Şimdi Ara

Manuel Ceed CRDI yakıt paylaşımlarım

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
112
Cevap
0
Favori
2.566
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5456 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hotel.california


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Octavia 1.2 TSI DSG... Yakıt tüketimi çok fazla değişkendir.. Aşağıdaki foto rampa aşağı filan değil ancak düz yolda (kocaeli izmit şehir içi) gerçekleşmiş tüketimdir.


    Diğerleride ortalama değerlerdir işte..

    Çok extrem durumlar hariç 8 litrenin üzerinde hiç tüketim görmedim. Ortalama yakıt tüketimim günlük kullanımda 6-7 arası geziyor. ortalama hızım genelde 30-40 km/h arası..

    2 gün önce ankaradan geldim. yüksek süratli otoban sürüşü ve ankara şehir içi trafiği ile bir depo ile (55 lt) 850 km yol yaptı. Kullanım şartlarını gözönüne aldığımda mükemmel bir değer...

    Linea 1.3 multijetin 5.9 yaktığı şartlarda (arka arkaya uzun süreli sürüş) 6.3 yaktı.

    Valla isteyen inansın isteyen dalga geçsin ama bu gerçek..bi de benzin ucuz olsa tam süper olacak :))))



    Ortaya bir iddia atan işte bu arkadaş gibi resimlerle desteklesin. Diğer türlü herkes işkembeden sallıyor. Biz de kullanıyoruz 1.2 tsi. şehiriçinde ekstrem trafik olmadığı sürece 7 litreyi pek geçmiyor. 8 litrenin üstü ağır trafik veya çok agresif kullanıma işaret eder. Kaldı ki millet 10-11 lerden bahsediyor. Abartmanın lüzumu yok. Normal yaktığını veya az yaktığını iddia edenler birçok konuda ortalama hız ve menzil değerlerini de içeren resimlerle destekliyor. İşine gelmeyenler de tabiri caizse "yok mu arttıran!" diye açık arttırma usülü "9 litre!" , "10 litre!" , "yok yok 12 litre yakıyor!!" diye kendilerince bilmişlik taslıyorlar. Bilgi sahibi olmadığı konuda fikir sahibi olmak bizim milletimizin onulmaz hastalığı maalesef..

    Hiç dip gaz yapmamanin açısını yaşıyor musun ??? Mesala ben lpg li aracimla 2/ vitese atiyom dip gaz, 4000 devirde 2. Vites sonra tekrar 4000 devir ve dipgaz, sonra 3. En son 4. Vitesle 80 a gelion devir olmuş 3.800 en son atiyom 5 e... Aaaaa bi bakmisim 8 litre yakmış . tabi 8 litre lpg



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1388 Mesaj
    Bkz. kaybolmayan sakiz istiyoruz





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: hotel.california


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Octavia 1.2 TSI DSG... Yakıt tüketimi çok fazla değişkendir.. Aşağıdaki foto rampa aşağı filan değil ancak düz yolda (kocaeli izmit şehir içi) gerçekleşmiş tüketimdir.


    Diğerleride ortalama değerlerdir işte..

    Çok extrem durumlar hariç 8 litrenin üzerinde hiç tüketim görmedim. Ortalama yakıt tüketimim günlük kullanımda 6-7 arası geziyor. ortalama hızım genelde 30-40 km/h arası..

    2 gün önce ankaradan geldim. yüksek süratli otoban sürüşü ve ankara şehir içi trafiği ile bir depo ile (55 lt) 850 km yol yaptı. Kullanım şartlarını gözönüne aldığımda mükemmel bir değer...

    Linea 1.3 multijetin 5.9 yaktığı şartlarda (arka arkaya uzun süreli sürüş) 6.3 yaktı.

    Valla isteyen inansın isteyen dalga geçsin ama bu gerçek..bi de benzin ucuz olsa tam süper olacak :))))



    Ortaya bir iddia atan işte bu arkadaş gibi resimlerle desteklesin. Diğer türlü herkes işkembeden sallıyor. Biz de kullanıyoruz 1.2 tsi. şehiriçinde ekstrem trafik olmadığı sürece 7 litreyi pek geçmiyor. 8 litrenin üstü ağır trafik veya çok agresif kullanıma işaret eder. Kaldı ki millet 10-11 lerden bahsediyor. Abartmanın lüzumu yok. Normal yaktığını veya az yaktığını iddia edenler birçok konuda ortalama hız ve menzil değerlerini de içeren resimlerle destekliyor. İşine gelmeyenler de tabiri caizse "yok mu arttıran!" diye açık arttırma usülü "9 litre!" , "10 litre!" , "yok yok 12 litre yakıyor!!" diye kendilerince bilmişlik taslıyorlar. Bilgi sahibi olmadığı konuda fikir sahibi olmak bizim milletimizin onulmaz hastalığı maalesef..

    Hiç dip gaz yapmamanin açısını yaşıyor musun ??? Mesala ben lpg li aracimla 2/ vitese atiyom dip gaz, 4000 devirde 2. Vites sonra tekrar 4000 devir ve dipgaz, sonra 3. En son 4. Vitesle 80 a gelion devir olmuş 3.800 en son atiyom 5 e... Aaaaa bi bakmisim 8 litre yakmış . tabi 8 litre lpg

    Hayır yaşamıyorum çünkü ara dip gaz yapıp tadını çıkarıyorum. Bildiğim kadarıyla yasak değil heralde tsi kullanıcılarına dip gaz yapmak. İvmelenmesi de gayet keyif verici tsi motorların. Biz burda genel günlük kullanımdan bahsediyoruz. Ara ara gazlarsın o sırada ortalamayı 10-11 e çıkarırsın o senin keyfine kalmış. 70bin liralık arabaya binip onun da hesabını yapacak kadar pintileşmedik çok şükür. Benim eleştirim genel günlük kullanımda 10 litreden aşağı düşmediğini iddia edenleredir. Bunu da takıntılı çağdışı japoncular kolay kolay anlayamazlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    612 Mesaj

    aracınızın colt olduğunu varsayıyorum.çünkü o şartlarda o tüketime ancak colt ulaşabilir. Doğru mitsu motorları oldukça ekonomiktir. Hatta en az yakan atmosferik benzinli motorlardır kanımca. Çok bilmiş bi arkadaşımın sayesinde asx ile muhatap oldum bi süre... doğru az yakıyordu ama rampalarda benim 6 ya veya 5 düştüğümde o 3 e hatta 2 ye kadar iniyordu. Aracın içindeyken rampada tıkanıp kaldığına da defalarca şahit oldum. Zaten o da sattı arabayı performansı yüzünden. Gitti megane 1.5dci aldı. dünya varmış dedi.
    ben dipgaz yapmanın zevkini fazlasıyla yaşıyorum... ama çok performanslı kullanımda ancak honda civic in normal kullanımda yaktığını yakıyorum.. bunu da honda civic ci bir arkadaşın isteği üzerine test etmiştik. Aynı şartlarda sürüş yapıp tüketimlere bakmıştık..

    Neyse.. kimseye bir şey ispatlamaya çalışmıyorum. Ama komik olan bir durum var : tsi motor kullananlar gerek tüketim gerekse performans olarak ben de dahil genelde memnunken ; kullanmayan arkadaşlar hiç memnun değil. sürekli kullanmadığınız bir şeyden memnun olmamanız onu aşağılamanız reel değil başka şeydir arkadaşlar..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    erkmenson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    4772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Turbo benzinli araçları test koşullarına birebir uygun kullanırsanız 80-85 sabit giderken 4.5-5 falan yakar doğrudur. Ancak gaza bastığınız zaman atmosferik motora oranla daha fazla yakar. Türk halkı olarak trafiğimiz ve normal koşullarımız, test koşulları gibi olmadığından bırakın bu 5-6 litre ile şehir içinde geziyorum masallarını.

    Dikkatli sürücü gerçek şehir içi trafiğinde 8-9 civarı yakar 1.4 tsi ile, hele ki kasa passat ise. Yahu passat aldık yakıtı mı düşünücez derseniz 11 dolaylarına rahat çıkarsınız. Lpg sistemine tonla para yatırmadığınız sürece lpg imkanınız da yok. Mecbur benzin.

    Gelin size bir hesap yapayım. 7 litre benzin tüketse ortalama(insaflı davrandım biraz) litresi 4.50 liradan 31.5 tl/100 km eder. İndirim günlerini takip etmeyip 2.4 liradan gaz alırsanız normal gazlı araca, 13.125 litre gaz tüketmeniz gerekir 100 km de ortalama olarak aynı değerde yakıt tüketmek için. Bu da yaklaşık 11 litre yakan bir benzinli aracın gazdaki değerine eşittir.

    İndirim günlerine denk gelip 2 liradan gaz alıp tank doldurdunuz. Tsi ile aynı yakmanız için 15.75 litre gaz tüketmeniz gerekir 100 km de. 13.12 litre benzin tüketen bir aracın yakıtına eş değer.

    Kısacası yıllık az km yapılmıyorsa tsi motor intihar gibi bir şey. Ya parayı sağlam basıp lpg kiti takıcan ya da gidip tdi alacaksın. Kimse de gelip burada tsi motor yüksek teknoloji , atmosferikler çağ dışı edebiyatı da yapmasın. Birincisi teknoloji sizin deponuzu doldurmuyor. İkincisi çağ dışı falan değiller , buraya atmosferik motordaki teknolojileri, tsi motorun kullandığı teknolojileri ilk kimlerin bulduğunu vs dökerim , pek hoşunuza gitmez.

    sert vurdun.
    tsı fanatikleri burayı basabilir. argümanları hazırlayın da çabuk dağılsınlar olay olmadan


    Gelsinler problem değil. Ben değerlerle , verilerle konuşurum. Ancak çoğu bu tartışmaya giremeyeceği için sadece eksileyip kaçabilir veya aslı astarı olmayan "ben 6 litre ile geziyorum" gibi savlar öne sürebilir. Ona kalırsa ben de 3 litre mazot ortalamasıyla geziyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 6 Eylül 2015; 17:10:55 >
    _____________________________
    Devrim Arabası




  • Yarbay
    4767 Mesaj
    her yer İstanbul değil arkadaşlar. bazı yerler var ki ufak turbo benzinler gayet mantıklı oluyor.
    |
    |
    _____________________________
    Peugeot 208, 2016, 1.2, 110 HP, EAT6, allure, cam tavan, 35000 km ////// asus rog strix g731, 17.3, 9750 , 16 gb, RTX 2060, 144 hrz
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tosun911


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Hata olmasın adamlar 1.4 tsi passat ile 6 litrelerde geziyor forumda

    Hocam düzeltelim bence bırak 6 litreyi hiç yaktırmayanlar bile var

    Hocam bırak yaktırmamayı. Üretenler bile var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kolej görmeyen öğrencinin notu da eksi
  • Yarbay
    2747 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Hata olmasın adamlar 1.4 tsi passat ile 6 litrelerde geziyor forumda

    6 değilde 2015 1.4 TSI ile şehir içinde 8 lt civarında rahat dolanıyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    Benim TDI 120 lık Passat S.içi 7.5 yakıyor
    TSİ en az 12 11 yapması gerek benim parkurumda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın
  • Yarbay
    2184 Mesaj
    1.2 TSİ hemide kıç kadar Fabia değil Jetta 35000 km de uzun dönem ortalaması 7 lt civarı.. Kullanıldığı yer İzmir Şehir içi.. Neredeyse hiç uzun yol yok..
    Öyle 50 km'lik test değil 35000 km sonucu..
    Naberrrrr!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dec_chaos -- 6 Eylül 2015; 20:10:22 >
    |
    |
    _____________________________
    Lanet olsun! Bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş. Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşinde. Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp gereksiz şeyler alıyoruz. Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız. Bir amacımız ya da yerimiz yok. Ne büyük savaşı yaşadık ne de büyük buhranı. Bizim savaşımız ruhani bir savaş. En büyük buhranımız hayatlarımız...
    T.D.
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    bende fabia III 1.2 tsi dsg var.Araç daha 2500 km'de.şu anda 7.7 ortalamada geziyorum.daha sonra resim çekip eklerim.9 veya 10 lt ortalama yapan arkadaşlar arabayı biraz zorlamış olabilir.
    _____________________________
    Skoda Fabia 1.2 tsi dsg
  • Binbaşı
    1194 Mesaj
    İzmir aydın denizli afyon kütahya güzergahında gece yolculuk yaptım bir kaç gün önce.

    Araç flu edc. 5kişi+klima+full bagaj. 150 altına inmedim.

    5.5lt/100km



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Fluence gitti passat geldi
    65k km megane 2 dci 80hp 2007 (daha az yakan arabam olmadı)
    68k km opel astra 1,6 2000 (dışı sizi içi beni yaktı)
    43k km corolla 1,6 xli 1995 (on numara benzinli motor)
  • Yüzbaşı
    650 Mesaj
    1.6 TDI DSG Jetta sahibiyim. Aracımın ortalama yakıt değeri 5.2 lt/100 km.
    |
    |
    _____________________________
    PSN: thequick17


  • Yüzbaşı
    528 Mesaj
    Merhaba ,

    Bence mevcut test normları tüketicilere artık doğru bilgileri vermektedir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_105347301/f_//tm.htm#105347301



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5235 Mesaj
    kullanmayanlar ne sallıyor yaw..golf 7 1,2 manuel 105 hp sahibiyim 4000km de araç..en çok zorladıgımda 7,2 lt oldu..3300km ortalaması 6.3 lt idi..şu an 6.2 lt de istanbul inişli çıkışlı ve kısmen trafikte bu değerler..8 lt bu arabayla istesemde yapamadım..geçen hesap yapmak için yakıtı fulleyıp 346 km sonra tekrar yakıt aldıgımda aşağıdaki resmi çekmiştim..346 km için 94 tl lık yakıt aldım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 7 Eylül 2015; 10:55:15 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5189 Mesaj
    Arkadaşlar zaten konunun amacı, 1.2 tsi ne yakardan çok, eşit kullanım şartlarında dizel ile aradaki fark ne seviyededir, onu az çok gösterebilmek. Yoksa herkesin kendi kullanım şartlarında kendi tüketim değerleri mevcut.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8872 Mesaj
    1.2 tsi golf 110 bg, uzun yolda klima açık 60 kms ortalama 100 civarında seyredildi 5.5 litre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 7 Eylül 2015; 10:58:29 >
    |
    |
    _____________________________
    2015 VW Golf 7 1.2 TSI 110 Manuel Comfortline Tungsten Gri
  • Yarbay
    5929 Mesaj

    ceed ten düşük bir tüketim bekmemiyoruz ama , ufacık fabia 1,2 tsi ile bence bol keseden harcıyor. benim öyle bi aracım olsa fiyatını buldummu elden çıkarırım.
    |
    |
    Bahsedilenler: turkeril
    _____________________________
  • Binbaşı
    1038 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: Denizci61

    bende fabia III 1.2 tsi dsg var.Araç daha 2500 km'de.şu anda 7.7 ortalamada geziyorum.daha sonra resim çekip eklerim.9 veya 10 lt ortalama yapan arkadaşlar arabayı biraz zorlamış olabilir.

    Hocam normal bir yakıt tüketimi. 1.2 tsi dsg şanzımanıyla ibiza ve beetle kullanmıştım. İbiza 7,5 ile 8,2 arasıydı normal kullanımda şehir içinde.. Beetle ise 9 civarı yakıyordu. 1.2 tsi nin en verimli olduğu segment b segmentidir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: muratdns

    Yeni Passat(highline)1.4tsi dsg ile şehiriçi max 6.5 yakarsınız

    bendeki trendline 13 lt yakıyor. satıp highline alayım.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Media Sözlük
bankalar.org
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.