Şimdi Ara

Malatya'dan 308 alındı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
110
Cevap
1
Favori
8.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 53
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 33
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 18
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • turkeril (33 mesaj) humerus06 (8 mesaj) esmerce (4 mesaj) otomobilci_x (3 mesaj) helsloot (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (74 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8001 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.

    Alıntıları Göster
    Km yapacak olması+ altının yüksek olması+ dizel olması+ düşük km de olması. Üstüne de 40 bin TL gibi güzel bir fark olunca neden mantıklı bir değişim olmasın?

    Golf ü satıp üstüne 40 bin ekleyip 308 almıyor. Golf ü satıp 40 bin altına 308 alıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Km yapacak olması+ altının yüksek olması+ dizel olması+ düşük km de olması. Üstüne de 40 bin TL gibi güzel bir fark olunca neden mantıklı bir değişim olmasın?

    Golf ü satıp üstüne 40 bin ekleyip 308 almıyor. Golf ü satıp 40 bin altına 308 alıyor
    Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.
    Haksız değilsiniz aslında şöyle izah edeyim.
    Daha iyiye ya da prestijliye binme isteği az çok hepimizde var. Fakat anladım ki maksimumu değil optimumu bulmak gerek. Yılda az km yapıyorsanız değer kaybı minimal olacağı için 200 binlik araca da rahatlıkla binilir. Prestijinden de istifade edilebilir.
    Ama 2 senede 60 bin kmye getiriyorsanız orada sıkıntı başlıyor. O 60 bin km belki 20 bin tl değer kaybı demek 200 binlik araçta. Dolayısıyla çok yol yapan kişi kritik bant olarak gördüğüm 80 bin tl'nin üzerinde ama 100ü aşmayacak şekilde beğendiği bir araçta huzur bulmalı gibi.
    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.
  • Yüzbaşı
    672 Mesaj
    Selam ve hdi ile



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8001 Mesaj
    Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1181 Mesaj

    308 hakkında hiçbir deneyiminizin olmadığı çok belli



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    418 Mesaj

    tam cevap yazıyordum kullanıcı adınızı görüp vazgeçtim. kusura bakmayın artık.
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 18 Mart 2019; 16:13:42 >
  • Yarbay
    6002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Madem 40bin tl önemli neden ilk başta golf aldı? Kafa karışıklığından kastettiğim bu.

    Alıntıları Göster
    Haksız değilsiniz aslında şöyle izah edeyim.
    Daha iyiye ya da prestijliye binme isteği az çok hepimizde var. Fakat anladım ki maksimumu değil optimumu bulmak gerek. Yılda az km yapıyorsanız değer kaybı minimal olacağı için 200 binlik araca da rahatlıkla binilir. Prestijinden de istifade edilebilir.
    Ama 2 senede 60 bin kmye getiriyorsanız orada sıkıntı başlıyor. O 60 bin km belki 20 bin tl değer kaybı demek 200 binlik araçta. Dolayısıyla çok yol yapan kişi kritik bant olarak gördüğüm 80 bin tl'nin üzerinde ama 100ü aşmayacak şekilde beğendiği bir araçta huzur bulmalı gibi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    6002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar, geçen çarşamba günü golfü satmıştım. 2016 model 308 classic edition plus almak için Malatyaya gidiyorum. Ankaraya otobüsle geçiyorum, oradan gece uçakla malatyaya geçeceğim kısmetse.

    Golf 2018 manuel highline tdi idi 25 bin kmde 130 bin tlye verdim. 308 ise 2016 dizel manuel classic ed.plus 14 bin kmde gümüş gri, boyasız gayet temiz bir araç. 90 bin tlye alıyorum nasip olursa. Sahibinden'de ilanı yok, ekim ayında mesajlaşmıştık oradan irtibat kurdum.

    Golf da 308 de gerçekten güzel araçlar, önceki aracım da 308 cep. idi yine. 308'e geçme sebebim daha rahat km yapabilmek (daha düşük değrde olduğundan golf kadar rahatsız etmeyecek bu konuda), ayrıca Safranbolunun bir köyünden tarla aldım. Bağ bahçe yapacapız nasipse. 308 jip gibi altı kolay kolay bi yere değmeyen bir araç. Ayrıca c.e.p. serisinde güçlendirilmiş süspansiyon klima vs mevcut, Tr şartları için 10 numara araç.

    Malatyadan Karabüke dönüşte Ankara istikametine hangi yolu izlemeliyim,
    Güvenlik, radar, yol kalitesi açısından bilenler yazabilir mi? Hangi yol daha hızlı geçilir? 900 km olunca yorulmamak gerekecek.

    Edit: 308 alındı, sticker konusunda fikir danıştığım fotolu mesaj ileri sayfalarda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 27 Mart 2019; 0:19:29 >



    |
    |




  • Yarbay
    12748 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Yol bilgim yok ama gayet mantıklı bir değişim olmuş. 40 bin TL güzel fark. Hayırlısı olsun şimdiden.
    Modeli de kaliteyi de düşürmüş. Nesi mantıklı? Arkadaşın kafası karışmış veya paraya sıkışmış.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4971 Mesaj
    Golfu cok ıyı paraya satmıssın hocam :) hayırlı olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    6002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İyi düşünceler için sağolun arkadaşlar.

    Şimdi genele vurunca golf tabi ki daha iyi ve kaliteli bir araç. Fakat arada 40-50 binlik bir fark da yok açıkçası. O paraya tarlaya prefabrik ev dikebiliyorum mesela :)

    Öte yandan 308in daha üstün olduğu noktalar da yok değil.
    -Yol tutuş ve farlar başta geliyor.
    -Fazladan cam tavan geliyor mesela.
    -Km düşüyor, bagaj büyüyor. Bagajdaki büyüme 40lt gibi görünse de pratikte daha fazlası. Golfün bagajına koltuk yatırmadan sadece 1 tane 17" lastik sığdırabildim. 308 ise sadece pandizotu alınca 4 tane yan yana alıyor mesela :)
    -MTV baya düşüyor. Bakımlar uygun fiyatlı pejoda.
    -Hb gibi görünse de jip gibi yüksek 308in altı. Köy vs ortamına daha uygun.
    -Kişisel olabilir aöa gece hızlı yolculuğa çok müsait 308. Farlar ve yol tutuş sayesinde.

    Edit: kör nokta ve pek kullanmayacak olsam da otomatik park asist. geliyor.

    Golf ise hele 7.5 ve highline ise kalite akıyor araçtan. Eleştirebileceğiniz şeyler çıkabilir ama genel anlamda daha iyisi şu an yok gibi c sınıfında.
    Golfün konforunu, hayalet göstergelerini, kayar led stoplarını, vites geçişlerini ve frenlerini özleyeceğim muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 17 Mart 2019; 18:51:4 >
    |
    |




  • Yarbay
    9532 Mesaj
    Hayırlı olsun.
    İki araç hakkındaki görüşlerinize katılıyorum.7,5 highline gerçekten çok iyi ama farklı bir alana bütçe ayırmak için 308 den daha iyi araç düşünülemez.Arada 40 bin tl lik fark tabiki yok.Bu fark segment değişiminide aşmış durumda.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3374 Mesaj

    Çok kollu süspansiyon olan modelin arka aksı çukurlarda daha sesli ama daha kontrollü ve özellikle hızlı giderken daha bir güven verici. Yol bozuk falan demeden viraj yapacak adama multilink iyi gider.

    Torsiyonlu modellerin zaafı konfor değil, dönüşlerde önden kayma yapması. Yalnız Golfteki torsiyon sistemi nasıl yapmışlarsa gayet başarılı, çoğu normal kullanıcının anlaması mümkün değil. 308'de gördüğüm bir iki kusuru Golfte görmemiştim.

    308 konu sahibine hayırlı olsun bu arada.
    |
    |
    Cryin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj

    Aşağıdakileri sökün, gt line olanı aşağı yapıştırın derim. Yeni aracınız hayırlı olsun.
    |
    |
    turkeril kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj

    Zevk sizin tabi; ama ben markaların orijinal spor departmanları hariç eklentileri pek beğenmiyorum. Siz sorunca orjinallik takıntım baş gösterdi.
    |
    |
    turkeril kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13930 Mesaj
    Kayısı ve kayısı ürünlerini seviyorsanız şire pazarına bi uğrayın derim hazır gitmişken

    Envayi çeşit kayısı ürünü, şekerleme, kuruyemiş tarzı ürünler var. Dükkan tavsiyesi de verebilirim

    Rota da üstte arkadaş yazmış, ben de aynı rotayı kullanırdım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    535 Mesaj
    Hocam aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
    2 yıl öncesine kadar Malatya'da yaşıyordum.
    Malatya'ya gidince vakit kalırsa yapılacaklar merkezde "çobanoğluna" uğrayıp "kebap" yemek, yanında açık ayran da tavsiye ederim. (arabayı merkezde otoparka bırakmanız lazım sinemanın karşısını tavsiye ederim) (esas kebapçı özgüngör ama her zaman aynı lezzette olmuyor) (ikisi de esnaf lokantası) yeri biraz zor ama bulabilirseniz "iftar lokantasında" paça da içilebilir. merkezde "hanbey çay ocağında" odun ateşinde çay da tavsiye ederim. "armağan" kayısıcıya uğrayıp günkurusu kayısı almanızı, tadımlık pestil, fitil vb yanında ağın leblebisi, dut kurusu vb almanızı şiddetle tavsiye ederim.
    Son olarak Kültür merkezinin yanında "acım çiğköfte" var oradan çiğköfte yemek hatta ev için paket almak. (burası çarşıdan uzakta araba ile gidebilirsiniz)
    Kayseri Ankara arasını 2 defa geldim radar durumu açısından pek bilgi veremeyeceğim. Ancak yol kalitesi Malatya Kayseriye göre çok çok iyi ve geneli düzlük.
    Mümkünse yolda konaklamayı göz önüne alın Malatya Kayseri arası biraz yorucu bir yol. Hız sınırlarını aşmanızı önermem.
    Malatya Kayseri arasına gelince genellikle Malatya çıkışında radar oluyor nadiren de akçadağ ilçesini geçene kadar radar olabiliyor. bu sebeple akçadağı geçene kadar pek hız yapmayın.
    akçadağ darende arasında bir köy-kasaba var darendeye daha yakın orada da olabiliyor (ismini hatırlayamadım) dikkatli olmakta fayda var. Gürün ve Darende ilçe giriş çıkışlarına da dikkat etmek lazım.
    Yolun en zor kısmı darendeye gelmeden 40 km öncesi ile gürün ilçesini 30-40 km kadar sonrası toplamda 120 km kadar bir yol. Burada sonunu göremediğiniz hiçbir viraja sert girmeyin bu yol biraz sıkıntılı. Yolun geneli virajlı ve bol bol tırmanışlı, 4 tane 120 ile zar zor dönülen viraj var, ilk gidişte hızlı girilirse can yakabilir. Eğer darende tüneli açık değilse yolun tek şerite düştüğü bir yer var orada da dikkatli olun mümkünse 70 i geçmeyin.
    Sonrasında pınarbaşına 15 km kalana kadar daha rahat olabilirsiniz. Pınarbaşında girişte genellikle radar oluyor. Hatta Pınarbaşına 10-15 km kala bir tepeyi ineceksiniz ve yol genişçe açı ile sağa dönecek genelikle orada erketeye yatıyorlar. Pınarbaşı çıkışında da radara 10 km kadar dikkat etmek lazım. Ancak kayseriye girmeden 20-25 km kala ya radar ya çevirme oluyor.
    hayırlı yolculuk dilerim




  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    Maşallah, hayırlı olsun, güle güle binin.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bu sartlardaki golfe 130 verenin alnindan opmek.lazim muzeye felan koymak lazim bu adami .
    Bu tipler olduğu surece vwden sasmamak lazim gercekten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.