Şimdi Ara

megane 2 marş geç alıyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
20.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Sorun ne acaba bulundumu sonucu? Bendede ayni problem var..

    Sorunu çözmeye çalışıyoruz fakat uzaktan zor. İşini iyi yapan bir yetkili servise gitmek en mantıklısı. Biraz önce bu soruna benzer bir megane II geldi. 2005 otomatik. Cihaz kam mili kaptörünün arızalı olduğunu gösterdi. Değiştirdik 160 liraya maloldu. Aracın sorunu ise uzun süreli parklardan sonra ilk çalışmada zorlanarak çalışması. Müşterinin şikayeti sabah iş yerine park ettikten sonra akşam mesai bitiminde aracı çalıştırmak istemesinde zorlanması ilk marşta çalışmamasıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Sorun ne acaba bulundumu sonucu? Bendede ayni problem var..

    Sorunu çözmeye çalışıyoruz fakat uzaktan zor. İşini iyi yapan bir yetkili servise gitmek en mantıklısı. Biraz önce bu soruna benzer bir megane II geldi. 2005 otomatik. Cihaz kam mili kaptörünün arızalı olduğunu gösterdi. Değiştirdik 160 liraya maloldu. Aracın sorunu ise uzun süreli parklardan sonra ilk çalışmada zorlanarak çalışması. Müşterinin şikayeti sabah iş yerine park ettikten sonra akşam mesai bitiminde aracı çalıştırmak istemesinde zorlanması ilk marşta çalışmamasıydı.

    http://www.youtube.com/watch?v=0DguDWB21MY

    Bunun aynisimi?

    Ben kac defa gittigim ustalarin 3. de MARS MOTORU dedi, siparis ettim geldi. Hayirlisiyla taktiracagim Persembe günü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Sorun ne acaba bulundumu sonucu? Bendede ayni problem var..

    Sorunu çözmeye çalışıyoruz fakat uzaktan zor. İşini iyi yapan bir yetkili servise gitmek en mantıklısı. Biraz önce bu soruna benzer bir megane II geldi. 2005 otomatik. Cihaz kam mili kaptörünün arızalı olduğunu gösterdi. Değiştirdik 160 liraya maloldu. Aracın sorunu ise uzun süreli parklardan sonra ilk çalışmada zorlanarak çalışması. Müşterinin şikayeti sabah iş yerine park ettikten sonra akşam mesai bitiminde aracı çalıştırmak istemesinde zorlanması ilk marşta çalışmamasıydı.

    http://www.youtube.com/watch?v=0DguDWB21MY

    Bunun aynisimi?

    Ben kac defa gittigim ustalarin 3. de MARS MOTORU dedi, siparis ettim geldi. Hayirlisiyla taktiracagim Persembe günü.

    Sizin durumunuzu kavrayamadım açıkcası sesi pek alamadım. Arkadaşın sorun starta bastıktan sonra marş sesini almasına rağmen ateşlemenin olmamasıydı telefonda konuştuk izah ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Sorun ne acaba bulundumu sonucu? Bendede ayni problem var..

    Sorunu çözmeye çalışıyoruz fakat uzaktan zor. İşini iyi yapan bir yetkili servise gitmek en mantıklısı. Biraz önce bu soruna benzer bir megane II geldi. 2005 otomatik. Cihaz kam mili kaptörünün arızalı olduğunu gösterdi. Değiştirdik 160 liraya maloldu. Aracın sorunu ise uzun süreli parklardan sonra ilk çalışmada zorlanarak çalışması. Müşterinin şikayeti sabah iş yerine park ettikten sonra akşam mesai bitiminde aracı çalıştırmak istemesinde zorlanması ilk marşta çalışmamasıydı.

    http://www.youtube.com/watch?v=0DguDWB21MY

    Bunun aynisimi?

    Ben kac defa gittigim ustalarin 3. de MARS MOTORU dedi, siparis ettim geldi. Hayirlisiyla taktiracagim Persembe günü.

    Sizin durumunuzu kavrayamadım açıkcası sesi pek alamadım. Arkadaşın sorun starta bastıktan sonra marş sesini almasına rağmen ateşlemenin olmamasıydı telefonda konuştuk izah ettim.

    Bastigimda START`a TIK diyor baska birsey demiyor




  • Arkadaşın sorunu daha farklı bastığında marş sesi var fakat çalışmıyor 3-4 saniye sonra çalışıyor. Sizin sorununuz ya marş motorundan yada aküden. Aküyü kontrol ettirdiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Arkadaşın sorunu daha farklı bastığında marş sesi var fakat çalışmıyor 3-4 saniye sonra çalışıyor. Sizin sorununuz ya marş motorundan yada aküden. Aküyü kontrol ettirdiniz mi?

    Akküyü kontrol ettirdim, giden tüm yerlerdeki elektrik bölümlerini ölctürdüm hersey yolunda.

    Gittigim 3 tane usta aynisini dedi kesin %100 Mars Motorundan diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Arkadaşın sorunu daha farklı bastığında marş sesi var fakat çalışmıyor 3-4 saniye sonra çalışıyor. Sizin sorununuz ya marş motorundan yada aküden. Aküyü kontrol ettirdiniz mi?

    Akküyü kontrol ettirdim, giden tüm yerlerdeki elektrik bölümlerini ölctürdüm hersey yolunda.

    Gittigim 3 tane usta aynisini dedi kesin %100 Mars Motorundan diye..

    Akü de sıkıntı yok ise marş motoru değişimi kaçınılmaz olacaktır. Değişimden sonra farkı hissedersiniz :) Geçmiş olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Arkadaşın sorunu daha farklı bastığında marş sesi var fakat çalışmıyor 3-4 saniye sonra çalışıyor. Sizin sorununuz ya marş motorundan yada aküden. Aküyü kontrol ettirdiniz mi?

    Akküyü kontrol ettirdim, giden tüm yerlerdeki elektrik bölümlerini ölctürdüm hersey yolunda.

    Gittigim 3 tane usta aynisini dedi kesin %100 Mars Motorundan diye..

    Akü de sıkıntı yok ise marş motoru değişimi kaçınılmaz olacaktır. Değişimden sonra farkı hissedersiniz :) Geçmiş olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin :)

    Tesekkürler hocam, bakalim yarin yaptiracaim. Umarim hallolur.




  • Arkadaşlar sıkıntılarınız geçti mi nedir durumlar?
  • 1.4 megane larda kam mili kaptörü olmaz 1.6 larda olur. Siz manyetik tutucu veya kaptör dediğimiz şanzumanın uzerınde ki volantın donusunu okuyan kaptörü değiştirirsenız aracınızın arızası giderilmiş olur. Ayrıca aracınızı çalıstırmadan kontağı 4-5 defa aç kapa yapın rahat çalısırsa komple benzın şamandırasını değiştirin yok aynı ıse yukarıdakı yazdıklarımız parçayı değiştirin kolay gelsın. http://www.bilenlerrenault.com Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilenlerrenault -- 29 Eylül 2012; 18:32:17 >
  • ya benzin pompanız rail deki benzini geri kaçırıp yakıt basıncını düşürüyor ve marş anında benzin pompası boşalan hacmi doldurana kadar marş işlemi devam ediyor veya büyük olasılıkla şanzımanın üstündeki renault dilinde kaptör evrensel otomotiv dilinde sensör denilen manyetik okuyucunuz arızalı yada ona bağlanan soket uçlarınızda oksidasyona bağlı temas sorunu yaşıyorsunuz,Railden sabah araca hiç marş basmadan yakıt basınç manometresi ile okuma yapılarak geri kaçırma olup olmadığı anlaşılabilir.En az 3.5 bar basıncı görmeniz gerekiyor sabah yada araç uzun zaman çalıştırılmasa bile.
    Kolay gelsin ....
  • kardeşim kam mili kaptörünü değiştir şu an 150 tl işçilik ve yedek parça
  • Aynı sıkıntı ben de var şu anda çözüm bulanlar yardımcı olabilir mi...
    Kam mili kaptoru diyenler 1.4 98bg araçlarda kam mili kaptoru yokmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende 2006 model 1.4 98hp 16v clio 2 var. arabam benimde ilk marş basmada geç alıyor ve çalışıyor. sonra kapatıp hemen açayım 5 dk sonra açayım marş basayım hemen çalışıyor. ama uzun süreli beklemede yine geç çalışıyor. sonra forumda okudum kontağı açıp kpıyorum 3 kez sonra marş basıyorum hemen çalışıyor. 2 ustaya götürdüm benzin pompası dediler. bi usta saolsun elinde sıfır pompayı taktı sonra denedik sorun değişmedi. kaputu açıp siyah kutu içinde röleler vardı bu rölelerin hepsinin özellekleri aynı olduğu için yerlerini değişti yine olmadı sorun çözülmedi. sonra şunu fark etti. motoru soğuttuk usta şamandıraya gelen elektrik jakını tuttu. 1 kez kontağı açtım elektrik gelmedi dedi çünkü pompa çalışmadı. sonra hemen 2. kez kontağı açtım jaka elektrik geldi pompa titremeye başladı ve şimdi marş bas diyince hemen araba çalıştı. manyetik kaptörü değiş dedi bana. manyetik kaptörü delpi marka olarak 1 ay önce değiştim yine olmadı diyince usta bana yan ürün kullanma orjinal tak dedi başka aklıma bişey gelmiyor diyince oto elektrikçisine durumu anlattım oda direk bana manyetik kaptör ve kablosunu orjinal olarak değiş sorun çözülür daha önce manyetik kaptör değiştiğin yere git mais kablo ve kaptör taktır dedi. kablo+kaptör 235 tl fiyat çıkardı başka bi yer. boşa masraf artık yapmak istemiyorum gerçekten sorun bu olabilir mi. sizler bu geç çalışma mevzusunu nasıl çözdünüz.




  • İmmobilisier arızası da olabilir. Anahtarın pilini değiştir. Bir de arabayı bilgisayara bağlat. Soğukken marşa 240_360 devir arasında değer görmeniz gerekiyir. 360 devire ne kadar yakınsa marş o kadar iyi basiyodur. Yok değilse marş dinamosunun kömürlerini değiştirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir ara tarama yaptırmıştım ve orda immobilizer arızası usta gördü arızayı sildi sonra bişey demedi. pili değiştiririm o sorun değil. şunu anlamadım arabayı bilgisayara bağlayıp soğukken mi marşa basıp 240-360 deviri görmem lazım. bilgisyara bağlamadan denesem olmaz mı.... bide kömürlere kimse bakmadı söylemedi de kömür yapabilir diye.
  • Aracı çalıştırma videolarını ekledim. immobilizer arızası için anahtarcıya gittim hiç bi sıkıntı yok başka bişey dedi.

    Araç Soğukken 1. video.mp4 - 8.7 MB

    Araç soğukken 2. video.mp4 - 27.6 MB
  • arakadaşlar bugün sakarya da arabamın sorununu en sonunda çzödüm. yeni şamandıra orjinal 1750 çakmaları kalitesine göre değişiyor 250-850 tl kadar. çekme valfi denilen şamandıra üzerinde olan malesef şamandırayı komple değişmesini sağlayacak bir parça olduğundan şamandıra değişmesi lazım. bir oto elektrik ustası sigorta bağlantı yerinde pompaya direk elektrik verdi. kontağı açtığımda pompaya direk elektrik gidiyor ve çalışıyor. sonra marş basınca tekte uzatmadan alıyor. maliyet 100 TL
  • esoes86 E kullanıcısına yanıt
    Dostum üst yazını okudum. Bende de aynı problem mevcut. İlk marş uzatıyor sonrakiler de problem yok. Uzun süre durursa geç alıyor. Öncelikle çözümü paylaştığın için teşekkür ederim. Bende de 2005 1.6.16V hb megane 2 var. Şamandıra orjinal 1750 tl demişsin. En sonunda toplam maliyet 100 tl demişsin. Şamandıra mı iptal oldu? Onu anlayamadım. Elektriği direk pompaya verdi, o arada iptal olan parça ne sigorta mı?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.