Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

mantıkmı duygumu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
27
Cevap
0
Favori
1.083
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Yürüüü be abim beeee[bgdnc2]
    |
    |
  • Çavuş
    40 Mesaj
    yürüyelim arkadaşlar arkada boş yerler var :)
    |
    |
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Birafistik abicim sen yürüme dur biraz dinlen istersen. Bi sakatlık olmasın
    |
    |
  • DH Yönetici
    4706 Mesaj
    Duygu - Duydu kesin ama yanında mantık da olucak mantıksız sevgi olmaz :Pp
    |
    |
  • Çavuş
    67 Mesaj
    AŞK İCİN ÖLMELİ AŞK OZAMAN AŞK MIŞ MIŞ MIŞ

    [drknrd]
    |
    |
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Yalannnn dünyada ölümden başkası yalannnn.
    Hayat kısa değmez bir kıza
    bunlar herkesin bildiği arabesk ama gerçek bence.

    Hayatınızı yaşamaya bakın arkadaşlar.
    |
    |
  • Çavuş
    40 Mesaj
    puhahahaaaa turksar yürümüyom zati duruyom biraz mola yoksa diskalifiye olacaz, babudil abi hayat kısa zaman geçiyor ama geçmiş işte, insan değişmiyor.
    |
    |
  • Yarbay
    5704 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mewluth
    quote:


    Originally posted by tripsy
    üffff. iğrenç. hep duygusal olmalıyım diyorum olmuyo işte olmuyo! aşık olacağım adamı bile mantıken uyum sağladığıma inandıklarım arasından seçiyorum! allahım şu kızlara duygu selini akıtırken beni nereye sakladın ben niye mantık abidesiyim! en sonuncucda duygu böcüü bi adamdı noldu? olmadı. neden? adam dayanamadı. ben mi dayanırdım. neden? mantığıma uyuyodu çünkü! (erkeklere açmışsın ama dayanamadım yarama parmak bastın!)

    Yaw senin gibi bi kız bulamadım getti. Ben çok duygusuz adamım hep mantık hep mantık...
    |
    |
    _____________________________
    LAN
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
son dakika
google reklamları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.