Şimdi Ara

Markafoni'de ARAL KAMPANYASI GELDİ SÜREKLİ GUNCEL (37. sayfadan devam)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
2.284
Cevap
11
Favori
66.081
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Diğer >> Markafoni'de ARAL KAMPANYASI GELDİ SÜREKLİ GUNCEL (37. sayfadan devam)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    Az önce saints row 3 siparişi verdim umarım hafta sonu elime ulaşır.

    hayirli olsun hocam. biz dun aldik bugun kargolamislar. yarin oglen bir aksilik cikmaz ise elimde

    Sağolasın hocam sana da hayırlı olsun artık oyunlar gelince bi coop atarız beraber
    _____________________________
  • Yarbay
    2544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    Az önce saints row 3 siparişi verdim umarım hafta sonu elime ulaşır.

    hayirli olsun hocam. biz dun aldik bugun kargolamislar. yarin oglen bir aksilik cikmaz ise elimde

    Sağolasın hocam sana da hayırlı olsun artık oyunlar gelince bi coop atarız beraber

    :) hocam anlatim bozuklugundan dolayi yanlis anladin :)
    Ben nfs the run aldim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    840 Mesaj
    F1 2011 almıştım benimki de kargoya verilmiş enteresan ama güzel
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    Az önce saints row 3 siparişi verdim umarım hafta sonu elime ulaşır.

    hayirli olsun hocam. biz dun aldik bugun kargolamislar. yarin oglen bir aksilik cikmaz ise elimde

    Sağolasın hocam sana da hayırlı olsun artık oyunlar gelince bi coop atarız beraber

    :) hocam anlatim bozuklugundan dolayi yanlis anladin :)
    Ben nfs the run aldim.

    ha pardon kardeşim ^^
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    75 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Şimdi baktım benim kargoyu tınlayan dahi yok hep böyle olur benim işlerim, bi kere de kargom erken gelsin bi kere bi hediye çeki falan kazanıyım.. Batman'i bile sepetimden kaptılar ben ne bahtsız insanım yahu

    Hocam dün sabahın köründe o olaya çok gülmüştüm ama gerçekden çok sinir bozucu bir durum.Sepetinden nasıl kaparlar Batmanı? hala anlamış değilim Hangi oyunu aldın?

    Ya kardeşim sorma, nerde kıl bi durum var beni bulur hemen.. Valla diyorum bak alışığım ben artık şaşırmıyorum yani, bir insan 3 kampanyadır bi Batman alamaz mı ya ? Ben alamıyorum işte olmuyor Son kampanyada geçen, sepetime attım Batman'i.. Oh dedim sonunda.. Neyse sonra Resistance 2 vardı, ya dedim bi bakiyim yorumlara falan nasıl oyunmuş bu. İnceliyordum, sonra beğenmedim boşver dedim.Ama aradan geçen ya 5 dakika ya da o kadar bile değil.Satışı onaylicam bi baktım oyun yok, dedim sepet süresi doldu herhalde ama sadece 5 dakika olduğuna çok eminim.Sonra neyse dedim tekrar ekliyim, bi baktım o pembe yazı batmanin hemen sağında belirmiş; TÜKENDİ rengim attı yemin ederim.. Sonrasında ise onun şokunu atlatana kadar diğer oyunlar da tükendi.. Call Of Duty: World At War aldım ben de, Trendyol'u bekliyorum artık..

    usta bu kadar kasmana gerek yok 35liradan satıyolar yarasayı 4.90da kargo 39.90a patlıyo sana

    vatan bilgisayar veya bimekste varsa %25 indirim olan bi günde 37.50a alırsın herhangi bi günde 46 liraya alırsın
    electroworld/mediamarkt/teknosa nereye gidersen git 50 liraya alırsın

    10 lira için kendini kasmaya deymez, değer mi?
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    Şimdi bakıyorum oyunlar tükenmedi diye kampanyayı 4 gün daha uzatmışlar yani bizim kargolar yeni yıla kaldı.
    |
    |
    _____________________________
    |Buraya|malı|mülkü|yazsam|ne|olacak?|
  • Yarbay
    6107 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıvanç Erken

    quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TaKo

    Şimdi baktım benim kargoyu tınlayan dahi yok hep böyle olur benim işlerim, bi kere de kargom erken gelsin bi kere bi hediye çeki falan kazanıyım.. Batman'i bile sepetimden kaptılar ben ne bahtsız insanım yahu

    Hocam dün sabahın köründe o olaya çok gülmüştüm ama gerçekden çok sinir bozucu bir durum.Sepetinden nasıl kaparlar Batmanı? hala anlamış değilim Hangi oyunu aldın?

    Ya kardeşim sorma, nerde kıl bi durum var beni bulur hemen.. Valla diyorum bak alışığım ben artık şaşırmıyorum yani, bir insan 3 kampanyadır bi Batman alamaz mı ya ? Ben alamıyorum işte olmuyor Son kampanyada geçen, sepetime attım Batman'i.. Oh dedim sonunda.. Neyse sonra Resistance 2 vardı, ya dedim bi bakiyim yorumlara falan nasıl oyunmuş bu. İnceliyordum, sonra beğenmedim boşver dedim.Ama aradan geçen ya 5 dakika ya da o kadar bile değil.Satışı onaylicam bi baktım oyun yok, dedim sepet süresi doldu herhalde ama sadece 5 dakika olduğuna çok eminim.Sonra neyse dedim tekrar ekliyim, bi baktım o pembe yazı batmanin hemen sağında belirmiş; TÜKENDİ rengim attı yemin ederim.. Sonrasında ise onun şokunu atlatana kadar diğer oyunlar da tükendi.. Call Of Duty: World At War aldım ben de, Trendyol'u bekliyorum artık..

    usta bu kadar kasmana gerek yok 35liradan satıyolar yarasayı 4.90da kargo 39.90a patlıyo sana

    vatan bilgisayar veya bimekste varsa %25 indirim olan bi günde 37.50a alırsın herhangi bi günde 46 liraya alırsın
    electroworld/mediamarkt/teknosa nereye gidersen git 50 liraya alırsın

    10 lira için kendini kasmaya deymez, değer mi?

    Hocam parasinda degilim dedigin gibi 10tl falan oynuyo arada.. Ama o kampanyalardan bi batman alamadim ya ona kil oldum :) inat ettim aral kampanyasindan alicam batmani :) zaten stokta oyun cok suan acelem yok daha,trendyolu beklicem :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    iPhone X 64GB | PlayStation®4 PRO 1TB | Macbook Air 13" MID 2012
    | Samsung 49KS8500 |




  • Yüzbaşı
    550 Mesaj
    Gece 12yi 6 gece e-mail aldim oyununuz kargolandi diye. Nba 2K12 almistim bende ilk defa kampanya biter bitmez kargolama gordum yani onceki alisverislerimde hep 1 hafta sonra olurdu, sasirdim :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6766 Mesaj
    Markafoni aral game kampanyasından aldığım alice madness return kargoya verildi. 1 hafta öncesinden limango'dan aral game kampanyasından aldığım LBP ise daha kargoya verilmedi.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orknt

    Markafoni aral game kampanyasından aldığım alice madness return kargoya verildi. 1 hafta öncesinden limango'dan aral game kampanyasından aldığım LBP ise daha kargoya verilmedi.

    daha kampanya bile bitmedi. benim siparişimde 3 ocağa kadar diyor gönderime. kampanya bitiş zaten 27si. ellerinde olanları direkt göndermeye mi başladılar acaba??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2496 Mesaj
    Trendyoldan bioshock 2 rapture edition almıştım oda bunun gibi aldığımın ertesi günü kargolanmıştı
    |
    |
    _____________________________

    PSN:AercelWitsel /Steam:TouchMyFear
  • Yarbay
    5008 Mesaj
    Bende alice aldım ama kargo maili falan gelmedi. Hesabımızdan nerden bakabilirim kargolandı mı diye?
    _____________________________
  • Yarbay
    7346 Mesaj
    Genelde yeni ve bol stokğu olan oyunları bekletmedend kargoya veriliyorlar. Bu güzel bir şey çünkü illa ki orada verdikleri tarihe göre
    hareket etmeden, müşteriyi bekletmiyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    "‎The unknown future rolls toward us. I face it, for the first time, with a sense of hope.
    Because if a machine, a terminator, can learn the value of human life, maybe we can, too." -Sarah Connor
  • Yüzbaşı
    550 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    Bende alice aldım ama kargo maili falan gelmedi. Hesabımızdan nerden bakabilirim kargolandı mı diye?

    Bittigi gece kargolamislar elinde olan oyunlari direk kargolamislar heralde bugun yarin gelir oyun.

    Valla baba hesabima gir gecmis siparisleri incelemek istiyorum de orda asama asama gozukuyo zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5008 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcansarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    Bende alice aldım ama kargo maili falan gelmedi. Hesabımızdan nerden bakabilirim kargolandı mı diye?

    Bittigi gece kargolamislar elinde olan oyunlari direk kargolamislar heralde bugun yarin gelir oyun.

    Valla baba hesabima gir gecmis siparisleri incelemek istiyorum de orda asama asama gozukuyo zaten

    Evet şimdi gördüm kargoya vermişler ama kargo takip numarasını göremedim hiç bir yerde nerededir acaba? Markafoni den ilk alışverişimde siteye yabancıyım biraz
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    helal olsun markafoniye limango 14 ünde biten kampanyanın ürünlerini hazırlamamış dahi hiç alışveriş yapmadım limangodan bundan sonra da kesinlikle yapmam
    _____________________________
    yok
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcansarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    Bende alice aldım ama kargo maili falan gelmedi. Hesabımızdan nerden bakabilirim kargolandı mı diye?

    Bittigi gece kargolamislar elinde olan oyunlari direk kargolamislar heralde bugun yarin gelir oyun.

    Valla baba hesabima gir gecmis siparisleri incelemek istiyorum de orda asama asama gozukuyo zaten

    Evet şimdi gördüm kargoya vermişler ama kargo takip numarasını göremedim hiç bir yerde nerededir acaba? Markafoni den ilk alışverişimde siteye yabancıyım biraz

    hocam sms atmışlardır sana 102 ile başlayan aşağıdaki sayfadan sorgulatabilirsin banada gece atmışlar irsaliyesi kesilmiş henüz markafonin depodan çıkmamış

    http://www.yurticikargo.com/kar_nerede_ana1_new.asp
    _____________________________
    yok




  • Yarbay
    6766 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: excalibre

    helal olsun markafoniye limango 14 ünde biten kampanyanın ürünlerini hazırlamamış dahi hiç alışveriş yapmadım limangodan bundan sonra da kesinlikle yapmam

    Benimde limango'dan ilk alışverişimdi markafoni'ye göre biraz yavaş kaldılar.
    _____________________________
  • Yarbay
    5008 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: excalibre

    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzcansarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Poyri!!!

    Bende alice aldım ama kargo maili falan gelmedi. Hesabımızdan nerden bakabilirim kargolandı mı diye?

    Bittigi gece kargolamislar elinde olan oyunlari direk kargolamislar heralde bugun yarin gelir oyun.

    Valla baba hesabima gir gecmis siparisleri incelemek istiyorum de orda asama asama gozukuyo zaten

    Evet şimdi gördüm kargoya vermişler ama kargo takip numarasını göremedim hiç bir yerde nerededir acaba? Markafoni den ilk alışverişimde siteye yabancıyım biraz

    hocam sms atmışlardır sana 102 ile başlayan aşağıdaki sayfadan sorgulatabilirsin banada gece atmışlar irsaliyesi kesilmiş henüz markafonin depodan çıkmamış

    http://www.yurticikargo.com/kar_nerede_ana1_new.asp

    Yok atmamışlar. Ne sms var nede mail. Yarın olmasada pazartesi gelir herhalde. Beklediğimden hızlı yolladılar yinede
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orknt

    quote:

    Orijinalden alıntı: excalibre

    helal olsun markafoniye limango 14 ünde biten kampanyanın ürünlerini hazırlamamış dahi hiç alışveriş yapmadım limangodan bundan sonra da kesinlikle yapmam

    Benimde limango'dan ilk alışverişimdi markafoni'ye göre biraz yavaş kaldılar.

    ultra mega süper yavaş kalmışlar hocam ben hiç alışveriş yapmadığım bir yerden satın alma yapmadan önce internetten mutlaka araştırırım yorumları okurum (donanım haber- ekşi sözlük vs) memnun kalanları kalmayanları eğer şikayetler övgülerden fazla ise oradan alışveriş yapmam onların yaşadıklarının benimde başıma geliceği diye birşey yok ama hiç canımı sıkamam limango kampanyasından bu yüzden oyun almadım umarım en kısa zamanda elinize geçer siparişleriniz
    |
    |
    _____________________________
    yok




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
SEO
son dakika
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.