Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (879. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekale

    slm arkadaşlar..arabamı satınca dizel bir megan almaya karar verdim..lakin donanım açısından kafam karıştı...bunların en dolu modeli privilidge olarak biliyorum...fakat bugün 2.el bir dynamique modeli baktım..arabada sunroof abs asr 8 hava yastığı hız sabileme far sensör yağmur sensör dijital klima vs.. özellikler vardı..kafama takılan şu ,tüm dinamik modelleri böyle değil..herbiri farklı araçlar sanki...bu bahsettiğim dinamik modelin bir versiyonumudur acaba...

    yanlış anlaşılma var privelege en dolusu derler fakat dynamique ile privelege arasındaki fark iç döşemeden kaynaklanıyor dynamique siyah,privelege krem rengidir.sizin baktığınız araç dynamique teknoloji+executive pakettir megane ın en donanımlı ve en çok aranan modelidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsanea_06 -- 10 Ağustos 2012; 2:05:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekale

    slm arkadaşlar..arabamı satınca dizel bir megan almaya karar verdim..lakin donanım açısından kafam karıştı...bunların en dolu modeli privilidge olarak biliyorum...fakat bugün 2.el bir dynamique modeli baktım..arabada sunroof abs asr 8 hava yastığı hız sabileme far sensör yağmur sensör dijital klima vs.. özellikler vardı..kafama takılan şu ,tüm dinamik modelleri böyle değil..herbiri farklı araçlar sanki...bu bahsettiğim dinamik modelin bir versiyonumudur acaba...

    insanlarda yanlış anlaşılma var privelege en dolusu derler fakat dynamique ile privelege arasındaki fark iç döşemeden kaynaklanıyor dynamique siyah,privelege krem rengidir.sizin baktığınız araç dynamique teknoloji+executive pakettir megane ın en donanımlı ve en çok aranan modelidir

    evet haklısınız sanırım..şaşırdım o donanımı görünce..hatta lastik basınç sensörü de vardı ...hiç Renault taraftarı değildim normalde ama fakat bu donanım ve yakıt tasarrufu beni cezbediyor..araç 2006 modeldi bu arada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _muhaRRem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: h.ozgur

    merhaba arkadaşlar mümkün mertebe forumu takip ediyorum. bu aralar dikkatimi çeken birşey oldu. kartı ilk takıp starta basınca üç kez kısa kısa bip bip bip şeklinde bir ses geliyor ardından araç çalışıyor. bu sesin sebebi nedir acaba?

    Üç kez çalması enteresan. Ekranda da herhangi bir bilgi çıkmıyor sanırım.

    sadece şu var yağ değişimi yapılmalı bilgisi var ekranda. ancak biliyorsunuz 9000 km de sanırım bu bilgi ekranda çıkmaya başlıyor. ancak ben 5-40 yağ kullanıyorum bu da bildiğim kadarıyla 15000 km yapmamızı sağlıyor. ekran 10000 km ye ayarlı olduğundan erkenden bu bilgi çıkıyor ben de km hesabına göre götürüyorum. yağ düzeyi de 3 çizgi de.
    acaba yağ değişimine mi işaret ediyor bu sesler.




  • Yeniden merhaba arkadaşlar.Arabayı aldığımdan beri yakıtından şikayet ediyordum. şehiriçi ortalama 8 yakıyordu.servise götürmüştüm herhangi birşeyi yok normal demişlerdi.Ne olur ne olmaz ben bütün bakımlarını yaptırayım belki de bu yüzden çok yakıyordur dedim ama nafile. En sonunda sanayiye anladığım kadarıyla iyi bir özel renault servisi olmalı ki ilk yaptığı şey enjektörleri kontrol etmekti.Maşallah bizim enjektörler şarıl şarıl mazot akıtıyor.Abi bu enjektörler patlamış tamir ettirmelisin dedi.Dizel pompa enjektör tamricisine gidip fiyat sordum bana 900TL dediler. Acaba tamir mi ettirsem yoksa 4 tane sıfır enjektör mü alsam? 4 tane enjektör ne kadar eder bilgisi olan var mı?
    Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lakotays

    Yeniden merhaba arkadaşlar.Arabayı aldığımdan beri yakıtından şikayet ediyordum. şehiriçi ortalama 8 yakıyordu.servise götürmüştüm herhangi birşeyi yok normal demişlerdi.Ne olur ne olmaz ben bütün bakımlarını yaptırayım belki de bu yüzden çok yakıyordur dedim ama nafile. En sonunda sanayiye anladığım kadarıyla iyi bir özel renault servisi olmalı ki ilk yaptığı şey enjektörleri kontrol etmekti.Maşallah bizim enjektörler şarıl şarıl mazot akıtıyor.Abi bu enjektörler patlamış tamir ettirmelisin dedi.Dizel pompa enjektör tamricisine gidip fiyat sordum bana 900TL dediler. Acaba tamir mi ettirsem yoksa 4 tane sıfır enjektör mü alsam? 4 tane enjektör ne kadar eder bilgisi olan var mı?
    Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

    burda orjinal bir takım enjektöre 730 tl istiyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_52867275/tm.htm




  • aracımda salıncaklardaki rotil ve burçlarda problem var.üstündeki salıncaklar orjinal ve yamuk değil...
    2 rotil ve burçları değiştirme sağlıklı olurmu...önceki sahibi sağ rotili değiştirmiş ancak şu an patlak...değiştiren veya tavsiyesi olan varmı?
    ayrıca yan sanayi kullanan varsa yorumlarını bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wetssss -- 10 Ağustos 2012; 15:00:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wetssss

    aracımda salıncaklardaki rotil ve burçlarda problem var.üstündeki salıncaklar orjinal ve yamuk değil...
    2 rotil ve burçları değiştirme sağlıklı olurmu...önceki sahibi sağ rotili değiştirmiş ancak şu an patlak...değiştiren veya tavsiyesi olan varmı?
    ayrıca yan sanayi kullanan varsa yorumlarını bekliyorum...


    bence orjinal parçadan şaşmayın benim 2004 megane ım 94.000 km yi geçti 6 senedir kullanıyorum daha bugüne kadar ön takımından rot başı dahi değiştirmedim servistede hiç değişmemiş dediler yan sanayi alırsanız kısa süre sonra yine masraf açar parçacılar her zaman yan sanayi satmaya çalışır çünkü kar oranı yan sanayide çok yüksektir
  • daha önce tamir-değişim yapan varsa bilir,bu direksiyon kutusunu açmak sökmek takmak ne kadar süren bir iş?birde o parçaya müdahele edilirken direksiyonun kilitli olması gerekiyormuş,aksi halde direksiyon içindeki sargıyı koparma ihtimali varmış bu doğrumudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.ozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: _muhaRRem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: h.ozgur

    merhaba arkadaşlar mümkün mertebe forumu takip ediyorum. bu aralar dikkatimi çeken birşey oldu. kartı ilk takıp starta basınca üç kez kısa kısa bip bip bip şeklinde bir ses geliyor ardından araç çalışıyor. bu sesin sebebi nedir acaba?

    Üç kez çalması enteresan. Ekranda da herhangi bir bilgi çıkmıyor sanırım.

    sadece şu var yağ değişimi yapılmalı bilgisi var ekranda. ancak biliyorsunuz 9000 km de sanırım bu bilgi ekranda çıkmaya başlıyor. ancak ben 5-40 yağ kullanıyorum bu da bildiğim kadarıyla 15000 km yapmamızı sağlıyor. ekran 10000 km ye ayarlı olduğundan erkenden bu bilgi çıkıyor ben de km hesabına göre götürüyorum. yağ düzeyi de 3 çizgi de.
    acaba yağ değişimine mi işaret ediyor bu sesler.

    10k. km. geçtiyseniz yağ değişim bilgisini kendiniz sıfırlayın ve sesin tekrarlayıp tekrarlamadığına bakın. Ekranda yağ değişim bölümüne gelince gösterge panelindeki ince çubuğa tornavidanın sapı vasıtasıyla uzun süre basılı tutun. Önce yanıp sönecek daha sonra da kendisini sıfırlayacaktır.




  • Bir kaç gündür analog klima panelinin ışıkları yanmıyor. Klima panelini söktüm içine baktım bir sorun göremedim, klima çalışıyor ama ışıkları yanmıyor ( AC ve Arka Cam Buğu çözücü değil onlar sağlam, dediğim zemin aydınlatma, hani çevirdiğimiz şeylerin simgelerini aydınlatan). Araç içi ve dışındaki tüm sigortaları kontrol ettim sapasağlam hepsi. 4 numaralı sigortayı ( 10luk) değiştirdim yine eş değeriyle. Güya tabloya göre o sorumluymuş ışıktan. ama değişen hiçbir şey yok. Hala ışıklar yanmıyor. Çaresiz kaldım.

    Alıntı yaparak cevap verirseniz çok sevinirim.
  • çukurlu setli yollarda ara sıra direksiyona kadar vuran bir metal sesi geldiğinden arabanın altı yere düştü zanneder insan...bundan 2 ay önce alışkanlık olduğundan ön tekerlere ayağımın ucunla sertçe vurarak kontrol ettiğimde sağ tekerden metal sesi geldiğini farketmiştim..bi boşluk vardı bir yerlerde..burdaki fikir alışverişleri ile ortaya çıkan sonuç denk..bu sabah ön takım kontrolü için götürdüm ustama..direksiyon kutusu boşluk yapmış,tıkırtı burcu nu değiştiricez..yada plastik burç yerine başka bişey düşünücez tornacıda..önce onu bi halledelim bakalım başka bir yerden gelen rahatsız edici ses kalacakmı..travers (beşik) burcu,amortisör ve takozları da kontrol etttiricem..rot,rot mili,salıncak vs herhangi bir sorun gözükmüyor şuan..maşallah bide reno çabuk dökülür derler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    çukurlu setli yollarda ara sıra direksiyona kadar vuran bir metal sesi geldiğinden arabanın altı yere düştü zanneder insan...bundan 2 ay önce alışkanlık olduğundan ön tekerlere ayağımın ucunla sertçe vurarak kontrol ettiğimde sağ tekerden metal sesi geldiğini farketmiştim..bi boşluk vardı bir yerlerde..burdaki fikir alışverişleri ile ortaya çıkan sonuç denk..bu sabah ön takım kontrolü için götürdüm ustama..direksiyon kutusu boşluk yapmış,tıkırtı burcu nu değiştiricez..yada plastik burç yerine başka bişey düşünücez tornacıda..önce onu bi halledelim bakalım başka bir yerden gelen rahatsız edici ses kalacakmı..travers (beşik) burcu,amortisör ve takozları da kontrol etttiricem..rot,rot mili,salıncak vs herhangi bir sorun gözükmüyor şuan..maşallah bide reno çabuk dökülür derler..

    Ön takımı dağıtma işi bence tamamen sürücüye bağlı bir olay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z3U5

    Arkadaşlar megane 2 almayı düşünüyorum bir ara megane 2 lerde kronik problemler var diye duymuştum. Böyle bir durum var mı varsa nedir ve hangi modellerinde var acaba? ben 2005 2006 dynamiqe düşünüyorum sedan modelini. Bana bu aracı önerir misiniz yoksa fiyatlarına denk olan corolla sol ya da focus ghia mı önerirsiniz? Bu 3 model arasında kaldım şuan. Limit 25-26 civarı..

    Bu güne kadar 2 tane megane 2 kullandım. İlki 2007 model privilege manuel vites 140000km yol gittim. Hiç sorun yaşamadım. 2. si 2008 model privilege otomatik vites 90000km gittim araç hala duruyor babam kullanıyor şu anda 110000 km de. Hiç sıkıntı çıkarmadı bu güne kadar. Vakti geldiğinde bakıma götürdük sadece hiç arıza vermedi. Focus c max ghia kullandım normal focuslar ile aynı özellikleri taşıyor sadece daha yüksek ve geniş 125000 km kullandım. oda hiç sorun çıkarmadı bana ancak renault donanım olarak daha üstün bir araç ve kullanımı daha çok konfora yönelik. Ford ise kullanımı daha sert ve far sensörü yağmur sensörü gibi özellikleri megane a göre daha başarısız. ikisini karşılaştırmak gerekirse megane daha ekonomik kullanımı daha kolay ford ise daha sert ama güçlü bir araç. Eğer istanbulda oturuyorsanız ya da sürekli bir trafiğin içerisindeyseniz megane privilege öneririm diğer modelleri nasıldır bilmiyorum. Corolla hakkında bişey söylüyemem tek bildiğim gerçekten hiç sorun çıkarmayan araçlar. Arkadaşımda 2006 hb vardı 1.4 dizel 400000km motor hala benzinli gibi sessiz çalışıyordu. Tercih sizin. Her marka araçta sorunlu olanlar çıkabilir bunu unutmamak lazım. Özellikle 2. elde çok dikkat etmek gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Bir kaç gündür analog klima panelinin ışıkları yanmıyor. Klima panelini söktüm içine baktım bir sorun göremedim, klima çalışıyor ama ışıkları yanmıyor ( AC ve Arka Cam Buğu çözücü değil onlar sağlam, dediğim zemin aydınlatma, hani çevirdiğimiz şeylerin simgelerini aydınlatan). Araç içi ve dışındaki tüm sigortaları kontrol ettim sapasağlam hepsi. 4 numaralı sigortayı ( 10luk) değiştirdim yine eş değeriyle. Güya tabloya göre o sorumluymuş ışıktan. ama değişen hiçbir şey yok. Hala ışıklar yanmıyor. Çaresiz kaldım.

    Alıntı yaparak cevap verirseniz çok sevinirim.

    Ledlerde sorun olmasın?
  • Mitto hocam merhaba;

    Bugün aracıma baktırmak için sanayiye gittim. Gitmişken sizin dediğiniz fren müşürüne (switch) eğilip bir baktım. Çok basit bir yerde hemen fren pedalının üzerinde sola doğru çevirince çıkıyor. Birde klipsini çıkarınca switch elinizde. 35 tl ye yenisini aldım yerine taktım. 15 saniyede şanzıman problemi kalmadı. Aslında bu swtich in arızalı olduğunu anlamalıydık. Çünkü fren pedalına basmadan da araç çalışıyor.

    Size ve foruma çok teşekkür ederim. Şanzımancıya gitseydim kim bilir başıma (revizyon=2500tl) neler gelebilirdi.

    Sonuç olarak otomatik vitesler hemen her elektronik arızaya tepki veriyor. Hatayı şanzımanda aramadan önce diğer kısımlara bakmakta fayda var.

    Tekrar teşekkürler mitto hocam 'Hayat paylaşınca güzel'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangul

    Mitto hocam merhaba;

    Bugün aracıma baktırmak için sanayiye gittim. Gitmişken sizin dediğiniz fren müşürüne (switch) eğilip bir baktım. Çok basit bir yerde hemen fren pedalının üzerinde sola doğru çevirince çıkıyor. Birde klipsini çıkarınca switch elinizde. 35 tl ye yenisini aldım yerine taktım. 15 saniyede şanzıman problemi kalmadı. Aslında bu swtich in arızalı olduğunu anlamalıydık. Çünkü fren pedalına basmadan da araç çalışıyor.

    Size ve foruma çok teşekkür ederim. Şanzımancıya gitseydim kim bilir başıma (revizyon=2500tl) neler gelebilirdi.

    Sonuç olarak otomatik vitesler hemen her elektronik arızaya tepki veriyor. Hatayı şanzımanda aramadan önce diğer kısımlara bakmakta fayda var.

    Tekrar teşekkürler mitto hocam 'Hayat paylaşınca güzel'

    Büyük ihtimalle daha önce başına gelmiş bir arkadaşımız paylaşımda bulunmasaydı sorunun fren müşüründen kaynaklandığı çok zor bulunurdu gibime geliyor. Tekrardan geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _muhaRRem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Bir kaç gündür analog klima panelinin ışıkları yanmıyor. Klima panelini söktüm içine baktım bir sorun göremedim, klima çalışıyor ama ışıkları yanmıyor ( AC ve Arka Cam Buğu çözücü değil onlar sağlam, dediğim zemin aydınlatma, hani çevirdiğimiz şeylerin simgelerini aydınlatan). Araç içi ve dışındaki tüm sigortaları kontrol ettim sapasağlam hepsi. 4 numaralı sigortayı ( 10luk) değiştirdim yine eş değeriyle. Güya tabloya göre o sorumluymuş ışıktan. ama değişen hiçbir şey yok. Hala ışıklar yanmıyor. Çaresiz kaldım.

    Alıntı yaparak cevap verirseniz çok sevinirim.

    Ledlerde sorun olmasın?

    İçinde 2 tane lamba var şeffaf halde. Sanırım led yerine o tip bir ışıklandırma kullanıyor. Yerinden sökemedim ama sağlam gibiydiler. Akkor ampül gibi yapıdaydı. Telleri sağlamdı içindeki ama olmadı onları değiştireceğim artık.




  • valla megane 2 çokmu sorunlu arkadaşlar ya..heveslendim alacağım bir tane 2006 model ..fakat enteresan sorunlar okudukça gözüm korktu resmen...şu ana kadar hep opel kullanmıştım ekonomi ve 2. eldeki kolaylığından dolayı düşünüyorum..ama çok kararsız kaldım..beni rahatlatacak birşeyler yazın bari:)
  • Megane çok sorunlu bir araç değildir. Her aracın sorunu vardır. Aracına iyi bakarsan seni üzmez. Tabi birazda kısmet işi... Eğer megane2 bakıyorsab servise göstermeden alma. Derin kazası olmasın. Motoru temizse sorun çekmezsin. Alacağın aracın kullanıcı profilini de iyi incelemwk lazım. Araca nasıl baktığı önemli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar selamlar bende 2004 1.6 dynamic sedan ile aranıza katıldım. araçtan şimdilik çok memnunum ama bir iki sorum olucak. aracı ilk sahibinden aldım tamamen servis bakımlı ama iç kapı kolları felan soyulu biraz. onlar için bi hak talep edebilirmiyim servisten, değiştiren bir kaç arkadaş gördüm nette. ikinci sorum hızlı giderken şöför kapısından bir çıtırtı geliyor, sanki bulaşık telini elde sıkılınca çıkan derin bir ses gibi, kaynağı ne olabilir bu durumu yaşayan arkadaş var mı? bunun yanında birde debriyaj pedalı gıcırdıyor ama çözümü forumda buldum wd40 sıkıcam yayına çözülüyomuş. cevaplarınızı bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.