Şimdi Ara

Mazda 3 1.5 mi ? Suzuki swift mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam 2. Araç olarak ,genelde şehir içinde senede 6000 km civarı kullanım için, 1 milyon bütçe ile ,

    2015 2016 mazda 3 1.5 benzinli otomatik mi ?

    2017v2018 suzuki swift 1.2 otomatik mi ?

    Hangisi daha mantıklı?


    Mazda da parca temini , bakim ve sarf malzemesi teminin de sorun olur mu ?



    Gönlüm mazda dan yana ama sorun yaşama korkum var.


    Yada alternatif olarak elektrikli bir aracama yoneleyim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • Arabayı siz mi alacaksınız,daha önce açtığınız konuda olduğu gibi başkalarına yol mu göstermek istiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O paraya 2 eski kasa swift alınmaz, kesinlikle mazda3. Küçük bir şehir değilse parça sorunu yaşanacağını düşünmüyorum. Suzukide de sarf malzemesi bulmak kolay olmuyordu, bir önceki kasayı 2 sene kullandık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Edirne deyim , yedek parça ancak internetten temin etmem gerekiyor


    Suzuki nin de burada yetkili servisi var.

    Bende mazda 3 çok beğeniyorum, yarın mazda Türkiye ye dönse yek tercihim olur.

    Ama Allah korusun bir kaza bela olsa o da canımı sıkıyor, ne kapısı ne Çamurluğu ne far tedarigi zor olur gibi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 10 Mayıs 2026; 13:0:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Suzuki yetkili servisi sağlam kazık bir yer hocam, temini sağlarlar ama istedikleri paralar yağ ve filtre için bile uçuk oluyor. İstanbul yakın, en kötü oradan her türlü parça bulunur zaten


    Mazda3 için arkadaşım yakın zamanda ufak bir kaza için sorunsuz değişim yaptı, içinde far falan da vardı yanlış hatırlamıyorsam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 10 Mayıs 2026; 13:6:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Kendinize alacaksınız anladığım kadarıyla. İstanbul harici sakın bu markalara bulaşmayın o kadar net söyleyeyim.

    Hele yetkili servis falan aman aman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sırf otomatik vites diye, B segment JAPON ve atmosferik bir araca 1 milyon TL vereceğine, git paranı faize at o faizle taksi kullan daha mantıklı bir iş olur.


    Ayrıca bu forumda ki Japon fetişlerine çok inanma, geçen gün Mazda'nın parçasına baktık bir arkadaş için, Mazda parçası neredeyse hiç bir yerde yok, çıkma falan belki.


    Fetiş romantiklere inanma üzülürsün.

    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2017-2018 swift'e 1 milyon falan noluyoruz yahu. Bu araçlar dünyanın geri kalanında uygun fiyatlı, sorunsuzluğu ve düşük tüketimi ile öne çıkan bütçe otomobilleri. İleri yaşlara gelmeye başlayan araçlarda sorunsuzluk gerçekten önemli hiç itirazım yok ama yani baştan ülkemizde bu kadar etkinliği az olan markalar, ileride ne olur olmaz bilmeden bu paraları ödemek pek akıl mantık işi gelmiyor bana.


    Swift'e de zamanında yaris'i almadan önce baktık 2020 modeli, çok kuru sert, kötü bir süspansiyonu vardı. Bir de çok basit bir araç, bir Polo ile falan 2 sınıf malzeme kalitesi farkı var arada.



    Bahsettiğiniz kasa Mazda 3 çok iyi bir araç yalnız. Eldiven gibi sarar adamı, yol konforu sürüş özellikleri premium sedanlar ayarı, üst paketlerin görünüm falan da çok klas arada görüyorum yolda. Üst donanımlarının ikinci elleri çok yüksek. Bu araçta yüksek fiyatı bir nebze anlıyorum ama büyükşehir harici yanaşılmaz yine bence.

    _____________________________




  • zotacing kullanıcısına yanıt

    https://shbd.io/s/SIY5D2sz


    Bu tarz bir araç yada alternatif? Kesinlikle otomatik ve sorunsuz olmalı


    Taksi falan mümkün değil, o araçla eşim yada ben çocukları bırakacak sabahları, akşam toplayacak ,işe yetişecek falan.

    Taksi işi tamamen anlamsız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Takibe aldığım buna benzer swiftler hep satıldı.

    shbd.io
    Just a moment...
    https://shbd.io/s/SIY5D2sz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • Max 1 milyona nispeten sorunsuz, otomatik şehir içi için en ideal araç önerisi ne olur?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Yaris egea panda Punto C3 208 clio gibi parçası bol arabalara bakın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mazda diyorum ben, net.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    2017-2018 bir eski kasaymış, ben iki sanmıştım. 2020 modeli 2 sene kullandık, 5lt civarı tüketimi vardı. Yol tutuş baya iyiydi, 900 küsür kilo araç kullanması keyifli. Ancak sıfır yalıtım, sıfır malzeme kalitesi, sıfır süspansiyon konforu. Öyle ki corsaya geçince çok iyi hissettirmişti. Ben 30bin kmdeki aracı 745bin tl'ye zor satmıştım. 200bin tl'ye aldığım için çok sorun etmedim. Ucuza al ucuza sat mantığı. Ama 1 milyon tl 100bin kmdeki 10 yaşındaki bir swift için kesinlikle pahalı.


    Ankarada filtrelerini bulamadım, samsundan bi parçacıdan online almıştım. Yetkili servis premium kadar fiyat çekiyordu ve ince yağ konulması gerek araca 5w30 koyacaz diyorlardı :) velhasıl araçtan totalde memnun olmamıza rağmen bu konularda rahatsız olduğum için ilk fırsatta elden çıkardım. Tahminim piyasadaki son sorunsuz araçlardan biridir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teşekkürler, yarislerde aklımda aslında biraz daha piyasa aracı olmasında fayda var o zaman.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [image][/image]

    :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
    2006 COLT INVITE- 2006 AVENSIS VVT-I-2012 FB7 CiViC
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Marka olarak ülkeden çekilen ve çekilme ihtimali olan hiçbir arabaya bulaşma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Piyasada artık sorunlu otomatik falan yok, geçsin herkes bu işi, alacağın çoğu Avrupa aracının da otomatiği sorunsuz olacak.


    Almaman gereken araçlar belli, eski Opel Easytronic, Citroén C3 robotic şanzımanlar, yarı otomatikler.

    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    aşağı yukarı aynı şeyleri yazacaktım. ülkede mazda ve swift önerilen başka bir ortam yoktur zaten eminim.

    _____________________________
    laubalilikten hoşlanmam. ciddiyeti severim, disipline hayranım.
  • Hocam bu bütçeye en uygun Clio 1.0Tce ve Stepway 1.0 bence en uygun seçenekler. Dizelde isterseniz 2016 üstü 308 dizel otomatikte başınızı ağrıtmaz diye düşünüyorum.

    _____________________________
    2019 Egea 1.6 110 Bg Etorq Otomatik...
  • i20 ve kia rio da düşünebilirsiniz.

    _____________________________
    .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.