Şimdi Ara

Mazda'dan 10 yeni model geliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne üretirsen üret ama bi efsane kasa mazda3 olmadıktan sonra..

  • Hangi 10 modelmiş o ?


    Bizdeki VW muhafazakarlığını kıramazlar.


    Polo fiyatına Mazda 6 verseler yine Polo satılır 6 satılmaz.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    polo fiyatına mazda 6 vermelerine gerek yok , pasat fiyatına verseler yine de satar az çok.

    Ama bunlar passat fiyatına mazda 3 satmak istiyorlar. Satış yeri yok, servisi yok, parçası yok fiyatı da sınıfının neredeyse en pahalısı. Demek ki satmak istemiyorlar.


    2017 cx-5, tiguan , kuga, sportage,tucson hepsinden pahalı ve vergi dezavantajı var .

  • Segmentte VAG modellerinin en üst donanım açısından max 50 bin üstüne yerleşip en çok satan 2-3-cx3-cx5 gibi modeller 1.5 skyactiv ile gelse Türkiye'de eski haline gelir Mazda. Ama neden uğraşsınlar, senelerdir yata yata markanın ismininden ekmek yediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tr den cekılecektı mazda en son noldu bılemıyorum

  • 2017 makyajlı mazda 3 üm var, sıfır aldıydım. yeni kasası gelsin alırım.


    Diğer yandan etrafta az olması da çoook hoşuma gidiyor.


    Herkeste olmamalı değerini bilende olmalı mazdalar.

  • Mazda CX-5 alsam mı diye düşünüyordum ama TR distribütörüne güvenemiyor insan. Tüm 2022 modeller mart ayında gelecekmiş bu bile fiyasko.

    Üstüne bir de de önümüzdeki yıl CX-50 geliyor ama hala geleceği belirsiz CX-5'e makyaj yapıyorlar 2022'de. Bu parayı verip bir yıl sonra artık üretilmeyen bir araca sahip olunma ihtimali var.

  • zatrox kullanıcısına yanıt

    Almayin hocam


    Tr.de 2.0 motor mazda cok buyuk hata olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda'nın affedersiniz de g.tüne giymeye donu yok. Bayi kalmamış, firmada çalışan kalmamış, alacak müşteri kalmamış. Ben şahsen çok kızıyorum böyle bol g.tten osurma haberlere. Ben müşteriyim ağa! sen bana hürmet edeceksin önce. Bu markanın globalde de bir şansı yok. Elektrikliye geçişte batar bence.

  • autoshow A kullanıcısına yanıt

    Globalden kastın Avrupa ve Asya ise haklısın ama Kuzey Amerika ve Avustralya'da Mazda çok tercih ediliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autoshow A kullanıcısına yanıt

    Başka başlıkta 150 bine Egea kovalayan adam gelmiş Mazda'nın globalde şansı yok demiş.


    Sana tek bir rakama vereceğim buyur bak kim batar.


    Forumda yere göre sığdıralamayan VW artığı SEAT 2021 yılında 470.000 adet satmış hem de Cupra dahil!


    Batacağını düşündüğün MAZDA ise 1.287.000 satmış Mazda'dan 10 yeni model geliyor 

  • zatrox kullanıcısına yanıt

    CX-50 Amerika için üretildi, Avrupa'ya gelmeyecek.


    Beklerseniz CX-60 ve CX-80 Avrupa'ya ve ülkemize gelecektir ancak minimum 1-2 senesi var.


    CX-5 markanın en çok satan modeli, amiral gemisi. Yeni makyaj da gördü, alınır ve uzun yıllar binilir derim.


    TR distribütörü diye birşey yok, Türkiye doğrudan Mazda Avrupa'ya bağlı merak etmeyin. Yedek parça vs. için bir çekinceniz olmasın. Hatta burdan aldığınız aracın garantisi tüm Avrupa'da geçerli.


    2021 CX-5 kullanıyorum. Zaten sınıfında 4x4 sunan fazla araç yok, bu da onların içerisinde en iyilerinden biri.


    Yakıt tüketimim Ankara şehir içi 9-9.5 litre civarı, uzun yolda 7 litre civarı. Sınıfının en sessiz aracı diyebilirim, en dolu paket geldiğinden dolayı zaten donanım sıkıntısı yok.

  • Mazda'dan 10 yeni model geliyor



    şu tasarımın güzelliğine bakar mısınız.

  • Sen git başka forumlarda gez! Marka fanatikliğinle mi yedireceksin benim lafımı bana.

    Firma batarsa da sana, bana bir faydası yok, pazar lideri olsa da bir faydası yok. Neyin hırçınlığı bu?

  • Apaçi kılıklı olduğunu düşündüğümden seveceğini düşündüğüm Seat örneği verdim. Götünde don yok dediğin firma peşinde koştuğun dandik Fiat (kimin götünde don yok acaba?), Opel, Peugeot ve Citroenden fazla satmış bir firma.


    Hali hazırda elektrikli modeli de mevcut ve gayet başarılı (MX-30).


    Adam dünya üzerinde güçlü bağlantısı yoksa batar demiş ya. Garibim her yeri Türkiye sanıyor, bağlantısız sıçmaya gidemeyenlerin ülkesi.

  • Kardeşim ben 45 yaşındayım. Apaçilikle de bir alakam yok. PSA dediğin grup Fiat ile de bir ortaklığa girerek adamlar dev oldular. VW grup zaten adamlar dev. Beğenirsin begenmezsin o ayrı. Bu adamların grup satışları Mazda'nın içinden geçer. Tek bir örnek ile gelmekte olan elektrikli otomobil trenddinde başarılı olma şansın zor. Haa yüksek sıkıştırma oranına sahip benzinli motorlar gayet başarılı. Fakat bunu hybrid ile buluşturmadıktan sonra bir işe yaramaz bu saatten sonra.


    Bizim insanımızda parayla satın aldığı bir şeyi gözü kapalı övme huyu var. Sen de bu var benim anladığım. Mazda'yı bilen biliyor. Eti belli butu belli. Neyini övüyorsun? Övdüğün marka 2 yıla yakındır Türkiye'de satılmıyor. Bu bağlamda 10 modelle gelse ne olur gelmese ne olur. Adam bir e-call sistemine çözüm bulamamış. Adamların geçmişte estirdiği fırtınayı da biliyoruz, şu an ki motorlarında elde ettiği başarıyı da biliyoruz. Bunlar bariz gerçekler. Ama dediğim gibi bu fanatikliğe hiç gerek yok. Burada insanlar birşeyler paylaşırsa bilgi sahibi olur. Senin yaptığın sidik yarıştırmanın bir getirisi yok.





  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    MTV dezavantajı büyük olsa da ilk satış fiyatı ve tüketimi 1,6 motor araçlardan farklı değil.

  • 2003 yılında çıkan mazda 6 ile hastası olmuştum bu mazda nın. mazda 3 lerde çok iyiydi.


    2019 da mazda 3 almak istedim 145 bin'e 40 bin sıfır faiz kampanyası ile mazda3 almak istedim ancak araç bulamadım bayilerde :)


    gittim duster aldım.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.