Şimdi Ara

Mazda 3 SkyActiv-X (2019 Tanıtıldı). (104. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.958
Cevap
72
Favori
326.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Joy editionın boş olduğunu nerden çıkardın?
  • Dünya'da her ürün segmentinde bir çok marka ve bir çok model var. Bu kadar çok marka ve model ayakta durabildiğine göre de, hepsinin kendine göre beğeneni, tercih edeni var.

    Eğer herkes almak istediği üründe, aynı kriterlere, aynı önceliklere bakarak karar veriyor olsa, tek bir model olur ve komünizm benzeri bir konuma gelirdi ticari ürün sunumu...

    Doğal olarak beğeniler, öncelikler, zevkler farklı ve bu sebeple herkes farklı tercihlerde bulunuyor. Üstelik bu tercihlerde bütçeler de rol oynayabiliyor.

    Benim anlamadığım, neden insanlar birbirlerinin tercihlerini bu kadar sert bir şekilde eleştiriyorlar?

    Örneğin aynı segmentte bulunan 2 ezeli rakipten Mercedes E180 ile BMW 5.20i arasında tek kriter performans olsa, E sınıfı 1 adet satamazdı. Ama satıyor değil mi? Buna rağmen ilgili forumlar E serisi gitmiyor, BMW ezer, geçer benzeri yorumlarla doludur.

    Bir arkadaşımızın öncelikli tercihi performans ise, bu saygı duyulacak bir şeydir. Ama önceliği performans olmayan bir arkadaşına, konforu için, sorunsuzluğu için veya sadece tipini beğendiği için tercih ettiği modelden dolayı kötü yorumlarda bulunması pek saygı duyulacak bir şey olamaz.


    Sadece siz değil, herkes tercihlerinde özgürdür. Sadece sizin tercihiniz değil, herkesin tercihi saygı değerdir. Bu forumda hiç kimse Mazda'nın ya da diğer markaların patronlarının oğlu değildir diye düşünüyorum. Ama tartışmalar bu görüntüyü vererek devam ediyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Dünya'da her ürün segmentinde bir çok marka ve bir çok model var. Bu kadar çok marka ve model ayakta durabildiğine göre de, hepsinin kendine göre beğeneni, tercih edeni var.

    Eğer herkes almak istediği üründe, aynı kriterlere, aynı önceliklere bakarak karar veriyor olsa, tek bir model olur ve komünizm benzeri bir konuma gelirdi ticari ürün sunumu...

    Doğal olarak beğeniler, öncelikler, zevkler farklı ve bu sebeple herkes farklı tercihlerde bulunuyor. Üstelik bu tercihlerde bütçeler de rol oynayabiliyor.

    Benim anlamadığım, neden insanlar birbirlerinin tercihlerini bu kadar sert bir şekilde eleştiriyorlar?

    Örneğin aynı segmentte bulunan 2 ezeli rakipten Mercedes E180 ile BMW 5.20i arasında tek kriter performans olsa, E sınıfı 1 adet satamazdı. Ama satıyor değil mi? Buna rağmen ilgili forumlar E serisi gitmiyor, BMW ezer, geçer benzeri yorumlarla doludur.

    Bir arkadaşımızın öncelikli tercihi performans ise, bu saygı duyulacak bir şeydir. Ama önceliği performans olmayan bir arkadaşına, konforu için, sorunsuzluğu için veya sadece tipini beğendiği için tercih ettiği modelden dolayı kötü yorumlarda bulunması pek saygı duyulacak bir şey olamaz.


    Sadece siz değil, herkes tercihlerinde özgürdür. Sadece sizin tercihiniz değil, herkesin tercihi saygı değerdir. Bu forumda hiç kimse Mazda'nın ya da diğer markaların patronlarının oğlu değildir diye düşünüyorum. Ama tartışmalar bu görüntüyü vererek devam ediyor...

    Eline sağlık hocam çok güzel özetlemişsin ama bizim ülkemizde millet bindiği arabaya DİN muamelesi yaptığı için malesef eleştirince kafir oluyorsun kendilerince.




  • Bu video mtutun ve xendaba ne demek istediğini anlatıyor.


    http://m.youtube.com/watch?v=RVsmaSt8qTo

    İlginç olan avustralya
    Mazda3 full 76 bin TL
    boş a200 80000 tl

    TR de
    Mazda3 extralariyla 82 bin
    A200 boş vers. 100bin

    Mazda 3 un avustralyadaki fiyati Türkiyedeki ne çok yakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radiko1 -- 10 Eylül 2014; 10:54:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • e-rose kullanıcısına yanıt
    Katolog

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Bahsettiğiniz konu ile ilgili detaylı bilgileri aşağıdaki linklte vermiştim. Belki ilginizi çeker...

    http://www.mazdagaraj.com/mazda-3-vs-honda-civic-emniyet-t181.0.html;msg1203#msg1203

    Linke baktım ama sanki tarafsız yorumlamamissiniz gibi sürekli bir Mazda'yı haklı çıkartmaya uğraşmışsınız bence bahsi geçen videodaki test geçerli sayılabilir sonuçta adamların Mazda'ya garezi mi var neden farkli lastiklerle test etsinler ki bana saçma geldi orada başka testlerde yapıldı Mazda zaten onlarda üstün geldi biz ona birşey demedik mesela sadece 2 testte Civic üstün gelmis ki bende beklemiyordum bu sonucu açıkçası




  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Sevgili Dostum,

    Beni forumlarda yazdığım onbinleri bulmak üzere olan onca yazımda ilk defa sen tarafsız olmamakla suçladın.

    Halbu ki, yanlış mı hatırlıyorum, bu forumdan bir arkadaş bana daha önceki sayfalarda sert bir şeyler yazdığında beni savunmuş ve güzel bilgiler paylaştığımı söylemiştin. Bunun için teşekkür edememiştim, şimdi teşekkür ederim.

    Ben senin izlediğin ve yapılan testin taraflı olduğunu düşünmüyorum, ancak çok amatör ve bilimsellikten uzak bir test. Ve ben senin dediğinin aksine tamamen tarafsız ve uzman olarak görüşlerimi bildirdim ve hiç kimseyi savunmadım. Ayrıca tamamen bilimsel bir şekilde güvenilir bir kurum tarafından bahsettiğin 2 aracın yapılan testlerinin videolarını paylaştım. Yani görüşlerimle ilgili belge de ortaya koydum.

    1- Senin izlediğin testi yapanlar, onaylı, kabul görmüş bilimsel bir test kurumu değil. Amatör bir test...
    2- Hiçbir otomobil Geyik kaçınma testinde kış lastiği ile yer almaz, standart fabrika lastiği ile yer alır. Eğer standart fabrika lastiği değiştirilecekse, iki araca da aynı lastik uygulanmalıdır.
    3- Bu testin kriterleri açıklanmıyor. Mazda 3 ESP donanımına sahip bir otomobil. ESP donanımına sahip bir otomobilin davranış şekli bu değildir. ESP açık mı, kapalı mı bir açıklama yok. ESP kapalı olduğunda bu testte otomobillerin %90'ı arkasını savurur. Bunu Euroncap ESC testlerinden ESC off, ESC on olarak izleyebilirsin.
    4- Sana örnek olarak verdiğim Euroncap ESC testlerinde Mazda 3'ün benzer ama bilimsel olan Geyik testi esnasında arkasını savurmadığını gösterdim. Yine aynı şekilde Civic içinde aynı başarılı test sonucunu gösterdim ve her iki araç da gayet güvenlidir yorumu yaptım. Bu nasıl taraf tutan bir yorumdur bilmiyorum?
    5- İnternet ve ucuz dijital kameralar çıktığından beri sanal ortam her şeyin uzmanı ve testçileri ile doldu. Bu tip keskin yorumları yaparken, daha fazla bilimsel olmak ve bilimsel testlere itibar etmek gerekir, benim demek istediğim tam olarak bu. Şimdi Dünya'nın çok ciddi, uzmanlıkları kabul gören kurumları bu testleri yapmış ve bir de Rusya'da 2 amatör aynı testi yapmış, hangisini baz alacağız?
    6- Eğer taraf tutacak olsam ki, tutmam. Ama tutsam Honda'ya taraf olurdum, nedenini burada açıklamak istemiyorum.

    Ben hiç bunların Mazda'ya garezi var mı dedim?

    Honda çok ciddi ve benim çok sevdiğim bir üreticidir. Hakeza Mazda da öyle. Bu iki değerli model arasında ciddi kriterlerle test yapılsa, mutlaka her ikisinin de önde olduğu kriterler olacaktır, bu çok doğal.

    Mesele bu değil ama tekraren, bu üstünlüğü senin izlediğin video ile kesin olarak söyleyemeyiz veya Mazda'nın üstünlüğünü.




  • Bir örnek daha vereyim. İnternette bir video var Audi Quattro awd sistemi ile BMW X-Drive awd sistemini karşılaştıran. Bu videoya göre BMW çok üstün bir sistem. Sonra Audi'nin cevabı diye bir video var. Audi çok üstün bir sistem. Bu şekilde örnekler var da var!

    Peki şimdi hangi video testi doğrudur sence? İki test de çok ciddi görünen bir test parkurunda ve çok ciddi görünen insanlarca yapılıyor...
  • Evet doğru hatırlıyorsunuz peki sizin paylaştığınız videolarda esp açık mı kapalı mı ben izleyemedim onlari nereye eklediniz, fren mesefesi nasil cikti peki ?
    Ben teknik olarak sizin kadar bilgili değilim zaten daha öncede söylemistim simdi bu ruslarin yaptığı testi amatör test olarak kabul edip yok sayalım o halde benim icin sorun yok tüm Japon araçlari güzel bence
  • Doğru insanımızın çoğu sahibi olduğu bir mal eleştirilince çok ciddi reaksiyon veriyor.

    Ama yine insanımızın çoğu insanların sahibi olduğu malları da gereksiz hasmane bir dille eleştiriyor.

    Üstelik insanımızın daha büyük bir çoğunluğu da kendine bakmayıp, diğerlerinin yaptığına konsantre oluyor.

    İlginç insanlarız vesselam!
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma linkimde izledin sandım videoları. Burada aşağıda veriyorum linklerini. Ben bir adet Japon aracına ve bir adet de Alman aracına sahibim. İkisini de hatalarıyla eleştiriyorum, üstünlükleriyle övüyorum. Önceliklerim, beğenilerim vardır ama hiç marka takıntım da yoktur, son 12 yılda 7 değişik marka otomobil satın aldım.

    Ben Rusların veya başkalarının yaptığı testleri yok sayalım demedim. Sonuca varmaya yetmez, sadece eğlendirir ve belki bir iki şey dikkatinizi çekmesine yardımcı olur. Görgünün artması güzeldir ama kesin sonuçlara varmak ancak bilimsel testlerle olabilir. Aynı tartışmayı araç tüketimlerinde bir başka forumda gördüm. Arkadaşın birisi diyor ki, senin aracın şundan daha fazla yakıyor. Diğeri diyor ki; nasıl olur? Fabrika verilerine göre benimki daha az yakıyor. Öteki ısrar ediyor, ben kullanıcı verilerine inanırım diye. Birinin elinde Avrupa Birliği NEDC test parkurunda eşit şartlarda, belli kriterlerle elde edilmiş sonuçlar var. Diğerinin elinde de internetten okuduğu yorumlar var, hiç bir şart/kriter belli değil. Şimdi benim CX-5 5,2 lt de yaptı, 10 lt de yaptı. Hangisini size yazacağım? Sizi olsa olsa yanıltırım. Benim CX-5 test tüketimini yazarken ki kriterlerimi hiç okudunuz mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=BSll_Ijamhg

    http://www.youtube.com/watch?v=TDIQHhtVVug


    Yukarıdaki testlerden göreceğiniz gibi, testlerin bilimsel olması ve eşit şartlarda olması için gaz/direksiyon kontrolleri bile bilgisayar kumandasında. Ve her iki araç da gayet güvenli sonuçlar veriyor. ESC off iken Civic de arkasını savurup, kontrolü kaybediyor. Bu çok doğal bir durum, hemen hemen her aracın davranışı bu şekildedir. Zaten ESP/ESC/DSC/VSC/VSA vb. farklı isimli aynı donanımın çıkış/icat amacı da bu kaçınma manevraları öncelikliydi.


    Bak şimdi aşağıdaki ilk video'da 3 tekerlek buz üstünde, tek tekerlek asfaltta simülasyonu var. Mercedes GLK zorlukla başarıyor, BMW X3 rahatlıkla başarıyor, Audi Q5 başaramıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=Z_t2uDRpswo

    Şimdi bir de şu aşağıdakine bak, aynı araçlar sonuç farklı. Arka tekerlekler rulo üzerinde BMW başaramıyor. Peki eğer bu video testleri kesin sonuç olarak alacaksak, bana söyler misin hangi videoya inanıp, hangi aracı alalım?

    http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 10 Eylül 2014; 12:20:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Joy editionın boş olduğunu nerden çıkardın?

    Boş demiyoruz, kendi algısına göre boş

    Power sense özellikleri tamamen içeren paketleri seç ve fiyatını bir bak bakalım fark 10.000₺ olacakmı bir sürüş paketi kaç avro renk farkı nekadar? Senin verdiğin fiyat mazdanın 55.000 fiyatı gibi o modelin en boş paketi

    Özellikleri eşitle öyle fiyatları karşılaştır

    Ben çok yaptım hiç öyle 10,000 ₺ fark olmadı emin ol olsaydı 10 değil 15 verir onu alırdım ama öyle değil Facebook reklamlarındaki fiyatlarla konuşmayalım .
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Evet bu videolara göre her iki araçta gayet başarılı tşkler
  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Merakımdan gittim bütün sana verdiğim linki baştan aşağıya okudum. Hakikaten anlayamadım, neye göre varmıştın taraflı yazdığıma? Çünkü bir satır bile bulamadım Honda Civic'e karşı veya Mazda'yı tutan. Üstelik buradaki videoları da aynen tam yazımın ortasına koymuşum...

    Ah Atilla Ah! Okumadın değil mi? Bana sabah sabah hepsini tekrar yazdırdın burada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Rica ederim. Merakımdan gittim bütün sana verdiğim linki baştan aşağıya okudum. Hakikaten anlayamadım, neye göre varmıştın taraflı yazdığıma? Çünkü bir satır bile bulamadım Honda Civic'e karşı veya Mazda'yı tutan. Üstelik buradaki videoları da aynen tam yazımın ortasına koymuşum...

    Ah Atilla Ah! Okumadın değil mi? Bana sabah sabah hepsini tekrar yazdırdın burada...

    Hepsini okudum ama sadece videolari izlememisim sıkıntı yok bu konulari merak edenler nasiplenirler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Kusura bakma linkimde izledin sandım videoları. Burada aşağıda veriyorum linklerini. Ben bir adet Japon aracına ve bir adet de Alman aracına sahibim. İkisini de hatalarıyla eleştiriyorum, üstünlükleriyle övüyorum. Önceliklerim, beğenilerim vardır ama hiç marka takıntım da yoktur, son 12 yılda 7 değişik marka otomobil satın aldım.

    Ben Rusların veya başkalarının yaptığı testleri yok sayalım demedim. Sonuca varmaya yetmez, sadece eğlendirir ve belki bir iki şey dikkatinizi çekmesine yardımcı olur. Görgünün artması güzeldir ama kesin sonuçlara varmak ancak bilimsel testlerle olabilir. Aynı tartışmayı araç tüketimlerinde bir başka forumda gördüm. Arkadaşın birisi diyor ki, senin aracın şundan daha fazla yakıyor. Diğeri diyor ki; nasıl olur? Fabrika verilerine göre benimki daha az yakıyor. Öteki ısrar ediyor, ben kullanıcı verilerine inanırım diye. Birinin elinde Avrupa Birliği NEDC test parkurunda eşit şartlarda, belli kriterlerle elde edilmiş sonuçlar var. Diğerinin elinde de internetten okuduğu yorumlar var, hiç bir şart/kriter belli değil. Şimdi benim CX-5 5,2 lt de yaptı, 10 lt de yaptı. Hangisini size yazacağım? Sizi olsa olsa yanıltırım. Benim CX-5 test tüketimini yazarken ki kriterlerimi hiç okudunuz mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=BSll_Ijamhg

    http://www.youtube.com/watch?v=TDIQHhtVVug


    Yukarıdaki testlerden göreceğiniz gibi, testlerin bilimsel olması ve eşit şartlarda olması için gaz/direksiyon kontrolleri bile bilgisayar kumandasında. Ve her iki araç da gayet güvenli sonuçlar veriyor. ESC off iken Civic de arkasını savurup, kontrolü kaybediyor. Bu çok doğal bir durum, hemen hemen her aracın davranışı bu şekildedir. Zaten ESP/ESC/DSC/VSC/VSA vb. farklı isimli aynı donanımın çıkış/icat amacı da bu kaçınma manevraları öncelikliydi.


    Bak şimdi aşağıdaki ilk video'da 3 tekerlek buz üstünde, tek tekerlek asfaltta simülasyonu var. Mercedes GLK zorlukla başarıyor, BMW X3 rahatlıkla başarıyor, Audi Q5 başaramıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=Z_t2uDRpswo

    Şimdi bir de şu aşağıdakine bak, aynı araçlar sonuç farklı. Arka tekerlekler rulo üzerinde BMW başaramıyor. Peki eğer bu video testleri kesin sonuç olarak alacaksak, bana söyler misin hangi videoya inanıp, hangi aracı alalım?

    http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk



    Bu arazi ve suv araçlari sevemedim gitti ama bana kalsa Suzuki, Toyota yada Subaru arasinda secim yapardim cunku onlarin fiyatlari daha makul olacaktir.




  • Attila Khan kullanıcısına yanıt
    Bence de sıkıntı yok. Sadece imzan ve rumuzun için bile sana sayfalarca yazarım...
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Tşkler çoğu kişi beğenmiyor demek ki fark edenler oluyormuş Bende sizi diger yere davet edeyim bari.

    http://civictr.com/civi...s-modifikasyonlar-b7.0/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Attila Khan -- 10 Eylül 2014; 13:43:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Joy editionın boş olduğunu nerden çıkardın?

    Boş demiyoruz, kendi algısına göre boş

    Power sense özellikleri tamamen içeren paketleri seç ve fiyatını bir bak bakalım fark 10.000₺ olacakmı bir sürüş paketi kaç avro renk farkı nekadar? Senin verdiğin fiyat mazdanın 55.000 fiyatı gibi o modelin en boş paketi

    Özellikleri eşitle öyle fiyatları karşılaştır

    Ben çok yaptım hiç öyle 10,000 ₺ fark olmadı emin ol olsaydı 10 değil 15 verir onu alırdım ama öyle değil Facebook reklamlarındaki fiyatlarla konuşmayalım .

    Joy Edition boş donanıma sahip değil ayrıca günün sonunda DİZEL bir BMW sahibi oluyorsun. Hani Mazda 3 az yakıyor vs vs diyorsun ya buyursun dizelden de az yaksın o zaman.

    Power donanımlı Mazda'ya sunroof almak istiyorum ekleyebiliyor musun? O kadar para verip mesela cam tavan, sunroof ekletemiyorsun. Mantıklı mı?

    BMW'de parası neyse verirsin en azından adam bunu mümkün kılmış.

    Bence konuyu uzatmanın anlamı yok. Mazda 3'ü alana binene hayırlı olsun. Benim araç alırken en büyük kriterim performanstır. Performans arayan birisinin alacağı araçta Mazda 3 olmaz.

    Dersen ki Mazda 3 çok performanslı araçtır o zaman oturup konuşalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Joy editionın boş olduğunu nerden çıkardın?

    Boş demiyoruz, kendi algısına göre boş

    Power sense özellikleri tamamen içeren paketleri seç ve fiyatını bir bak bakalım fark 10.000₺ olacakmı bir sürüş paketi kaç avro renk farkı nekadar? Senin verdiğin fiyat mazdanın 55.000 fiyatı gibi o modelin en boş paketi

    Özellikleri eşitle öyle fiyatları karşılaştır

    Ben çok yaptım hiç öyle 10,000 ₺ fark olmadı emin ol olsaydı 10 değil 15 verir onu alırdım ama öyle değil Facebook reklamlarındaki fiyatlarla konuşmayalım .

    Joy Edition boş donanıma sahip değil ayrıca günün sonunda DİZEL bir BMW sahibi oluyorsun. Hani Mazda 3 az yakıyor vs vs diyorsun ya buyursun dizelden de az yaksın o zaman.

    Power donanımlı Mazda'ya sunroof almak istiyorum ekleyebiliyor musun? O kadar para verip mesela cam tavan, sunroof ekletemiyorsun. Mantıklı mı?

    BMW'de parası neyse verirsin en azından adam bunu mümkün kılmış.

    Bence konuyu uzatmanın anlamı yok. Mazda 3'ü alana binene hayırlı olsun. Benim araç alırken en büyük kriterim performanstır. Performans arayan birisinin alacağı araçta Mazda 3 olmaz.

    Dersen ki Mazda 3 çok performanslı araçtır o zaman oturup konuşalım.

    Hocam performans icin Subaru WRX alacaksin cayir cayir gidiyor makine




  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.