Merhabalar bende dizel manuel comfortline golf 7 var. Şu an aracın piyasası 800 civarlarında sanırım ve clio esprit alphine donanımlı araba çok hoşuma gidiyor ama işte aradaki fiyat farkına ve segment düşürmeye değer mi bilmiyorum. Ayrıca golfe de r dönüşüm yapmayı düşünüyorum. tampon far stop jant vs ama 150 binde dizel manuel golf için bu da değer mi emin değilim siz olsanız ne yapardınız? Kaçırılmayacak 0 araç kampanyaları varsa onlara da bakabilirim |
manuel golfü satıp 0 clio alınır mı




-
-
Benim de hoşuma gidiyor, yakışıklı araç dikkatimi çekiyor trafikte. genel olarak da beğenirim Clio 5'i ama alıp da aracı hayatınıza sokunca Golf 7'ye göre ne kadar basit üretildiğini fark edeceksiniz. ucuz cam kumandalarından, basit kapı kollarına, kolay çizilen basit plastiklere, tabana yerden sıçrayan su sesi, döşeme-kaplama ve işçilikteki ucuzluklar vesaire. sonuçta Golf 7 kalite hissi yüksek bir araç.
R modele dönüşüm falan da yapmam zaten R modele dönüşüm Golf dolu her yer. bir ayrıcalığı kalmadı bu işlerin. max 17inch hoş bir jant ve eibach prokit yay ile ufak tefek detay-dekor değişiklikleri yeterli olur bence.
-
Otomatik clio alın geçin hocam golfe yapacağın masrafı satarken üstüne koyamazsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer manuel olması çok sorun değilse golf ile devam etmek daha mantıklı.
-
niye olmasın, sonuçta sattığınız da S class mercedes değil, 115 lik dizel bir golf.
-
hocam biri c segment biri b segment ama
-
Bence clio ile bir test sürüşü yapın ondan sonra karar verin.
-
Golf 7 ninde kalitesi çok düşük hocam. Cliodan farkı yok gibi
Koltukları çok kötüydu yeterince aşagı inmiyordu tabure gibi.
Tavan basık
Kapı kol dayama çok aşağıda , koltuğu en aşağiya bile alsan kapı kol dayama aşagida kalıyordu. Kolun havaya kalıyordu.
Ön cam çok eğik , optik bozulmaya sebep veriyor bu kadar yatay cam
Ses yalıtımi vasat 120den sonra fırtına kopuyor. Ön kelebek kısmından.
Yol tutuş kötü paso arkayı atıyor bağimsizda bile
Alt takımdan gelen lokurtular .
Golf 7 nin tek sevdiğim yanı direksiyonu oldu. Vagcomdan dynamice alınca sürüş keyfi ve netliği çok iyi oluyordu. Özellikle aracin burun kısmı çok çevik. Ve direksiyon tur sayısı uctan uca 2.6 tur.
Bu kadar keskin direksiyon çoğu arabada yoktur. 1mm saga cevir saga gider.
Tabi şeridi ortalamakta bir o kadar zor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 26 Kasım 2024; 7:37:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O alpine clio 1.0 değilde 1.3 tce olsaydı tadından yenmezdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hedefin daha dolu c segment olsun.
Pişman olursun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açıkçası ben geçmezdim.
Manuelden sonra otomatiğin güzel gelmesi beklenir ama cvt bağır bağır gitmeyecek.
-
sat gitsin bir süre paranı değerlendir birikim yap temiz düzgün araba al
-
Bende direkt olarak kalitesi demedim, kalite hissi dedim zaten. total kalite ayrı bir konu.
Alt takımdan gelebilen sesler, burç/tabla problemleri, alçak sol kol dayama ve kol koydurmayan uzak sol kapı üstü, sunroof ve piyano black konsol çatırtıları okey.. Diğer problemlerin hiç birini yaşamadım. benim kullandığım araçlar hep yeni sayılırdı 150-200bindeki bir araç nasıl olur bilemem.
Clio 5 de kullandım bir kaç versiyonunu, Golf 7'ye göre çok basit bir araç kıyaslamak anlamlı değil.
-
Hayır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
golf 7ye kalitesi cok dusuk diosaniz s kasa falan kullaniyorsunuz sanirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem golf 6 hemde golf 7 im vardı.
Golf 7 nin koltukları 6 ya göre daha kötüydü.
Ses sistemi daha kötüydü.
Klima mazgallarının kalitesi bile daha düşüktü.
Kaportası daha inceydi. Tıklayınca tiz ses gelirdi.
Ses yalıtımı daha kötü
Kapıların kapanma sesi daha kötü.
Kapı üstleri sert kolunu koyunca acıyor.
Kapının kol dayama yer çok aşağıda kolun havaya kalıyor.
Uzun boyluysan koltuklar yeterince aşağğı inmiyor ve tavana çok yakınsın.
Yine uzun boyluysa koltuğu geriye alınca manuel vites kolu çok uzakta ve aşağıda kalıyor.
Ergonomisi çok kötü bir arabadır golf 7 , heleki uzun boyluysan
Golf 7 nin üstün yanları ise
Direksiyon netliği ve hissiyatı daha iyi.
Süspansiyon kalitesi çok daha iyi.
Kliması gol 6 ya göre çok iyiydi. Çok iyi soğuturdu.
Arka koltuk diz mesafesi daha iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 26 Kasım 2024; 13:12:43 > -
Golf'e R-Line dönüşüm yaptırmanızı önermem, bir dünya para harcayacaksınız ve satarken de hiçbir artısı olmayacak. Hatta değerini düşürebilir bile orijinallik bozulduğu için.
Clio'ya geçme işinde karar ise şanzımana bakar. Otomatik çok önemli ise geçmek mantıklı. Manuel şanzıman sorun değilse Golf'te devam etmek mantıklı.
Ben mesela manuel Golf - otomatik Clio ikilisinden otomatik Clio'yu seçerim çünkü bu manuel şanzıman ızdırap gibi bir şey benim için.
-
Yeni iyidir üstat. Aracınız 150bin olmuş çok bile. Tazelemek iyidir. Ayrıca bu devirde artık şehir içinde manuel amelelik, otomatikle çok rahat edersiniz. Golften sonra zaten neye geçseniz bir fark hissedeceksiniz, o kendi ayarında eldiven gibi bir araba ama imkan varsa buna masraf yapmadan yenilemek daha iyi olur. Çünkü hem yaş, hem km itibariyle birkaç ayda bir irili ufaklı sorunlar çıkarmaya başlayacak golf 7 artık. :u an vw bayilerinde polo kampanyalı fiyat onu da bir inceleyin. İçi cliodan daha ferah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 26 Kasım 2024; 14:27:57 > -
Golften sonra clio konfor ve kalite olarak pişman eder, yerinizde olsam sırf otomatik diye böyle bir hata yapmam,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi somet 16 -- 26 Kasım 2024; 18:11:44 > -
C sınıfından B sınıfına, manuelden otomatiğe ihtiyaçlar bunu gerektirmiyorsa geçilmez.
En Beğenilen Yanıtlar

Bence clio ile bir test sürüşü yapın ondan sonra karar verin. |
Otomatik clio alın geçin hocam golfe yapacağın masrafı satarken üstüne koyamazsınız
|
niye olmasın, sonuçta sattığınız da S class mercedes değil, 115 lik dizel bir golf. |
Benzer içerikler
- araba alınmayacak iller
- benzin aldıktan sonra motor arıza lambası yandı
- zetec motor nedir
- araç kiralama findeks notu kaç olmalı
- ırak'tan araba getirme
- byd atto 2
- en uzun menzilli elektrikli araba 2025
- yapay zekalı radar
- yeni c3
- paul walker kazası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X