Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (1314. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13121313131413151316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ozellikle araci dip gazla seri kullandigim zaman ornegin 3 ten 4 e attim dip gaz yaptim arac hizlanacakken birden devir biraz yukseliyor araba bagiriyor ama hizlanmiyor sanki patinaj ceker gibi.bunun sebebi ne olabilir?tesekkurler.arac 85 lik dci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Edirne'ye gidip geldim, arabada 4 kişiydik. Araba giderken ve dönerken birer kez yine enjeksiyonu ya da enjektörü kontrol ettir uyarısı verdi ve çekiş düştü.. Motoru durdurup yeniden çalıştırınca düzeldi. 200'e kadar çıktım, ara ara 190'a çıktım. Gidişinde bir problem yok yani. Ama bu arızanın düzelmemiş olması can sıkıcı. Ne olduğu hakkında bilgisi olan var mı? Bana enjektörler ya da bobin gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OXMOXTOX O kullanıcısına yanıt
    Baskı balata zayıflamış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • delimatrock kullanıcısına yanıt
    Anladim.Hocam sanki araba otomatik arabalar gibi dipgazda bagirip gitmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjeksiyonlarin aynı akımı veremiyor olabilir voltaj düşüklüğü vardır bu da yakinda değişmen için sana arıza olarak gelecek demek olur voltaj düşüklüğü 4 ünden birini bozuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar Merhaba bana bugün resimdeki Opel radyosu geldi olursa benim ataca takmak istiyorum ama bir yere götürdüm hiç bakmadan olmaz dedi kestirdi attı pazar olduğu için de fazla açık yer yok bunu Megan a bağlamak için arkadaki girişleri falan degisevilecegim bağlantı parçaları falan bu konuda bilgisi olan var mi



    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1315146/7a2e2e9f-8a62-4f1a-9747-498210844968.jpg[/simag








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Myigitt -- 20 Ağustos 2017; 17:42:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Myigitt kullanıcısına yanıt
    Akü yeni değişti. Voltaj düşüklüğünün nedeni ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın dönemde benimki de oldu yazmıştım buraya tamircimin anlatımın a göre eskidikce bunlarda kayıplar oluşuyor akü ile alakali demedi bana bu kayıplar (voltaj düşüklüğü ) diğerlerini de etkiliyor yani 1 inin voltajinin düşük olması bile diğer 3 une fazla yük bindiriyor dolayısıyla içinden en zayıf belli bi süre sonra bu kayıptan etkilenip arizalaniyor ben mesela 1 ini değiştim benim aracın hiç değismemis ti enjeksiyonlar i 1 ini değişince aracın performansı bile değişti ilk fırsatta kalan 3 unu de degisicegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Myigitt kullanıcısına yanıt
    Yarın baktırmayı düşünüyorum bende, teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amin kardeş amin. Rabbim kimseye kaza bela vermesin inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar üç gün önce başımdan küçük bi tecrübe gecti. Şehir merkezinden ve yerleşim yerinden baya bi uzakta Megane 2 aracimin yedek anahtarı(kartı) da torpido gozundeyken araç çalışmıyor(stop) vaziyetteyken kart yuvaya takılı vaziyette unutup kardesimle araçtan indik. Bir kaç saniye sonra aracın dört kapısı(bagaj da dahil) da kilitlendi ve çaresiz bi şekilde kalakaldik. O anki stresle aklimiza bi çözüm gelmeyince şoför kapısı camının fitilini bıçakla kesip oradan sert bi tel yardımıyla kapı iç kolunun dilini çekerek açtık. Ama bu bize baya bi pahalıya patladı sonuç aşağıda







    Herşey bi yana da kart yuvaya takılı iken ve araç çalışmıyor(stop) vaziyetteyken nasil olurda araçtan inince bütün kapılar kilitlendi. Ben bişey anlamadım bu işten??? bi cam fitiline 300 tl dediler yedek parçacılar. O da orjinal mıydı değil miydi Allah bilir. Bugün sanayinin altını üstüne getirdim en son bi çıkmacıda buldum zor bela 100 tl ye aldim. Simdi kendim mi taksam yoksa bi ustaya mı görürsem takmak için. Bi de hangi usta bunu takar kaportacı mı? camcı mı ? tamirci mi? Tahminen kaç paraya takarlar bu kapı camı fitilini ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E. A. E kullanıcısına yanıt
    Aracın kilidini açıp aracı çalıştırmazsanız bir kaç dakika içinde kapılar otomatik kilitleniyor. Diğer sorularınıza yanıt veremiyorum, hiç tecrübe etmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Aracın kilidini açıp aracı çalıştırmazsanız bir kaç dakika içinde kapılar otomatik kilitleniyor. Diğer sorularınıza yanıt veremiyorum, hiç tecrübe etmedim.

    Benim araçta kapı kilidini açarsam ve kapılardan hiçbirini açmazsam 1 dk sonra falan otomatik kilitleniyor. Fakat kilidi açtıktan sonra herhangi bir kapıyı açıp kapatırsam kapılar otomatik olaeak kilitlenmiyor. Hatta arabayı çalıştırsam bile aracı hareket ettirmiyorsam durduk yerde kendi kilitlemiyor, ancak yürüyünce otomatik kilitliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • delimatrock kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamış olabilirim, dediginiz gibi olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @obyzr ve @delimatrock arkadaşlarım dediğinizi anladım. haklısınız söylediğiniz o özelliği biliyorum da bu başımıza gelen söylediğiniz şeyden biraz farklı bir durum. Çünkü olay tam olarak şöyle:



    Araç stop halindeyken yani tamamen durmuş ve kilitli vaziyette iken kardeşim kartla aracın kilidini açıyor, araca biniyor, kartı yuvaya takıyor ama aracı çalıştırmıyor yani sadece kartı yuvaya takmış o kadar. Ondan sonra bişey için araçtan iniyor kapıyı da kapatıyor o esnada. Yaklaşık 1 dk sonra kardeşim aracın yanına gelip araca binmek için şoför kapısını açmaya çalışınca bi bakıyor kapılar kilitlenmiş açılmıyor. Yani bagaj kapısı da dahil tüm kapılar kilitlenmiş açılmıyor. Olay bundan ibaret.



    demek istediğim KART YUVAYA TAKILI FAKAT ARAÇ STOP HALİNDE ÇALIŞMIYORKEN ARAÇTAN İNİNCE NASIL OLDU DA BİRKAÇ SANİYE İÇİNDE TÜM KAPILAR KİLİTLENDİ?? YANİ KART YUVAYA TAKILI HALDEYKEN VE ARAÇ ÇALIŞMAZKEN NASIL OLUR DA KAPILAR KENDİ KENDİNE DIŞARDAN KİLİTLENİR?? akıl alır gibi değil hala çözemedim mevzuyu



    Neyse benim başıma geldi bari siz dikkat edin de sizin başınıza da gelmesin. Oldu bi kere ama bir kapı fitilinin (cam fitilinin) bu kadar pahalı olduğunu bilsem kelebek yada arka yan camlardan birini kırardım daha ucuza çıkardık işin içinden. Neyse bu bize acı bi ders oldu. Demek ki başka bi çare kalmayınca kelebek camını patlatmak gerekiyormuş. En ucuz masraf o galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E. A. E kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun öncelikle. Kartı taktınız ve araç çalışmadı. Belki kartın takıldığını hiç algılamamış bile olabilir araç. (Pil bitmesi ya da başka bir arızadan dolayı) neden kilitlendiği ise ilginç bir muamma. Arabanın belli bir şeyden dolayı güvenlik için yapmış olabileceğini düşünüyorum. Benim aracın enjeksiyon arızası verince çekişten düşmesi gibi. Durdurup tekrar çalıştırınca düzeliyor. Onun gibi önlem amaçlı yapmıştır belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Geçmiş olsun öncelikle. Kartı taktınız ve araç çalışmadı. Belki kartın takıldığını hiç algılamamış bile olabilir araç. (Pil bitmesi ya da başka bir arızadan dolayı) neden kilitlendiği ise ilginç bir muamma. Arabanın belli bir şeyden dolayı güvenlik için yapmış olabileceğini düşünüyorum. Benim aracın enjeksiyon arızası verince çekişten düşmesi gibi. Durdurup tekrar çalıştırınca düzeliyor. Onun gibi önlem amaçlı yapmıştır belki.

    Hocam dedigin gibi biniyor kartı yuvaya takıyor ama start stop düğmesine basmiyor yani aracı calistirmadan ve kartı yuvada bırakıp iniyor ve nasıl oluyorsa araç kapıları dıştan kilitleniyor. Ne yaptık kapıların hiçbiri açılmadı dışarıdan. Aksilik olacak ya yedek kart da torpido gözündeymiş o esnada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar merhaba uzun yol deneyimim oldu.arac 90 km hiza kadar herhangi bir titreme yapmiyor.fakat 90 dan sonra ozellikle 110-120 km arasi araba zangir zangir titriyor.130 km hizdan sonra bariz titreme azaliyor.lastikleri yeniledim ona ragmen titreme devam ediyor.sebebine rot-balans desek bu kadar fazla titreme yapar mi?resen zangir zangir gidiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OXMOXTOX O kullanıcısına yanıt
    Rot-balans o kadar titreme yapar. Rot-balans yaptırın, öncesinde de jantlarda herhangi bir yamukluk var mı kontrol ettirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    Arkadaslar merhaba uzun yol deneyimim oldu.arac 90 km hiza kadar herhangi bir titreme yapmiyor.fakat 90 dan sonra ozellikle 110-120 km arasi araba zangir zangir titriyor.130 km hizdan sonra bariz titreme azaliyor.lastikleri yeniledim ona ragmen titreme devam ediyor.sebebine rot-balans desek bu kadar fazla titreme yapar mi?resen zangir zangir gidiyoruz.

    Rot balans yaptırman gerek. Düzelmezsse jantlardan olabilir. Direksiyon değilde araba titriyor değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13121313131413151316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.