Şimdi Ara

Mart ayında ve ilk üç ay sonunda en çok satılan model Toyota Corolla oldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Hani 1.5 tutmayacaktı, lpg uyumu olmadığı için kimse almayacaktı? Bu nasıl iş forumdaşlar!

    2 sene sonra piyasa normale binince görmek lazım.


    Fiyat olarak uygun, B segment 500L den bozma Egea'ya 150 veren 50 daha verip adam gibi Corolla almış doğru yapmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    Tofaş'taki üretim sıkıntısı ve otomatik şanzımanın olmayışı Toyota'ya yaramış görünüyor.

    Tofaş otomatik ve 1.6 E-Torq satamamaya başladı ve doğru olarak kaldırdı, Egea alanlar %90 manuel alıyordu zaten otomatiği tutulmuyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuisance

    tiguanları yarısı ötv muafiyetiyle satılmıştır. ayrıca 2020 modellerine iyi indirim yaptılar(390-400 rakamlara elegance donanımı verdiler).

    ÖTV muafiyeti ne ayak ?

  • Aracı martta 215000 e aldım. Alamayanlar çamur atmasın. Harika bir araç, üstelik LPG YE TAM UYUMLU KİT'LER ÇIKTI. şimdi kur farkı ve gelecek zamları bekliyorum. O zaman ne diyeceksiniz. İyiki zamanında nakit aldım, şimdi 245 e satarım. Birazda ülkemizdeki vergi oranları ve yüksek döviz kurunu eleştirsenizde bizde sizi bi şey biliyor zannetsek.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Lpg sistemi bir miktar benzin de tüketecek mi? Yoksa yalnızca gaz mı tüketecek? Bir de hangi marka lpg kitleri ve fiyatları nedir? Bunlarla ilgili bilgiler var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Hybrid yorumuna katılıyorum, 1.8 yerine 1.6 veya 1.5 hybrid olsaydı, satışları ikiye katlardı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şirket aracım corolla hybrid flame, oldukkça memnunum, yüksek devir ve hızda kabin içi sesi yüksek olması dışında şikayetim yok.
    1.8 + elektirik motoru ile İstanbul' da şehir içi trafikte yaklaşık yazlık lastik ile 4,5 LT 100km kışlık lastik ile 5,4 LT 100km yakıt tüketim ortalaması var, üstelik çok da sakin kullanan birisi değilimdir.
    uzun yolda sabit hızla elektrik motoru daha az kullanıldığı için yazlık lastik ortalama tüketimi 100km de 6lt civarı.
    özellikle bol dur kalk olan, yoğun trafikli bir şehirde iseniz hybrid motor müthiş seçenek, keşke vergi dilimine takılmasa.

  • MuratBayrakçı kullanıcısına yanıt

    4,5 lt gerçekten çok iyiymiş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Clio’ dan, İbiza’ dan, 301’ den, C-elyyse’ den, Egea’ dan boyutları haricinde hiç bir farkı olmamasına rağmen fiyatı biraz daha ucuzdu. Bu fiyatlara elbette ki iyi satar.

    İş tamamen fiyatlandırma politikasında.

    Saydığınız araçların hangisinde tam bağımsız arka süspansiyon var, hangisinin süspansiyonu Corolla kadar konforlu acaba merak ettim.


    Arka frenleri belirli donanımları haricinde disk değil.


    Güvenlik puanlarını da bi inceleyin isterseniz.


    Yukarıda saydıklarınızdan sadece Egea'yı ayrık tutmak lazım. Genel olarak B segmenti ve B segmenti altyapısı ile C segmenti gibi görünen, ucuz araba politikaları eseri üretilen Avrupada satılmayan 301 ve C-Elysee ile kıyaslamışsınız. 301 ve C-Elysee markaların kendi ülkelerinde bile satmadıkları araçlar, bu kıyasa pes diyorum.


    Arabayı sadece belirli donanımlardan ibaret sananlar için tabi arada bir fark olmayabilir.


    O bahsettiğiniz araçlardan ucuz olması değil, gerçek rakipleri olan Megane, Focus, Octavia gibi araçlardan ucuz olması çok satmasını sağlıyor.


    Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 28 Nisan 2021; 4:53:23 >




  • Türkiye şartlarında araba alabiliyorsunuz ve bunu mu tercih ediyorsunuz

  • Egea daha çok satmış nasıl corolla en çok satan oluyor, toplama işlemi de mi yapamaz oldunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    Aracı martta 215000 e aldım. Alamayanlar çamur atmasın. Harika bir araç, üstelik LPG YE TAM UYUMLU KİT'LER ÇIKTI. şimdi kur farkı ve gelecek zamları bekliyorum. O zaman ne diyeceksiniz. İyiki zamanında nakit aldım, şimdi 245 e satarım. Birazda ülkemizdeki vergi oranları ve yüksek döviz kurunu eleştirsenizde bizde sizi bi şey biliyor zannetsek.

    Alıntı

    metni:
    Harika bir araç, üstelik LPG YE TAM UYUMLU KİT'LER ÇIKTI



    bir kere şu yazdığın cümle garabet! harika bir araç lpg ye ihtiyaç duymaz!

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    Saydığınız araçların hangisinde tam bağımsız arka süspansiyon var, hangisinin süspansiyonu Corolla kadar konforlu acaba merak ettim.


    Arka frenleri belirli donanımları haricinde disk değil.


    Güvenlik puanlarını da bi inceleyin isterseniz.


    Yukarıda saydıklarınızdan sadece Egea'yı ayrık tutmak lazım. Genel olarak B segmenti ve B segmenti altyapısı ile C segmenti gibi görünen, ucuz araba politikaları eseri üretilen Avrupada satılmayan 301 ve C-Elysee ile kıyaslamışsınız. 301 ve C-Elysee markaların kendi ülkelerinde bile satmadıkları araçlar, bu kıyasa pes diyorum.


    Arabayı sadece belirli donanımlardan ibaret sananlar için tabi arada bir fark olmayabilir.


    O bahsettiğiniz araçlardan ucuz olması değil, gerçek rakipleri olan Megane, Focus, Octavia gibi araçlardan ucuz olması çok satmasını sağlıyor.


    Saygılar.



    Alıntıları Göster

    arkada bağımsız süspansiyon var ama hacim yok! boyum 1.78 olmasına rağmen kafam tavanda. diz mesafesi ortalama. arkadaki hacimden dolayı zaten konforlu gidemeyecek. e yol sesi malum. ne kaldı geriye.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: monacomen

    Yalnız şu arabanın ön paneli nedir böyle ya yemin ederim gözlerim kanadı.

     

  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    arkada bağımsız süspansiyon var ama hacim yok! boyum 1.78 olmasına rağmen kafam tavanda. diz mesafesi ortalama. arkadaki hacimden dolayı zaten konforlu gidemeyecek. e yol sesi malum. ne kaldı geriye.



    Alıntıları Göster

    Bu verdiklerim birkaç örnekti sadece, ben karşılaştırılan araçları yanyana koyunca yeterince fark görüyorum zaten.


    Mesela Allah göstermesin bir kaza anında bu araçlardan hangisinin içerisinde olmak istersin deseler cevabım tereddütsüz olarak belli.


    4 kişilik bir aile için çocukları çok büyük değilse gayet sorun olmadan kullanılabilecek bir hacmi var.


    Yol sesi de uzun yol ağırlıklı kullananlar için sorun olabilir, şehiriçi için sorun olacağını düşünmüyorum.


    Çok sorun olacaksa da bunun için başarılı uygulama yapan yerler var. Gidip 100 Bin TL pahalı bir araç almak yerine her türlü yaptırılabilir.


    Herkesin ihtiyaçları ve bütçesi farklı, tercihlerini ona göre yapmalı.


    Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 29 Nisan 2021; 4:58:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    Alıntı

    metni:
    Harika bir araç, üstelik LPG YE TAM UYUMLU KİT'LER ÇIKTI



    bir kere şu yazdığın cümle garabet! harika bir araç lpg ye ihtiyaç duymaz!



    Alıntıları Göster

    Araç ihtiyaç duymuyor zaten benzin pahalı olduğu için ülkemin vatandaşı ihtiyaç duyuyor.


    Saygılar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oktanzeynep

    Türkiye şartlarında araba alabiliyorsunuz ve bunu mu tercih ediyorsunuz

    Sıfırı 231.500 TL(Bu fiyatı geçince %80 vergi dilimi nedeni ile 277.500 gibi birşey oluyor) altında fiyatı olan C segmenti araç önerilerinizi alalım.


    Dünyanın en çok satan aracı sonuçta sadece Türkiye şartlarında tercih edilmemiş.


    Saygılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 29 Nisan 2021; 5:6:0 >
  • Passat yine listede kendine yer bulmuş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    Sıfırı 231.500 TL(Bu fiyatı geçince %80 vergi dilimi nedeni ile 277.500 gibi birşey oluyor) altında fiyatı olan C segmenti araç önerilerinizi alalım.


    Dünyanın en çok satan aracı sonuçta sadece Türkiye şartlarında tercih edilmemiş.


    Saygılar.



    Alıntıları Göster

    diğer konuları daha sonra tartışırız elbette ama corollayı öne çıkarmak için lütfen dünyanın en çok satan aracı diye lanse etmeyin neredeyse 45 senedir isim değiştirmeden satıyor, model t isim değiştirmeden satsaydı corolladan fazla satacaktı, vw beetle ha keza öyle. dünyanın en çok satan c sınıfı sedanı olması onu en iyi yapmıyor. bundan önceki corollalarda dayanıklılık ve iç hacim ön plandaydı, toyota nihayet dizaynın farkına vardı kalitenin farkına vardı. önceki corollaları kapıma koymam ama kullandığım kadarıyla (hybrid kullandım) yeni corolla hoşuma gitti. evet fayda maliyet aracı, ona da lafım yok. ama aynı donanım ve aynı fiyatta magane 4 1.3tce mi corolla mı derseniz reno derim zaten sedanda elentra ve megane dışında rakibi de kalmadı gibi birşey (mazdayı saymıyorum) . daha önce de yazmıştım ben üretici değil tüketiciyim havayı ne kadar kirletti ve bu yüzden bu 1.5 lt lik motoru kullanmak zorunda olması beni zerrece ilgilendirmiyor. bunun yanında 1.2t yi alternatif sunsun bıraksın insanlar karar versin neyi alacaklarına . ama toyota türkiyede neyi tüketici isteğine göre yapıyor ki? aslında aile kullanımına daha uygun bir araç olan versoya dizeli çok geç getirdi, otomatik vitesi 1.6 benzinliye bile adapte edemedi. listesi o kadar uzun ki.





  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt

    corolla ambalaj arabası değildir. Bu sebeple 45 yıldır isim değiştirmeden satılabiliyor. Hiç bu şekilde düşündünüz mü?


    Corollanin süspansiyon sistemi çok gelişmiş. Sifirken dahi megane ile arada çok fark var. Kondisyon korumada iki aracın geçmişi malum. 5 sene sonra bugün hissedilen fark daha da büyüyecek. En sonunda biri teneke diğeri araba diye anılacak. Kaç senedir bu böyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.