Şimdi Ara

MAZDA 3 MEMNUNİYET (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.315
Cevap
22
Favori
359.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim boyum 1.85 arkaya oturacak insan da o kadar. O yüzden biraz daha rahat oturulsun istiyorum doğrusu. Biraz da konfor. 120 km yi geçince yol sesi çok önemli değil çünkü uzun yolda dahi sollama hariç 120 sabit hızla gidiyorum hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marmelat_06 M kullanıcısına yanıt
    Bence arkaya oturacak arkadaşınız kimse onunla birlikte tüm araçları test edin, veya kendinize göre ön koltuğu ayarlayıp arkaya geçin. İç hacmi bir Octavia veya Jetta değil tabiki. İç hacim olarak Focus yakın diyebilirim.

    Saygılar.
  • En mantıklısı öyle yapmak, ilginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marmelat_06

    Benim boyum 1.85 arkaya oturacak insan da o kadar. O yüzden biraz daha rahat oturulsun istiyorum doğrusu. Biraz da konfor. 120 km yi geçince yol sesi çok önemli değil çünkü uzun yolda dahi sollama hariç 120 sabit hızla gidiyorum hep.

    Almadan once Listemdeki arka diz mesafesi Mazda3 den fazla olanlar, Seat Leon,Golf, Corolla(korkunc buyuklukte bir diz mesefaesi)

    Yinede Mazda sectim, tipi yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar Mazda 3 impressive 2010-2011 Sedan kasa almayı düşünüyorum fakat aklıma takılan sorular var cevaplarsanız çok mutlu olucam,öncelikle parçaları pahalımı,yeterli servis ağı var mı ( bursada oturuyorum) ve izlenimlerime göre 2 .el satışı diğer araçlara göre bayağı yavaş.araç kasa olarak çok hoşuma gidiyor lütfen beni ikna edin alayım şu arabayı.cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casparadow

    Merhaba arkadaşlar Mazda 3 impressive 2010-2011 Sedan kasa almayı düşünüyorum fakat aklıma takılan sorular var cevaplarsanız çok mutlu olucam,öncelikle parçaları pahalımı,yeterli servis ağı var mı ( bursada oturuyorum) ve izlenimlerime göre 2 .el satışı diğer araçlara göre bayağı yavaş.araç kasa olarak çok hoşuma gidiyor lütfen beni ikna edin alayım şu arabayı.cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

    Aşağıdaki linklerde gerekli bilgiler var, ayrıca forumda da çok ilgili ve bilgili arkadaşlar var seviyorum ortamlarını.

    http://www.mazdagaraj.com/konular/4581-mazda-3-otomatik-impressive-hakkinda.html

    http://www.mazdagaraj.com/konular/1640-mazda-3-bl-09-13-otomatik-vites-nasildir.html

    Garaj da ikna olmaman için hiç bir neden yok.




  • 2007 dinamik e 32 verilir mi o paraya daha üst başka markalar alınır ama ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weightless

    2007 dinamik e 32 verilir mi o paraya daha üst başka markalar alınır ama ne dersiniz

    Daha üst başka markalarda aynı doluluk varsa hiç verme bence, fakat o fiyata o dolulukta başka bir aracı zor bulursun gibi.

    2007'lerin ikinci yarısı makyajlı çıktı, eğer öyleyse o fiyat çok çok uygun, makyajlı kasa değilse de çok çok temiz ve düzgünse verilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    quote:

    Orijinalden alıntı: Weightless

    2007 dinamik e 32 verilir mi o paraya daha üst başka markalar alınır ama ne dersiniz

    Daha üst başka markalarda aynı doluluk varsa hiç verme bence, fakat o fiyata o dolulukta başka bir aracı zor bulursun gibi.

    2007'lerin ikinci yarısı makyajlı çıktı, eğer öyleyse o fiyat çok çok uygun, makyajlı kasa değilse de çok çok temiz ve düzgünse verilir.

    Hocam makyajlı sahibindende çok az 34 35 çekiyorlar 2006 100 120 bin olan dynamic leri 29 30 a alırım gibi olmuşken makyajlı olsun dedim de fark var mı 3 4 çok vermeye deger mi bilemem başka marka da bakmam gibi biraz fan boyluk var şuanda 323 hb var 91 :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.mazdagaraj.com/icerik/mazda-3-a/73-mazda-3-2004-2009-comfort-dynamic-touring-base-sport-ozellikler.html

    Linkte ilk nesil Mazda 3'ün bütün donanımları ve farkları verilmiş, hakikaten güzel çalışma yapmışlar. Makyaj olarak 27 kalem fark var ve 3-4 bin lira vermeye fazlasıyla değer bence.

    Hatta o forumda makyajlı Mazda 3 inceleme videosu da vardı şimdi bulamadım, bulursanız incelemenizi tavsiye ederim. İlk nesil Mazda 3 düşünenlere ışık tutacak video olmuş, amatör olması da ayrı keyifli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    http://www.mazdagaraj.com/icerik/mazda-3-a/73-mazda-3-2004-2009-comfort-dynamic-touring-base-sport-ozellikler.html

    Linkte ilk nesil Mazda 3'ün bütün donanımları ve farkları verilmiş, hakikaten güzel çalışma yapmışlar. Makyaj olarak 27 kalem fark var ve 3-4 bin lira vermeye fazlasıyla değer bence.

    Hatta o forumda makyajlı Mazda 3 inceleme videosu da vardı şimdi bulamadım, bulursanız incelemenizi tavsiye ederim. İlk nesil Mazda 3 düşünenlere ışık tutacak video olmuş, amatör olması da ayrı keyifli.

    Hepsine baktim aslinda da almadan evvel alici gozuyle bakarim bir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değerli mazda kullanıcıları. Ben de nissan aracımı satıp mazda alma arefesindeyim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-fiyat-dustu-2-sahibinden-56500-km-de-hatasiz-mazda-3-270941872/detay/ linkindeki mevcut araç için fiyat-araç dengesi nasıl. Alınır mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedd

    Değerli mazda kullanıcıları. Ben de nissan aracımı satıp mazda alma arefesindeyim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-fiyat-dustu-2-sahibinden-56500-km-de-hatasiz-mazda-3-270941872/detay/ linkindeki mevcut araç için fiyat-araç dengesi nasıl. Alınır mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    bende mazda 3 dynamic sedan var 2006 model. Yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum.Toplamda 130.000 km yaptım Sana görüşlerimi masraflarını söyliyeyim.

    Artıları
    1-Yol tutuşu iyidir , milletin 90 la girmeye çekindiği yerlere sen 110 ile rahat girersin
    2-İçeri ses alıyor diyorlar ama bence o kadar değil abartı buluyorum bu söylemi
    3-Yakıt konusunda gerçekten cimri , lpg 2 lira iken şehirler arası 110-130km hızla 0,18krş , şehir içi 0,23-25 krş yakıyor
    4-Tatmin edici bir müzik sistemi var. (Bende bir defa cd player bozuldu bu arada 160bin de idi sanırsam ama sanayi de yaptırdım bi 50tl'ye)
    5-Performansı güzel , seri kullanıma uygun , uzun yolda 200 yapmıştım.
    6-Spor görünümü (Hem dış görünüm hem iç göstergeler) - ki benim alma nedenim tamamiyle bu idi :) -

    Eksileri
    1-Tüm tamponlar fiberglasstan dolayısıyla küçük kazalarda , büyük masraflar çıkarabiliyor.
    2-Yüksek km'lerinde araç (200 bin üzeri) motor arızası verebiliyor.

    Servisleri
    1-Tüplü mazda 3 lerde sürekli motor arızası lambası yanar. Gidersin söndürürsün fakat yine yanar bu kroniktir , bi sıkıntı teşkil etmez.
    2-İstediğin kadar araştırabilirsin tüp takılmış bu kasalarda tüp takıldıktan 120-150bin km sonra subap kapağı denen bi meret arızası yapar , kroniktir araç durduğu yerde stop edecekmiş gibi sallar ve mecburen yaptırmak zorunda kalırsın , fiyat normal sanayi 1500tl - servisi 2500tl
    3-baskı balata sanayi de 750 tl civarında yaptırmıştım. 2014'te 180binde
    4-Elektronik olarak ben 2 defa gittim , birincisi yıllara nazır arka bagaj kapağından geçen kablolar sürtünme etkisiyle sıyrılmıştı ve birbirine değdiğinden kapıları falan kendi kendine kitliyordu. Fakat serviste 70tl gibi bir ücrete yaptıdım.
    Diğeri ise cd player bozulması , üstte bahsetmiştim.
    5-Bir seferde benzin pompası tıkanmış 180bin km iken , onun değişimini yaptırmıştım. 200tl civarı bir rakam diye hatırlıyorum.

    Bakımları
    1-Klasik 10-20 bin aralığında yağ bakımı ve yağ filtresi değişimi var. Ben hep 20binde bir yaptırdım sıkıntı olmadı.
    2-Hava filtresinin yeri motorda ama kolay yerde , internette 20 tl civarı alın kendiniz takın ( servis 50tl yazıyor aynı ürüne)
    3-Baskı balata 100bin km kadar gidiyor.
    4-Tüpte BRC var bende ve 10binde bir ana filtreyi değişmek gerekiyor yoksa tanesi 80tl olan 6 enjektörü kısa zamanda patlatabilirsiniz ,( internette tanesi 10tl ye satılıyor bi karga burun tornavida ile kendiniz değişimini yapabilirsiniz, ben henüz yapmadım ama araç bende daha kalırsa yaparım bakıyorum yaparken öyle bi yerden gaz kesme falan olayı yapmıyorlar çünkü)
    5-Ben 210bin de iken ön takım yenilettim. ( Ön takımdan ses geliyordu çünkü ) 1000 tl civarı bi rakama patladı bana sanayide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askerasker85 -- 8 Mart 2016; 16:16:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedd

    Değerli mazda kullanıcıları. Ben de nissan aracımı satıp mazda alma arefesindeyim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-fiyat-dustu-2-sahibinden-56500-km-de-hatasiz-mazda-3-270941872/detay/ linkindeki mevcut araç için fiyat-araç dengesi nasıl. Alınır mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    Düşmüş fiyatı buysa eğer alsın turşusunu kursun. Bu ve benzeri hastalıklı kişiler piyasanın anasını ağlattı resmen. Bir üst kasası 39-40 bine satılan aracın alt kasasını neden aynı fiyata insanlar alsın??

    Ya da bu fiyata neden bu arabaya talip oluyorsun diye sorayım?? Bir kaç daha üzerine koy, bir üst kasasına bak bence. Bu kasa daha hoş diyorsan da; bu araca en fazla 36 bin lira teklif et, senin nasibinde varsa olur yoksa arkadaşın elinde bırak turşuluk malzemesi olsun.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedd

    Değerli mazda kullanıcıları. Ben de nissan aracımı satıp mazda alma arefesindeyim.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-fiyat-dustu-2-sahibinden-56500-km-de-hatasiz-mazda-3-270941872/detay/ linkindeki mevcut araç için fiyat-araç dengesi nasıl. Alınır mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    1 Hafta önce arkadaşıma 2012 Makyajlı kasa 84.000 de Dizel Mazda 3'ü 40.000 TL'ye aldığımızı düşünürsem. Bu ilandaki aracın Fiyat olarak ipin ucunu kaçırdığını söyleyebilirim.

    Biraz daha bütçenizi zorlayıp 2. Nesil Mazda 3 bakmanız daha hayırlı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Degerli yorum fikir ve bilgilendirmeleriniz iöin tesekkur ederim. Aracı 37200e satın aldım ve aranıza katıldım. Biraz fazla verdiğimin farkındayım. Kmsi ve içinin son derece temiz olması kararımda etkili oldu.Burayı takip edip bilgilenmeye devam edeceğim.Tekrar hepinize tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedd

    Degerli yorum fikir ve bilgilendirmeleriniz iöin tesekkur ederim. Aracı 37200e satın aldım ve aranıza katıldım. Biraz fazla verdiğimin farkındayım. Kmsi ve içinin son derece temiz olması kararımda etkili oldu.Burayı takip edip bilgilenmeye devam edeceğim.Tekrar hepinize tesekkur ederim.

    Hayırlı olsun. Kmsi ve temiz olması çok çok önemlidir. Aracın geçmişini yansıtır. Verdiğiniz 3-5 fazlaya bakmayın. Güle güle kullanın.

    İlerleyen zamanlarda izlenimlerinizi de aktarırsanız sevinirim.
  • Selamlar,

    Bende Auris MMT şanzıman arabamı değiştirme arifesindeyim.
    Bu sebeple araba arayışına girmiş bulunuyorum.
    İki haftadır gerek telefon, gerekse mesaj ile bir çok arkadaştan fikir aldım ve sağolsun hepsi de fazlası ile yardımcı oldu.
    Bir yerden bir para bekliyorum o para gelir gelmez arabamı değiştireceğim ve bu süreç içinde devamlı araba araştırıyorum.

    İlk önce üç önceliğim vardı; 1.2 Jetta, Skoda Octavia, Toyota Corolla.
    Sonra şans eseri Mazda'yı gördüm ve araştırmaya başladım ve bütün fikirlerim bir anda değişti.
    Jetta ve Octavia dan DSG yüzünden soğudum, zaten MMT şanzımandan o kadar çok çektim ki bir daha risk almak istemedim.
    Tamam kullanımı çok iyi ama ileride illaki bir şanzıman sorunu yaşatır diye düşünüyorum. Ve bunun bir çok örneği var.
    Şuan iki tercihim var benzinli tam otomatik Corolla ve Mazda 3.
    Corolla'nın artıları geniş iç hacimli bir araç, bildiğiniz salon salomanje araba.
    Ön koltuğu normal kullandığım pozisyonun bir tık fazlasına getirip arka koltuğa oturunca bile korkunç bir diz mesafesi oluyor.
    Şaft tüneli yok, bagaj daha büyük. Yani 5 kişi çok rahat yolculuk eder.
    Kullandım araba kötü de yürümüyor, seri de. Ve fiyatı uygun.
    Eksi olarak ön konsol çok yüksek, özellikle hanım çok zor kullanır gibime geliyor, iç ve dış dizayn bana hitap etmiyor (Auris'in içi çok daha güzel) ve herhalde birazda fazla yakar gibime geliyor.

    Mazda 3'e gelince, Power donanımını iki kere kullandım ve beni fazlası ile memnun bıraktı. Vites geçişleri müthiş. Direksiyon tepkileri çok iyi.
    Gündüz trafiği olduğu için agresif kullanma şansım olmadı ama kalkışları ve ivmelenmesi de güzeldi. Hatta serviste bir aparat yapmışlar opsiyonel olarak takıyorlarmış. (kablo ucunda bir düğme,spor mod gibi bir şey)
    Kalkışta o düğmeye basıp aktif edip kalkarsanız araba müthiş kalkıyor, ok gibi fırlıyor.
    Ayrıca yine opsiyonel olarak kumanda dan yan aynaları kapatacak sistem yapıyorlarmış.
    Birde bu olay hangi arabadan inip neye bindiğinize de bağlı. Ben MMT Auristen inip Mazda 3'e bindiğim için sanki Mersedes kullanıyormuş hissine kavuştum
    Bilenleriniz vardır Bostancı yan yoldan Altıntepe Kızılay'ın oradaki en dik rampanın ortasında durdum (45 derece eğim vardır) bir mm kaydırmadan iki kişi çok rahat kalktık.
    İçi, dışı zaten anlatmaya gerek yok tasarım harikası.
    Eksi olarak ön koltuklar biraz dar geldi, 1.75 boy 90 Kg bir adamım ama sanki omuzlarım biraz sıkıştı. Araba sedan ve hatchback arası olduğu için iç mekan ama ön kısım değil, arkası normal sedanlara göre ufak.
    Ön koltuğu normal sürüş pozisyonuna göre ayarlayıp yine arkaya geçtiğimde üç parmak diz mesafesi kalıyor.
    Araçta Lastik olarak Michelin Spots 3 18" lastikler var. bir kaç çukura bilerek girdim açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Yine çok gazlama imkanım olmadığı için ve zaten şehir içi olduğu için rüzgar sesini anlayamadım.
    Kısacası Mazda 3 alınabilir ve sizi memnun edebilecek bir otomobil.
    Kafamı kurcalayan 1- 2 soru kaldı , kullanıcı olarak sizin fikrilerinizi merak ediyorum.

    1- 5 bin TL için Sense paketi almaya değer mi? Bütçem kısıtlı ve bu para beni zorlayabiliyor.
    2- Power için 81500-82000 fiyatlar alıyorum. Corolla Advance donanımı (Premium donanımda sadece döşeme ve anahtarsız çalıştırma var) 70000 TL ye kadar bırakıyorlar. Arada 10 bin TL var.
    Bu fark beni düşündürüyor. Tamam araba çok güzel ama Mazda gibi Türkiye'de pazarı olmayan bir araba için fiyat çok iddalı değil mi sizce de?
    Araçların hepsi 2015 model. 2016 araçlar Nisan gibi gelir en az 4000 TL yıl farkı olur ve şuan uygulanan takas indirimi de olmaz ve bununla beraber 2016'lar 7000 TL ye yakın zamlı olur deniyor.
    3- Satış sonrası hizmet hakkında ne düşünüyorsunuz? Bakım olarak değil de hasar ve parça olarak. Başına gelipte çok bekleyen var mı?
    Mesela iki bayide kırmızı'yı tavsiye etmedi. Kırmızı renk dört farklı kırmızıdan oluşuyormuş ve bir sıkıntı olduğunda rengin tutturulması çok zormuş. Yani yetkili servis bu rengi tutturamıyorsa kim tutturacak?
    Bu da bana biraz ilginç geldi.
    4- Bu aracın dizeli gelirse benzinli'yi daha getirmezler diye konuşanlar var, ben pek mantıklı bulmadım ama böyle bir bilgiye ulaşan var mı?
    Biraz uzun oldu kafanızı şişirdim ise af ola:)
    Vakit ayırıp fikirleriniz ile yol gösterebilirseniz sevinirim.

    Kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pureblack

    Selamlar,

    Bende Auris MMT şanzıman arabamı değiştirme arifesindeyim.
    Bu sebeple araba arayışına girmiş bulunuyorum.
    İki haftadır gerek telefon, gerekse mesaj ile bir çok arkadaştan fikir aldım ve sağolsun hepsi de fazlası ile yardımcı oldu.
    Bir yerden bir para bekliyorum o para gelir gelmez arabamı değiştireceğim ve bu süreç içinde devamlı araba araştırıyorum.

    İlk önce üç önceliğim vardı; 1.2 Jetta, Skoda Octavia, Toyota Corolla.
    Sonra şans eseri Mazda'yı gördüm ve araştırmaya başladım ve bütün fikirlerim bir anda değişti.
    Jetta ve Octavia dan DSG yüzünden soğudum, zaten MMT şanzımandan o kadar çok çektim ki bir daha risk almak istemedim.
    Tamam kullanımı çok iyi ama ileride illaki bir şanzıman sorunu yaşatır diye düşünüyorum. Ve bunun bir çok örneği var.
    Şuan iki tercihim var benzinli tam otomatik Corolla ve Mazda 3.
    Corolla'nın artıları geniş iç hacimli bir araç, bildiğiniz salon salomanje araba.
    Ön koltuğu normal kullandığım pozisyonun bir tık fazlasına getirip arka koltuğa oturunca bile korkunç bir diz mesafesi oluyor.
    Şaft tüneli yok, bagaj daha büyük. Yani 5 kişi çok rahat yolculuk eder.
    Kullandım araba kötü de yürümüyor, seri de. Ve fiyatı uygun.
    Eksi olarak ön konsol çok yüksek, özellikle hanım çok zor kullanır gibime geliyor, iç ve dış dizayn bana hitap etmiyor (Auris'in içi çok daha güzel) ve herhalde birazda fazla yakar gibime geliyor.

    Mazda 3'e gelince, Power donanımını iki kere kullandım ve beni fazlası ile memnun bıraktı. Vites geçişleri müthiş. Direksiyon tepkileri çok iyi.
    Gündüz trafiği olduğu için agresif kullanma şansım olmadı ama kalkışları ve ivmelenmesi de güzeldi. Hatta serviste bir aparat yapmışlar opsiyonel olarak takıyorlarmış. (kablo ucunda bir düğme,spor mod gibi bir şey)
    Kalkışta o düğmeye basıp aktif edip kalkarsanız araba müthiş kalkıyor, ok gibi fırlıyor.
    Ayrıca yine opsiyonel olarak kumanda dan yan aynaları kapatacak sistem yapıyorlarmış.
    Birde bu olay hangi arabadan inip neye bindiğinize de bağlı. Ben MMT Auristen inip Mazda 3'e bindiğim için sanki Mersedes kullanıyormuş hissine kavuştum
    Bilenleriniz vardır Bostancı yan yoldan Altıntepe Kızılay'ın oradaki en dik rampanın ortasında durdum (45 derece eğim vardır) bir mm kaydırmadan iki kişi çok rahat kalktık.
    İçi, dışı zaten anlatmaya gerek yok tasarım harikası.
    Eksi olarak ön koltuklar biraz dar geldi, 1.75 boy 90 Kg bir adamım ama sanki omuzlarım biraz sıkıştı. Araba sedan ve hatchback arası olduğu için iç mekan ama ön kısım değil, arkası normal sedanlara göre ufak.
    Ön koltuğu normal sürüş pozisyonuna göre ayarlayıp yine arkaya geçtiğimde üç parmak diz mesafesi kalıyor.
    Araçta Lastik olarak Michelin Spots 3 18" lastikler var. bir kaç çukura bilerek girdim açıkcası beni çok rahatsız etmedi. Yine çok gazlama imkanım olmadığı için ve zaten şehir içi olduğu için rüzgar sesini anlayamadım.
    Kısacası Mazda 3 alınabilir ve sizi memnun edebilecek bir otomobil.
    Kafamı kurcalayan 1- 2 soru kaldı , kullanıcı olarak sizin fikrilerinizi merak ediyorum.

    1- 5 bin TL için Sense paketi almaya değer mi? Bütçem kısıtlı ve bu para beni zorlayabiliyor.
    2- Power için 81500-82000 fiyatlar alıyorum. Corolla Advance donanımı (Premium donanımda sadece döşeme ve anahtarsız çalıştırma var) 70000 TL ye kadar bırakıyorlar. Arada 10 bin TL var.
    Bu fark beni düşündürüyor. Tamam araba çok güzel ama Mazda gibi Türkiye'de pazarı olmayan bir araba için fiyat çok iddalı değil mi sizce de?
    Araçların hepsi 2015 model. 2016 araçlar Nisan gibi gelir en az 4000 TL yıl farkı olur ve şuan uygulanan takas indirimi de olmaz ve bununla beraber 2016'lar 7000 TL ye yakın zamlı olur deniyor.
    3- Satış sonrası hizmet hakkında ne düşünüyorsunuz? Bakım olarak değil de hasar ve parça olarak. Başına gelipte çok bekleyen var mı?
    Mesela iki bayide kırmızı'yı tavsiye etmedi. Kırmızı renk dört farklı kırmızıdan oluşuyormuş ve bir sıkıntı olduğunda rengin tutturulması çok zormuş. Yani yetkili servis bu rengi tutturamıyorsa kim tutturacak?
    Bu da bana biraz ilginç geldi.
    4- Bu aracın dizeli gelirse benzinli'yi daha getirmezler diye konuşanlar var, ben pek mantıklı bulmadım ama böyle bir bilgiye ulaşan var mı?
    Biraz uzun oldu kafanızı şişirdim ise af ola:)
    Vakit ayırıp fikirleriniz ile yol gösterebilirseniz sevinirim.

    Kolay gelsin


    1- 5 bin TL için Sense paketi almaya değer mi? Bütçem kısıtlı ve bu para beni zorlayabiliyor.

    Bence değmez, Allah göstermesin aracı biraz önden vursanız o sensör ne kadara patlar bilemiyorum.Ama bütçe var ise herşey olsun diyen birisi için yorum yapamam

    2- Power için 81500-82000 fiyatlar alıyorum. Corolla Advance donanımı (Premium donanımda sadece döşeme ve anahtarsız çalıştırma var) 70000 TL ye kadar bırakıyorlar. Arada 10 bin TL var.
    Bu fark beni düşündürüyor. Tamam araba çok güzel ama Mazda gibi Türkiye'de pazarı olmayan bir araba için fiyat çok iddalı değil mi sizce de?
    Araçların hepsi 2015 model. 2016 araçlar Nisan gibi gelir en az 4000 TL yıl farkı olur ve şuan uygulanan takas indirimi de olmaz ve bununla beraber 2016'lar 7000 TL ye yakın zamlı olur deniyor.

    Corolla bende baktım, sadece Beyaz renginin olması, Kritik donanımlarının olmaması, Katalog değerinde 1 lt kadar fazla yakması ve kesinlikle dashboard'ın rezil olması kararımı değiştirdi.

    3- Satış sonrası hizmet hakkında ne düşünüyorsunuz? Bakım olarak değil de hasar ve parça olarak. Başına gelipte çok bekleyen var mı?
    Mesela iki bayide kırmızı'yı tavsiye etmedi. Kırmızı renk dört farklı kırmızıdan oluşuyormuş ve bir sıkıntı olduğunda rengin tutturulması çok zormuş. Yani yetkili servis bu rengi tutturamıyorsa kim tutturacak?

    Satış sonrası hizmet ve yedek parça için soruyorsanız, Doğuş grubu başta olmak üzere birçok araç ve markada internetteki şikayetleri okursanız aynı serzenişleri görebilirsiniz.
    Bu da bana biraz ilginç geldi.
    4- Bu aracın dizeli gelirse benzinli'yi daha getirmezler diye konuşanlar var, ben pek mantıklı bulmadım ama böyle bir bilgiye ulaşan var mı?
    Biraz uzun oldu kafanızı şişirdim ise af ola:)

    Söz konusu bile değil bence. Benzinli lokomotif bir model ve ayrıca dizele yakın bir sarfiyatı var, Ben Geçen Pazar Ataşehir-Bayrampaşa arası 5.3-5.4 lt civarı ile gittim. Şehir için tampon tampona 9 lt civarı maksimum ki diğer araçlarda bu 12 lt lere çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pureblack P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    1- Pakete sahip biri olarak çok sık uzun yol yapıyorsanız ve konforunuza düşkünseniz işe yarar, yoksa gereksiz diyebilirim.
    2- Power kesinlikle Advance ile kıyaslanmaz, Reflex ile Advance kıyaslanınca bile Reflex'in artıları bence daha iyi, eksik olan bazı şeyleri(ayna katlama, geri görüş kamerası) hediye olarak isteyebilirsiniz, bazılarını(gündüz ledi vs.) da kendiniz modifiye edebilirsiniz.
    3- Bu biraz şans işi, stok tutmak istemediklerinden bir çok markada sıkıntı olabiliyor. Mazda Türkiye Mazda Avrupa'ya bağlı olduğu için eskisi kadar parça bekleme süreleri uzun değil. İnci beyazı, geçişli metalikler her araçta sıkıntıdır. Normal bir metalikte de çok dikkatli bakarsanız belli oluyor. Abarttıkları kadar sorun olmaz, olursa da düzeltmek onların işi, Mazda Türkiye forumda zaten.
    4- Benzinli modeller Mazda için her zaman ön plandadır, Mazda3 için böyle bir durum olacağını sanmıyorum. O dediğinizi CX3 için yaptılar, benzinli versiyonu üretilmesine rağmen baştan sadece dizel getirdiler. Bence çok yanlış bir strateji, ülkemize belirli bir sayının üstünde araç gelmediği için stratejinin yanlışlığı pek fark edilmiyor.

    Saygılar.




  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.