen temiz araclar 2-3 bin TL yuksek seyrediyor. Saygilarimla

    teşekkür ederim dikkate alıcam




  • Arkadaşlar mehaba benim meganımda ön camlar ne yolcu ne sürücü tarafı açıkken kumandadan kapıları kapatınca cam açık kalıyor 2 kere 3 kere arka arkaya bastım yine acık basılı tuttum yine acık kalıyor,aracı kapı kollundaki düğmelerden kapatabilyorum sadece,kumandadan kapatmanın bir yolu yokmu ??
  • Arkadaşlar mehaba benim meganımda ön camlar ne yolcu ne sürücü tarafı açıkken kumandadan kapıları kapatınca cam açık kalıyor 2 kere 3 kere arka arkaya bastım yine acık basılı tuttum yine acık kalıyor,aracı kapı kollundaki düğmelerden kapatabilyorum sadece,kumandadan kapatmanın bir yolu yokmu ??
  • bykyo kardeş aracın modeli nedir?
    eğer baz model değilse cam açma düğmesini kaldırma konumunda tut, cam kapandıktan 10 sn sonra düğmeyi bırak...bu şekilde dene görelim..olur inşaallah..
  • Aracım megane 2 authentique 1.5 dci 2008 mod. her şekilde denedim bi türlü olmadı kumandadan kapanmıyor :((
  • otantiklerde bu özellik yok maalesef...bu reno için hakikaten bir ayıptır...
  • olmaması gerçekten cok kötü sürücü camını açık unutup aracı stop edersek cam açık kalcak yeniden çalıştıırp öyle kapatmak gerekiyor :((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bykyo

    olmaması gerçekten cok kötü sürücü camını açık unutup aracı stop edersek cam açık kalcak yeniden çalıştıırp öyle kapatmak gerekiyor :((

    Aracı çalıştırmanıza gerek yok start tuşuna basıp kontağı açabilir ,daha sonra camı kapatabilirsiniz.Kumandadan cam kapatma özelliği ise en alt donanımda olmayabilir gayet normaldir.Honda Civic ,Toyota Corolla gibi über kaliteli araçlarda bildiğim kadarıyla en full versiyonlarda bile böyle bir özellik yok.2004 yılında orta donanım Megane da olan özelliği daha yeni yeni belki araçlarına koymuşlardır.
  • 2004 yılından beri megane II HB kullanıyorum. İlk arabam 2004'te sıfır olarak aldığım Megane II HB 1.6 Dynamique versiyondu.2 sene önce benzin'den dizele geçmek adına, 2006 model 1.5 DCi 85Bg (dynamique) model aldım.

    Bu araba'da yaşadığım problemi yazayım, direksiyon'dan(airbag makarası) denen bölge "katur kutur" ses geliyor.
    Bir kere değişti, ama çözüm olmadı, yenisi de 1 ay sonra benzer sesler getirmeye başladı.

    Bu konuda renault'a yaptığım şikayetten de pek sonuç alamadım.

    Şu anda bu şekilde kullanıyorum, bazen 1-2 hafta ses gelmiyor, sonra 1-2 gün yine o ses geliyor.

    Bu problemi yaşayan ve kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirlerse sevinirim.

    Bir de bagaj'ı daha düzenli kullanabilmek için, bagaj tabanını 5-7 cm yükseltmeyi ve altına, zincir, temizlik malzemesi, ilk yardım çantası v.b. malzemeleri koyabileceğim hacim olarak bagajı küçükltecek ama taban alanı olarak bagajı küçültmeyecek bir modifikasyon yapmayı planlıyorum.

    Bunun için kullanabileceğim hazır bir ürün var mı ?


    şimdiden bilgiler için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrenchPress -- 5 Nisan 2013; 13:38:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    2004 yılından beri megane II HB kullanıyorum. İlk arabam 2004'te sıfır olarak aldığım Megane II HB 1.6 Dynamique versiyondu.2 sene önce benzin'den dizele geçmek adına, 2006 model 1.5 DCi 85Bg (dynamique) model aldım.

    Bu araba'da yaşadığım problemi yazayım, direksiyon'dan(airbag makarası) denen bölge "katur kutur" ses geliyor.
    Bir kere değişti, ama çözüm olmadı, yenisi de 1 ay sonra benzer sesler getirmeye başladı.

    Bu konuda renault'a yaptığım şikayetten de pek sonuç alamadım.

    Şu anda bu şekilde kullanıyorum, bazen 1-2 hafta ses gelmiyor, sonra 1-2 gün yine o ses geliyor.

    Bu problemi yaşayan ve kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirlerse sevinirim.

    Bir de bagaj'ı daha düzenli kullanabilmek için, bagaj tabanını 5-7 cm yükseltmeyi ve altına, zincir, temizlik malzemesi, ilk yardım çantası v.b. malzemeleri koyabileceğim hacim olarak bagajı küçükltecek ama taban alanı olarak bagajı küçültmeyecek bir modifikasyon yapmayı planlıyorum.

    Bunun için kullanabileceğim hazır bir ürün var mı ?


    şimdiden bilgiler için teşekkürler.

    Direksiyondan bozuk yolda hareket halinde mi geliyor bu ses? Yoksa frene ilk basmada falan mı? Titreme var mı?

    Benim araçta frene bastığımda, direksiyonda hafif bir titreme var. Ön takımda, disklerde balatalarda bir sorun yok.
    Geri kalan bir tek direksiyon kutusu. Ona da baktıracağım.

    Bagaj için, bahsettiğin her şeyi, stapnenin kenarlarına ve içine birşeylerle sıkıştırarak koydum. Başka bir extraya ihtiyaç kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brus77

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    2004 yılından beri megane II HB kullanıyorum. İlk arabam 2004'te sıfır olarak aldığım Megane II HB 1.6 Dynamique versiyondu.2 sene önce benzin'den dizele geçmek adına, 2006 model 1.5 DCi 85Bg (dynamique) model aldım.

    Bu araba'da yaşadığım problemi yazayım, direksiyon'dan(airbag makarası) denen bölge "katur kutur" ses geliyor.
    Bir kere değişti, ama çözüm olmadı, yenisi de 1 ay sonra benzer sesler getirmeye başladı.

    Bu konuda renault'a yaptığım şikayetten de pek sonuç alamadım.

    Şu anda bu şekilde kullanıyorum, bazen 1-2 hafta ses gelmiyor, sonra 1-2 gün yine o ses geliyor.

    Bu problemi yaşayan ve kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirlerse sevinirim.

    Bir de bagaj'ı daha düzenli kullanabilmek için, bagaj tabanını 5-7 cm yükseltmeyi ve altına, zincir, temizlik malzemesi, ilk yardım çantası v.b. malzemeleri koyabileceğim hacim olarak bagajı küçükltecek ama taban alanı olarak bagajı küçültmeyecek bir modifikasyon yapmayı planlıyorum.

    Bunun için kullanabileceğim hazır bir ürün var mı ?


    şimdiden bilgiler için teşekkürler.

    Direksiyondan bozuk yolda hareket halinde mi geliyor bu ses? Yoksa frene ilk basmada falan mı? Titreme var mı?

    Benim araçta frene bastığımda, direksiyonda hafif bir titreme var. Ön takımda, disklerde balatalarda bir sorun yok.
    Geri kalan bir tek direksiyon kutusu. Ona da baktıracağım.

    Bagaj için, bahsettiğin her şeyi, stapnenin kenarlarına ve içine birşeylerle sıkıştırarak koydum. Başka bir extraya ihtiyaç kalmadı.


    direksiyon'dan gelen ses direk direksiyon simidinin ortasından geliyor. ve park etmek için yavaş yavaş en soldan en sağa veya en sağdan en sola direksiyonu çevirip bir yandan da yavaş yavaş ileri veya geri giderken oluyor.
    Sorun, airbag makarasını içindeki şerit kablo'nun olması gereken yerde sabit kalmaması.
    Teknik olarak o kablo kopana kadar bir sıkıntısı yok. Kablo kopunca da tek sıkıntısı korna çalmıyor.

    ama ses rahatsız edici bir ses.

    bu arada ayrıca benim direksiyon'da da hızlı giderken yavaşlamak için frene bastığımda titreme oluyor. ama benim direksiyon kutusu daha 4-5 ay önde değişti, ve problem yok, ustam disk'te problem olduğunu uygun bir vakitte gitmemi söyledi.

    Özellikle sıcak günlerde yağmur yağdığında, diskler sıcakken teker suya girip çıktığında disk deforme olurmuş, bu tür problemlerin temel sebebi diskin yapısının bozulmasıymış.

    Önce disklere bakacaklar, sonra problem devam ederse, direksiyon kutusunu da kontrol ettiririm.


    Istepne çevresini ben de düşündüm ama daha düzgün birşey yapmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress


    quote:

    Orijinalden alıntı: brus77

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    2004 yılından beri megane II HB kullanıyorum. İlk arabam 2004'te sıfır olarak aldığım Megane II HB 1.6 Dynamique versiyondu.2 sene önce benzin'den dizele geçmek adına, 2006 model 1.5 DCi 85Bg (dynamique) model aldım.

    Bu araba'da yaşadığım problemi yazayım, direksiyon'dan(airbag makarası) denen bölge "katur kutur" ses geliyor.
    Bir kere değişti, ama çözüm olmadı, yenisi de 1 ay sonra benzer sesler getirmeye başladı.

    Bu konuda renault'a yaptığım şikayetten de pek sonuç alamadım.

    Şu anda bu şekilde kullanıyorum, bazen 1-2 hafta ses gelmiyor, sonra 1-2 gün yine o ses geliyor.

    Bu problemi yaşayan ve kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirlerse sevinirim.

    Bir de bagaj'ı daha düzenli kullanabilmek için, bagaj tabanını 5-7 cm yükseltmeyi ve altına, zincir, temizlik malzemesi, ilk yardım çantası v.b. malzemeleri koyabileceğim hacim olarak bagajı küçükltecek ama taban alanı olarak bagajı küçültmeyecek bir modifikasyon yapmayı planlıyorum.

    Bunun için kullanabileceğim hazır bir ürün var mı ?


    şimdiden bilgiler için teşekkürler.

    Direksiyondan bozuk yolda hareket halinde mi geliyor bu ses? Yoksa frene ilk basmada falan mı? Titreme var mı?

    Benim araçta frene bastığımda, direksiyonda hafif bir titreme var. Ön takımda, disklerde balatalarda bir sorun yok.
    Geri kalan bir tek direksiyon kutusu. Ona da baktıracağım.

    Bagaj için, bahsettiğin her şeyi, stapnenin kenarlarına ve içine birşeylerle sıkıştırarak koydum. Başka bir extraya ihtiyaç kalmadı.


    direksiyon'dan gelen ses direk direksiyon simidinin ortasından geliyor. ve park etmek için yavaş yavaş en soldan en sağa veya en sağdan en sola direksiyonu çevirip bir yandan da yavaş yavaş ileri veya geri giderken oluyor.
    Sorun, airbag makarasını içindeki şerit kablo'nun olması gereken yerde sabit kalmaması.
    Teknik olarak o kablo kopana kadar bir sıkıntısı yok. Kablo kopunca da tek sıkıntısı korna çalmıyor.

    ama ses rahatsız edici bir ses.

    bu arada ayrıca benim direksiyon'da da hızlı giderken yavaşlamak için frene bastığımda titreme oluyor. ama benim direksiyon kutusu daha 4-5 ay önde değişti, ve problem yok, ustam disk'te problem olduğunu uygun bir vakitte gitmemi söyledi.

    Özellikle sıcak günlerde yağmur yağdığında, diskler sıcakken teker suya girip çıktığında disk deforme olurmuş, bu tür problemlerin temel sebebi diskin yapısının bozulmasıymış.

    Önce disklere bakacaklar, sonra problem devam ederse, direksiyon kutusunu da kontrol ettiririm.


    Istepne çevresini ben de düşündüm ama daha düzgün birşey yapmak istiyorum.

    Foto da görülen beyaz soket korna soketidir.Korna soketi aırbag sargı kablolarından ayrı gelir.Korna kablosu da döner fakat o 2 tane kontaklı bir zeminde dönüyor.Ama aırbeg sargısı tamamem lehimli ve saglamdır.Hayati önem taşır.Normal çalışma esnasında (ecu) beyin 6 aırbeg e küçük voltaj gönderir hepsinde voltajı dönüş yapınca yani devresini tamamlayınca ekrandaki aırbeg uyarı lambası söner.Ses geliyorsa kablo birkaç noktadan kırılma yapmış ve düzenli toplamıyor ama 3 ay ama 1 yıl kopma ihtimali var kopunca ekranda ışık yancaktır.Eger koparsa piyasada 100 lira ya yapan var.Ben 4 ay önce 20 liraya kabloyu alıp kendim bizzat yaptım.Şimdilik iyi gidiyor.Sorunuz olursa yardımcı olurum.Eliniz yatkın ise söküp bakabilirsiniz.
     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress


    quote:

    Orijinalden alıntı: brus77

    quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchPress

    2004 yılından beri megane II HB kullanıyorum. İlk arabam 2004'te sıfır olarak aldığım Megane II HB 1.6 Dynamique versiyondu.2 sene önce benzin'den dizele geçmek adına, 2006 model 1.5 DCi 85Bg (dynamique) model aldım.

    Bu araba'da yaşadığım problemi yazayım, direksiyon'dan(airbag makarası) denen bölge "katur kutur" ses geliyor.
    Bir kere değişti, ama çözüm olmadı, yenisi de 1 ay sonra benzer sesler getirmeye başladı.

    Bu konuda renault'a yaptığım şikayetten de pek sonuç alamadım.

    Şu anda bu şekilde kullanıyorum, bazen 1-2 hafta ses gelmiyor, sonra 1-2 gün yine o ses geliyor.

    Bu problemi yaşayan ve kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa bilgi verebilirlerse sevinirim.

    Bir de bagaj'ı daha düzenli kullanabilmek için, bagaj tabanını 5-7 cm yükseltmeyi ve altına, zincir, temizlik malzemesi, ilk yardım çantası v.b. malzemeleri koyabileceğim hacim olarak bagajı küçükltecek ama taban alanı olarak bagajı küçültmeyecek bir modifikasyon yapmayı planlıyorum.

    Bunun için kullanabileceğim hazır bir ürün var mı ?


    şimdiden bilgiler için teşekkürler.

    Direksiyondan bozuk yolda hareket halinde mi geliyor bu ses? Yoksa frene ilk basmada falan mı? Titreme var mı?

    Benim araçta frene bastığımda, direksiyonda hafif bir titreme var. Ön takımda, disklerde balatalarda bir sorun yok.
    Geri kalan bir tek direksiyon kutusu. Ona da baktıracağım.

    Bagaj için, bahsettiğin her şeyi, stapnenin kenarlarına ve içine birşeylerle sıkıştırarak koydum. Başka bir extraya ihtiyaç kalmadı.


    direksiyon'dan gelen ses direk direksiyon simidinin ortasından geliyor. ve park etmek için yavaş yavaş en soldan en sağa veya en sağdan en sola direksiyonu çevirip bir yandan da yavaş yavaş ileri veya geri giderken oluyor.
    Sorun, airbag makarasını içindeki şerit kablo'nun olması gereken yerde sabit kalmaması.
    Teknik olarak o kablo kopana kadar bir sıkıntısı yok. Kablo kopunca da tek sıkıntısı korna çalmıyor.

    ama ses rahatsız edici bir ses.

    bu arada ayrıca benim direksiyon'da da hızlı giderken yavaşlamak için frene bastığımda titreme oluyor. ama benim direksiyon kutusu daha 4-5 ay önde değişti, ve problem yok, ustam disk'te problem olduğunu uygun bir vakitte gitmemi söyledi.

    Özellikle sıcak günlerde yağmur yağdığında, diskler sıcakken teker suya girip çıktığında disk deforme olurmuş, bu tür problemlerin temel sebebi diskin yapısının bozulmasıymış.

    Önce disklere bakacaklar, sonra problem devam ederse, direksiyon kutusunu da kontrol ettiririm.


    Istepne çevresini ben de düşündüm ama daha düzgün birşey yapmak istiyorum.

    Foto da görülen beyaz soket korna soketidir.Korna soketi aırbag sargı kablolarından ayrı gelir.Korna kablosu da döner fakat o 2 tane kontaklı bir zeminde dönüyor.Ama aırbeg sargısı tamamem lehimli ve saglamdır.Hayati önem taşır.Normal çalışma esnasında (ecu) beyin 6 aırbeg e küçük voltaj gönderir hepsinde voltajı dönüş yapınca yani devresini tamamlayınca ekrandaki aırbeg uyarı lambası söner.Ses geliyorsa kablo birkaç noktadan kırılma yapmış ve düzenli toplamıyor ama 3 ay ama 1 yıl kopma ihtimali var kopunca ekranda ışık yancaktır.Eger koparsa piyasada 100 lira ya yapan var.Ben 4 ay önce 20 liraya kabloyu alıp kendim bizzat yaptım.Şimdilik iyi gidiyor.Sorunuz olursa yardımcı olurum.Eliniz yatkın ise söküp bakabilirsiniz.
     MEGANE II BÖLÜMÜ MEGANE II BÖLÜMÜ

    ilginize teşekkür ederim.
    Açıklayıcı bilgi (ve tabiki ustamın yanlış bilgilendirmelerini farketmemi sağladığınız) için teşekkür ederim.

    Elim bu tür işlere pek yatkın değil. Fakat geçen sefer 450 TL verdiğim parçayı bu kez "tamir" ettirmeye karar verdim.
    450Tl verip aldığım (ki piyasada daha sonra 370TL'ye de buldum aynı parçayı) parça da 1-2 ay dayandı, muhtemelen 100TL verip tamir ettireceğim de o kadar dayanacak.

    Bu yüzden tamir etmek/ettirmek daha mantıklı geldi.

    Ankara'da olsanız beraber yapalım derdim, ya da ben 1999'dan önce olduğum gibi izmir'de olsam.

    Neyse teşekkür ederim. Bilgiye ihtiyacım olduğunda sizi bulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FrenchPress


    Ne demek herzaman.Bu arada 1999 okuyunca 1999 dogumlu zannettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LENCER


    FrenchPress


    Ne demek herzaman.Bu arada 1999 okuyunca 1999 dogumlu zannettim.

    Doğum 1977, yaşam; 1978-1999 arası İzmir(Hatay Askeri Hastane), ailem hâlâ İzmir'de (Özdere)
    1999'dan bugüne Ankara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah nasip ederse ben de niyetlendim Megane II için (1.6/1.5dci-dynamic - otomatik-lpg/dizel-h/b / sedan - 2004-2006) bakalım uygun bi şey buluruz umarız.Yalnız kafama takılan otomatik vites araçların 200 bin veya 250 binden sonra şanzıman değişimi gibi bi konudan bahsetti bi arkadaş.çok masraflı felan oluyor, ustası zor bulunuyor vb.nedir bu işin aslı astarı ? daha önce otomatik bi araç kullanmadım.(eski aracım manuel vites 2006 opel astra 1.6 enjoydu).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    quote:

    Orijinalden alıntı: bykyo

    olmaması gerçekten cok kötü sürücü camını açık unutup aracı stop edersek cam açık kalcak yeniden çalıştıırp öyle kapatmak gerekiyor :((

    Aracı çalıştırmanıza gerek yok start tuşuna basıp kontağı açabilir ,daha sonra camı kapatabilirsiniz.Kumandadan cam kapatma özelliği ise en alt donanımda olmayabilir gayet normaldir.Honda Civic ,Toyota Corolla gibi über kaliteli araçlarda bildiğim kadarıyla en full versiyonlarda bile böyle bir özellik yok.2004 yılında orta donanım Megane da olan özelliği daha yeni yeni belki araçlarına koymuşlardır.

    starta basınca kontak açılıyor ama camlar ne acılıyor ne de kapanıyor.aracı çalıştırmadan camlar hereket etmiyor.




  • Yanlış mı anladım ? Kontağı açınca araç içindeki düğmelerden camları kapatamıyormusunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 985986987988989
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.