Şimdi Ara

Mazda 3 SkyActiv-X (2019 Tanıtıldı). (101. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.958
Cevap
72
Favori
326.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lynxoc kullanıcısına yanıt
    benim mantığım mazda dedi seninkide tata diyorsa al bin dostum kim ne dicekki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troya80

    benim mantığım mazda dedi seninkide tata diyorsa al bin dostum kim ne dicekki

    Kendi mesajını ve benim cevabımı istersen tekrar oku kimin mantığı tata diyo anlarsın:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya'da da navigasyon için 600 euro istiyorlar

    Türkiye'ye özel bir durum değilmiş.

  • Mazda 3 Sedan'ın Türkiye'de yapılmış bir incelemesi;

    http://ismailterzi.com/2014/09/08/orta-diregin-sosyetik-guzeli-mazda-3/




  • Arkadaşlar merhaba, yeni mazda3 üm bakım aralığı ve fiyatları hakkında bilginiz var mı ?

    Kazasız belasız sürüşler herkese.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Arkadaşlar merhaba, yeni mazda3 üm bakım aralığı ve fiyatları hakkında bilginiz var mı ?

    Kazasız belasız sürüşler herkese.

    Bakım aralığı 10.000 km veya 6 ay, bakım fiyatı 10.000 km için 325 TL idi, bayiden bayiye değişsede yaklaşık bu kadar. 40.000 KM bakımları büyük bakımlardı ve fiyat daha yüksekti (hatırlamıyorum) 100.000 bakımı en yükseğiydi 1.000 TL civarı olarak hatırlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felixus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Arkadaşlar merhaba, yeni mazda3 üm bakım aralığı ve fiyatları hakkında bilginiz var mı ?

    Kazasız belasız sürüşler herkese.

    Bakım aralığı 10.000 km veya 6 ay, bakım fiyatı 10.000 km için 325 TL idi, bayiden bayiye değişsede yaklaşık bu kadar. 40.000 KM bakımları büyük bakımlardı ve fiyat daha yüksekti (hatırlamıyorum) 100.000 bakımı en yükseğiydi 1.000 TL civarı olarak hatırlıyorum.

    Çok teşekkür ederim. Ben senede 10.000 km yapıyorum bu durumda 10 binde bir mi gitmem gerekir yoksa 6 ayda bir mi gitmek gerekli ?

    Bana en yakın mazda bayisi 200 km'de uzakta. Bu 6 ay işi sıkıntı olacak gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Arkadaşlar merhaba, yeni mazda3 üm bakım aralığı ve fiyatları hakkında bilginiz var mı ?

    Kazasız belasız sürüşler herkese.

    Fikrimiz var , hatta iki satır okumadan herşey ayağıma gelsin diye çıkan arkadaşlardan da haberimiz var
    Ama lütfedip bukadar bilgi paylaşan insanlara saygı duyarak 2-3 sayfa okusan zaten sonuçları bulmaman imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Arkadaşlar merhaba, yeni mazda3 üm bakım aralığı ve fiyatları hakkında bilginiz var mı ?

    Kazasız belasız sürüşler herkese.

    Fikrimiz var , hatta iki satır okumadan herşey ayağıma gelsin diye çıkan arkadaşlardan da haberimiz var
    Ama lütfedip bukadar bilgi paylaşan insanlara saygı duyarak 2-3 sayfa okusan zaten sonuçları bulmaman imkansız.

    Kusura bakmayın haklısınız.
  • Aracı Power donanımlı olarak bayilerde bulmak mümkün mü yoksa bir kaç ay bekletiyorlar mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Koymayinca ne oluyor peki?dogru duzgun performans vermeyen bir atmosferik motorun kime ne faydasi var? Yakit diyorsan dizelden daha cok yakiyor.

    Aynı konunun geçmiş sayfalarında niye sorusunun çokça cevabı var,
    Işıkta kalkma sollama vs gibi bir sorun elbetteki yok
    Burada kasıt aracın şeklinde baktığında sanki 250 ibre olacakmış beklentisinin doğru olmadığı
    Yokuş çıkarken otobanda olsa 140 geçmiyor dipgaz ile bu araç
    Ama trafikte vs seri kullanıyorsun ama seri kullandığında 9-10 lt göreceğin tüketim konfor amaçlı kullanımda maks 7 litre görüyor

    Hem konfor hem bu donanım hemde 250 basacak bir araç maalesef bu fiyata olmuyor

    Kısaca

    Konfor 8
    Donanım 8
    Fiyat 10
    Güç 7
    Diye düşün verdiğin paraya bastımı uçan bir araba alıyorsun ama ondada bu tasarım olmuyor bu donanım olmuyor bu konfor olmuyor

    Seçim basmak ise bu aracı almak akıl işi değil
    Seçim mantık ise güvenlik konfor donanım karışımı bir faydayı bu fiyata almak ise evet iyi bir seçim
    Unutmayınki kimse bu arabadan bi m3 performansı olsa size bu paraya vermez ozamanda herşey var fakat çok pahalı dersiniz
    Çok yakıyor dersiniz

    Hani hem yakmasın hem uçsun hemde arabanın kendi ucuz olsun daha üretilmedi :) yok öyle araba
    Ha hepsi olan var onlarda 150-200 bin civarında fiyatı var

    Yani bu işler böyle tek bir yönüne bakıp bu para bu gidiş vs demek işi bilmemek mantıklı olmamak demek oluyor maalesef

    Ne sacmalamissin sen yazdiklarini bir oku mantigin m'si var mi? Arac gitsin diyince 500 beygir motor olsum demiyoruz ortalama 1.4 turbo motor araclar 200bine mi satiliyor? Turbo motorun ne oldugunu biliyorsun degil mi 70bin bandinda bir cok aracta olan motor hani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero

    Aracı Power donanımlı olarak bayilerde bulmak mümkün mü yoksa bir kaç ay bekletiyorlar mı?

    Bir kaç hafta evvel Ankara'daki bayide 2 tane hatchback vardı. Birisi Power Sense'di diğeri, Power'dı diye hatırlıyorum. Ama sedan bulmak kolay değil. Kasım sonuna zaman verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master_monster

    quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero

    Aracı Power donanımlı olarak bayilerde bulmak mümkün mü yoksa bir kaç ay bekletiyorlar mı?

    Bir kaç hafta evvel Ankara'daki bayide 2 tane hatchback vardı. Birisi Power Sense'di diğeri, Power'dı diye hatırlıyorum. Ama sedan bulmak kolay değil. Kasım sonuna zaman verdiler.

    Yarın İzmir'e sorayım bakalım, ben zaten HB düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Giannizzero

    Aracı Power donanımlı olarak bayilerde bulmak mümkün mü yoksa bir kaç ay bekletiyorlar mı?

    Aracı alırken ( ağustos sonunda) bayiye sorduğumda ekim ve kasıma gün verdiklerini söylemişlerdi yeni siparişler için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi felixus -- 8 Eylül 2014; 23:29:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Koymayinca ne oluyor peki?dogru duzgun performans vermeyen bir atmosferik motorun kime ne faydasi var? Yakit diyorsan dizelden daha cok yakiyor.

    Aynı konunun geçmiş sayfalarında niye sorusunun çokça cevabı var,
    Işıkta kalkma sollama vs gibi bir sorun elbetteki yok
    Burada kasıt aracın şeklinde baktığında sanki 250 ibre olacakmış beklentisinin doğru olmadığı
    Yokuş çıkarken otobanda olsa 140 geçmiyor dipgaz ile bu araç
    Ama trafikte vs seri kullanıyorsun ama seri kullandığında 9-10 lt göreceğin tüketim konfor amaçlı kullanımda maks 7 litre görüyor

    Hem konfor hem bu donanım hemde 250 basacak bir araç maalesef bu fiyata olmuyor

    Kısaca

    Konfor 8
    Donanım 8
    Fiyat 10
    Güç 7
    Diye düşün verdiğin paraya bastımı uçan bir araba alıyorsun ama ondada bu tasarım olmuyor bu donanım olmuyor bu konfor olmuyor

    Seçim basmak ise bu aracı almak akıl işi değil
    Seçim mantık ise güvenlik konfor donanım karışımı bir faydayı bu fiyata almak ise evet iyi bir seçim
    Unutmayınki kimse bu arabadan bi m3 performansı olsa size bu paraya vermez ozamanda herşey var fakat çok pahalı dersiniz
    Çok yakıyor dersiniz

    Hani hem yakmasın hem uçsun hemde arabanın kendi ucuz olsun daha üretilmedi :) yok öyle araba
    Ha hepsi olan var onlarda 150-200 bin civarında fiyatı var

    Yani bu işler böyle tek bir yönüne bakıp bu para bu gidiş vs demek işi bilmemek mantıklı olmamak demek oluyor maalesef

    Ne sacmalamissin sen yazdiklarini bir oku mantigin m'si var mi? Arac gitsin diyince 500 beygir motor olsum demiyoruz ortalama 1.4 turbo motor araclar 200bine mi satiliyor? Turbo motorun ne oldugunu biliyorsun degil mi 70bin bandinda bir cok aracta olan motor hani


    +++ Turbo motorlar düzgün sürüşlerde (kastettiğim basmadan) - Atmosferik motorlara göre daha az yakıyor. (Mazda daki skyactiv atmosferik motor için bu karşılaştırma ters yönlü olabilir, çünkü 14.1 sıkıştırma var motorda)
    +++ Turbo motorlar atmosferik motorlara göre daha yüksek performans ve güç veriyorlar.

    - - - Turbo motorlar daha komplike aletler ve arıza yapma ihtimalleri atmosferik motorlara göre daha fazla tamir masraflarıda daha yüksek.
    - - - Turbo motorların bakım maliyetleri atmosferik motorlara göre daha yüksek.


    Eğer ekstra güç ve performans istiyorsanız yukarıdaki hendikapları göz önüne alarak Turbo motorlu bir araç tercih edebilirsiniz.
    Veya diğer hendikapları göze alarak atmosferik motorlu bir araç..

    Japon üreticiler sanırım şu ana kadar bu hendikapları göz önüne alarak araçlarında bu motorları kullanmamayı tercih ettiler (genel anlamda) Bu burdada, amerikada da, avrupada da böyle. Ama şuda bir gerçek japon ve koreli üreticilerin haricindeki üreticiler turbo motorlara yönelmiş vaziyettler ve pazar koşullarına göre gelecekte onlarda turbo motorlara geçmeyi düşünebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Koymayinca ne oluyor peki?dogru duzgun performans vermeyen bir atmosferik motorun kime ne faydasi var? Yakit diyorsan dizelden daha cok yakiyor.

    Aynı konunun geçmiş sayfalarında niye sorusunun çokça cevabı var,
    Işıkta kalkma sollama vs gibi bir sorun elbetteki yok
    Burada kasıt aracın şeklinde baktığında sanki 250 ibre olacakmış beklentisinin doğru olmadığı
    Yokuş çıkarken otobanda olsa 140 geçmiyor dipgaz ile bu araç
    Ama trafikte vs seri kullanıyorsun ama seri kullandığında 9-10 lt göreceğin tüketim konfor amaçlı kullanımda maks 7 litre görüyor

    Hem konfor hem bu donanım hemde 250 basacak bir araç maalesef bu fiyata olmuyor

    Kısaca

    Konfor 8
    Donanım 8
    Fiyat 10
    Güç 7
    Diye düşün verdiğin paraya bastımı uçan bir araba alıyorsun ama ondada bu tasarım olmuyor bu donanım olmuyor bu konfor olmuyor

    Seçim basmak ise bu aracı almak akıl işi değil
    Seçim mantık ise güvenlik konfor donanım karışımı bir faydayı bu fiyata almak ise evet iyi bir seçim
    Unutmayınki kimse bu arabadan bi m3 performansı olsa size bu paraya vermez ozamanda herşey var fakat çok pahalı dersiniz
    Çok yakıyor dersiniz

    Hani hem yakmasın hem uçsun hemde arabanın kendi ucuz olsun daha üretilmedi :) yok öyle araba
    Ha hepsi olan var onlarda 150-200 bin civarında fiyatı var

    Yani bu işler böyle tek bir yönüne bakıp bu para bu gidiş vs demek işi bilmemek mantıklı olmamak demek oluyor maalesef

    Ne sacmalamissin sen yazdiklarini bir oku mantigin m'si var mi? Arac gitsin diyince 500 beygir motor olsum demiyoruz ortalama 1.4 turbo motor araclar 200bine mi satiliyor? Turbo motorun ne oldugunu biliyorsun degil mi 70bin bandinda bir cok aracta olan motor hani


    Sen Turbo motor yazan bir araba bak, belliki anlamak istemiyorsun, Turbo yazmadı diye bu iş olmaz senin için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xendaba -- 9 Eylül 2014; 0:38:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç hakkında 2-3 kelamda ben edeyim.

    Cumartesi günü aracı test ettim.


    • Araç tip olarak harika buna lafım yok. Albenisi yüksek epey.
    • Performansı gerçekten ölü. Turbo aracımdan sonra attan inip eşeğe binmek gibi oldu. 74bin fiyatı olduğunuda akılda tutunca insan sinirleniyor.
    • Donanım paketleri saçma olmuş.
    • Kör nokta heads up display gibi lüks opsiyonlar var ama sunroof yok.
    • Koltuk ısıtmalı ama bel desteği yok ve elektrikli değil. (satıcı adam ısrarla araç C premium dedi. premium olunca böyle mi olur???)
    • Ekran koymuşsun geri görüş kamerası yok.
    • Sürüş modu yok. Kickdown var diye sport moda gerek duymamışlar otomatik viteste. Ne alaka?
    • El freni fazlasıyla ergonomik değil. Sanki 300 beygir arkadan itiş 350Ze biniyorsunda paso el frenini çekip drift yapacaksın. Böyle bir araçta elektronik olmalıymış.
    • Kabin kalitesi bir önceki 3'ten çok üstün değil. Özellikle karbon kaplama yerler 10 yaşındaki çocuğa kaplatılmış gibi.
    • Aracın içinde ambiyans adı altına neredeyse hiçbir öğe yok. Ambiyans ışığı olur. Farklı renk dikiş olur vs vs. Hiç sportif değil.
    • 1.5 motor 14 sıkıştırma oranı ile resmen böğürüyor. Egzoz fazlasıyla gürültülü. Böyle bir araç için fazlasıyla gereksiz olmuş. Ayrıca egzoz yapıyorsun madem header yapmışsın o zaman egzoz ucunu çıkart tampondan? (Satıcı araçta egzoz var diyip durdu. Her araçta egzoz var herhalde kaliteli bir egzoz sistemi var demeye getirdi. Ya da araçtan çıkan gürültüyü bu şekilde açıklıyor)
    • Yol tutuşu güzel. 1200 kilo sedan bir araca göre yere iyi basıyor. Süspansiyonlar iyi ancak 1-2 çukara girdim çok sert absorbe etti hoşuma gitmedi.
    • Arka diz mesafesi güzel.
    • Sürüş pozisyonu güzel. Göstergelerin sadece sürücüye dönük olması güzel. Daha önceki 3lerde bu şekildeydi.
    • Koltuklar rahat sayılabilir.
    • Multimedya ekran emanet gibi duruyor. Kalitelide görünmüyor.
    • BOSE ses sistemi başarılı. Sub olmadan güzel bas veriyor kabine.
    • Vites geçişleri sarsıntısız diyebilirim.
    • Rüzgar sesini fazla almıyor ama yol sesini fazlasıyla alıyor.
    • Bastığım zaman 9-10'dan aşağı göstermedi bilgisayar.Demek ki basınca 6-7 gösterecek kadar bir teknolojisi yok. Basmayınca her araç az yakmıyor mu?


    Özetle aracı tip haricinde beğenmedim. Kişisel görüşüm. Renkler ve zevkler farklıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DXM06 -- 9 Eylül 2014; 14:40:54 >




  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    efsane BOSE ses sisteminide unutmamak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Bu araci kullanip da neden kimse performansi hakkinda bir video cekmemis 0 100 hizlanma ya da ara hizlanmalari hakkinda,sollamalarda guven veriyor mu? Gerektiginde sol seridi kapatiyor mu? Buar da onemli tipin ve konforun yaninda ,su an 70binlik arac kullaniorm ama cliolardan selektor yiyorum aracimi degistireceksem ayni sey olsun istemem yine, test suruslerinde de 200 metre kullandiriolar bise anlamioruz.ozetle arabayi yatirim araci olarak gormuorm ve en azindan 5 yil kullanirim 2.el onemli degil ama sollamarda guven veren bir arac olmali.

    Performansi yeterlidir ama Civic ile karşılaştirmada 2 testte geride kaldi misal fren mesafesi ve ani dönüşlerde arkasi birazcik savruldu ama çokta önemli değil sonuçta tasarım olarak Civic ten cok daha güzel iç dizaynıda baya sportif özetle paran var ise alınabilir bence.




  • gerçekten güzel özetlemişsin durumu.yani abartılacak bi araba değil.Yakıt tüketimini okadar abarttlılarki görende hiç yakmıyor sanacak.Sürekli 4*4 subaru xv 1400 kg ağırlığı ile otm vitesli olarak mazda 3 ten az yakıyor.Tipine sözüm yok güzel fakat gerisi 5 para etmez.Az araç geldiği için kıymete bindi fazla araç gelse görürüm ben mazda 3 ün havasını.
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.