|
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi günler dilerim. Bir hafta önce Mazda 6 2010 model otomatik vites araç aldık. Aldığımız günden beri herhangi bir sorun yaşamamıştık. Bugün akşam saatlerinde araçla evime dönerken yolda birden titreme başladı. Aracı kenara çekip kontrol ettiğimde birşey göremedim. Daha sonra vitesi d konumuna alınca titreme yaptığını diğer viteslerde sorun olmadığını farkettim. Aracı d konumuna alınca beklerken de hareket ederken de titreme yapıyor. Diğer viteslerde herhangi bir titreme vs. yapmıyor sadece d konumunda yapıyor. Aklıma ilk olarak sorun başlamadan 3-4 dk önce ışıkta n konumda beklerken frene basmadan d ye aldığım için olabileceği geldi. Acaba bununla bir alakası olabilir mi? Eğer bundan kaynaklanmıyor ise sizce neden olabilir? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Sonuç: Sanayiye götürdük arabayı şanzıman ve motor kulaklarından kaynaklıymış kulakları torna yaptırıp pul vs. ekleyerek düzeltmişler değiştirmeden. Sorun halledildi. Toplam işçilik dahil 500 TL tutmuş. İleride başına gelecek arkadaşlar için bilgilendirici olur umarım. Yardım eden arkadaşlara tekrardan teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heolikein -- 2 Aralık 2021; 13:51:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






