Şimdi Ara

Mazda 323 deneyimi olanlara…

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
73
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 2002-2005 arası mazda 323 1.6 almayı düşünüyorum. Daha önceden bu modeli kullanan arkadaşlardan memnuniyetleri, rahatsızlıkları, kronik sorunları vs gibi fikirleri, önerileri dinlemek isterim. Otomatik,manuel,LPG diye belirtirsek sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • distribütörü olmayan markanın 20-25 yaşındaki aracını aldığında sanayideki ustalarla kanka olursunuz, eniştemin vardı 323'ü bende kullandım iyi arabadır ama o zamanlar iyi idi, 1991-1998 arasında da 929 modelini ben kullanmıştım tank gibi arabaydı

    _____________________________
    2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate

    2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15

    Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    EFSANELERDE BUGÜN : MAZDA 323
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.