|
Tahminlerim ; - Demokrasi ve özgürlük alanında güven endeksi artardı. - Hukukun üstünlüğü ilkesi gözetilmeye başlardı. - MB başına Hakan Kara gibi isimler getirilir , ekonomi bakanı ise Bilge Yılmaz olurdu. Tüfe ve dövizde sert düşüsler olmaya başlardı. - CDS daha hızlı düşer , moodsy derecelendirme kuruluş kredi notu artmaya başlardı. - Sosyal devlet ilkesi daha etkin hale gelirdi. - Altyapı ve teknoloji alanında gerçek yatırımlar başlar , özel ar-ge bölgeleri , sanayi bölgeleri kurulurdu - Eğitim-ögretim baştan sona revize edilir ve fen-ilim daha ağırlıklı olurdu. - Kadın hakları daha etkin olur kadına şiddette caydırıcı cezalar gelirdi. - Mültecilerin çoğu sınır dışı edilip , sosyal yardımları kesilirdi. Ama siz gittiniz gözü doymak bilmeyen badem bıyıklılara , depremzedelere hakaret edenlere , sizi insan yerine bile koymayan ve 2. sınıf muamele yapanlara , hukuk tanımayanlara oyunuzu verdiniz. Şimdi hep beraber cefasını 4,5 yıl daha çekeceğiz. Keşke olmasaydı sadece çok yazık diyorum. Sadece kendinizin değil çocuklarınızın , torunlarınızın da geleceğini ellerinden aldınız ve hepsinin ahı üzerinizde olacak. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt










