|
Merhaba. 2002-2005 arası mazda 323 1.6 almayı düşünüyorum. Daha önceden bu modeli kullanan arkadaşlardan memnuniyetleri, rahatsızlıkları, kronik sorunları vs gibi fikirleri, önerileri dinlemek isterim. Otomatik,manuel,LPG diye belirtirsek sevinirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






