Şimdi Ara

Manuel vites giderek tarihe karışıyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
5.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ali bey amca kullanıcısına yanıt
    Üstad senin gibi eleştirene can kurban :) Haklısın birşey demiyorum sana;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Başlığı "Türkiye'de otomobil sahibi olmak giderek tarihe karışıyor" olarak düzeltmelisin bence. Ne manueli ne otomatiği "nefes alsın yeter" der gibi millet "egsozundan duman çıkarsın yeter" moduna girmiş vaziyette
  • malum video atılmamış
  • Sizin sevdiğinizi sevmek zorunda mıyız? Hayırdır yani siz otomatik seviyorsunuz diye herkes sevecek diye kaide mi var? Ne biçim insanlarsınız ben otomatik kötü demiyorum sevmiyorum diyorum kapiş!!! Ama nedense otomatik kullananların sürekli manuel araba " tü kaka" demesine ifrit oluyorum.
    Daha açık yazıyorum SANANE!!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaldırılmadı sadece distribütörler Türkiye'ye getirmeyi tercih etmiyor, bence doğru da yapıyorlar.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azengin -- 17 Eylül 2020; 10:0:20 >




  • Yeni nesil hazirci efenim. Vites atnaya üseniyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 beygir arabayla 5 ten 3 e atsan ne olurrrrrrrr atmasan ne olur.

    Otomatige parasi yetmeyenlerin kullandigi arguman da usta sofor manuel kullanir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğine hiçbir otomatik dayanamaz, masraf açtığında rahatlığı görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fblorenzo

    Manuel vites zevk meselesidir , yeni nesil otomatikçiler anlayamayabilir, hamallık sanar halbuki kendisi çarpışan otoyo biniyordur farkında değildir.
    Bu amele ve fakir avuntusudur... Evet, birçok üretici özellikle manuel üretiyor, daha zevklidir... ama manuel ürettikleri araçlar 6-8 silindir 300-500 beygir araçlar...

    öyle 1.3 - 1.6 dizel manuelin ne zevki oluyormuş Birçok premium marka o motor seçeneklerini manuel ile sunmuyor bile, ancak safkan sporcu karakteri ve motoru olursa sunuyor.




  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    bu hayatımda duyduğum en mantıksız argüman. manuel arabadan keyif alman için arabanın 300-500 bg olmasına gerek yok. 100-200 beygir arasında kullanması keyifli spor araba dolu. özellikle de eskilerden.

    benim argümanım da şudur;

    dizel ekonomi içindir. keyif için değil. ister otomatik ister manuel olsun. hadi tartışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: War Rock

    İstanbul trafiğine hiçbir otomatik dayanamaz, masraf açtığında rahatlığı görürsünüz.
    20 yılın üzerinde araç kullanıyorum, son 15 yılı otomatik, daha hiç otomatik arızası yaşamadım... aralarında DSG bile var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    bu hayatımda duyduğum en mantıksız argüman. manuel arabadan keyif alman için arabanın 300-500 bg olmasına gerek yok. 100-200 beygir arasında kullanması keyifli spor araba dolu. özellikle de eskilerden.

    benim argümanım da şudur;

    dizel ekonomi içindir. keyif için değil. ister otomatik ister manuel olsun. hadi tartışalım.
    Dediğinizde haklı olsaydınız E 350, E500 cdi'lar, BMW 550d ler falan gereksiz olurdu... fazla yakmadan keyif içindir... yoksa bana bir 550d XDrive'ı açıklayamazsınız...

    Ayrıca manuel konusunda haklı olsaydınız üreticiler halen 120-130 beygirli araçları manuel üretmeye devam ederdi, ama yavaş yavaş birçoğu "güçsüz" motor seçeneklerinde sunmamaya başladı...




  • 2 tane aracım oldu, mondeo 2 litre atmosferik manuel ve kadjar dizel manuel.

    Mondeo ile ara sıra gazlardım, hem de benzine alıp. Hafif virajlı trafiğin az olduğu yollarda, vitesle oynamak 5 bin deviri geçmek zevkli idi. Ama kadjarda manuelden gram zevk almıyorum. Alt donanım otomatik bakarken üst donanım manuel denk geldi aldım. Pişman değilim ama keşke otomatik olsaydı diyorum.
  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    söylediğin araçlar balina gibi araçlar. düz yolda gazlamak istiyorsan haklısın. bana da o keyif vermiyor. e63 amg varken neden e500 cdi alasın ki? e350cdi'dan bahsetmiyorum bile. ya da safkan bir m5 almak varken neden 550d xdrive alasın?

    bmw ve mercedes neden önden çekişli araba yapıyorsa, üreticiler de o yüzden 120-130bgli araçları otomatik yapıyor. kaygılar. kim diyebilir ki önden çekişli bmw kullanmak arkadan itişli bmw kullanmaktan daha keyifli diye? arabaları sevmiyorsan ve arabalardan çok anlamadan sadece a noktasından b noktasına gidiyorsan evet doğru. arada fark yok diyebilirsin. aynı şey manuel ve otomatik vites için de geçerli. eğer arabayı sadece a noktasından b noktasına gitmek için kullanıyorsan otomatik araba ile manuel arasında keyif farkı yok diyebilirsin.
  • BEn de her daim manual taraftarı biriydim ancak yaş aldıkça trafikte vakit geçirdikçe otomatiğin kıymetini anladım ve ilk sıfır aracımı direkt olarak otomatik aldım. Gerçekten büyük konfor.

    Yalnız manualden vazgeçmiş değilim. 300 hp arkadan itiş bir aracım olduğunda tabi ki manual isterim
  • Manuel aracın zevkli olması için güçlü olmasına gerek yok. Fiat 500-126 gibi modelleri alan adam neyin zevki için alıyor o zaman? Bu araçların en güçlü motoru 26 beygir. 16 ve 24 beygir motorları da var. Bu araçlarda otomatik de yok haliyle. Ona rağmen alanı var. Keyif aracı kısacası. Herkes kendine uygun olanı alır. Manuel tercih eden hoşuna gittiği için alır bütçesi otomatiğe yetmediği için alır vs. Otomatik alan da manuel kullanamadığı ya da manueli hamallık olarak gördüğü in alır. İki taraf da son derece haklı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Otomatik iyi hoşta günümüz araçlarının en zayıf noktası haline geldi. Yolda kalan yeni araçların çoğu şanzıman arazısından dolayı kalıyor, çift kavramaların hem sarf gideri çok, hem arıza oranı çok, piyasadaki çoğu otomatikte çift kavrama. Bunun üreticiler tarafından servis gelirini arttırmak için yapıldığı aşikar.

    Bu arada yeni vergi oranları ile ülkemizde manuel araçların yükselişi başlayabilir. Ben vergilerin daha da artacağını ve önümüzdeki yıllarda büyük oranda manuel donanımsız araçlar satılacağını düşünüyorum.
  • kusura bakmayın ama otomatik şu an tercih sebebi, acemilik sebebi değil.. zaten millete acemisin vs diye caka satan adamların en acemisi kendisidir haberi yok..

    Çok gördük biz sizin gibileri dikiz aynasında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Otomatik iyi hoşta günümüz araçlarının en zayıf noktası haline geldi. Yolda kalan yeni araçların çoğu şanzıman arazısından dolayı kalıyor, çift kavramaların hem sarf gideri çok, hem arıza oranı çok, piyasadaki çoğu otomatikte çift kavrama. Bunun üreticiler tarafından servis gelirini arttırmak için yapıldığı aşikar.

    Bu arada yeni vergi oranları ile ülkemizde manuel araçların yükselişi başlayabilir. Ben vergilerin daha da artacağını ve önümüzdeki yıllarda büyük oranda manuel donanımsız araçlar satılacağını düşünüyorum.
    Dediğiniz argüman sadece çift kavramalar için geçerli, ki otomobil üreticileri de bunun farkına vardı ve VW grubu dışında hepsi bıraktı çift kavramayı... yeni Focus'lar, Peugeot, Opel vs.vs. de çift kavramalı değil artık.

    VW DSG'ye geçmeden önceki 1.9 tdi 'lerde neredeyse hiç otomatik vites arızası duymadım. Tork konventörlü şanzımanlar gayet sağlamdır, hatta manuel'den masrafsızdır. Sadece eskiden yakıt tüketiminde çok fark oluyordu (özellikle 4 ileri otomatiklerde), artık o da yok.




  • Manuel ve otomatik süren birisi olarak yazıyorum şu anki bindiğimiz arabalarda manuelde ne keyfi arkadaşlar boş 1-2 atıp duruyoruz. Keyif almak isteyen ata binsin otomatik varken bu saatten sonra manuel alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.