Şimdi Ara

Max 140k Aile Arabası Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çıkabildiğim rakam bu. Sedan olmasını istiyorum. Benzin dizel fark etmez. Ne tavsiye edersiniz bu fiyata. Sanayi ile içli dışlı olmak istemiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Valla önereceğim bir kaç araba var ama temiz aile arabası tarzı bişey için 200e çıkman lazım. Zaten bu paraya 2. El alman lazım. Başka birşey aklıma gelirse ekleme yaparım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • focus mk 1

    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • megane 1

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Macbook Air M1//Poco F5//Jabra Elite 3//Axen Kapadokya 32"//Asus Zenpower //Logitech Z323

  • Mitsubishi carisma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Fiat Albea Sole 2008 üzeri hatta 2011 vs bile bulabilirsiniz benzin/dizel fark etmez temizi bulunur o bütçeye ... Geniş bagaj,düşük yakıt tüketimi,uygun yedek parça ve işletme maliyeti...Premio plus en donanımlı paketidir bulabilirseniz tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 COROLLA 1.4 D-4D ELEGANT KAR BEYAZI / PEUGEOT 208 1.4 HDİ ACTİVE ALP BEYAZI
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-1.9-t4-otomatik-936669319/detay


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1milyon B Suv Araç tavsiyesi
    2 yıl önce açıldı
    350 bine kadar araç tavsiyesi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    yanında incir ağacı da veriyorlar mı?

    _____________________________

    Malı Arap Faik'ten alıyorduk, Karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. Adana'ya kadar da ben kullanıyorudum kamyonu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.