Şimdi Ara

Manchester United Kıraathanesi | Manchester United 3-0 Watford | #MUNWAT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 6 Mobil Kullanıcı ( 6 Mobil Cihaz )
31.218
Cevap
54
Favori
789.969
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Dünyadan Futbol >> Manchester United Kıraathanesi | Manchester United 3-0 Watford | #MUNWAT
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2431 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Batman

    Van Gaal'ın da vizyonu o kadardır, şayet benim gözümde Moyes kadar başarısızdır kendisi. United gibi bir takım en kötü 2. olmalıdır, her sene 3. veya 4. olarak ŞL'ye gitmeyi kafi görmemelidir. Sonuçta Arsenal değil burası, Manchester United.

    De Gea, geçen sezon haricinde üst düzey oynadığı sezon yok mu? 12-13 sezonunda ligin en iyi kalecisi seçilen kimdi? Bu adam üst düzey performans sergilemiyorsa Real Madrid gibi bir takım Casillas'tan sonra kaleyi neden De Gea'ya emanet etmek istiyor?

    Bir daha yazmadan kendi takımının vizyonuna bakarsın ondan sonra Arsenal'in vizyonunu eleştirirsin...Vizyon kavramına da sadece ligi bitirdiği yer açısından bakmak da sizin vizyonunuzun ne derece olduğunu gösteriyor...

    De Gea üst düzey performans sergilemiyor gibi bir cümle kullanmadım sadece 1 sezon üst düzey bir performans gösterdi dedim.14/15 sezonunda tek başına çok maç aldı.Neden istendiği konusuna gelince İspanyol + 24 yaşında olmasından dolayı istiyorlar yoksa Navas ile arasında büyük bir fark yok.
    _____________________________

    The Little Magician #19

    "It gladdens me to know that Odin prepares for a feast. Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for my sons to join me. And when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!"




  • Yarbay
    8981 Mesaj

    Arsenal'in vizyonu belli 10 senede 3 kupa alan adam hala takımın başında. Demek ki Arsenal istedikleri yerde ve Wenger'i göndermeyi düşünmüyorlar. Van Gaal'ın bu sene son senesi fakat öyle olmasaydı bile eğer bu sene kupa getiremezse her türlü kapının önüne koyulur.

    De Gea ile Navas arasında büyük bir fark yok dedi ya. Kimlerle muhattap oluyoruz Allah'ım yarabbim.

    Sağdan soldan haber koplayıp buraya yapıştıracağına biraz United'ın maçlarını takip et o zaman De Gea'nın şu anda dünyanın sayılı kalecilerinden olduğunu anlarsın.
    |
    |
    D. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Çavuş
    85 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    blabla08a8



    Şuan navas ile de gea yı aynı cümlede kullanmak bile tuhaf geliyor neyin kıyaslamasını yapıyorsunuz Kaleci sıralaması yapılsa ilk 5te kesin olur De Gea ama Navas ı ilk 10a bile koymam çoğu kişinin aklına bile gelmez navas
    |
    |
    Bahsedilenler: Batman , D.
    _____________________________
  • Yarbay
    2431 Mesaj

    Arsenal'in iç dinamiğini bilmeden sadece kupa ve ligi bitirdiği pozisyon üzerinden vizyonunu vurmak bilgisizce olmuş...Daha önceki mesajımda dediğim gibi vizyon kavramına sadece kupa ve ligi bitirdiği pozisyon üzerinden bakmak sizin vizyonunuzun darlığını gösteriyor.

    Ben dediğimde bir yanlış göremiyorum.Real Madrid'i destekleyen forumdaki arkadaşlara da sorabiliriz.De Gea'ya 9/10 luk bir kaleci diyelim Navas da 7.5/10 diyelim ve De Gea için ödenecek minimum bonservis miktarı 30 milyon euro ben gereksiz görüyorum.İki kaleci arasında çok büyük fark yok.De Gea'yı Atletico'dan beri Navas'ı da Levante de az çok ve Dünya Kupasında izledim.Elimde Navas varken gidip De Gea'ya bu parayı vermem demek istiyorum.

    Büyük ihtimalle Manu maçlarını sizden iyi takip ediyorum eğer öyle olmasaydı sizin gibi ezbere konuşup "De Gea 2 sezondur takımı taşıyor" gibi komik bir cümle kurardım. :)

    @Batman
    |
    |
    Bahsedilenler: Batman
    _____________________________

    The Little Magician #19

    "It gladdens me to know that Odin prepares for a feast. Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for my sons to join me. And when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!"




  • Yarbay
    8981 Mesaj

    Kusura bakma, birçok otoriter tarafından dünyanın en iyi kalecileri arasında gösterilen ve daha 24 yaşında olan adamla, Dünya kupasında parlayınca ismini duyuran adam arasında çok fark yok diyen birisiyle daha fazla oturup tartışmayacağım. Sana küçük vizyonlu takımınla başarılı 3.lükler ve 4.lükler diliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    D. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1373 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Batman

    Kusura bakma, birçok otoriter tarafından dünyanın en iyi kalecileri arasında gösterilen ve daha 24 yaşında olan adamla, Dünya kupasında parlayınca ismini duyuran adam arasında çok fark yok diyen birisiyle daha fazla oturup tartışmayacağım. Sana küçük vizyonlu takımınla başarılı 3.lükler ve 4.lükler diliyorum.

    De Gea'yı zamanında yerden yere vuruyordu herkes, bi anda badem gözlüye döndü.
    Navas'ın o sıralamaya girememesinin tek nedeni geçen sene forma giyememesidir, Navas altta kalacak bi kaleci değil.
    Sadece yaşı sorun.
    _____________________________


    Sergio Ramos
  • Yarbay
    8981 Mesaj

    Bi anda mı? Bi anda badem gözlüyle dönen kaleci sizin kaleciniz Navas'tan başkası değil. İlk geldiği sene De Gea evet çok hatalıydı, hatalı goller yedi ama 2-3 sezondur ortaya koyduğu performansı görmemek adamın emeğini yemek olur, yapmayın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vaudeville kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1373 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Batman

    Bi anda mı? Bi anda badem gözlüyle dönen kaleci sizin kaleciniz Navas'tan başkası değil. İlk geldiği sene De Gea evet çok hatalıydı, hatalı goller yedi ama 2-3 sezondur ortaya koyduğu performansı görmemek adamın emeğini yemek olur, yapmayın.

    Navas Madrid'e gelmeden evvel de beğeniliyordu. Casillas yüzünden kenarda kaldı. De Gea son zamanlarda parlamış durumda, öncesinde kimseden bi ekstrası yok.
    Allah var iyi kaleci ama ben Navas'ı sürklase edebileceğini düşünmüyorum hayır.
    |
    |
    _____________________________


    Sergio Ramos
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    Manchester United, Angel Di Maria'ya 'gecikme' cezası verdi.

    Son dönemlerde adı PSG ile anılan Angel Di Maria ile Manchester United'ın arası gerilmeye devam ediyor.

    Son olarak Manchester United'ın kampna 25 Temmuz'da katılması gereken Di Maria, geç kalınca kulüp tarafından para cezasına çaprtırıldı. Buna göre Di Maria, 2 haftalık maaşını takımından alamayacak ve bu da 360 bin sterline denk geliyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2431 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vaudeville

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batman

    Kusura bakma, birçok otoriter tarafından dünyanın en iyi kalecileri arasında gösterilen ve daha 24 yaşında olan adamla, Dünya kupasında parlayınca ismini duyuran adam arasında çok fark yok diyen birisiyle daha fazla oturup tartışmayacağım. Sana küçük vizyonlu takımınla başarılı 3.lükler ve 4.lükler diliyorum.

    De Gea'yı zamanında yerden yere vuruyordu herkes, bi anda badem gözlüye döndü.
    Navas'ın o sıralamaya girememesinin tek nedeni geçen sene forma giyememesidir, Navas altta kalacak bi kaleci değil.
    Sadece yaşı sorun.

    Aynı şekilde düşünüyorum bende 13/14 sezonunda De Gea'nın yediği bir çok hatalı gol var.14/15 sezonunda yani geçtiğimiz sezon tek başına çok maç aldı hakkını yemiyorum ama bu sadece 1 sezonluk bir yükseliş...
    |
    |
    _____________________________

    The Little Magician #19

    "It gladdens me to know that Odin prepares for a feast. Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for my sons to join me. And when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!"




  • O değilde bu pogba'yı juveye bonservissiz kim yolladı lan?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    O değilde bu pogba'yı juveye bonservissiz kim yolladı lan?

    Sen çok geride kalmışsın.
    Pique'nin hesabını kim sorcak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2980 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanatom


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    O değilde bu pogba'yı juveye bonservissiz kim yolladı lan?

    Sen çok geride kalmışsın.
    Pique'nin hesabını kim sorcak.

    Anderson vardı bide he bide James Rodriguez yerine alınan Bébé



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sir Alex Ferguson -- 31 Temmuz 2015; 22:20:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanatom


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    O değilde bu pogba'yı juveye bonservissiz kim yolladı lan?

    Sen çok geride kalmışsın.
    Pique'nin hesabını kim sorcak.

    5 milyona göndermişler onu hiç yoktan da pogba tam bir skandal.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    http://youtu.be/fNP_nKPp3l4
    Devils are Red



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    Van gaal 4-3-3 oynucam demiş.
    Eğer kanatlarda Young oynuyacaksa Di maria kalsın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    O değilde bu pogba'yı juveye bonservissiz kim yolladı lan?

    Sözleşmesi bitmişti Pogba forma giymek istiyordu Manu bu sözü veremedi o da oynayabileceği bi takıma Juventus'a gitti Cleverley yeni Scholes olacak diye beklerken Pogba uçtu gitti Scholes'un olduğu takımda gelişen bi Pogba daha da farklı olabilirdi ki Scholes'suz Utd'nin kabuk değiştirmesi yepyeni bi formata geçmesi gerektiği belliydi Pogba kalsaydı geçiş daha sancısız olabilirdi belki Scholes'un yerini doldurup eskisi gibi devam edebilirdi Manu bence



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    Beyler yıllık izindeyim ortamlara akıyorum, Allah neler yaratmış derken foruma pek giremiyorum.
    Benim gibi bir futbol duayeni, futbolun yaşayan efsanesi, futbol tanrısı foruma girmiyor diye ortamı boş bulıp tartışmaya başlamışsınız.
    1.si şu an dünyanın en iyi teknik direktörü Wenger'dir. Mourinho Chelsea yi şampiyon yapmıştır. Wenger Arsenal'i marka yapmıştır. Stat yapımından dolayı transfer yapamamış yine de oyuncu çıkararak ilk 4 de kalmıştır. Şimdi siz bu kulübe vizyonsuz derseniz adama gülerler. Eğer vizyondan kasıt para saçmaksa PSG ve City en vizyonlu kulüptür. Ferguson dönemini bir kenara bırakırsak ManU bocalıyor. Bu net bir şekilde ortada. Arsenal ise son 2 senede dengeyi sağlayıp muhteşem 2 transfer yaptı. Şahsen bence ligin en iyi top oynayan takımı. Oyuncu çıkarma konusunda sizden fersah fersah üstteler.
    Fışarıdan bir gözle bakınca "futbol gözüyle" Arsenal daha doğru iş yapıyor. Yani küçümserken bi de boy aynasında kendine bakman lazım. De Gea'nın geldiği günü de biliyoruz. Malum Arsenal maçında twitter da geyik dönüyordu De Gea bu maçta da gol yer diye. Reis yanıltmadı.
    Bjk taraftarı edasıyla De Gea çok abartıldı. Bunda bizim perez efendinin saçma ısrarı da etkili oldu. De Gea çok iyi bir kaleci fskat Kahn Buffon tepkisi görüyor. Eleştirilen şey de bu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2980 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rhaegar Targaryen

    Beyler yıllık izindeyim ortamlara akıyorum, Allah neler yaratmış derken foruma pek giremiyorum.
    Benim gibi bir futbol duayeni, futbolun yaşayan efsanesi, futbol tanrısı foruma girmiyor diye ortamı boş bulıp tartışmaya başlamışsınız.
    1.si şu an dünyanın en iyi teknik direktörü Wenger'dir. Mourinho Chelsea yi şampiyon yapmıştır. Wenger Arsenal'i marka yapmıştır. Stat yapımından dolayı transfer yapamamış yine de oyuncu çıkararak ilk 4 de kalmıştır. Şimdi siz bu kulübe vizyonsuz derseniz adama gülerler. Eğer vizyondan kasıt para saçmaksa PSG ve City en vizyonlu kulüptür. Ferguson dönemini bir kenara bırakırsak ManU bocalıyor. Bu net bir şekilde ortada. Arsenal ise son 2 senede dengeyi sağlayıp muhteşem 2 transfer yaptı. Şahsen bence ligin en iyi top oynayan takımı. Oyuncu çıkarma konusunda sizden fersah fersah üstteler.
    Fışarıdan bir gözle bakınca "futbol gözüyle" Arsenal daha doğru iş yapıyor. Yani küçümserken bi de boy aynasında kendine bakman lazım. De Gea'nın geldiği günü de biliyoruz. Malum Arsenal maçında twitter da geyik dönüyordu De Gea bu maçta da gol yer diye. Reis yanıltmadı.
    Bjk taraftarı edasıyla De Gea çok abartıldı. Bunda bizim perez efendinin saçma ısrarı da etkili oldu. De Gea çok iyi bir kaleci fskat Kahn Buffon tepkisi görüyor. Eleştirilen şey de bu.

    Arsène Wenger Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş gibi güçsüz bir takım bulunmamalı 2 gün sonra ;



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sir Alex Ferguson -- 1 Ağustos 2015; 0:13:50 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhaegar Targaryen

    Beyler yıllık izindeyim ortamlara akıyorum, Allah neler yaratmış derken foruma pek giremiyorum.
    Benim gibi bir futbol duayeni, futbolun yaşayan efsanesi, futbol tanrısı foruma girmiyor diye ortamı boş bulıp tartışmaya başlamışsınız.
    1.si şu an dünyanın en iyi teknik direktörü Wenger'dir. Mourinho Chelsea yi şampiyon yapmıştır. Wenger Arsenal'i marka yapmıştır. Stat yapımından dolayı transfer yapamamış yine de oyuncu çıkararak ilk 4 de kalmıştır. Şimdi siz bu kulübe vizyonsuz derseniz adama gülerler. Eğer vizyondan kasıt para saçmaksa PSG ve City en vizyonlu kulüptür. Ferguson dönemini bir kenara bırakırsak ManU bocalıyor. Bu net bir şekilde ortada. Arsenal ise son 2 senede dengeyi sağlayıp muhteşem 2 transfer yaptı. Şahsen bence ligin en iyi top oynayan takımı. Oyuncu çıkarma konusunda sizden fersah fersah üstteler.
    Fışarıdan bir gözle bakınca "futbol gözüyle" Arsenal daha doğru iş yapıyor. Yani küçümserken bi de boy aynasında kendine bakman lazım. De Gea'nın geldiği günü de biliyoruz. Malum Arsenal maçında twitter da geyik dönüyordu De Gea bu maçta da gol yer diye. Reis yanıltmadı.
    Bjk taraftarı edasıyla De Gea çok abartıldı. Bunda bizim perez efendinin saçma ısrarı da etkili oldu. De Gea çok iyi bir kaleci fskat Kahn Buffon tepkisi görüyor. Eleştirilen şey de bu.

    İyi top oynatmakla olmuyor o işler. Şampiyonlar liginde ne yapmışsın ona bakar herkes monaco'dan bile ayar yedi. Mou şampiyonlar ligi şampiyonlukları anlatmaya gerek yok porto ile bile kupa kaldırdı adam daha ne yapacak.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
Canlı Tv izle
SEO
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,813
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.