Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (10 Mobil) - 3 Masaüstü10 Mobil
26.969
Cevap
138
Favori
2.893.004
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    aynen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    obyzr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    715 Mesaj
    Arkadaşlar

    Pazartesi günü megane 2 den renault grand scenic e geçmeyi planlıyorum bir aksilik olmaz ise.

    Bu da megane 2 yi elden çıkaracağım demek oluyor.

    Aracım 2009 model dizel otomatik privilige paket,hata boya yok.Km 121.000

    forumdan talipler varsa duyurulur.
    _____________________________
    Onkyo TX-NR656-Pinooer BDP140-JBL control One-Dali Center&SubBass-Pinooer Front 7030 -DarkMediaMania-Samsung60KS8000,HTC-One,Samsung Note 3,Huawei P20 Pro,Dune 303D,Nvidia Shiled-Lenovo Flex 14,Megane II 1.5 dci Prvlg,Grand Scenic III EDC
  • Yüzbaşı
    569 Mesaj

    ilan linki varmı
    |
    |
    Frontoza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ey insan Kaf dagı kadar yüksekte olsanda,kefene sığacak kadar küçüksün unutma..!! Ölümde var..!!!



    Acer aspıre 5920G cor2duo 2.1ghz 4gb ddr2 160gb hdd 1024mb nıvıdıa geforce



    Palio speedgear 1.2 16v EL

    Megane 3 1.5dci Expession plus
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj

    Hocam ordan da takip etmek isterdim ama benim facebook yok yaa :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Myigitt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Megane 2, LG G2...



    Vatan: Kastamonu---Mekan:İstanbul
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    baya faydali oldu ben orayı takip ettiğimden beri bur da bende bahsetmiştim içeri su alma problemi falan orda çoktan çözülmüş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    delimatrock kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    715 Mesaj

    Bugün bir temizlik yapıp resimlerini koyacağım hocam,henüz ilana koymadım.
    |
    |
    scada kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Onkyo TX-NR656-Pinooer BDP140-JBL control One-Dali Center&SubBass-Pinooer Front 7030 -DarkMediaMania-Samsung60KS8000,HTC-One,Samsung Note 3,Huawei P20 Pro,Dune 303D,Nvidia Shiled-Lenovo Flex 14,Megane II 1.5 dci Prvlg,Grand Scenic III EDC
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj

    Sen face grubunun bi linkini at, ben korsan bi şekilde girer bakarım arada :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Myigitt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Megane 2, LG G2...



    Vatan: Kastamonu---Mekan:İstanbul
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    Fazla çıkma korsan a yakalanirsin https://www.facebook.com/groups/371087333088787/



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    delimatrock kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba 2008 extreme aldım bugün 1.5 dci motor 142 binde kaloriferin kontrol panelinde sıkıntı olduğunun sonrasında farkına vardım ayağa cama ayarladığımız bölüm cama kesinlikle geçmiyor kasiliyor geri eski yerine donuyor yay atması gibi birşey mi var anlamadım böyle birşey başına gelen arkadaş varmı yardımcı olabilecek resim ekledim sağdaki kontrol paneli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj

    Fiyat ne dusunuyorsunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Frontoza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Sağ tarafta torpidonun olduğu taraflarda klape motoru var havanın yönlendirmesini sağlar yüksek ihtimalle onda sıkıntı var sanırım sizde..
    |
    |
    secard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    All the power on the Earth cant change destiny!
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    SA 2004 benzinli lpg 1.6 aracim var egzoz emisyoundan gecemedim karbonmonoksit degeri 0.52cikiyor dusmuyor.hava filitresini buji ve yagini degistirdim gene ayni ne yapmaliyim cevabiniz icin simdiden tşkler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Selam, kardeşim.

    bu adreste anlatımı var yardımcı olur.
    http://www.forum-auto.com/marques/renault/sujet57993.htm

    Sorun gaz pedalı sanırım, benim araçta böyleydi ben açıp temizledim, mekanizmaya değmeden.



    Yaparsan cevap dön.

    Kolay gelsin.
    |
    |
    yolcu07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    752 Mesaj

    Teşekkürler bilgi için şimdilik düzeldi gibi kendi kendine uzun zamandır yapmıyor. Eğer yine yaparsa temizleme yapabilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gokselay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2005 megane 2 1.6 16 v dynamique
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Herkese Mrblar,

    Megane 2 hp 2006 model aracım var. 2 gündür maraşa basdığımda(düğmeye) hiçbir ses gelmeden öylece kalıyor. Akü 8 ay önce değiştirildi. Ancak vurdurarak çalıştırabiliyoruz aracı. Geçen gün vurdararak sanayiye götürdük elektrikçiye adam marş kutusuna baktı bi şeyler yaptı çalıştı 2 gün sıkıntı olmadı bugün yine arızayı yaptı usta yine yaparsa marş bölümünü açıp her tarafı kontrol etmem lazım dedim. 120 tl den marşın orada siğorta kutusunun değişiminden 750tl ye kadar tutar dedi. Yardımcı olursanız sevinirim. Teknik yazılarda hata olabilir araba konusunda bilgim çok yok. Cevaplarınızı bekliyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    S.a arkadaşlar Sesiniz çıkmıyor bayadir ben bi soru sorayım size benim 1.4 araçta elektro vana var mı ve yerini biliyor MUSUNUZ



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: MaSaFeL , delimatrock , obyzr
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    961 Mesaj

    Malesef bu konuda hiç bir bilgim yok.
    |
    |
    Myigitt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ 2006 Renault Megane II Sedan Expression dCi 100 (mazide kaldı) // 2013 Opel Insignia Sedan Cosmo 1.6 SIDI
  • Binbaşı
    1149 Mesaj

    Bende bilmiyorum, aracın ön taraftaki gideri tıkandı, paspaslara su birikiyordu. Temizlik için 100 lira verdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Myigitt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    Öğrendim ben 1.6 da varmış benim araç ta yokmuş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: MaSaFeL
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj

    Öğrendim bende yokmuş 1.6 da varmış ne yaptın ya kim o açan o kadar para Almis yazık valla 20 30 dan fazla verilmezdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Myigitt -- 3 Ocak 2018; 18:56:14 >
    |
    |
    Bahsedilenler: obyzr
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
canlı radyo dinle
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.