< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

3 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
1700 mü yuh |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
şaşırmadık hocam |
|
_____________________________
|
|
Kim bilir kaç gencin başını yaktın josetti < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sağda solda felsefe işletme hatta ve hatta sıyaset gibi bölümleri övdün. YBS'nin nasıl bir bölüm olduğunu yeni yeni anlayıp pişman olmanı anlayabiliyorum ama artık çok geç. ka-za-na-maz-sın. |
|
_____________________________
|
|
İşletme okuyup IT dersleri almak nasıl olur? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Valla hangi ybsleri kazanamadığımı iddia ediyorsun josetticiğim bilmem ama senin okul tutuyordu. Bu arada nerede çalıştığını söylemedin dmden yaz ben de ikna olayım ybs bölümü güzel işlere sokuyor diye. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam işletmeyse işletme MIS diplomanız olmayacak hiçbir zaman boşuna burda kendinizi tatmin etmeyin. aöften deneyin şansınızı siz |
|
_____________________________
|
|
hocam akdeniz ybs mi bilkent ctis mi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bak sen şuna, sen ikna olacaksın yani. 21. yüzyılın ikinci yarısına girilirken yönetim bilişim sistemleri bölümünün yurt içi ve yurt dışı durumunu bile bilmekten uzaksın yani. Sanmıyorum sende internete erişebiliyorsun yani geriye tek bir seçenek kalıyor. hate ve trollük. tavsiyem bunları bırakıp güzel bir yaşama yelken açman. Başarılar! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emektar91 -- 16 Haziran 2024; 17:42:21 > |
|
_____________________________
|
|
zor soru. |
|
_____________________________
|
|
Boğaziçi işletme mi marmara ybs mi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
buna üniversite difften dolayı açıkça boğaziçi işletme derim. fakat boun MIS vs boun işletme dersen milyon kere boun ybs derim. |
|
_____________________________
|
|
İngiltere Sırbistan 2.5 üst olur mu peki < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
MIS okuyabilseydin böyle şeyleri kasmazdın account balance tarafında epey yüklü bir miktara sahip olurdun. Neyse hayırlısı diyelim. |
|
_____________________________
|