Şimdi Ara

Manuel pişmanlıktır keyifli diyenler gelsin (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
2
Favori
40.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
124 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9FiestaM6

    Eğer yanınızda sağ elinizle birinin elini tutacak birisi yoksa, o zaman manuel vites istiyor insan. Boşta kalmaktansa sağ el, vitesi avuclamak da bir çözüm

    Bu arada sahi otomatik vitesli aracıa sahip olupda o sağ eli ne yapiyosunuz yav?
    Manuel kullanırken de otomatik kullanırken de eşimin elini tutuyorum sağ elle. Ama sağ elin manuel ve otomatik araca göre konumu yok. Konumu belli, 9 15 saat yönünde tutmak.
    Palio kullanıyorum, araç benim değil, o kadar berbat oturma pozisyonu var ki bana göre.
    Kesinlikle 2 el ile direksiyonu tutamıyorum, sol elimi hep cam yanından destek alarak tutuyorum. Ani durumda işim zor valla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peace Sells..

    şoför
    Fransızca chauffeur
    1. isim Sürücü (I):
    "Savcı öne, şoförün yanına oturmak istedi." - Ayşe Kulin

    2. isim Mesleği araba kullanmak olan sürücü


    TDK'den alıntıdır. Bahsettiğiniz iki anlamı da karşılıyor şoför kelimesi.

    Alıntıları Göster
    Tdk sürücü tanımındaki Ayşe kulin kitabından verdiği örnekte de zaten mesleği şoförlük olan birinin yanına oturan savcıyı anlatıyor...

    Tdk bu aralar herkesin gönlü olsun diye bütün alternatifleri sonradan ekliyor... Kimsenin gönlünü kırmıyor. Yaygın kullanımı yanlış bile olsa yaygın olanı referans alıyor
    Evvelden bi şeyin doğrusunu öğrenmek için TDK'ya itibar ederdik ama o da bazen saçmalıyor.

    Örnek; Cinnet geçirmek mi? Yoksa cinnet getirmek mi?
    Hadi buyrun sorun tdk efendiye görün nasıl saçmaladığını...

    Ayrıca benim ehliyet aldığım yıllarda karayolları mevzuatına göre hazırlanmış ders kitapçığında bu iki tanım bariz şekilde anlatılmış, farkları vurgulanmıştı...

    Edit: Bu arada Ayşe Kulini de çok severim, Nefes Nefese ve sevdalinka kitaplarını okumayana şiddetle tavsiyemdir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CihangirCanavarı -- 9 Aralık 2019; 18:28:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • manuel pişmanlıksa, malum sitede şimdiye kadar sağ taraftaki araç detaylarında yüzlerce kez - manuel - yazdığı halde arabanın resimlerinde veya alt taraftaki açıklamalarda -otomatik - vitesli araç olduğunu öğrenmeme rağmen, neden şimdiye kadar 1 kere bile sağ taraftaki
    ilan detaylarında otomatik yazıpta aslında manuel olan araca denk gelmedim .
  • Bu ne la, la bu ne, ne bu la. Hâlâ otomatiği saçma sapan bahanelerle kötüleyip manuel şöyle böyle diyenler var. Ne değişik bi ülkede yaşıyoruz arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Badi Ekrem kullanıcısına yanıt
    Merak edecek kadar fark yok. Bizde manuel tdi golf var. Millet golfu anlatırken acaba benim araba golf değil mi dediğim çok oluyor:) herşeyden biraz koymuşlar kokteyl gibi araba olmuş. Herkes kendine uyan tadı alıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman984

    Araba kullanmayi bilmiyorsan böyle konu açarsın. Senin zor dediğin şeyler bizim için nefes almak gibi zaten. Çaba harcamıyoruz yani.

    Kullanmayi öğren sana da zor gelmez.

    Oto vites in keyfi ayri ama manuel zor geliyorsa yapamıyorum deyin kabullenin. Yumurtaniz eksilmez.
    Muhahahh ne boş bir yorum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvn_

    Düz vites candır. İstanbul trafiğinde her gün araba kullanıyorum sıkıntı çekmedim. Sorunsuzdur , masrafsızdır ayrıca
    Dedi ve sol diz kapağında sıvı eksilmesi, menisküs başlangıcı. Sağ avuç içindede yüksek seviyede nasır tespit edildi. (nasır katkıda bulunan başka etkenlerde bulunmaktadır.)
    Işıklardan kalktı ve diğer ışığa gidene kadar 5 kez debriyaj, 5 kez vites geçişi yaptı. Trafik sıkıştığında debriyaj + gaz pedalları ile yavaş yavaş kalkarken ayakları uyuştu. Lambalarda boşa attı ve ayaklarını dinlendirdi.
    Bu arada T Square sol ayağını alta katlamış, sağ ayağı frende beklerken ayağını çektiğinde kendi kendine hareket etmesi sayesinde sıkışık trafikte rahat rahat ilerlemeye devam etti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T Square -- 9 Aralık 2019; 18:39:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • T Square kullanıcısına yanıt
    TSquare son anda fren yapması gerektiği yerde motor freni desteği alamadı ama mvn vitesini çoktan düşürmüş ve durmuştu. Yine tsquare sollama yapmak için gazı dibine kadar bastı ve sonra şanzımanın keyfini bekledi vites düşürsünde hızlansın diye , ama mvn çoktan vitesi düşürüp kaptırdı gidiyordu. Tabi son dönem otomatik vitesler hariç(zdf,dsg,edc) :D

    Şaka maka bu iş tamamen zevk meselesi ben düz vitesten daha çok zevk alıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • otomatik şanzımanda yolda kalma ihtimali saçma salak sorunlar çıkarma ihtimali ve sıfır araçlara ulaşmadaki zorluklardan dolayı manuel şahsım adına oldukça mantıklı. otomatik rahat mı eve oldukça ama bana masraf çıkaracaksa ben manueli tercih eder arkama bakmam.
  • Valla artık konfor yerine maliyetine bakıyoruz polo arabam vardı Manuel golfe geçtim yine manuel tiguen yada passat alsam tiguen otomatik isterim de passat higline manuelleri çok iyi vites attınızı bile hissetmiyorsunuz hem 15 20 bin daha ucuz oluyor 😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı model aynı donanım araca sahibim bu araba kadar sürmesi kolay manuel vites araba var mıdır bilmiyorum resmen oyuncak gibi.

    1-2-3 seri ve dinamik ve kendini araba resmen fırlatıyor tam şehir içi odaklı kullanıma uygun,yokuş kalkış desteği var.

    Bende güngörende oturuyorum 1 saat park yer arıyorum.

    Ama bence siz artık araba kullanmaktan nefret etmişsiniz.

    Otomatik tabiki çok daha rahat ama bu araçta manuel gerçekten zulüm değil.
  • Manuel veya otomatik benim için farketmiyor, tek farkı fiyatı
    Manuel kullanabilirken otomatik farkı vermek istemiyorum o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeliCingene kullanıcısına yanıt
    İstanbul trafiğinde istersen 800 beygir olsun. İşkenceden başka birşey değil.
  • İstanbul trafiğinde manuel i keyifli bulan mı varmış?

    En güzeli cvt. Tam senin isteğine göre. Vites yok. 1,5 mu istiyorsun 2,5 mu, 1,22 mi 1,86 mı. Vites yok arabada mis gibi. Motor hep olabildiğince az yakacağı seviyede çalışıyor. Canın güç mü istedi. Kökle vitesi görürsün devirin zıplayıp gittiğini. Masrafı az, ağırlığı az.

    CVT: Size kaçıncı vites lazım dı abi?
    Şoför: 3,141592653589793
    CVT: Buyur abi fırından yeni çıktı sıcak sıcak...
  • Biz de keyfinden değil daha ucuz olduğu için alıyoruz zaten. Sen keyifli diye mi aldın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İki aracım da manuel ( '07 POLO 70hp ve '03 SUBARU IMPREZA WRX STI 340hp): Dur kalk trafikte otomatik vites büyük avantaj. Onun dışında manuel kullanmak bence daha güzel.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Otomatik viteste park etmek daha kolay. Anlattığın kadar değil.
    Sonuçta manuelde park ederkende geri ve 1. takıyorsun, otomaikte de aynı.
    D segmenti bırak A segmentinde bile çok konforlu otomatik vitesler mevcut.

    Otomatiğe alışan insanların imkanı olduğu sürece otomatikten vazgeçmez.
    Geçenlerde 100 hp arabayla hızlı ve öfekli tribine giren tiplerdir %90 nı.
    Saatte 20-25 km hızla manuel kullanmak kadar kötü bir durum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Tamam trafikte debriyaj yoruyor ama otomatik araçta da sürüş zevki elinden alınmış gibi kalıyor insan. İnşallah otomatiğe mecbur kalmam diyorum şahsen.
    Sürüş zevkini alan asıl manuel vites denen illet.
    Her iddiasına girerim ilk önce otomatik vites araçlar üretilse idi, kimse manuel vites araç üretmezdi.
    Işıklarda, trafikte dur kalk dur kal yapmaktan insanın midesi bulanır manuelde.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Buna kendiniz de inanmadınız da neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    Sürüş zevkini alan asıl manuel vites denen illet.
    Her iddiasına girerim ilk önce otomatik vites araçlar üretilse idi, kimse manuel vites araç üretmezdi.
    Işıklarda, trafikte dur kalk dur kal yapmaktan insanın midesi bulanır manuelde.

    Alıntıları Göster
    Ya o iş öyle değil işte :) Manuel seven sürücü tipi tamamen farklı.
    Ben motorun gereğinden fazla (tork konv) ya da düşük (dsg) devirle gitmesine katlanamıyorum mesela. Kalkışta titreme, 2 ile kalkma falan içim gider araba açısından. Araç içinde devir kaynaklı motor uğultusu (düşük de yüksek de olabilir) sevmem. Beyindeki ideal devir/vites dışında gitmesi benim bütün zevkimi alır götürür. Gerektiğinde ÇAAT diye yukarı aşağı atabilmeliyim o ses gelmeli mesela.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.