DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
MEGANE II 1.4 AUTHENTIQUE SAHİPLERİ BURAYA
159
Cevap
3
Favori
70.476
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Renault >> MEGANE II 1.4 AUTHENTIQUE SAHİPLERİ BURAYA
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      31 Ocak 2008 23:51:36
      [image]ARKADAŞLAR 1.4 ARACI OLUPTA JANT TAKAN ARKADAŞLAR YARDIM ETSİN HEM BEN HEMDE BENİM GİBİ DEGİŞİKLİK YAPMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR FAYDALANA BİLİR[/image][/colo

      16 JANT TAKMAK 1.4 ARABADA NASIL DEGİŞİMLERE NEDEN OLUR BEN BİR FORUMDA 1.4 KULANICISINA RASTLADIM VE COK ŞİKAYETCİYDİ BENZİN TÜKETİMİ YARI YARIYA ARTTI HANTALLAŞTI FELAN DİYORDU YORUMLARINIZ



      _____________________________

    • Yarbay
      6161 Mesaj
      01 Şubat 2008 19:09:33
      bence o arkadaş sıkmış biraz.....


      _____________________________

    • Yarbay
      2065 Mesaj
      01 Şubat 2008 19:11:00
      Daha dün akşam aynı forumu bende inceledim.En son jant kapaklarını geri takıp yakıt artışının ve hız kaybının jantlardan kaynaklandığını söylüyordu kullanan kişi


      _____________________________

      Atatürk Yolunda Yürüyen Bir Eğitimci
    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      01 Şubat 2008 21:21:42
      evet aynı kişiden bahsediyoruz jantları gerı takmış bunun bir bilimsel acıklaması felan yokmu jantlar agır ondan olmuştur demişlerdi sportage orjinal jantlarından taksak olurmu acaba


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      01 Şubat 2008 21:32:22
      bakın bu arkadaşda 17 jant takmışşş ve 2400 lira yakıyomuş



      alıntı :benim megane2 sedan 1.4 aracım var. arabama 17 jant taktırdım ve 3,5 cm düşürdüm. motor küçük ve jant büyük olunca araç yavaşladı tabiki. aracımı hızlandırmak için modifiye parçası olarak ne önerirsiniz? bide aracım km de 240 kuruş yakıyor, normal mi değil mİ?[/image]



      _____________________________

    • Yarbay
      6161 Mesaj
      01 Şubat 2008 21:43:08
      ee benimkide orjinal jantlarıyla ortalama 8 litre gösteriyo...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      01 Şubat 2008 22:04:07
      bende anlayamadım bu ne perhiz ne lahan corması bide bu adam 17 takmışşşş


      _____________________________

    • Yarbay
      2114 Mesaj
      02 Şubat 2008 03:29:12
      ağırlıkla alakası yok orası kesin. şöyle ki; arabalarımızda zaten çelik jant var üstü kapakla örtülü. sizin dediğiniz olay alaşım jant ve bu alaşım jantlar şu an arabalarımızda bulunan meretten daha hafif.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      02 Şubat 2008 17:32:27
      arkadaşlar bugun servise gittim ve onlarda yakıt tuketimini arttırdıgını söyledi ama öyle cok cok anormal degil kaskas arkadasın dedigi gibi bizdeki jantlar daha agır cunku metal bizim takacaklarımızsa daha hafif malzemeden yapılmıss


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      03 Şubat 2008 02:35:02
      bu kadarmı 1.4 kullanıcısı var yahu


      _____________________________

    • Yarbay
      6161 Mesaj
      03 Şubat 2008 07:40:57
      normaldir birileri 1.4 motor bu arabayı kurtarmıyo diye bişeyler atmışlar ortaya.. ondan sonra millet almıyo tabii.. eski kasa ford focus 1.6 motorla 100 beygir zor üretiyo vectra 1.6 motorla 105 beygir kimse reno 1.4 motorla 98 beygiri üretmiş helal olsun diyen yok...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      03 Şubat 2008 11:58:00
      quote:

      Orjinalden alıntı: yirthan

      normaldir birileri 1.4 motor bu arabayı kurtarmıyo diye bişeyler atmışlar ortaya.. ondan sonra millet almıyo tabii.. eski kasa ford focus 1.6 motorla 100 beygir zor üretiyo vectra 1.6 motorla 105 beygir kimse reno 1.4 motorla 98 beygiri üretmiş helal olsun diyen yok...



      kardeşim tam üstüne bastın cek ayagını :)) yık kasa kaldırmıyormuş yok bilmem neymiş yalan dolan kullanana sorrrrr



      _____________________________

    • Binbaşı
      1734 Mesaj
      03 Şubat 2008 12:08:36
      Ben de megane 1.4 hb almayı düşünüyorum ( 2. el tabiki) fiyatları gerçekten uygun. Alırken nelere dikkat etmek gerek arkadaşlar?


      _____________________________

    • Yarbay
      6161 Mesaj
      03 Şubat 2008 19:47:42
      valla alacağın arabayı bir reno servisine götürerek geçmişini çıkarttır.. eğer servis bakımlı ise orda herşey çıkar..


      _____________________________

    • Yarbay
      6161 Mesaj
      03 Şubat 2008 19:50:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: kameraman1



      Alıntıları Göster


      bu arada yeni fordlarda hala 100bg imiş...

      kardeşim tam üstüne bastın cek ayagını :)) yık kasa kaldırmıyormuş yok bilmem neymiş yalan dolan kullanana sorrrrr


      valla dün ışıkta beyaz bi 1.4 le yanyana geldik ben agrasif kullanırım biraz ışık yeşil yandı eleman fırladı gitti dedimki ulan millet bide 1.4 gitmiyo der.. neyse bende asıldım yakaladım ama şehir içi süratini 3 e katladık yani...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 3 Şubat 2008; 19:52:02 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      738 Mesaj
      04 Şubat 2008 00:31:09
      su anda araçlarımızda takılı olan kapaklı cantlar asıl celik cantlardır ve alaşım cantlardan daha ağırdırlar bu çelik cantların avantajı kırılmamasıdır büyük darbelerde cant eğilir ve tekrar makinada düzeltilip kullanılabilir. ama dengesiz ve aşırı fazla yüklerde bozuk yol sartlarında bu cantların yavaş yavaş eğildiği görülür ve kısa sürede balans ayarı gerektirir. alaşım cantlarda eğilme gibi bir durum söz konusu değildir. bu cantlarda eğilme yerine kırılma vardır ve kırılan cant tamir edilebilmesine rağmen sağlıklı olmaz ve yeni bir cantla değiştirilmesi gerekmektedir. ancak alaşım cantlar öyle her darbede kırılmaz ve çok sağlamdırlar. çelik canta göre balans ayarını daha uzun süre korur yol tutuşunu arttırır ve aracınızı hafifletir. yakıtın artması konusu ise çelik cantı aynı ölçülerde alaşım cantla değiştirirseniz aynı ölçüde lastiklerle ve aynı kullanım şartlarında yakıt azalmalıdır ama siz cantı büyütürseniz o canta görede geniş lastik almak durumunda kalırsınız daha geniş lastik aracın yere daha çok yapışmasını sağlar buda size fazla yakıt olarak geri döner
      aşağıdaki linkten değiştirdiğiniz canta göre alacağınız lastikteki yüzdelik değişimi görerek alacağınız yol kazancını yada yakıt artışını/eksilişini değerlendirebilirsiniz
      http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14

      bu arada 1.4 e ağır diyenlere



      _____________________________

      2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
      İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...
    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      04 Şubat 2008 02:11:43
      quote:

      Orjinalden alıntı: yirthan


      Alıntıları Göster



      valla dün ışıkta beyaz bi 1.4 le yanyana geldik ben agrasif kullanırım biraz ışık yeşil yandı eleman fırladı gitti dedimki ulan millet bide 1.4 gitmiyo der.. neyse bende asıldım yakaladım ama şehir içi süratini 3 e katladık yani...




      aşırı hız allah korusun ölüm bide caza getirir aman uyma sen onlaraaaa :::::::::::::::::::::))))9



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kameraman1 -- 4 Şubat 2008; 2:12:19 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      04 Şubat 2008 02:15:06
      quote:

      Orjinalden alıntı: tturnusol

      su anda araçlarımızda takılı olan kapaklı cantlar asıl celik cantlardır ve alaşım cantlardan daha ağırdırlar bu çelik cantların avantajı kırılmamasıdır büyük darbelerde cant eğilir ve tekrar makinada düzeltilip kullanılabilir. ama dengesiz ve aşırı fazla yüklerde bozuk yol sartlarında bu cantların yavaş yavaş eğildiği görülür ve kısa sürede balans ayarı gerektirir. alaşım cantlarda eğilme gibi bir durum söz konusu değildir. bu cantlarda eğilme yerine kırılma vardır ve kırılan cant tamir edilebilmesine rağmen sağlıklı olmaz ve yeni bir cantla değiştirilmesi gerekmektedir. ancak alaşım cantlar öyle her darbede kırılmaz ve çok sağlamdırlar. çelik canta göre balans ayarını daha uzun süre korur yol tutuşunu arttırır ve aracınızı hafifletir. yakıtın artması konusu ise çelik cantı aynı ölçülerde alaşım cantla değiştirirseniz aynı ölçüde lastiklerle ve aynı kullanım şartlarında yakıt azalmalıdır ama siz cantı büyütürseniz o canta görede geniş lastik almak durumunda kalırsınız daha geniş lastik aracın yere daha çok yapışmasını sağlar buda size fazla yakıt olarak geri döner
      aşağıdaki linkten değiştirdiğiniz canta göre alacağınız lastikteki yüzdelik değişimi görerek alacağınız yol kazancını yada yakıt artışını/eksilişini değerlendirebilirsiniz
      http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14

      bu arada 1.4 e ağır diyenlere



      turnusol sagolasın ya cok güzelbi paylaşım olmuş eyvallah yaniiiiiii



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      636 Mesaj
      04 Şubat 2008 02:22:51
      evet evet arkadaşlar bu konuyu turnusol arkadaşımın son verdigi bilgiyle cozmuş bulunuyoruz gelelim şu bizim arabalardaki eksiklerrrreeeee


      kolcak
      jant
      sis
      iç aksam ve dış aksam nikelaj

      bu parcalar bizim arabalarda yok ve eminim hepinizin canını sıkıyo bu durum özellikle kolcak: gelelim cözüme ist oturanlar beni bulun cozeriz nasılmı sabır ve araştırmayla cıkmadan kapa biliriz bu parcaları re power arkadaşım sanada araştırıyorumm eyer burayı okuyosan bana yaz bu iş için nekadara kadar cıka bilirsinnn



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kameraman1 -- 5 Şubat 2008; 20:42:16 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2065 Mesaj
      04 Şubat 2008 19:13:55
      @kameran dostum ben senden haber bekliyorum.Kolçak için bende senin verdiğin kadar bütçe ayırabilirim.Sen yeterki bana haber ver.Olmazsada denk gelemezsede canın sağolsun düşünmem bile yeter


      _____________________________

      Atatürk Yolunda Yürüyen Bir Eğitimci
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.