Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (956. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
27.027
Cevap
139
Favori
3.055.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 954955956957958
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    yani H100 viraj demir lastiği desek parçacılar anlar herhalde...sadece önlere mi takıldı yoksa arka amaortisör altlarınada taktılar mı?

    arkası falan değil..fotoya baktığın zaman hemen sağ ön tekerin arkasından çektim..geniş U şeklindeki metalin iki tarafındaki vidaların oraya konacak..normalde bu beşik burcu oraya çakılıyor,içindeki delikten o kalın somun başlı vida geçip sabitliyor..zamanla burç lastikleri aşınıp ezilince arada boşluk oluşuyor..boşluk yüzünden de ön takım darbe aldığında o traverse kadar ulaşıyor,sanırım şaseye vuruyor hareket alanı bulduğundan..H100 viraj demir lastiği deyince verdikleri malzemeye bak aynısı ise al..ortasını biraz genişletmiş sanırım ustam tam uyması için..maksat beşik burcunun etrafına konup aradaki boşluğu almak ve vuruntuyu engellemek..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutguzey


    eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)

    aslında benim araçta duyduğum ses yavaş giderken hiç ummadığın yerde alttan vuruntu geliyor,dökülüyor gibi..sanki alt takımı orda bırakmış gibi..direksiyon kutusundan öyle ses gelmesi mantıksız,direksiyon kutusundan tıkırtı gibi sesler gelebilir ancak öle bam güm çıtonk olmaz..o yüzden sorun traversteki boşlukta diyorum..40-50 km hızdan sonra zaten pat pat geçip gidiyor bozuk zeminlerden ses yapmıyor araç.amortisorlerde yeni..mesele keskin köşeli çukurlarda (doğalgazcıların kesip üzerine henüz asfalt atılmamış çukurları gibi) veya yoldaki reflektörlü metal uyarıcılar gibi yerlerden yavaş geçerken duyduğum uyuz sesler..

    öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..

    dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım

    sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..

    diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik (şarj dinamosu vs başka işte vardı) toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..bu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..hiçbirinde sorun yokken bu vuruntu uyuz ediyordu..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..


    bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın

     MEGANE II BÖLÜMÜ

     MEGANE II BÖLÜMÜ


    Bu fotolardan görünen yerin amortisörle ilgisi yok . Yer itibarıyla motor takozları hizasıymış gibi görünüyor. O zaman sesi yapan asıl şey nedir?. Takozların bağlandığı yer hareketli parça mi ki ses yapıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madxyloid



    Bu fotolardan görünen yerin amortisörle ilgisi yok . Yer itibarıyla motor takozları hizasıymış gibi görünüyor. O zaman sesi yapan asıl şey nedir?. Takozların bağlandığı yer hareketli parça mi ki ses yapıyor?

    yaw 40 satır şey yazdım resimde script var diye çıkış yaptı cins sistem hepsi gitti boşa..neyse kısaca tekrar yazayım..amortisör falan alakası yok,nerden çıktıysa..

    sarı yıldızlı parça travers,motor beşiği..mavi üçgenli parça sanırım bağlantı demiri..belkide arka travers dedikleri şeydir..sarı işaretli travers üstteki kırmızı halka olan bölüme de vurabilir,alttaki bağlantı demirine de vurabilir her ikiside olabilir,darbeye veya burçların durumuna göre..çok yıpranma varsa kötü sesler duyarsınız haliyle..

    traversin ön ucuna doğru salıncak bağlantısı mevcut..her iki ön tekerin arkasından zemin tarafından eğilip aracın altına bakarsanız bu travers bölümünü rahat görürsünüz..burcun çakıldığı bölüme konacak bir parça ile bu boşluğu ortadan kaldırınca sorun kesiliyor..mevzu gayet basit..

     MEGANE II BÖLÜMÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: madxyloid



    Bu fotolardan görünen yerin amortisörle ilgisi yok . Yer itibarıyla motor takozları hizasıymış gibi görünüyor. O zaman sesi yapan asıl şey nedir?. Takozların bağlandığı yer hareketli parça mi ki ses yapıyor?

    yaw 40 satır şey yazdım resimde script var diye çıkış yaptı cins sistem hepsi gitti boşa..neyse kısaca tekrar yazayım..amortisör falan alakası yok,nerden çıktıysa..

    sarı yıldızlı parça travers,motor beşiği..mavi üçgenli parça sanırım bağlantı demiri..belkide arka travers dedikleri şeydir..sarı işaretli travers üstteki kırmızı halka olan bölüme de vurabilir,alttaki bağlantı demirine de vurabilir her ikiside olabilir,darbeye veya burçların durumuna göre..çok yıpranma varsa kötü sesler duyarsınız haliyle..

    traversin ön ucuna doğru salıncak bağlantısı mevcut..her iki ön tekerin arkasından zemin tarafından eğilip aracın altına bakarsanız bu travers bölümünü rahat görürsünüz..burcun çakıldığı bölüme konacak bir parça ile bu boşluğu ortadan kaldırınca sorun kesiliyor..mevzu gayet basit..

     MEGANE II BÖLÜMÜ


    Alıntıları Göster
    Sanırım ben yazmaya başladığımda sen yazmışsın. Diğer arkadaşın sorusuna karşılık yazmıştım zaten. Bu takozları taktırması ne kadar sürüyor?. yada takozların geniş olmasının artı yönleri var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: madxyloid



    Bu fotolardan görünen yerin amortisörle ilgisi yok . Yer itibarıyla motor takozları hizasıymış gibi görünüyor. O zaman sesi yapan asıl şey nedir?. Takozların bağlandığı yer hareketli parça mi ki ses yapıyor?

    yaw 40 satır şey yazdım resimde script var diye çıkış yaptı cins sistem hepsi gitti boşa..neyse kısaca tekrar yazayım..amortisör falan alakası yok,nerden çıktıysa..

    sarı yıldızlı parça travers,motor beşiği..mavi üçgenli parça sanırım bağlantı demiri..belkide arka travers dedikleri şeydir..sarı işaretli travers üstteki kırmızı halka olan bölüme de vurabilir,alttaki bağlantı demirine de vurabilir her ikiside olabilir,darbeye veya burçların durumuna göre..çok yıpranma varsa kötü sesler duyarsınız haliyle..

    traversin ön ucuna doğru salıncak bağlantısı mevcut..her iki ön tekerin arkasından zemin tarafından eğilip aracın altına bakarsanız bu travers bölümünü rahat görürsünüz..burcun çakıldığı bölüme konacak bir parça ile bu boşluğu ortadan kaldırınca sorun kesiliyor..mevzu gayet basit..

     MEGANE II BÖLÜMÜ


    Alıntıları Göster
    yok ben bu tip çözümlere karşıyım çarşı herşeye karşı diyorsanız bu sorunun servisteki çözümü komple traversi değiştirmek çünkü burç değiştirme gibi bir işlem yapmadıklarını biliyorum (maliyet 1000 TL civarı) yada sanayide burçları değiştirmek (maliyet 200-400 arası) travers burcu motor beşik burcu dedikleri zımbırtı aşağıda resimde..traverse presli birşey..iki tanesi 60-70 tl civarı..ön takımlarınız komple inecek,sonra eski burçlar tornacıda vs sökülecek yenileri çakılacak tekrar ön takım toplanaca..burcun ortasındaki delikten o fotoda araya koyduğumuz lastiğin altındaki demirde görülen somun kafalı vida geçiyor ve bağlantı sağlanıyor..burçtaki aşınma olan aracın o kısımından ses gelmemesi mümkün değil..NOKTA..



     MEGANE II BÖLÜMÜ


     MEGANE II BÖLÜMÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legacy of kain -- 9 Ocak 2013; 14:47:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madxyloid

    Sanırım ben yazmaya başladığımda sen yazmışsın. Diğer arkadaşın sorusuna karşılık yazmıştım zaten. Bu takozları taktırması ne kadar sürüyor?. yada takozların geniş olmasının artı yönleri var mı?

    o kısımdaki yuvarlak alan kadar bişeydir..genişliğin çok önemi yoktur..boşluğun alınmasıdır mevzu..tahminim 10-20 dk içinde vidayı söker araya koyar ustanız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legacy of kain -- 9 Ocak 2013; 14:51:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: madxyloid

    Sanırım ben yazmaya başladığımda sen yazmışsın. Diğer arkadaşın sorusuna karşılık yazmıştım zaten. Bu takozları taktırması ne kadar sürüyor?. yada takozların geniş olmasının artı yönleri var mı?

    o kısımdaki yuvarlak alan kadar bişeydir..genişliğin çok önemi yoktur..boşluğun alınmasıdır mevzu..tahminim 10-20 dk içinde vidayı söker araya koyar ustanız..

    Alıntıları Göster
    araç ön takımdan vs gelen sesleri iyi algılamak gerek..hangi parça nasıl ses çıkarabilir mantık yürütünce zaten anlıyorsunuz..bir özel reno servisine gittim gösterdim bu mevzuyu zart zurt çektiler..sürekli gittiğim ustam olumsuz bakmadı gerekeni yaptı..işi yokuşa sürenleri zaten hiç sevmem..kafadan yok amortisör yok direksiyon kutusu yok rot yok mil yok cart yok curt..20 cm lik rot mili hiç deve gibi ses çıkarırmı akıl var mantık var..oldu güzelim görürsem söylerim...koy önüne bin tl lik ön düzen parçaları komple değiştirsin ama sen hala uyuz sesleri duymaya devam et..sonrada kavga gürültü...forumlarda neler neler okuyorum tam trajedi.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutguzey


    eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)

    aslında benim araçta duyduğum ses yavaş giderken hiç ummadığın yerde alttan vuruntu geliyor,dökülüyor gibi..sanki alt takımı orda bırakmış gibi..direksiyon kutusundan öyle ses gelmesi mantıksız,direksiyon kutusundan tıkırtı gibi sesler gelebilir ancak öle bam güm çıtonk olmaz..o yüzden sorun traversteki boşlukta diyorum..40-50 km hızdan sonra zaten pat pat geçip gidiyor bozuk zeminlerden ses yapmıyor araç.amortisorlerde yeni..mesele keskin köşeli çukurlarda (doğalgazcıların kesip üzerine henüz asfalt atılmamış çukurları gibi) veya yoldaki reflektörlü metal uyarıcılar gibi yerlerden yavaş geçerken duyduğum uyuz sesler..

    öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..

    dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım

    sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..

    diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik (şarj dinamosu vs başka işte vardı) toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..bu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..hiçbirinde sorun yokken bu vuruntu uyuz ediyordu..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..


    bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın

     MEGANE II BÖLÜMÜ

     MEGANE II BÖLÜMÜ


    hadi geçmiş olsun sizin adınıza sevindim çok şükür benim aracın ön takımından sıkıntım olmadı belki 2 ayda bir detaylı olarak aracın altını ve ön takımını detaylı temizlememin faydası olmuştur aslında bu burçlara silikon sprey sıkılsa çok uzun ömürlü olacaktır kauçuk parçaları yumuşatmak bu parçaların ömrünü uzatır diye düşünüyorum şu havalar bir ısınsın güzelce bir temizleyip silikon sprey sıkıyım ileride sıkıntı olmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    araç ön takımdan vs gelen sesleri iyi algılamak gerek..hangi parça nasıl ses çıkarabilir mantık yürütünce zaten anlıyorsunuz..bir özel reno servisine gittim gösterdim bu mevzuyu zart zurt çektiler..sürekli gittiğim ustam olumsuz bakmadı gerekeni yaptı..işi yokuşa sürenleri zaten hiç sevmem..kafadan yok amortisör yok direksiyon kutusu yok rot yok mil yok cart yok curt..20 cm lik rot mili hiç deve gibi ses çıkarırmı akıl var mantık var..oldu güzelim görürsem söylerim...koy önüne bin tl lik ön düzen parçaları komple değiştirsin ama sen hala uyuz sesleri duymaya devam et..sonrada kavga gürültü...forumlarda neler neler okuyorum tam trajedi.....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar dün sabah arabamın silecekleri çalışırken en üst seviyesine yakın bir yerde kaldı. manuel olarak çalıştırmak için silecek kolunu çektiğimde silecekler çalışıyormuş gibi bir motor sesi geliyor fakat çalışmıyor. dışarıdan elimle hareket ettirdiğimde de birisini tutmama rağmen ikiside hareket ediyor ve hiç zorlanmadan camı sildirtebiliyorum. başına böyle bir durum gelen varsa veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...

    pm

    2019avi@gmail.com zannedersem nevsehirdesiniz dogrumu?

    PM Kapalı ? kontrol edersen adresini ve tamirci yerini göndericem

    actım dostum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    hadi geçmiş olsun sizin adınıza sevindim çok şükür benim aracın ön takımından sıkıntım olmadı belki 2 ayda bir detaylı olarak aracın altını ve ön takımını detaylı temizlememin faydası olmuştur aslında bu burçlara silikon sprey sıkılsa çok uzun ömürlü olacaktır kauçuk parçaları yumuşatmak bu parçaların ömrünü uzatır diye düşünüyorum şu havalar bir ısınsın güzelce bir temizleyip silikon sprey sıkıyım ileride sıkıntı olmasın

    teşekkürler..aracımda bu travers sesi dışında hiçbir sorun yokmuş meğerse ön düzende..şimdi zevkle kullanıyorum..
    silikon sprey hangi lastiklere iyi gelir hangisine gelmez bilmiyorum..yalnız soğuk sıcak yüzünden çatlamalarını engeller heralde..aslında en güzeli bolca greslemek bunları diye düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    arkadaşlar dün sabah arabamın silecekleri çalışırken en üst seviyesine yakın bir yerde kaldı. manuel olarak çalıştırmak için silecek kolunu çektiğimde silecekler çalışıyormuş gibi bir motor sesi geliyor fakat çalışmıyor. dışarıdan elimle hareket ettirdiğimde de birisini tutmama rağmen ikiside hareket ediyor ve hiç zorlanmadan camı sildirtebiliyorum. başına böyle bir durum gelen varsa veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    benim sileceklerde takılı kalmıştı. sileceklerin hemen altında motoru ve kolları var kolları sıkışmıştı oto elektrikci tamir etti.45 dk filan sürmüştü söküp takması. yanlış hatırlamıyorsam 50 tl gibi bir ücret vermiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    arkadaşlar dün sabah arabamın silecekleri çalışırken en üst seviyesine yakın bir yerde kaldı. manuel olarak çalıştırmak için silecek kolunu çektiğimde silecekler çalışıyormuş gibi bir motor sesi geliyor fakat çalışmıyor. dışarıdan elimle hareket ettirdiğimde de birisini tutmama rağmen ikiside hareket ediyor ve hiç zorlanmadan camı sildirtebiliyorum. başına böyle bir durum gelen varsa veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.

    benim sileceklerde takılı kalmıştı. sileceklerin hemen altında motoru ve kolları var kolları sıkışmıştı oto elektrikci tamir etti.45 dk filan sürmüştü söküp takması. yanlış hatırlamıyorsam 50 tl gibi bir ücret vermiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...

    pm

    2019avi@gmail.com zannedersem nevsehirdesiniz dogrumu?

    PM Kapalı ? kontrol edersen adresini ve tamirci yerini göndericem

    actım dostum...

    kardeş kusura bakma ancak fırsat oldu pm attım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    sn.legacy of cain,
    Bu lastikleri nereden ve hangi isimle aldınız? bizde takalım madem öyle bi faydası var..

    lastikleri ben almadım,ustaya uygulama fotosunu gösterince kendisi buldu uygun malzemeyi..yukarıda yazdım,kimisi tofaş serisi egzost lastiği diyor..benim ustada H100 viraj demir lastiği kullanmış..sen ustana gösterdin mi fotoyu o oraya koyacak uygun malzemeyi bulur..yada kendi al götür birisine al bunu tak bakam şuraya deyip takır...

    Hocam değişimden sonraki gözlemlerinizi bekliyorum. Bu hafta sonunda bu tarz bir yenileme yapabilirim, önümüzdeki bir kaç gün için yorumlarınız önem arz ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kunteper03

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    arkadaşlar dün sabah arabamın silecekleri çalışırken en üst seviyesine yakın bir yerde kaldı. manuel olarak çalıştırmak için silecek kolunu çektiğimde silecekler çalışıyormuş gibi bir motor sesi geliyor fakat çalışmıyor. dışarıdan elimle hareket ettirdiğimde de birisini tutmama rağmen ikiside hareket ediyor ve hiç zorlanmadan camı sildirtebiliyorum. başına böyle bir durum gelen varsa veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.

    benim sileceklerde takılı kalmıştı. sileceklerin hemen altında motoru ve kolları var kolları sıkışmıştı oto elektrikci tamir etti.45 dk filan sürmüştü söküp takması. yanlış hatırlamıyorsam 50 tl gibi bir ücret vermiştim.

    çok teşekkürler. yollardaki şu buzları eritelimde hemen bi oto elektrikçiyede ben gideceğim. değilse kış günü sileceksiz kalmak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    hadi geçmiş olsun sizin adınıza sevindim çok şükür benim aracın ön takımından sıkıntım olmadı belki 2 ayda bir detaylı olarak aracın altını ve ön takımını detaylı temizlememin faydası olmuştur aslında bu burçlara silikon sprey sıkılsa çok uzun ömürlü olacaktır kauçuk parçaları yumuşatmak bu parçaların ömrünü uzatır diye düşünüyorum şu havalar bir ısınsın güzelce bir temizleyip silikon sprey sıkıyım ileride sıkıntı olmasın

    teşekkürler..aracımda bu travers sesi dışında hiçbir sorun yokmuş meğerse ön düzende..şimdi zevkle kullanıyorum..
    silikon sprey hangi lastiklere iyi gelir hangisine gelmez bilmiyorum..yalnız soğuk sıcak yüzünden çatlamalarını engeller heralde..aslında en güzeli bolca greslemek bunları diye düşünüyorum..

    Böyle pratik çözümleri çok seviyorum gerçekten. Aklınıza takılan her sıkıntıyı itinayla gideriyorsunuz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    hadi geçmiş olsun sizin adınıza sevindim çok şükür benim aracın ön takımından sıkıntım olmadı belki 2 ayda bir detaylı olarak aracın altını ve ön takımını detaylı temizlememin faydası olmuştur aslında bu burçlara silikon sprey sıkılsa çok uzun ömürlü olacaktır kauçuk parçaları yumuşatmak bu parçaların ömrünü uzatır diye düşünüyorum şu havalar bir ısınsın güzelce bir temizleyip silikon sprey sıkıyım ileride sıkıntı olmasın

    teşekkürler..aracımda bu travers sesi dışında hiçbir sorun yokmuş meğerse ön düzende..şimdi zevkle kullanıyorum..
    silikon sprey hangi lastiklere iyi gelir hangisine gelmez bilmiyorum..yalnız soğuk sıcak yüzünden çatlamalarını engeller heralde..aslında en güzeli bolca greslemek bunları diye düşünüyorum..

    gresi her yerine ulaştırmak mümkün değil sıvı gres olursa belki olabilir... Allah kaza bela göstermesin güle güle kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kunteper03

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    arkadaşlar dün sabah arabamın silecekleri çalışırken en üst seviyesine yakın bir yerde kaldı. manuel olarak çalıştırmak için silecek kolunu çektiğimde silecekler çalışıyormuş gibi bir motor sesi geliyor fakat çalışmıyor. dışarıdan elimle hareket ettirdiğimde de birisini tutmama rağmen ikiside hareket ediyor ve hiç zorlanmadan camı sildirtebiliyorum. başına böyle bir durum gelen varsa veya bilgisi olan birisi yardımcı olursa sevinirim.

    benim sileceklerde takılı kalmıştı. sileceklerin hemen altında motoru ve kolları var kolları sıkışmıştı oto elektrikci tamir etti.45 dk filan sürmüştü söküp takması. yanlış hatırlamıyorsam 50 tl gibi bir ücret vermiştim.

    45 dk da 50 tl çok iyi bir para gerçekten...sıkışmayı çözmek için en fazla harcayacağınız malzeme 200 ml lik bir wd40 oda 5 tl dir ondan sıkıp döndüre döndüre ara sırada çekiç gibi bir şeyle vurup içindeki tozu toprağı temizlemek gerekiyor bu olay yazın kuzenin focusunda oldu usta söktü aynı işlemi yaptı fakat çok sıkışmış biraz fazla uğraşmıştı 30 tl almıştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    SN.MEGALADON, eğer triger değişmesine çok zaman varsa egzantrik kasnağını değiştirin yeter...aracımı 2008 de aldığımda satan kişi dürüst olmadığından bu kazık eşantiyon olarak gelmişti bana...ertersi gün sabah çalıştırdığımda tırrrrrrr sesi duydum ilk marşta...bazen ikinci bazen 3.marşta çalışıyordu araç..çalışınca kasnak içi hemen yağ dolduğu için ses yapmıyordu...burada problem yok...ancak akşamdan sabaha beklerken kasnak yağı süzüldüğünden mekanizma ses yapıyordu ilk çalıştırmada...yetkili servise götrüdüm, triger seti ile birlikte değiştirmelerini gerektiğini söylediler...ben trigere daha çok var..siz sadece kasanğı değiştirin dedim...bana sorumluluğu üzerime aldığıma dair tutanak imzalattılar...ve o şekilde 2008 yılında yaptırdım...çok şükür sorun çıkarmadı şu ana kadar...

    aracım şu an 60.000 km de 59.000 de triger değiştirdim.Triger değiştirkten sonra sabah ilk çalıştırmadaki ses bariz şekilde arttı, tabir ettiğiniz şekilde tırrr diye ses geliyor ama hemen kesiliyor 2 sn sürüyor sürmüyor.Egzantrik dişlisi içinde yağ kalmadığı için böyle bir sorun yarattığını servisteki ustadan direk olarak öğrendim,Değiştirmeniz gerekir dedi, ben kaçındım sadece ses için değmez diye.Aracın gidişinden memnunum yakıt normal durumda,Triger öncesi ilk marşta almayıp rölanti düşerek stop ediyordu ikinci defasında sardırıp çalışıyordu, şimdi öyle bir sorunda yok.Sadece bu ses problemi var.Dişli değişimi gerçekten gerekir mi bilemiyorum.Araç 2006 model

    bu parça seneler önce iyileştirildi ben 3 sene önce servis garanti olmamasına rağmen düzenli servis bakımlı olduğu için komple triger seti ile birlikte yanlış hatırlamıyorsam 270 tl gibi bir fiyata değiştirmişlerdi 1 ay önce yağ değişimi için servise gittiğimde ustaya sordum iyileştirilmiş parçalarda hiç sorun çıktı mı diye daha bugüne kadar bir araç bile geri dönmedi dedi yeni takılan parçalarda hiçbir sıkıntı kalmamış bence böyle binmeyin hemen değiştirin aracınız servis bakımlı ise mutlaka katılım isteyin aracınız servis bakımlı ise renault her zaman yardımcı olur




  • 
Sayfa: önceki 954955956957958
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.