Şimdi Ara

Max 17-18k bütçe telefon önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17-18k uzun vadeli telefon önerisi sadece efootball oynuyorum en az 3-4 yıl idare etmesi lazım aklımda 3 model var sizce hangisi alınır yada başka öneriniz varsa bekliyorum
    HONOR MAGİC 7 LİTE https://www.hepsiburada.com/honor-magic-7-lite-256-gb-8-gb-ram-honor-turkiye-garantili-siyah-p-HBCV00007KBQME?ftid=9v01ibntffp5ad1u&url_src=and-product-detail


    S21 FE https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s21-fe-5g-128-gb-snapdragon-2-nesil-samsung-turkiye-garantili-gri-p-HBCV00005784LV?ftid=z98l12sp7j30v67w&url_src=and-product-detail
    Snapdogon 888 bu klasmanda güçlü güncelleme almasada beni 4 yıl götürür mü

    Ve son olarak a36 6 yıl güncelleme olayı dolayı düşündüm https://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-a36-5g-256-gb-8-gb-ram-samsung-turkiye-garantili-acik-gri-p-HBCV000088BX08?ftid=kepiyv6ybsc7qt8a&url_src=and-product-detail

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________




  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Üçünüde önermem. Honor 200 ve A55 baksanız daha mantıklı olur bu bütçede. S21FE bataryası aşırı kısa gidiyor ve ısınıyor. Ax6 modellerinede yakın zamanda fiyat değişikliği gelir. Şuanki fiyatlarına çok alınası cihazlar değiller. Son olarak attığım telefonlar honor magic 7 lite'dan çok daha iyi olacaktır bu bütçede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XPlasma -- 9 Eylül 2025; 7:47:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Peki fiyat değişikliği beklenir mi a ×6 serisi için yada honor 200 ona rağmen daha mı iyi ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Normalde honor 200 görmüştüm ama yazılımı için Samsung istiyordum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Honor 200 daha iyi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Yazılımsal olarak honor daha sağlam bir yazılım kullanıyor. Yazılımsal olarak One UI'dan bile daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XPlasma -- 8 Eylül 2025; 12:43:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ozaman honor bı bakiyim peki honor kaç yıl destek alacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Destek konusunda maalesef biraz düşük gibi. Tahminen 1-2 sene kadar desteği kaldı. Sizin için çok büyük sorun gibiyse A55 alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XPlasma -- 3 Mayıs 2025; 19:28:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XPlasma kullanıcısına yanıt
    A55 a36 dan iyi bir cihazmi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Evet.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Tamamdır çok teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 66muhammed6606 6 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Samsung galaxy s10 şuan bu telefonu kullanıyorum gerçekten çok memnunum yıllardır bu telefonu kullanmama rağmen en fazla 1 2 tane çizik var çok sakar birisi olmama rağmen bu telefonumda hiç sıkıntı yok yani hem fiyatına ucuz kamerasıda guzel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • S21 fe tercih edilebilir. S serisi A serisine göre daha iyi snapdragon işlemcili ve kamera performansı daha başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yazılımsal olarak düşünme bence hala android 5 bile kullanılabiliyor onun haricinde biraz yazılım bilgin varsa sen bile android sürümünü yükseltebilirsin custom rom ile senin yerinde olsam nothing 1 alırım 12 k civarlarında sanırım 1 sene daha güncelleme alabilir veya almaz bilmiyorum ama launcher kullanarak veya kendin biraz araştırma yaparak rom yükleyip o telefonu 6 7 sene sorunsuz kullanırsın ben red mi note 10S kullanıyorum güncelleme vs kesik bu cihasız kendim rom atıyorum üstüne launcher kullanmıyorum donma kasma güncel oyunlarda FPS düşüşü gibi sorunlarım yok tek eksik NFC yok bu cihazda onun için değiştirmeyi planlıyorum nerden baksan ben 5 sene daha kullanırım bu cihazı zaten 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x6 pro ya da honor 200

    güncelleme önceliğim diyorsan da a36

    _____________________________
  • XPlasma kullanıcısına yanıt
    S24fe aldım 256gb

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.