Şimdi Ara

mazda 3 ya da opel vectra hangisini tercih edeyim? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
29.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bildğim kadarıyla mazda 3 vectra segmentinde değil
    yani vectra 1 numara daha büyük
    prestij, konfor ,dayanıklılık arıyorsan bence vectra derim.
  • Vectra daha mantıklı. Mazda performans açısından da o kadar iyi değil.
  • çok biliyonuz kaçınız mazdaya bindi acaba
    mazda 3 forewer poel anca nal toplar.

    edit: imla poel yada opel aynı işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doors -- 8 Kasım 2006; 10:26:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cilikka

    tartismasiz vectra!!

    1-
    mazda sesi cok iceri aliyor
    vectrada ses sorunu yoktur
    2-
    mazda daha kucuk C sinifi bi arac
    vectra daha buyuk D sinifi bi arac
    3-
    mazda cok kutur kutur bi araba yoldaki her cukuru hissediyorsun
    vectra ise aksine o kadar komforluki cukurlar cok derin olmadikca hissettirmio daha yumusak
    4-
    mazdanin ic mekani siradan
    vectranin ic mekan cok guncel!! ortadaki kocaman monitorle tek tusla herseyi yapiyorsun




    biri japon biri alman


    VECTRA>mazda3



    doğru söze ne denir yeğenin yesin seni

    bu arada vectra km de 25-30 ykr yakıyor

    vectra comfort diye tahmin ediyorum elegancede donanıma diyecek yok

    bide esp elegance donanımında standart




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cilikka

    tartismasiz vectra!!

    1-
    mazda sesi cok iceri aliyor
    vectrada ses sorunu yoktur
    2-
    mazda daha kucuk C sinifi bi arac
    vectra daha buyuk D sinifi bi arac
    3-
    mazda cok kutur kutur bi araba yoldaki her cukuru hissediyorsun
    vectra ise aksine o kadar komforluki cukurlar cok derin olmadikca hissettirmio daha yumusak
    4-
    mazdanin ic mekani siradan
    vectranin ic mekan cok guncel!! ortadaki kocaman monitorle tek tusla herseyi yapiyorsun



    biri japon biri alman


    VECTRA>mazda3

    komik şey seni ,,herşeyiatanadam.gif.




  • sıradanlık bu olsa gerek? gözler miyopmu hocam nası bi yorum bu

     mazda 3 ya da opel vectra hangisini tercih edeyim?



    tartışmasız vectra demek için miğdesiz olmak gerek bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazarotti -- 8 Kasım 2006; 11:22:04 >
  • iyi beyler tartışmas yapalım o zaman

    ama yine vectra olur cevap

     mazda 3 ya da opel vectra hangisini tercih edeyim?


    iç mekanın genişliği dikkatınizi çeksin




  • genişlik konusuna girersen o zaman mazda 6 ile kıyaslamalısın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mRcOLL

    genişlik konusuna girersen o zaman mazda 6 ile kıyaslamalısın

    bu topicteki konu mazda 3

    ancak mazda 6 nında vectradan pek üstün yanı yok
  • Arkadaşım iki araç farklı segmentte bunu sende biliyorsun , karşılaştırma yapmak pek doğru olmaz , mazda3 ile astra yı karşılaştırabilirsin ancak.
    Şİmdi mazda hakkında yorum yapan arkadaşların araç sahibi olduklarını yada kullandıklarını pek sanmıyorum , her zamanki gibi işkembeden sallıyor milet , yok performans kötü imiş , yok yol sesi alıyormuş , yok konforsuzmuş , efendim yoldaki herşeyi hissettiriyormuş bunların tamamı şehir efsanesi , yalan dolan.

    Şimdi sana mazda hakkında bir kaç şey anlatayım ,
    triger kayışı 300.000 km.de değişiyor , daha doğrusu zincir kullanılmış araçta kayış yerine.
    Buji ler 80.000 km.de değişiyor.
    10.000 km.de bakıma giriyor ortalama 150 ytl gibi masarfı var 80.000 km'ye kadar.
    bendeki sedan dynamic modeli , triptonic performans çok iyi , özellikle kalkışta çok iyi hızlanıyor araba 210 km.ye kadar çıktım düz yolda.
    8 hava yastığı , ön göğüste 6 lı cd çalar , esp , tcs , tavan açıılr ıvır zıvır standart geliyor , dynamic modelinde.
    devirli kulanırım ort. yakıt 9.lt civarında. sakin kullanımlarda 8 lt.ye kadar inebilirki bu triptonic vites değerleridir. manuelde daha ekonomik olucaktır.
    Böyle yol tutan bir araba gömedim, adeta ray üzerinde gidiyorsun , sürati hissettirmiyor. bir kaç defa virajda zorladım esp yi test etmek için çok keyifli idi , fren konusunda ve yol tutuş konusunda kendi sınıfında referans otomobildir.

    şu an 20.000 km.de tık yok arabada , canavar gibi.

    Vectra eski kasa kullandım yenisi için yorum yapamam , elbette iyi arabadır , mazda3 den üstün tarafları vardır, Ama şu varki mazda3 ü kullanırken aldığın keyfi vectra dan alacağını sanmıyorum. Vectra sadece konfor olarak daha ağır basar , haricinde donanım yada görünüş larak mazda3 den üstün değildir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    Vectra'nın konforu süper.. Her iki aracada bindim.. Mazda 3 içeriye çok ses alıyor.. Vectra'da öyle bir sorun yok hele arkada oturuyorsanız hiç ses mes duymuyorsunuz.

    1.90 boyunda arkadaşım var Mazda 3'ün arkasında oturduğunda dizlerini yana dopru yatırıyor, Vectra'da ise normak oturuyor.. İç mekan Vectra'nın daha geniş..




    bırakta rahat otursun böyle bir cümle yazmanı cahilliğine veya post kasmak için yazdığına veriyorum ikisi aynı segment araba değiller bırakta vectranın içi daha geniş olsun mazdaya göre
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    Vectra'nın konforu süper.. Her iki aracada bindim.. Mazda 3 içeriye çok ses alıyor.. Vectra'da öyle bir sorun yok hele arkada oturuyorsanız hiç ses mes duymuyorsunuz.

    1.90 boyunda arkadaşım var Mazda 3'ün arkasında oturduğunda dizlerini yana dopru yatırıyor, Vectra'da ise normak oturuyor.. İç mekan Vectra'nın daha geniş..




    bırakta rahat otursun böyle bir cümle yazmanı cahilliğine veya post kasmak için yazdığına veriyorum ikisi aynı segment araba değiller bırakta vectranın içi daha geniş olsun mazdaya göre


    ben ikisinede bağlıyorum..




  • Arkadaşım dediklerinin biçoğuna ok olabilir. Yalnız vectranın yol tutuşu konusunda netten bir araştırma yapmanı tavsiye ederim. Yol tutuş olarak vectra karşısında mazda3e + yazamazsın. benim vectrada 70.000de bırak tıkı tik yok.Bu da bir kriter değil. Donanım konusunda Vectranın çoğu var azı yok bunu bil. İstersen karşılaştıralım dürüst olarak. Tip konusu kişiseldir. Sonuçta sınıfları farklı. Ben de C sınıfı araç kullanıyorum ama bi türlü mazda3ün özellikle arkasına ısınamadım.Kimisi çok seviyor(tip olaral leonu ve a3ü tek geçerim)

    Son olarak da mazdaların parçalarının çok pahalı olduğunu hatırlıyorum. Belki de normal seviyededir bunu da aydınlatıver.(323 dönemleri deli paralardı)

    quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Arkadaşım iki araç farklı segmentte bunu sende biliyorsun , karşılaştırma yapmak pek doğru olmaz , mazda3 ile astra yı karşılaştırabilirsin ancak.
    Şİmdi mazda hakkında yorum yapan arkadaşların araç sahibi olduklarını yada kullandıklarını pek sanmıyorum , her zamanki gibi işkembeden sallıyor milet , yok performans kötü imiş , yok yol sesi alıyormuş , yok konforsuzmuş , efendim yoldaki herşeyi hissettiriyormuş bunların tamamı şehir efsanesi , yalan dolan.

    Şimdi sana mazda hakkında bir kaç şey anlatayım ,
    triger kayışı 300.000 km.de değişiyor , daha doğrusu zincir kullanılmış araçta kayış yerine.
    Buji ler 80.000 km.de değişiyor.
    10.000 km.de bakıma giriyor ortalama 150 ytl gibi masarfı var 80.000 km'ye kadar.
    bendeki sedan dynamic modeli , triptonic performans çok iyi , özellikle kalkışta çok iyi hızlanıyor araba 210 km.ye kadar çıktım düz yolda.
    8 hava yastığı , ön göğüste 6 lı cd çalar , esp , tcs , tavan açıılr ıvır zıvır standart geliyor , dynamic modelinde.
    devirli kulanırım ort. yakıt 9.lt civarında. sakin kullanımlarda 8 lt.ye kadar inebilirki bu triptonic vites değerleridir. manuelde daha ekonomik olucaktır.
    Böyle yol tutan bir araba gömedim, adeta ray üzerinde gidiyorsun , sürati hissettirmiyor. bir kaç defa virajda zorladım esp yi test etmek için çok keyifli idi , fren konusunda ve yol tutuş konusunda kendi sınıfında referans otomobildir.

    şu an 20.000 km.de tık yok arabada , canavar gibi.

    Vectra eski kasa kullandım yenisi için yorum yapamam , elbette iyi arabadır , mazda3 den üstün tarafları vardır, Ama şu varki mazda3 ü kullanırken aldığın keyfi vectra dan alacağını sanmıyorum. Vectra sadece konfor olarak daha ağır basar , haricinde donanım yada görünüş larak mazda3 den üstün değildir.






  • vectra
  • farklılık arıyorsan mazda 3
  • sınıf farkı war bir kere tartışmasız vectra denir burada
  • Öncelikle karşılaştırılan araçlar farklı sınıflarda. Bu yüzden ihtiyaçlar göz önüne alınmalı.

    Ben mazda3 sahibiyim ve çok memnunum. Motoru güçlü olmasa da sportif sürüş özelliklerine sahip bi araç olduğu için süspansiyonları serttir. Bu da mükemmel yol tutuş özellikleri kazandırır fakat konfordan ödün verir; yoldaki bozuklukları daha çok hissedersin. Yol tutuş mu yol konforu mu tercih sana kalmış.

    Bi de Mazdanın en büyük ve bütün dünyada bilinen özelliği sorunsuzluğudur. Eğer Opel alırsan büyük ihtimalle servisleri zengin edersin.
  • Sayın arkadaşım,
    Yazıma başlarken farklı 2 segmentteki aracı karşılaştırmak doğru olmaz demiştim , bununla beraber Vectra nın mazda3 den üstün taraflarıda var dye ayrıca yazdım zaten. Yeni kasa vectra kulanmadım yol tutuş konusunda karşılaştırma yapmam mümkün değil , ancak şunu yazdım ve arkasındayım mazda3 frenaj ve yol tutuş kabiliyeti açısından kendi sınıfında referans bir araçtır. Senin aracın ile ilgilide olumsuz bir yazı yazmadım. Elbette vectra nın da yol tutuşu iyidir , ki iyi olmalı zaten. Vectra ile mazda3 ün karşılaştırılması yanlış , olay burda kopuyor. Bana göre mazda3 kendi sehmentinde rakipsizdir,parçaları pahalı demişsin , şu ana kadar 2 defa servise girdi periyodik bakımlar için 150*2 300 ytl , haricinde bir harcamam olmadı.

    Şimdi gelelim yol tutuş olayına , mazda3 kendi sınıfında yol tutuş konusunda kafada giden bir araba , sen bunu vectra için söyleyebilirmisin merak ediyorum. Tabiki kendi sınıfındaki otomobiller ile mukayese ederek Mazda3 ün almış olduğu ödüller v.s. den bahsetmyorum hiç , vakit ayırıp testini incelemeni öneririm. Araba ile ilgili söyleceğim tek olumsuz şey , bagaj kapağını açmak için tutumak yok , yağışlı havalarda elinizin kirlenmesine neden oluyor bu. Haricinde 10 numara araba.

    quote:

    Orjinalden alıntı: hakkinenk

    Arkadaşım dediklerinin biçoğuna ok olabilir. Yalnız vectranın yol tutuşu konusunda netten bir araştırma yapmanı tavsiye ederim. Yol tutuş olarak vectra karşısında mazda3e + yazamazsın. benim vectrada 70.000de bırak tıkı tik yok.Bu da bir kriter değil. Donanım konusunda Vectranın çoğu var azı yok bunu bil. İstersen karşılaştıralım dürüst olarak. Tip konusu kişiseldir. Sonuçta sınıfları farklı. Ben de C sınıfı araç kullanıyorum ama bi türlü mazda3ün özellikle arkasına ısınamadım.Kimisi çok seviyor(tip olaral leonu ve a3ü tek geçerim)

    Son olarak da mazdaların parçalarının çok pahalı olduğunu hatırlıyorum. Belki de normal seviyededir bunu da aydınlatıver.(323 dönemleri deli paralardı)

    quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Arkadaşım iki araç farklı segmentte bunu sende biliyorsun , karşılaştırma yapmak pek doğru olmaz , mazda3 ile astra yı karşılaştırabilirsin ancak.
    Şİmdi mazda hakkında yorum yapan arkadaşların araç sahibi olduklarını yada kullandıklarını pek sanmıyorum , her zamanki gibi işkembeden sallıyor milet , yok performans kötü imiş , yok yol sesi alıyormuş , yok konforsuzmuş , efendim yoldaki herşeyi hissettiriyormuş bunların tamamı şehir efsanesi , yalan dolan.

    Şimdi sana mazda hakkında bir kaç şey anlatayım ,
    triger kayışı 300.000 km.de değişiyor , daha doğrusu zincir kullanılmış araçta kayış yerine.
    Buji ler 80.000 km.de değişiyor.
    10.000 km.de bakıma giriyor ortalama 150 ytl gibi masarfı var 80.000 km'ye kadar.
    bendeki sedan dynamic modeli , triptonic performans çok iyi , özellikle kalkışta çok iyi hızlanıyor araba 210 km.ye kadar çıktım düz yolda.
    8 hava yastığı , ön göğüste 6 lı cd çalar , esp , tcs , tavan açıılr ıvır zıvır standart geliyor , dynamic modelinde.
    devirli kulanırım ort. yakıt 9.lt civarında. sakin kullanımlarda 8 lt.ye kadar inebilirki bu triptonic vites değerleridir. manuelde daha ekonomik olucaktır.
    Böyle yol tutan bir araba gömedim, adeta ray üzerinde gidiyorsun , sürati hissettirmiyor. bir kaç defa virajda zorladım esp yi test etmek için çok keyifli idi , fren konusunda ve yol tutuş konusunda kendi sınıfında referans otomobildir.

    şu an 20.000 km.de tık yok arabada , canavar gibi.

    Vectra eski kasa kullandım yenisi için yorum yapamam , elbette iyi arabadır , mazda3 den üstün tarafları vardır, Ama şu varki mazda3 ü kullanırken aldığın keyfi vectra dan alacağını sanmıyorum. Vectra sadece konfor olarak daha ağır basar , haricinde donanım yada görünüş larak mazda3 den üstün değildir.








  • Ağzına sağlık , nerdeydin arkadaşım sen , tek başıma mücadele veriyorum burda
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilsam

    Öncelikle karşılaştırılan araçlar farklı sınıflarda. Bu yüzden ihtiyaçlar göz önüne alınmalı.

    Ben mazda3 sahibiyim ve çok memnunum. Motoru güçlü olmasa da sportif sürüş özelliklerine sahip bi araç olduğu için süspansiyonları serttir. Bu da mükemmel yol tutuş özellikleri kazandırır fakat konfordan ödün verir; yoldaki bozuklukları daha çok hissedersin. Yol tutuş mu yol konforu mu tercih sana kalmış.

    Bi de Mazdanın en büyük ve bütün dünyada bilinen özelliği sorunsuzluğudur. Eğer Opel alırsan büyük ihtimalle servisleri zengin edersin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Ağzına sağlık , nerdeydin arkadaşım sen , tek başıma mücadele veriyorum burda
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilsam

    Öncelikle karşılaştırılan araçlar farklı sınıflarda. Bu yüzden ihtiyaçlar göz önüne alınmalı.

    Ben mazda3 sahibiyim ve çok memnunum. Motoru güçlü olmasa da sportif sürüş özelliklerine sahip bi araç olduğu için süspansiyonları serttir. Bu da mükemmel yol tutuş özellikleri kazandırır fakat konfordan ödün verir; yoldaki bozuklukları daha çok hissedersin. Yol tutuş mu yol konforu mu tercih sana kalmış.

    Bi de Mazdanın en büyük ve bütün dünyada bilinen özelliği sorunsuzluğudur. Eğer Opel alırsan büyük ihtimalle servisleri zengin edersin.




    Bu forumda bu tip karşılaştırmaların hepsi marka fanatiklerinin mantıksız laf atışmalarına dönüyor. Ben senin ve mantıklı yorum yapan herkesin yanındayım
    Mazda3le ilgili sorusu olanlara yardımcı olmaya çalışırım.
    Umarım bu konu da avrupa-japon tartışmasına dönmez




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.