Şimdi Ara

Mavi bilgisayar Ürün İadesi Sorunu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
34
Cevap
0
Favori
1.435
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Kocaeli şubelerinden almış olduğum http://www.mavibilgisayar.com/ud/3969 ürünü fatura tarihinden 6 gün sonra, yani bugün bikaç saat önce, memnun kalmadığım için iade etmek ve paramın geri verilmesini istedim.Ürünü kutu içeriği tamdı ve teknik bir arızası yoktu.Beni önce teknik servise yönlendirdiler.Onlarda elektronik reyonuna yönlendirdi.Ordaki arkadaş tekrar teknik servise yolladı beni.Teknik servis de ben üründe arıza olmadığını bildirmeme rağmen ilgili arkadaşlarının orada oladığını belirterek bana 1 saat sonra gelmemi söyledi. 1 saat sonra mağazaya döndüğümde teknik servisteki yetkili kişi beni tekrar elektronik reyonuna gönderdi.Orada yaklaşık yarım saat bekledikten sonra ürünün iadesi karşılığında para iadesi yapamayacaklarını belirtti.Ben de 7 gün içerisinde ürünü memnun olmadığım için getirdiğimi söyledim ve en sonunda görevli kişi para iadesinin onların inisiyatifine kalmış birşey olduğunu söyledi ve kendisinin para iadesinde yetkili olmadığnı belirtti.Mağaza içindeki görevliler bir ürünün iadesini yapmak için beni tam 3 saat oyaladılar ve 6 ayrı kişi ile muhattap oldum.Asıl amaçlarının müşteri memnuniyeti olması gerekirken beni uzun uzun bekletip hala isteğimi yapmamakta direndiler ve başarılı oldular.En sonunda hediye çeki almaya razı ettirdiler beni çünkü beklemekten ve konuşmaktan yorulmuştum ve artık daha fazla işi uzatmak istemedim.Ben tüm iyi niyetimle yasalar çerçevesinde bir talepte bulunurken, mağazadaki çalışanlar beni uzun uzun bekletmekte ve kendi dediklerini yapmaktan geri kalmadılar.Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti ve nasıl bir şirket politikası anlayamadım doğrusu.Ben zaten sizden alış-veriş yapmakta olan bir müşteriyim.Bana 42 TL geri ödeme yapmakla mağazanızın batacak hali yok.Ben yine 1 ay içinde o parayı zaten sizin mağazanızda harcayacağımdan gayet emindim. Fakat bana ısrarla hediye çeki vermek istemeleri, beni firmanızdan soğutmaktan başka birşey yapmadı."Para mağazadan çıkmasın da ne olursa olsun" mantığı ile çalışan görevliler müşteri kaçırmakta sanırım 1 numaralar.


    Tamamıyla bir rezalet.Mavi bilgisayarı tercih etmeyeceğim ve kimseye de bir daha tercih etsin demem.



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4926 Mesaj
    Bence hediye çeki aldığına sevinmelisin...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Eğer hediye çeki aldığıma sevinecek duruma geldiysek Türkiye'den alış-veriş yapmayalım artık.Ya da yaparsak da bozuk çıkmasın.Artık sen bozmuşsundur diye bize yıkarlar sorunu.....
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10350 Mesaj
    Maalesef bu durumlar artık sıradan hale geldi ancak mağaza görevlilerine de fazla suç yüklememek gerekir. Çünkü asıl sorun patronlarında, adamlar alenen kanuni müşteri hakkı olmasına rağmen çalışanlarına geri iade alınmasın diye emir veriyorlar. Teknosa bu konuda daha da ileri gitmiş ve bir tarafından uydurduğu çıkartmaları ürün tesliminde ürünün açılacak kısmına yapıştırıyor ve çıkartmanın yırtılması halinde ürün iadesini geçersiz kabul ediyordu. Ne oldu o çıkartmalarda artık "Tüketici Kanunu bilmemkaçıncı maddesi dışındaki haklarınızdan mahrum kalırsınız" gibi bir ibareye dönüştü. Aslında bu tür durumlarda mağaza size olumlu yaklaşmadığı zaman hiç uzatmadan tüketici hakem heyetine başvurulmalı. Sonrasında bakalım alıyorlar mı almıyorlar mı.

    Not: Aynı mağazanın, denklanşörü yarım basmadığı için otomatik netleme yapamayan arızalı fotoğraf makinesi için "ben biliyorum, bu model böyle, bu arızalı değil" diye iddia eden satış görevlisine de buradan selamlarımızı yollayalım.
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 1600, Asus Prime B350 Plus, XFX RX570 RS XXX Edition 4GB, Kingston Hyperx Predator 2x8gb 3000MHz DDR4, Samsung 860 Evo 250GB, toplamda 17tb WD HDD, Xigmatek Midgard, Logitech G413 Gümüş, Dell SE2717H 27" 75hz FreeSync




  • Teğmen
    230 Mesaj
    Aslından haklısın.Satış sonrası garanti ve iade işlemlerinde sorun yaşamamak için ben büyük mağazaları seçiyordum.Yine bizim mahallenin bilgisayarcısına sarmak lazım demekki,büyük yerlerde iş yok.Ama ben realden fare almıştım.Onu 4 gün sonra götürdüm geri verdim.Sorgu sual yok.Kredikartından geri çektiler hemen.Helal olsun Real.Yazıklar olsun Teknosa,Mavibilgisayar......
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2723 Mesaj
    Hiper marketler bu konuda çok iyi, geri götürdüğünde soru bile sormadan direk geri alıp paranıda geri veriyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    729 Mesaj
    benim 5 aydır garantide 100 liralık psu m var. hala para iadesi yapacaklar. en son gidip bombalayacam orayı. mavi eski mavi değil. kimse bişey almasın ordan
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    mavi bilgisayar boykotttttttttt.............!
    |
    |
    _____________________________
    amd mi intel mi_??


    İkisinide kullandım..

    Ama intel daha iyi..
  • Çavuş
    52 Mesaj
    Mavi, Vatan, Teknosa, Bimeks... ve daha birsürü büyük bilgisayar ve teknoloji mağazası... Arkadaşlar ben bu mağazalardan, %30 indirim ve en az 12 ay vade yapmadıkları sürece yaklaşmıyorum mesela... Küçük ve çalışanlarıyla oturup birebir bilgi alıp iyisini kötüsünü öğrenebileceğim mağazaları seçiyorum... Mesela Eternal Computer, mesela HiTech Bilişim... (Hiteknolojiden alışveriş yapmak daha nasip olmadı ama son derece samimi, müşteri odaklı, ve uygun bir mağaza olduğunu biliyorum). Böyle mağazalar müşteri öncelikli çalışıyorlar ve sorun yaşadığınızda sizi başlarından savmak yerine sizi daha fazla kazanmaya çalışıyorlar...
    Ha şu da var, mavi, ykm'nin arkasında 1 apartman dairesinde 3 kişi çalışırken orasıda öyleydi diyceksiniz, ama zaten o zamanlar zaten kaç tane bilgisayar mağazası vardı ki? Üstelik bu mağazalar bir anda ve kısa sürede büyüdüler. Talepde artınca birdenyetişemez olup, çalışan kalitesini düşürdüler...

    Sonuç: Bkz. konunun ilk mesajı ???
    |
    |
    _____________________________
    maJaTuRump Ölüler Böyle Sever...




  • Teğmen
    230 Mesaj
    Mağaza müdürü ona attığım mailime cevap vermiş sağolsun.ilk mesajımın hemen hemen aynısıydı benim attığım mail.Para iadesi gibi bir kanuni hakkımın olmadığını ( ki ordaki görevli bana firma inisiyatifine kaldığını söylüyordu ) , müşteri memnuniyeti için kullanılmış ürün geri almayacaklarını yazmış.Bi de dövseydi tam olurdu.Onlar zaten alarm vs yapıştırmak için kutuları açıyorlar ve ürün size geldiğinde zaten 0 değil.ki ben ürünü 1 saat bile kullanmadım. Bu arkadaşlar Toplam Kalite Yönetimi eğitimi almamışlar.Her hallerinden belli.Bugun bütün büyük mağazalar müşteri odaklı çalışırlar. Yazıkki Türkiye'de bu bilinç daha gelişmemiş.


    MAvi mağdurları bayaa varmışhttp://forum.donanimhaber.com/m_12242435/mpage_1/key_//tm.htm#22064628



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigboomer -- 23 Mart 2008; 17:46:31 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2169 Mesaj
    ben de mavi bilgisayar magduruyum. pazartesi kaymakamlığa gidiyorum. haram zıkkım olsun onlara verdiğim para
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Arkadaşlar yukarıda verdiğim linki bir yönetici arkadaş 16. madde dolayısı ile kapatmış.Lütfen şikayetlerimizi daha uygun bir dille yapalım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigboomer -- 23 Mart 2008; 17:59:12 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2169 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bigboomer

    Arkadaşlar yukarıda verdiğim linki bir yönetici arkadaş 16. madde dolayısı ile kapatmış.Lütfen şikayetlerimizi daha uygun bir dille yapalım..



    16. maddeyi aradım forumda bulamadım. ne diyor 16. madde?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2654 Mesaj
    Sanırım bu konuda en iyi teknosa iade degisim hakkında izledikleri politika var 0-1 gun ıcınde kutusu aksesuarlarıyla birlikte gittiginizde para iadesi
    1-15 gun arası %15 kesinti alıyorlar
    Mavibilgisayardan razer mouse ve mouse pad aldım memnunum sadece orada var diye aldım
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 8700K Delid@4.9GHz - NZXT Kraken X52 - MSI Z370 SLI PLUS - Corsair Vengeance RGB PRO 3200Mhz 32GB - MSI GTX 1080 Gaming X Plus - Asus VG248QE - XPG S40G 512GB - Samsung 750 EVO 250GB - Sandisk SSD Plus 480GB - Seagate Barracuda 2TB - Corsair RM850i - NZXT S340 Elite - Razer Blackwidow Ultimate 2013 - SteelSeries Rival 110 - Corsair Void RGB Wireless S.E.
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj
    aslında hediye çekini almamış olsaydın sonuçta elinde ürünün faturası var tüketici haklarına başvurabilirdin, 7 gün içerisinde iade koşulu var tabiki neyse artık olan olmus bundan sonra ona göre davranırız mavi bilgisayara da geçmiş olsun kardeşim.
    |
    |
  • Teğmen
    230 Mesaj
    Aslında ben de 16. maddeyei bulamadım forumda.Ben sadece yaptığımız eleştirilerin herhangi bir kişi yada kurumu rencide etmeyecek durumda olmasını gerektiğini belirttim.Ama arada ben de çok kızgın olup ölçüyü kaçırıyorum

    Ayrıca 4077 sayılı madde galiba tüketici haklarıyla ilgili olan.Ben orda memnun kalınmamış ürün ile ilgili bir açıklama göremedim.Sadece ayıplı mallarla ilgili bişiler yazıyor bide bir sürü kira vs maddesi..Ama daha önce Real'den böyle bir değişim yaptığım için ben bunu yasal bir hak oluğunu sanıyordum.Aslında bu konuda kesin bir bilgisi olan varsa ve bize ilgili yönetmelik-tüzük-yasa vs gösterip bizimle paylaşırsa sevinirim..Tüketici haklarına başvuracaktım da ürün 42 TL. Çektiğim emeğe yazık.Ama bir notebook,telefon,LCD monitör,tv falan olsa kesinlikle başvurudum.

    Ayrıca tamire giden ürününüz yerine muadilini veya en azından o ürünün yerini tutabilecek bir ürün de vermiyorlar.Oyle kalıyorsunuz.Arkadaşıma pc topladık.Ekran kartı bozuldu.Yetkili servise verdik.Böyle bir hizmetleri yokmuş.Makine boş boş bekliyor şimdi......Bilginize ...
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    158 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: skalaytr

    aslında hediye çekini almamış olsaydın sonuçta elinde ürünün faturası var tüketici haklarına başvurabilirdin, 7 gün içerisinde iade koşulu var tabiki neyse artık olan olmus bundan sonra ona göre davranırız mavi bilgisayara da geçmiş olsun kardeşim.


    Mağazadan görerek alınan ürünler için böyle bir şey geçerli değildir. Dediğiniz internetten ya da kapıdan yapılan alışverişler için gereklidir. Yanlış bilgilendirme yapmayalım.
    |
    |
    _____________________________
    Amd FX 8350 | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 4x4GB Corsair DDR3 1600 | 27" ASUS PG279Q / 27" ASUS MX279H | 15 Terabyte HDD alani | EVGA 8GB GTX 1080 FTW | Microsoft Optical Wireless Desktop | Creative X-FI | Creative Megaworks THX 550 | Beyer Dynamic DT770 PRO / Sennheiser HD598 | Skystar 2.6c 2 tane 90 cm Canak | 18x Asus Dvd Wrt | Coolermaster 750W PSU | Coolermaster HAF912 Kasa | Linksys Adsl Modem
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bigboomer

    Kocaeli şubelerinden almış olduğum http://www.mavibilgisayar.com/ud/3969 ürünü fatura tarihinden 6 gün sonra, yani bugün bikaç saat önce, memnun kalmadığım için iade etmek ve paramın geri verilmesini istedim.Ürünü kutu içeriği tamdı ve teknik bir arızası yoktu.Beni önce teknik servise yönlendirdiler.Onlarda elektronik reyonuna yönlendirdi.Ordaki arkadaş tekrar teknik servise yolladı beni.Teknik servis de ben üründe arıza olmadığını bildirmeme rağmen ilgili arkadaşlarının orada oladığını belirterek bana 1 saat sonra gelmemi söyledi. 1 saat sonra mağazaya döndüğümde teknik servisteki yetkili kişi beni tekrar elektronik reyonuna gönderdi.Orada yaklaşık yarım saat bekledikten sonra ürünün iadesi karşılığında para iadesi yapamayacaklarını belirtti.Ben de 7 gün içerisinde ürünü memnun olmadığım için getirdiğimi söyledim ve en sonunda görevli kişi para iadesinin onların inisiyatifine kalmış birşey olduğunu söyledi ve kendisinin para iadesinde yetkili olmadığnı belirtti.Mağaza içindeki görevliler bir ürünün iadesini yapmak için beni tam 3 saat oyaladılar ve 6 ayrı kişi ile muhattap oldum.Asıl amaçlarının müşteri memnuniyeti olması gerekirken beni uzun uzun bekletip hala isteğimi yapmamakta direndiler ve başarılı oldular.En sonunda hediye çeki almaya razı ettirdiler beni çünkü beklemekten ve konuşmaktan yorulmuştum ve artık daha fazla işi uzatmak istemedim.Ben tüm iyi niyetimle yasalar çerçevesinde bir talepte bulunurken, mağazadaki çalışanlar beni uzun uzun bekletmekte ve kendi dediklerini yapmaktan geri kalmadılar.Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti ve nasıl bir şirket politikası anlayamadım doğrusu.Ben zaten sizden alış-veriş yapmakta olan bir müşteriyim.Bana 42 TL geri ödeme yapmakla mağazanızın batacak hali yok.Ben yine 1 ay içinde o parayı zaten sizin mağazanızda harcayacağımdan gayet emindim. Fakat bana ısrarla hediye çeki vermek istemeleri, beni firmanızdan soğutmaktan başka birşey yapmadı."Para mağazadan çıkmasın da ne olursa olsun" mantığı ile çalışan görevliler müşteri kaçırmakta sanırım 1 numaralar.


    Tamamıyla bir rezalet.Mavi bilgisayarı tercih etmeyeceğim ve kimseye de bir daha tercih etsin demem.


    Mavi'nin ilki bu değil öncelikle mavi kesinlikle garanti ve iadeler de sorun çıkartıyor

    online anakart aldım elazığ'da bir arkadaşıma kargoyla geldi ama anakart arızalı ben bunu halletmek için
    gezmeye gittiğim yerden ankara ya tekrar döndüm ve bizzat firmaya ben getirdim ama Sağolsun Gürol abi var online da o olmasa(1 hafta olmamış anakart geleli daha)kullanıcı hatası bu dedi teknik servis ama gürol abinin talimatıyla yenisi aldım ve bu beni memnun etti işte müşteriye davranma politikası budur arkadaşlar yani bir tanıdığım olmasa 1 ay yoktan yere bekliyecektim.

    Yani biraz daha hassas olmaları lazım..
    |
    |
    _____________________________
    Referanslar ve İletişim için Profil Lütfen ! Sistem : Gigabayte GA990FXA-D3 --AMD FX8350 4 Ghz 8 Core 16MB--Corsair H100 -- Corsair 8x4 DDR3 1600 Mhz Vengeance --Zotac GTX 670 -- İntel SSD 330 120 GB -- Sandisk Extreme 120 GB-- WD 500GB Black -- Seagate 2 TB Harici -- 27' Asus VE278--Aerocool Strike X 600w 80 plus--Zalman Z11 Plus ---Creative T6061 -- Veysel Baycan tel : 0532 569 43 40 ---- ANKARA




  • Yüzbaşı
    749 Mesaj
    satana kadar ürünün arkasında duruyorlar satıldıktan sonra tanımazdan geliyorlar ister Teknosa olsun ister Mavi Bilgisayar olsun ticaret müşteri memnuyetleri bu kadar
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    230 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cliffburnstein

    satana kadar ürünün arkasında duruyorlar satıldıktan sonra tanımazdan geliyorlar ister Teknosa olsun ister Mavi Bilgisayar olsun ticaret müşteri memnuyetleri bu kadar



    Aynen katılıyorum sana.Bugün arkadaşın teknosadan aldığı telefonun micro sd kartı bozulmuştu.Teknosaya götürdük.ilk aldığında da bozuktu.Hemen götürdük.Fatura bile göstermeden kartı değiştirmişlerdi.Bu sefer başka bir görevli vardı.Önce kingston servisine yollamaya çalıştı.Onların tamiri oluyormuş,tamir edilemezse yenisini veriyorlarmış.Ben de bu süper zeki Bayan arkadaşımıza bunların tamirlerinin bildiğim kadarıyla en azından Türkiye'de yapılamadığını belirtince bu sefer telefonla beraber kartı motorola sevisine yollamaya kalktı.İşte bu Ultra hüper süper düper zeki- adına TEKNİK - denen görevliler işlerini süper biliyorlar.Böyle gidrese hiçbiyerden alış-veriş yapamayacağız....
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.