Şimdi Ara

Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Mazda, büyük beğeni toplayan Kodo tasarım dilini ve yeni nesil Skyactiv mimarisini kullanan yeni bir SUV modeli üreteceğini resmi olarak onayladı. Mazda CX-3 ve CX-5 modelleri arasında kendine yer bulması beklenen yeni SUV’nin teaser’ını yayınlayan Japon marka, tanıtım için 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nı işaret etti.
     

    Daha önce de söylentilere konu olan yeni Mazda SUV’un geçtiğimiz aylarda tanıtılan 2019 Mazda 3’ün tasarımından izler taşıyacağı biliniyor. Fakat aracın arkadan silüetini gözler önüne seren teaser’a göre stop lambaları hatchback modelden farklı olacak. Bu da aracın yeni Mazda 3’ün yükseltilmiş bir versiyonundan ziyade kendi çizgisini ortaya koyan bir model olacağını gösteriyor.

     
     

    Yeni Mazda SUV'un adı CX-4 olabilir

    Japon üreticinin yeni SUV modeline hangi ismi vereceği henüz bilinmiyor. CX-4 ismi uygun görünse de Mazda bu ismi zaten Çin pazarına özel ürettiği bir coupe-SUV modelinde kullanıyor. Fakat aynı ismi iki farklı modelde kullanan üreticileri düşününce, bu fikir kulağa çok da mantıksız gelmiyor. Bunun en güncel örneklerinden biri de Skoda. Çekyalı üretici Çin’de sattığı Kamiq modelinin ismini Avrupa’da satışa sunacağı yeni bir modele de vereceğini açıklamıştı.

    2019 Mazda 3 hatchback 
     

    Tıpkı 2019 Mazda 3 hatchback gibi yeni SUV modelin de Skyactiv mimarisi üzerine inşa edileceği biliniyor. Dolayısıyla SCCI (Kıvılcım Kontrollü Sıkıştırma Ateşlemesi) özelliğine sahip 2.0 litre dört silindirli Skyactiv-X motor bu araçta da kullanılacak. Bu benzinli ünite, dizel motorlarda kullanılan sıkıştırma ateşlemesini kullanarak dizel motorların yakıt verimliliği ile benzinli motorların düşük emisyon değerlerini bir araya getirmeyi amaçlıyor.

     

    Yeni Mazda SUV’da ayrıca 1.5 litre ve 2.0 litre SkyActiv-G benzinli motorların da kullanılması muhtemel görünüyor. dizel tarafında ise yine hatchback modelinde gördüğümüz 1.8 litre SkyActiv-D motorun görev alması bekleniyor.

     

    Yeni Mazda SUV, Mart ayında kapılarını açacak olan 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nda 2019 Mazda 3 ve CX-5’in son versiyonuyla birlikte sergilenecek. Tanıtıma günler kala yeni Mazda SUV ile ilgili daha fazla görsel ve bilginin ortaya çıkmasını bekleyebiliriz. Bizi takipte kalın.

     
    Hala incelemediyseniz 2019 Mazda 3'ün fotoğraflarına göz atabilirsiniz:
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
    2019 Mazda 3 tanıtıldı: yenilenen donanımlar ve Skyactiv-X motor
     
     



  • Arka yolcular için berbat olmuş toyotanında CHR sinin arka kapılarıda böyle ve plazada denedim resmen klostrofobik bir ortam.

    Bununda şu fotoğraflarla aynı olacağı kanısındayım. Zaten olsada mühim değil araç almak iyice hayal oldu. Araç alacağına ikinci ev al daha karlı yada arsa.

  • Gösterilen araç mazda 3 yalnız, yeni cx-4 fotoğrafı değil.
  • Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü

    Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü


    ben yeni mazdanın c sütun bölgesini ve kaporta çizgilerini genel hatlarıyla nedense ford focus II ye benzetiyorum.



    Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü

    Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü
  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    chr, spor cip sınıfında yani x4 gibi. arka koltukta corolla kadar geniş. sadece camı küçük. oda spor hava verebilmek için. arka camı küçük diye arka koltuk tarafı küçük zannediliyor hayır değil. pirius altyapısını kullanıyor chr. yani uçaktaki koltuk pencere daha küçük ama saatlerce yolculuk yapılıyor. algı ve ön yargı meselesi çok önemli.

  • cabriyo kullanıcısına yanıt
    Ben chr ın on koltugunda da kendımı kotu hıssettım, fobım var sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka farlar aynı Alfa Romeo 'nun Giulietta modeli mi nedir ona çok benziyor.

    Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü

    Fotoğrafın sahibi bizden telif hakkı istemez umarım. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x2yk -- 7 Şubat 2019; 14:29:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr






    ben yeni mazdanın c sütun bölgesini ve kaporta çizgilerini genel hatlarıyla nedense ford focus II ye benzetiyorum.





    Dediğinize de benziyor ama ben ilk gördüğümde Tesla model s geldi aklıma.

    Mazda'dan yeni bir SUV geliyor: İşte teaser görüntüsü
  • C sütununda o kadar metal kullanmanın ne mantığı var anlamadım. Fonksiyonel de değil göze de hitap etmiyor, hep göze batıyor. En azından ben öyle düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye ye gelecek mi? Mazda nın garip bir stratejisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cenevre otomobil fuarı mart ayında. orada bu model sergilense bile en erken 2019 kasım-aralık gibi gelir veya seneye kalır bu iş. ya da kara tren gibi gecikir, belki de hiç gelmez ekonomik krizden dolayı.
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    chr içinin genişliği bmw 2 yada mersedes b serisinden fazla. bagajı gla dan a3 ten geniş. ama darmış gibi hissettiriyor orası doğru. bizde gla ya a3 e captur a sığmayan uzun puset chr ye sığdı. spor araçlarda camlar dar, tavan basık ön göğüste sürücüye biraz yakın olur. bu sanki spor araç içi darmış gibi his verir ama o kadar 1,85 1,90 futbolcu spor arabaya biniyor. aynı evin tavanının 2 metre olup kafanın üstünde bittiğini düşün. ev darmış gibi hissettirir. chr darmış gibi hissettiriyor ama dar değil. ki yeni trend tüm araçlar genişleyip tavanları alçalıyor. vw tiguan yeni modelde araç daha uzun ama tavanı 4 cm alçaldı mesela. x6 ilk çıktığında test etmiştim o sırada 2 kişilik spor araç vardı bende. x6 ya binince dedim benim araç daha geniş bundan. bu nasıl jip. dar hissettirdi halbuki x5 altyapısına sahip yani büyük araç. chr de pirius alt yapısı kullanıyor yani qasqai sportage x3 sınıfında altyapı var. genişliği uzunluğu güzel ama sporlaştıracam diye işte camlar tavan daha dar dizayn etmişler ki jiplerin mini cooper ı gibi tarz olmuş. donanım olarakta şerit takipten, araç takipli hız sabitlemeye deriden koltuk ısıtmaya yaya görünce 25kmde aracı durdurması anahtarsız giriş vs lüks sınıf bir e180 de ne varsa hepsi var.pişman değilim aldığımıza.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.