Şimdi Ara

Konu Kapanmıştır. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
4
Favori
47.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    1.6 dizel otomatiği varmı acaba ?

    Vosvos buraya el atarsa olur..
    Bizim doğuş otonun talebiyle 105hp'lik tdi motoru ve kronik arızalı 7 ileri DSG'yikoyarlar buna
  • Bence tasaımı MUHTEŞEM hatta ÖTESİNDE. İnşallah yollarda ya da televizyonda 1 tane bile olsa görürüm.
  • evlat olsa sevilmez.
  • Bu arabayada lpg takacak şahsiyet varmidir acaba , merak etmiyor değilim aslinda (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark_elf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'Sefa

    1.6 dizel otomatiği varmı acaba ?

    Vosvos buraya el atarsa olur..
    Bizim doğuş otonun talebiyle 105hp'lik tdi motoru ve kronik arızalı 7 ileri DSG'yikoyarlar buna

    +1 , KESİNLİKLE DOGRU Bİ TESPİT

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutulmaz bu ülkemizde
  • F/p kralı.Cok satar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manchester City başkanı olsan veya bir Roman Abramovich olsan ancak alabilirsin bunu.Uzay aracı gibi mübarek.
  • Gorgusuz agaoglu gormesin 2 tane alir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.

    o kim ya ?
  • Araçta meymelet yokki arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Parantezi görünce gözlerim (Dünya'nın En Pahalı Arabası) değil de (Aziz Kancar) olarak okudu bilinçaltımıza işlemiş artık Aziz Kancar.

    süpersin hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    Dunyanin en pahali ve sacma arabasi demek daha dogru.
    Bunu Arap seyhlerinden ve Rus zenginlerinden baskasina satamazlar.
    100 km'de 400lt nedir yahu, Boeing 747 kadar benzin tuketiyor.
    Bu arabayi alip gezemezsin ki, her kose basinda benzinciye girmen gerekir.

    Bu arabayı ilk alan 2 kişi adet ve amerikalılar öyle okudum biyerde ve son olarak JAY - Z aldı kendine ... (: ben snoop dogg alır diye bekliyodum ama önce Jay-z almış (:
  • Bir Veyron değil.
  • Fulda Maybach Exelero

    Özel 700 beygirlik V-12 biturbo iki-koltuklu otomobil Maybach Exelero yüksek performans gösterisi araba arkasında bir daha da dikkat çekici hikaye ile dikkat çekici bir otomobil




    ÖYKÜ ARAÇLAR





    Maybach Exelero yüksek performans gösterisi araba bu hafta bunun arkasında daha da dikkat çekici hikaye ile dikkat çekici bir otomobil ilk kez dünyaya tanıttı. 700 beygirlik V-12 biturbo iki koltuklu geniş lastikler yeni geliştirilmiş bir nesil için bir referans aracı olarak Maybach Exelero kullanıyor lastik üreticisi Fulda Reifenwerke için üretilen benzersiz bir özel model. Lüks otomobillerin Alman üretici bu sayede o anda da aynı şekilde güçlü bir Maybach otomobil (SW 38) ve dayanan tarihsel selefi ile bir bağlantı dövme, 1930'ların efsanevi aerodinamik spor otomobil modern bir yorumu olarak eşsiz bir model inşa lastik testleri için Fulda tarafından kullanılır.





    Exelero istek üzerine özel özel çözümler sunan Maybach bireyselleştirilmesi stratejisinin bugüne kadar en yüksek ifadesini temsil etmektedir. İtalya'da yüksek hızlı Nardo test pistinde yapılan ilk testlerde, Exelero 351,45 kmh bir hıza ulaştı.

    Fulda lastikleri test etmek ve pazarlamak için hangi ile yüksek hızlı konsept araba bina uzun bir geçmişi vardır. Yüzyıldan uzun geçmişinde, neredeyse her zaman yeni bir lastik temsil ve pazarlamak için bir imza makinesi üretti ve bu yüzden yeni top-of-the-range spor performans lastiği Fulda Carat Exelero ile durum böyle oldu - yüksek lastik için şirketin hedeflerine göre, yani performans lastiği "herhangi bir önceki Fulda ürün ile mukayese edilemeyecek lastik."

    Önceki Fulda "büyükelçi otomobil"

    Fulda lastiklerinden bir otomotiv tezahürü inşasında gidecek kadar aşırı uzunlukta iki önceki örneklerde Porsche 993 Extremo ve dördüncü nesil 2000 yılında şirketin 100. yıldönümü için inşa "High-Tech-Emotions" gösteri kamyonu vardır. 1997 yılında Fulda Carat Extremo tanıtımı için oluşturulan araç aşırı fazla 600 hp, 350 km / s ve 0 den az 7.2 saniyede 200 kmh ivme maksimum hız ile değiştirilmiş bir Porsche 993 oldu. Araba etkileyici kesinlikle nefes kesici performansıyla Extremo lastiğin nitelikleri göstermiştir.

    Fulda Reifen şirketin 100. yıldönümü dördüncü ve en son showtruck nesil doğum işaretlenmiş. Büyüleyici sonucu kamyon mühendislik inşaat teknikleri kombine bir kamyon vardı, bir spor araba esinlenen lüks otobüs segmentinde ve taşıma ayrıntılandırmaları. Kamyon kısa Gizmag kendi başına bir özellik tabi olacaktır ve herhangi bir mekanik-meyilli erkek için şaşkınlık teknoloji ve kaynak bir hazine olarak beklemeye değer olacaktır. , Işlevsel inandırıcı optik etkileyici ve önümüzdeki teknik olarak her zaman sokaklarda: showtruck marka ve ürünlerinin eşsiz bir yansımasıdır.

    Lastik için bir uyumlu otomobil yaratmak için meydan okuma

    Şirket Fulda Carat tasvir istedi

    Bir şekilde dünyaya Exelero lastik "yeni bir teknoloji boyutu, bir state-of-the-art lastik tasarımı içine girdi."

    Buna göre, yeni bir lastik nesil bir elçisi üretiminde, tasarımcının vizyonları için kapsamı bol, yaratıcı alanda bir maksimum ve hayal veya bütçe ayarlamak hiçbir sınırı yoktu. Şirketin üst düzey Exelero için nihai araç arama vardı ve beklenen şeyleri abartılardan dolu bir otomobil başka bir şey değildi.

    Bir Maybach dayalı bir otomobil kurulması kararı, şirketin 100. kuruluş yıldönümünü araştırma edildiğinde bulma şansı kaynaklanıyordu.

    1938 - gerekli yüksek hızda lastik test araç

    100. araştırma, çizimler ve fotoğraflar Fulda tarafından sipariş edilmiş 1938 Maybach aerodinamik araç GB 38, ve keşfedildi. 1930'ların sonunda, belgelerin ortaya koyduğu gibi, Fulda, yüksek hızda lastik test amaçlı aerodinamik karoser ile bir araba geliştirmek için, ünlü Frankfurt coachbuilders Dörr ve Schreck istedi.

    Bu iddialı proje için arka araç üretim ve yol ağının gelişmesinin önemli bir artış oldu. Otuzlu otomobil üretim süreci devrim. Ve Fulda Bu yükseliş parçasıydı.

    Devrimci Autobahn yol sisteminin büyük bölümü tamamlanmıştı sonra 1933 yılında, uzun mesafelerde ve uzun süreler için yüksek hızlarda korumak için ilk kez mümkün oldu. Lastik endüstrisi yüksek performanslı ve sert yıpranmaz ürünleri ile hesaba bu yeni koşullarda almak gerekiyordu.

    Fulda zaman işaretleri tanınan ve maksimum hızda ilgi odağı olan bir test araç için planlama başladı. Amaç o zaman 200 km / h "ses bariyeri", kesinlikle inanılmaz bir hız ve aerodinamik önemli bir faktör olduğunu kanıtladı bir kırmak oldu.

    Motor olağanüstü performans sunduğu için ön görüşmelere dayalı olarak, Maybach şasi en hızlı değil, dikkate alınan otomobil tasarımları arasında mantıksal gözdesi oldu. Fulda zaten önceden Maybach araba için OEM lastik tedarikçisi olarak yer kalmıştı, çünkü Ayrıca, yakın iş ilişkileri zaten, iki şirket arasında var oldu.

    Özel amaçlı araç ilk tasarım bir on iki silindirli motora sahip Maybach "Zeppelin" modelinin şasi üzerine dayanıyordu. Ağırlığı nedenlerden ötürü, bununla birlikte, en sonunda silindir 6, 3,6 litre kapasiteli ve 140 bhp ile daha küçük bir Maybach GB 38 seçildi.

    Aerodinamik uzmanı, Freiherr Reinhard Koenig Fachsenfeld yönünde altında, efsanevi Fulda Maybach aerodinamik araba 200 kmh bir sansasyonel maksimum hız ile geliştirilmiştir.

    Tanınmış Alman aerodinamik uzmanı böylece akıcı bir başyapıt ve aracın arka sonunda rahat bir hava akışı oluşturmak için özel olarak tasarlanmış ilk automotibiles biri haline getirmiştir. Araç üzerinde yapılan aerodinamik çalışmalar tasarımcıları tanecikli seviyede ne olduğunu görselleştirmek böylece karoserin birçok parçadan bağlanmıştır yün iplikler kullanılarak WindTunnel yapıldı.

    Çalışmaları 27 Temmuz 1939 tarihinde tamamlanmıştır. Bu eşsiz ve özel bir aracın teslimi uzman ve uzman basın büyük bir rezonans tarafından büyük ilgi ile takip edildi. Dünya Savaşı'nın başlangıç ​​nedeniyle, planlanan ölçekte Maybach kullanmak artık mümkün oldu. Dünyanın küresel bir savaşın içine dalmış gibi birkaç ay içinde modern araç kayboldu - bunu bugüne kadar bulunamamıştır.

    2005: Fulda Maybach dönüşü.

    Bir yüzyılın üçte ikisi ünlü aerodinamik otomobil tamamlanmasından sonra, Maybach ve Fulda şirketlerin kamu ilgi odağı birlikte duruyoruz. Yeni araç ne de özgün bir reprise, ne de son yüzyılda bir retro tasarım. Mevcut işbirliğinin şaşırtıcı sonucu: - ve yine çok özel bir tür yüksek teknoloji vurgulamak selefi açık bir hediyedir.

    1938 aerodinamik aracın modern yorumu ile geleceğe tarihin bir parçası yansıtma niyeti ile, yaratıcı beyinlerin bir dizi yeni Fulda Maybach Concept Car için proje ekibi monte edildi. Güç ve zarafetin büyüleyici bir karışım oluşturmak için görevlendirilen Pforzheim Politeknik Tasarım Bölümü ve DaimlerChrysler AG Tasarım Bölümü tekrar hareket içine uzun yıllardır başarıyla faaliyet gösteriyor işbirliği ilişkisi ayarlayın.

    Hatırı sayılır bir planlama çaba ve titiz ayrıntılı çalışma önümüzdeki birkaç ay boyunca ekip üyelerinin günlük tur baskın özelliği idi. Özellikle, üniversite Ulaştırma Tasarımı Bölümü dört kişilik, eşsiz aracın tasarımı üzerinde çalışma kesinlikle unutulmaz bir meydan okuma temsil etti.

    Zarafet ve yüksek performans uygun kombinasyonu Kurt Seebers tarafından tasarım hedefiydi. Özellikle, radyatör ızgara hatlarını açıkça karakteristik Maybach tasarım ilhamı göstermektedir. Kokpitten kuyruk bölümüne hattı, aksine Formula 1 tasarım stili, yakın bir benzerlik taşıyan iki adımda tasarlandı.

    Andreas Hellmann önerdiği tasarım başka bir yöne gitti. Onun konsepti hakkında çok Amerikan bakış vardı ama, aynı zamanda, tarihsel selefi kusursuz izleri sahipti. Iki-renkli boya seçimi, örneğin, 1939 ile ünlü test araca çekici bir görsel bir referanstır.

    Andreas Hellmann gelen modeli gibi, Stefan Barth'dan tasarım çalışması, yeni Fulda Maybach Concept Car için iki renk boya işi için çağrıda bulundu. Kuyruk ünitesi tasarımı ve böylece bir teknenin kıç modeline dayanıyordu. Barth'ın kavramı en çarpıcı değişiklik: Burada orijinal kaputtaki yüzgeçleri çatı çizgisi uyum içine uzatılır.

    Fredrik Burchhardt tarafından tasarım çalışması, farklı dernekler yol açtı: Bazı paralel diğerlerine, bir Corvette bölünmüş pencere önemli izleri fark ederken bir katamaran inşaatı ile karşılaştırmalar çekti. Renkleri kırmızı ve siyah yapılan tasarım radyatör ızgarasının üzerinde açıkça odak koymak ve kasten önünde bir usturmaça kullanımı engellenmelidir. Başlangıçta, kazanan olarak ortaya Fredrik Burchhardt tasarım oldu. Ama Barth, Hellmann ve Seebers üstün yaratıcı çabaları aşağıdaki uygulama aşamasında göz ardı edilmemiştir.

    Tüm dört tasarımları 01:04 modelleri ve sunulan tasarımlar her birinden haline getirildi, önemli fikirleri ve dürtüler aldı ve eşsiz bir aracın olağanüstü bir tasarıma dahil edilmiştir.

    Konsept tasarımlar olduğu gibi olağanüstü olarak, bunların uygulanması hem profesyonel oldu. Günümüz Maybach 57 bazında muhteşem bir spor araba kombine limuzin ve coupe en çarpıcı stil öğeleri, bir usta düzenleme - ve aynı derecede ayrıcalıklı bir sonucudur.

    Bir tamamen yeni bir tasarım oluşturmak zorunda kalmadan mevcut bir limuzin temelinde bir coupé geliştirme zorlu amacı dikkate alındığında Fulda Maybach Konsept Otomobili tamamlanması daha da dikkat çekici görünür. Sıkı bir zaman çizelgesi rağmen, Jürgen Weissinger birlikte ekibiyle Maybach, gelişmenin sorumlu proje mühendisi ve yöneticisi, başarılı bir proje gerçekleştirmek başardı.

    Spor coupé Mayıs 2004 sonunda şekil aldı: üç modeli aşamaları başarıyla tamamlandı edildikten sonra, dış, iç ve şasi, test edilmiş ve mükemmel adapte edilmiştir. Inşaat ve test süreci: 01:01 modeli rüyalarda, vizyon ve fikirlerin gelişiminde belirleyici adım için son başvuru nesne somut bir biçim aldı.

    Ancak, 1938 aerodinamik araba yeniden yorumlanması ile, sadece modern otomobil üretim optik bir yenilik oluşturmak için tasarlanmamış. Saatte maksimum hız başına hedeflenen 350 kilometre hızlı Maybach olarak bugüne kadar, standart lastikler üzerinde limuzinler için performans açısından kriterler yeniden tanımlama kapasitesine sahip, tam işlevsel bir özel araç üretim sorunu ile görevli tasarım mühendisleri karşı karşıya.

    Ancak, hızlı Biturbo boost rağmen, alışılmış 12 silindirli motoru, hedeflenen maksimum hız üretmek mümkün olmaz, ortaya çıktı. Zaruretin yardım Untertürkheim geldi. Mercedes Otomobil Grubu uzmanları turbo şarj optimize ve 5.9 litre 12 tipi motorun kübik kapasitesini arttırdı. Sonunda, motor gücü 700 hp uygulanan değişikliklerin teknolojik parlak doğruladı.

    Nardo / Güney İtalya'da yüksek hızda Motodrom Mayıs 2005 başında sonraki test ölçümleri, etkileyici tüm ilgili benzersiz çabalarının başarı belgelenmiştir: 351,45 km / h hıza! Limuzinler için ve böylece bir dünya rekoru.



    NOT : ALINTIDIR.
    KAYNAK :http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Maybach_Exelero&sa=X&ei=4v7aT77ZNoak4AS3w6G6Cg&ved=0CF0Q7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dmaybach%2Bexelero%2Bwikipedia%26hl%3Dtr%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D612%26prmd%3Dimvns Bu sayfadaki fulta linkine tıkla orada yazılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcilAkıllıAranıyor -- 15 Haziran 2012; 12:30:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

    Fazlasıyla gereksiz.

    Neye göre mesela bana görede gereksiz cünki o kadar param yok ama eminim bunu alabilecek kapasitedeki insanlarin cogu alir bence kapasite derken mesela 1.000.000.000 $ bir milyar dolari olan bi insan alabilir mesela. (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcilAkıllıAranıyor -- 15 Haziran 2012; 14:07:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı beğenmedim. Kedi-ciğer değil, gerçekten tasarımı iyi değil bana göre. Bedava verseler ayrı tabi.
  • İğrenç ve gereksiz.
  • 1sene benzinle bindikten sonra LPG taktirip pasa pasa binilir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    100 lt depo olsa burdan markete anca gider gelirim. Çok pahalı zaten.

    Konu Kapanmıştır.



  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.