Şimdi Ara

MEGANE 2 ATESLEME BOBINI SORUNU! YETER BE (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
1
Favori
103.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim megane2 de dün ateşleme bobinleri gitti valeo tanesi 60 dan aldım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sistem hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palet -- 11 Eylül 2012; 16:10:34 >
  • Bu Bobin sorunlarının temeli ,
    1- Bobinin ıslanması
    2- Zamanında Buji değişimi yapılmaması, Eski buji de Bobin üzerindeki yüklü elektriği boşaltamıyor.
    3- Araca uygun buji takılmaması,
    4- Zaman zaman kontağı açıp bir süre sonra tekrar kapamak. Kontağı açtığınız da bobinler elektriği yükleniyorlar ama motoru çalıştırmadan kontağı kapattığınızda bu yüklü elektrik Bobin üzerinde kalıyor. Deşarj olamıyor. Mutlaka aracı çalıştırıp stop etmek gerekir.
    5- Araçta LPG takılı olması, Buna yapılabilecek bir şey yok. Bu zaman da LPG siz araca binilmez zaten.
  • Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Katılıyorum. Bağımsız olarak değiştirmenin bir sakıncası yok. Hatta düşünürsek megane bobinleri bağımsız oluşu sebebiyle bir avantaj. Geçenlerde Opel astra bobini gördüm. Kartuş şeklinde 4 adet bobin birlikteydi. Biri bile arıza yapsa dördü birden değişmek zorunda Astra da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Bobinlerin biri arıza yaptığında hepsini birden değiştirmek gerkmiyor ama sık sık sanayiye ve servise gitmek gerekebiliyor biri bozulduğunda diğerlerininde ömrünün dolmasına az bir zaman olduğunun bir göstergesi bence, daha önce bobin problemi yaşamış biri olarak biri arıza yaptıysa hepsini birden değiştirmeyi yeğlerim çünkü bende ilk bobinler 1 hafta -1 ay ara gibi süreler ile gitmişlerdi, bu nedenle ikinci kez olay başıma geldiğinde 4 ünü birden değiştirdim rahatt ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Bobinlerin biri arıza yaptığında hepsini birden değiştirmek gerkmiyor ama sık sık sanayiye ve servise gitmek gerekebiliyor biri bozulduğunda diğerlerininde ömrünün dolmasına az bir zaman olduğunun bir göstergesi bence, daha önce bobin problemi yaşamış biri olarak biri arıza yaptıysa hepsini birden değiştirmeyi yeğlerim çünkü bende ilk bobinler 1 hafta -1 ay ara gibi süreler ile gitmişlerdi, bu nedenle ikinci kez olay başıma geldiğinde 4 ünü birden değiştirdim rahatt ettim.

    Hocam ben de o konuda pimpirikliyim aslında. Sanki ikisi değişip diğerleri kalınca yamalı bohça gibi oluyor biraz. Tabiki gönül ister ki tanesi 91 TL'den olan bobinlerin 4'ünü birden değiştirebilelim. Ama maddi olarak sıkıntılı işte.

    Ben de aracımı alalı 14000 km oldu ve bobinler daha yeni değişti. Bugün sıkıntı yoktu. Umarım ilerleyen günlerde de ustam haklı çıkar ve bobinler arası uyumsuzluk sebebiyle stop etme veya rölantide dengesizlik sorunlarıyla karşılaşmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Bobinlerin biri arıza yaptığında hepsini birden değiştirmek gerkmiyor ama sık sık sanayiye ve servise gitmek gerekebiliyor biri bozulduğunda diğerlerininde ömrünün dolmasına az bir zaman olduğunun bir göstergesi bence, daha önce bobin problemi yaşamış biri olarak biri arıza yaptıysa hepsini birden değiştirmeyi yeğlerim çünkü bende ilk bobinler 1 hafta -1 ay ara gibi süreler ile gitmişlerdi, bu nedenle ikinci kez olay başıma geldiğinde 4 ünü birden değiştirdim rahatt ettim.

    Hocam ben de o konuda pimpirikliyim aslında. Sanki ikisi değişip diğerleri kalınca yamalı bohça gibi oluyor biraz. Tabiki gönül ister ki tanesi 91 TL'den olan bobinlerin 4'ünü birden değiştirebilelim. Ama maddi olarak sıkıntılı işte.

    Ben de aracımı alalı 14000 km oldu ve bobinler daha yeni değişti. Bugün sıkıntı yoktu. Umarım ilerleyen günlerde de ustam haklı çıkar ve bobinler arası uyumsuzluk sebebiyle stop etme veya rölantide dengesizlik sorunlarıyla karşılaşmam.

    bobinler arası uyum problemi falan olmaz sonuçta bobin bobindir öyle ahım şahım bişey değil bu aletler, daha önce 2 valeo 2 sagem bobinle 2-3 ay dolaştım hiçbir olumsuzluğunu görmedim taaa ki sagemlerin ikisi birden gidip yolda kalıncaya kadar, bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar burda yazdıklarınızı okudum ve gördüğüm kadarıyla bobinlerden biri veya ikisi arıza yapınca götürdüğünüz bazı yerler komple değişim yapıp, mali olarak ciddi oranda sizleri zorlamışlar. Biri değişirse diğerini de etkiliyormuş, bozuyormuş falan yazanlar var.
    Bugün sabah arızalı olan ve ustamın dediğine göre ömrünü baya doldurmuş bir diğerini, (bobin kenarında hafif bir siyah sızıntı vardı) 2 tane bobini değiştirdim. burada yazdıklarınızı aynen sordum. Hayır kesinlikle etkilemez dedi. Bozuk olan hangisiyse o değişir, alakası yok şeklinde izah etti. Nacizane bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Bobinlerin biri arıza yaptığında hepsini birden değiştirmek gerkmiyor ama sık sık sanayiye ve servise gitmek gerekebiliyor biri bozulduğunda diğerlerininde ömrünün dolmasına az bir zaman olduğunun bir göstergesi bence, daha önce bobin problemi yaşamış biri olarak biri arıza yaptıysa hepsini birden değiştirmeyi yeğlerim çünkü bende ilk bobinler 1 hafta -1 ay ara gibi süreler ile gitmişlerdi, bu nedenle ikinci kez olay başıma geldiğinde 4 ünü birden değiştirdim rahatt ettim.

    Hocam ben de o konuda pimpirikliyim aslında. Sanki ikisi değişip diğerleri kalınca yamalı bohça gibi oluyor biraz. Tabiki gönül ister ki tanesi 91 TL'den olan bobinlerin 4'ünü birden değiştirebilelim. Ama maddi olarak sıkıntılı işte.

    Ben de aracımı alalı 14000 km oldu ve bobinler daha yeni değişti. Bugün sıkıntı yoktu. Umarım ilerleyen günlerde de ustam haklı çıkar ve bobinler arası uyumsuzluk sebebiyle stop etme veya rölantide dengesizlik sorunlarıyla karşılaşmam.

    bobinler arası uyum problemi falan olmaz sonuçta bobin bobindir öyle ahım şahım bişey değil bu aletler, daha önce 2 valeo 2 sagem bobinle 2-3 ay dolaştım hiçbir olumsuzluğunu görmedim taaa ki sagemlerin ikisi birden gidip yolda kalıncaya kadar, bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz.

    Anladığımkadarıyla bobin konusunda şu ana kadar çok şanslıymışım. 14000 km bobin nedir bilmeden gezmiş durmuşum :)

    "bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz."

    Bu cümleyi tam anlayamadım hocam çünkü benim sadece bir bobin gidince 25% performans kaybı hemen kendini hissettirdi, hadi onu da geçelim vites koluna çekiçle vuruyorlarmış gibi geliyordu. Ter akıtarak diken üstünde ustama gittim. Sizin bobinler bu şekilde kendini hissettirmedi galiba. Şaşırdım doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leidenfrost -- 9 Şubat 2013; 22:36:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost



    Anladığımkadarıyla bobin konusunda şu ana kadar çok şanslıymışım. 14000 km bobin nedir bilmeden gezmiş durmuşum :)

    "bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz."

    Bu cümleyi tam anlayamadım hocam çünkü benim sadece bir bobin gidince 25% performans kaybı hemen kendini hissettirdi, hadi onu da geçelim vites koluna çekiçle vuruyorlarmış gibi geliyordu. Ter akıtarak diken üstünde ustama gittim. Sizin bobinler bu şekilde kendini hissettirmedi galiba. Şaşırdım doğrusu.

    Şehirlerarası yolda gayet güzel giderken aniden 2 bobin birden sizlere ömür oldu (aynı anda ) zaten scenic konusundada o zaman yaşadığım sıkıntıları yazmıştım, tek bobin bile gittiğinde hissetmeminiz mümkün değil zaten hem aracın sesi değişiyor hem boştayken bile motor zor devirleniyor, bunu gayet güzel biliyorum çünkü en az 3 kez yaşadım, ama bir keresinde 2 bobin aynı anda gitti yapabileceğiniz hiç birşey yok, araç rolantide bile çalışmıyor anca çeyrek gaz verirseniz çalışabiliyor, neyseki servise yakın bir yerde olmuştuda servise kadar arabayı bağırttıra bağırttıra varabilmiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost



    Anladığımkadarıyla bobin konusunda şu ana kadar çok şanslıymışım. 14000 km bobin nedir bilmeden gezmiş durmuşum :)

    "bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz."

    Bu cümleyi tam anlayamadım hocam çünkü benim sadece bir bobin gidince 25% performans kaybı hemen kendini hissettirdi, hadi onu da geçelim vites koluna çekiçle vuruyorlarmış gibi geliyordu. Ter akıtarak diken üstünde ustama gittim. Sizin bobinler bu şekilde kendini hissettirmedi galiba. Şaşırdım doğrusu.

    Şehirlerarası yolda gayet güzel giderken aniden 2 bobin birden sizlere ömür oldu (aynı anda ) zaten scenic konusundada o zaman yaşadığım sıkıntıları yazmıştım, tek bobin bile gittiğinde hissetmeminiz mümkün değil zaten hem aracın sesi değişiyor hem boştayken bile motor zor devirleniyor, bunu gayet güzel biliyorum çünkü en az 3 kez yaşadım, ama bir keresinde 2 bobin aynı anda gitti yapabileceğiniz hiç birşey yok, araç rolantide bile çalışmıyor anca çeyrek gaz verirseniz çalışabiliyor, neyseki servise yakın bir yerde olmuştuda servise kadar arabayı bağırttıra bağırttıra varabilmiştim.

    Tamam şimdi anladım :) Zor bir durum hakikaten. Tekrar yaşamak nasip olmaz umarım. İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost



    Anladığımkadarıyla bobin konusunda şu ana kadar çok şanslıymışım. 14000 km bobin nedir bilmeden gezmiş durmuşum :)

    "bir bobin gittiğinde bir şekilde idare edebiliyorsunuz ama iki bobin birden gidince araba rolantide duramıyor ve stop ediyor çok sıkıntılı durumlar yaşıyorsunuz."

    Bu cümleyi tam anlayamadım hocam çünkü benim sadece bir bobin gidince 25% performans kaybı hemen kendini hissettirdi, hadi onu da geçelim vites koluna çekiçle vuruyorlarmış gibi geliyordu. Ter akıtarak diken üstünde ustama gittim. Sizin bobinler bu şekilde kendini hissettirmedi galiba. Şaşırdım doğrusu.

    Şehirlerarası yolda gayet güzel giderken aniden 2 bobin birden sizlere ömür oldu (aynı anda ) zaten scenic konusundada o zaman yaşadığım sıkıntıları yazmıştım, tek bobin bile gittiğinde hissetmeminiz mümkün değil zaten hem aracın sesi değişiyor hem boştayken bile motor zor devirleniyor, bunu gayet güzel biliyorum çünkü en az 3 kez yaşadım, ama bir keresinde 2 bobin aynı anda gitti yapabileceğiniz hiç birşey yok, araç rolantide bile çalışmıyor anca çeyrek gaz verirseniz çalışabiliyor, neyseki servise yakın bir yerde olmuştuda servise kadar arabayı bağırttıra bağırttıra varabilmiştim.

    Tamam şimdi anladım :) Zor bir durum hakikaten. Tekrar yaşamak nasip olmaz umarım. İyi forumlar.

    İşte zaten bu durum nedeniyle bobinlerin biri gittiyse hepsini birden değiştirmek gerkiyor diye düşünüyorum bu olay olmadan önce 1 er ay ara ile iki bobini değiştirmiştim , pintilik yapıp hepsini değiştirmedim ve şehirler arası yolda bu olay başıma geldi, sonuçta 2 ay içinde tüm bobinler değişmiş oldu çektiğim sıkıntı benim yanıma kar kaldı.




  • selamlar.. ateşleme bobin sorunu 1.4 megane 2 aracımda başıma gelmişti..

    kötü haber biri patlayınca hepsini değiştirmen gerekiyor..

    tavsiyem bu sorunu şuan yaşayan varsa bosch marka bobin alsın 4 adet.

    ben öyle yapmıştım ve çok memnun kaldım.. valeo dan ucuzdu ben aldıgımda..

    istanbulda aksaray da ki parçacıları karış karış gezmenizi de öneririm.
  • Konuyu açan benim arkadaşlar... Konuyu şans eseri gördüm cevaplanan mesajlarıma bakarken...

    2008de bobinleri değiştirmişiz :)) O günden bugüne bir sorun olmadı buraya not düşelim...

    Anlaşılan araba sıfırken takılan bobinler dandikmiş...
  • Merhaba,
    benim araba 2.000 - 3.000 devir arası silkeme yapıyor, fakat rolantide falan sorun yok.
    Araba yokuş yukarıysa yüklüyse falan çok hissediliyor, çok yüklenmezsen normal.
    Bundan mıdır acaba?

    Konu güncelliğini yitirdiğine göre güncel bobinlerde bu sorunu gidermişler herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aSii_GeNc

    Merhaba,
    benim araba 2.000 - 3.000 devir arası silkeme yapıyor, fakat rolantide falan sorun yok.
    Araba yokuş yukarıysa yüklüyse falan çok hissediliyor, çok yüklenmezsen normal.
    Bundan mıdır acaba?

    Konu güncelliğini yitirdiğine göre güncel bobinlerde bu sorunu gidermişler herhalde...

    bu olay benimde başıma geldi şubat ayında. araç rolantide titriyordu karbüratöre pislik mi geldi diye düşünürken bi yandan da boş viteste gazı köklüyordum. gösterge tablosunda şanzımana benzer bir sembol belirdi. araştırırken bu sembolün motor koruma sembolü olduğunu öğrendim. ertesi gün korkuyla ustama gittiğimde 1 adet ateşleme bobobinin yandığını, diğer 3 ünün önceden değiştiğini söyledi.(aracı 2. el satın almıştım) 80 TL ye hallettik umarım birdaha arızalanmaz.




  • rafii R kullanıcısına yanıt
    ben de küçük bi tecrübe yaşadım bu konuda.

    öncelikle Valeo alacak arkadaşlara tavsiyem, kesinlikle kahverengi (bordo) renk bobin almayın. çünkü onlar yan sanayi, yani gerçek Valeo değiller. illa Valeo alacaksanız sadece Yeşil başlıklı/kafalı bobin alın. bunlar gerçektir. orjinaldir.

    kendiniz de takabilirsiniz. herbirinin bir cıvatası var. 10 lokma anahtar gerekir.

    aracın üzerinden çıkan ürünün seri nosu ile alacağınız ürünün seri nolarının karşılaştırın. birbirlerini refere edip etmedikleri önemli.

    bir de imkan varsa 4ünü birden değiştirin. sadece 1 adet değişince, sırayla birkaç ay içinde diğerleri de bozulacaktır. yollarda rezil olmaktansa , biraz maddi açıdan sıkışıp 4 adet almak en iyisi.

    örn;

    8200208611 ve 8200568671 referans numarasını Valeo 245104 karşılamaktadır. tedirgin olmadan kullanılabilir...




  • MERHABALAR ÖNCELIKLE VALEONUN YESIL VE KAHVERENGI BOBONLER ORJINAL DEGILDIR
    -ORJINAL BERU MARKADIR ŞUAN PİYASADA
    -EGER BOBINLERINIZ BIR TANE YADA IKI TANE ARIZA YAPTIYSA KESINLIK TAKIM DEGISTIRMESINI TAVSIYE EDERIM
    -BOBINLERDEN BULAMIYORSANIZ SİZLERE YARDIMCI OLURUM ELIMDE MEVCUT SIFIR ORJINAL SERVIS MALLI 80 TLDIR
  • Uzun zamandır araçta lpg de iken tekleme kasılma sorunları var özellikle yaz aylarında çıkıyor fan veya klima açıldığında daha sık oluyormuş gibi hissettim.Anlık tüketimde 29 - 30 lrı görüyorum ekranda benzinde ise hiç bir sorun yok acaba elektriksel bir sorun mu yoksa lpgden kaynaklı bir sorunmu ? Lpgden olsa sürekli yapması lazım değil mi ? Tüm viteslerde aynı sorun oluyor öyle yaptığında hiç kullanamıyorum araç gitmiyor müthiş bir kasılma tekleme yapıyor. Bu sorun bobinden olabilirmi ? Bunu değiştirmeden anlamak mümkün mü ?
  • konuyu biraz hortlatmış olucam ama tecrübelerimi yazayim bende,megane 1 aracım var coupe modeli gayet memnunum aslında bu ateşleme sorunu ilk aracı aldığımda varmış benim zaten stop ediyodu tekliyodu falan diyodum otomatik vites araba stop mu eder ya diye? :D ustalar problemi tam 3 ay bulamadılar ve bi gün yolda kaldığımda ortaya çıktı problem.sonra 2 3 noluları değiştirdim,baya bi dayandı sonra tekleme başlayınca heralde dedim 1 4 gitti bu sefer onları da değiştirdim.ama ondan sonra 10luk anahtar ve yedek bobinle gezmeye başladım.bi gün yine ıssız bi yerde araba üst üste stop etmeye başladı otomatik olduğu için manuel olarak rolantiyede müdehale edemiyorum :) çektim kenara içimden bi his 4. yü değiştir dedi :) kendim değiştirdim ve o günden sonra problem yaşamadım yaklaşık 1000km yol yaptık tık yok ama içimde böyle korku kaldı ne zaman bozulcak diye,gerçi yedek her an bagajda duruyo ama olsun cidden rahatsız edici bi şey.şimdi bu bosch bobinleri duydum baya kaliteli diyorlar,tanesi 100lira komple takım olarak alıcam bakalım.bir de şunu belirtiyim araç lpgli,uzun zamandır benzinde kullanıyorum bu bobin sorunu benzin fazla karşıma çıkmadı açıkcası ama boschları takınca lpgye geçicem yine kmde 40krş can yakıyor :) iyi forumlar




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.