Şimdi Ara

MAKYAJLI POLO 2014 ANA KONU (239. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.741
Cevap
70
Favori
368.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jolawe

    Merhaba arkadaşlar Polo 1.0 Trendline hakkında bilgisi olan kullanan var mı?
    Şehir içi kullanacağım. Ayrıca yokuş kalkış desteği gerçekten işe yarıyor mu?

    bende yaklaşık 8 aydır ankara trafiğinde polo 1.0 kullanıyorum.
    Yokuş kalkış desteği var sıkıntısız çalışıyor.
    ortalama tüketimim ş.içi genelde ana arterlerlerden gidiyorum 4 litre civarında.
    yoğun trafikte 5,5 ila 6litre arasında oluyor.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Sağ arka fren ampulüm arızalandı.

    orjinalini nerden temin edebilirim. Modeli vs varsa paylaşırmısınız.
  • Lounge Polo'nun far aydınlatmalarından memnun musunuz arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabadakimvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Jacket

    Lounge Polo'nun far aydınlatmalarından memnun musunuz arkadaşlar?

    Gayet güzel yağmurlu havalarda çok yeterli. Uzun farlar baya parlak aydınlatıyor


    Benim asıl sorum yakıt

    Nekadar yakıyor ş.içi?
    Benim lounge 1465 km de ama ş.içi 9.5 lt.
    Sizinde ilk başlarda böylemiydi

    Bende şu an 2015 1.0 Trendline var. Dikkatsiz kullanımda bile 6.0 yakıyorum. 1.2 TSI da aynı rakamlarda yakması lazım. Söylediğiniz rakamlar çok fazla.
    Lounge düşünüyorum. Gerçekten çok dolu ve güzel bir araç. Far takıntım var biraz. Trendline farlarından hiç memnun değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben hiç memnun değilim farların aydınlatmasından. Bir de H7 tip ampülleri deneyeceğim.

    Yakıt konusu da çok faktöre bağlı bir konu. Klasik olarak 5,000 ve 10,000 km. bandında düşüş olacağı söylenir, göreceğiz.

    Trafiğin çok olduğu kısa süreli yolculuklarda araç 8 - 9.5 lt ve belki üstünü tüketebilir. Ancak trafiğin akıcı olduğu durumlarda kısa süreli yolculuklarda dahi 5 - 6 lt. aralığını çok kez yakalayabiliyorum. (bu ortalamalar o yolculuğa özel ortalamalardır, yanlış anlaşılma olmasın)

    Benim aracım da 3,700 km.de ve %95 şehir içi kullanımı ile (İstanbul + yoğun trafik + kısa mesafe) uzun süreli ortalaması (3,500 km.de sıfırlanıyor otomatik olarak, ben not etmiştim) 8.1 lt.

    Yazın bir ara 7.5'lara kadar düşmüştüm araç çok yeni olmasına rağmen.
  • Arkadaşlar kapımda ufaz bi ezik var,serviste yaptırdık dielim kaskoyu bozarmı? başına böle bişi gelen oldumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 7 Ocak 2015 çıkışlı Polo 1.4 Tdi BlueMotion aracımla 1 yıl içinde 18.500 km'yi doldurmuş bulunmaktayım. Bu araca sahip olmak isteyenlere tecrübe mahiyetinde bir kaç bilgi aktarmak isterim. Öncelikle yakıt tüketimi anlamında efsane bir araç uzun yol deneyimlerimde ortalama 110-120 km hız tempolarında çoğunlukla klimanın açık olduğu zamanlarda 3,8-4.0 lt arasında yakıt tüketimine sahip bir araç. Şu anki mevsim şartlarında Burdurda -12 lere varan soğuk günlerde dahi şehir içi kullanımda en yüksek 6 litre tüketimi gördüm. Kış şartlarında ki son 1200 km şehir içi ortalamam ise 26 km/h ile 5,4 lt, bu değer aracın yakıt tüketimi hakkında umarım bir fikir edinmenizi sağlamıştır. Merak edenler açısından 5. viteste araç 2000 devirde yaklaşık olarak 108-110 km, 3000 devir bandında ise 165-170 km/h civarlarında seyrediyor bu da yakıt tüketimini azaltan bir etken olarak karşımıza çıkıyor. Aracın multimedia sistemi dokunmatiği ve yol bilgisayarı gayet düzgün çalışıyor 32 gb lık hafıza kartının okuma süresini dahi anlayamadan açmış oluyor. Start stop, adaptif viraj aydınlatmaları, ısıtmalı yan aynalar, ön kol dayama, cruise control, yokuş kalkış desteği ve esp muntazam bir şekilde görevini yerine getiriyor. Farları ve kliması ne muhteşem ne de vasat olması gerektiği gibi orta düzeyde. Eksi anlamda selektör ve araç kornası geç tepki veriyor torpido aydınlatması yok ve araç içi ve bagaj aydınlatması yetersiz. Yol tutuş anlamında b sınıfının lideri olduğunu düşünüyorum. Hızlanma olarak dizellerde bilindiği gibi tork bandına gelinceye kadar hantal fakat 1400-1500 rpm tork bandını yakaladığı andan itibaren stabil bir şekilde ivmeleniyor. Tork bandının bu denli düşük olması da yakıt tüketimine ve şehir içi ani hızlanmalara pozitif bir etki sağlıyor. Ayrıca daha önce 1.2 Tdi Bm sahibi olan biri olarak 1.4 Tdi araçlarda aracın 3 silindir olmasına rağmen motorun çok sesli çalışma problemini ve titreşim problemini büyük oranda çözmüşler. Nacizane olarak bluemotion araç alacak arkadaşlara tavsiyem imkanınız varsa 1.2 Tdi yerine 1.4 Tdi almanızı öneririm hem güçlü, tork değeri daha yüksek ve randımanlı çalışan 1.4 motor hem yol bilgisayarı ve ön paneldeki değişikliklerle daha şık bir görünüme sahip olan iç ambiyansı açısından 1.4 Tdi tercih edilebilir. Pc'de 80 sayfaya ulaşmış olan forumumuzda öne çıkan belli başlı aracın bazı problemleri için ki bunlar bazı araçlarda 1. vitesten 2. vitese 20 km/h altında ki geçişlerde stop etmesi, direksiyondan gelen çok hafif gıcırtı sesi ve ön kadrandan gelen tıkırtı seslerinin servislerde kesinlikle çözümü var araçlarımız garanti kapsamında iken bu probleme sahip olan arkadaşlar muhakkak servisle görüşsünler. Bu dediğim problemlerin garanti sonrasında yapımı için 4000 TL kadar bir ücret ödemeniz gerekmekte, şu an hepsi garanti kapsamı altında çözülüyor. Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim.




  • Yeni kasalara(6c) sonradan bi xenon far takilamiyor mu hala gt modelinde olandan, bilgisi olan yok mu ?
  • arabadakimvar A kullanıcısına yanıt
    Var kardeşim.ii olur bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogzdrk

    Yeni kasalara(6c) sonradan bi xenon far takilamiyor mu hala gt modelinde olandan, bilgisi olan yok mu ?

    Malesef takılamıyor. Çok ilginç. Bi xenon farlar sadece GT modellere takılabiliyor. Polo'nun en büyük eksiğidir bi xenon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IntAudit

    Ben hiç memnun değilim farların aydınlatmasından. Bir de H7 tip ampülleri deneyeceğim.

    Yakıt konusu da çok faktöre bağlı bir konu. Klasik olarak 5,000 ve 10,000 km. bandında düşüş olacağı söylenir, göreceğiz.

    Trafiğin çok olduğu kısa süreli yolculuklarda araç 8 - 9.5 lt ve belki üstünü tüketebilir. Ancak trafiğin akıcı olduğu durumlarda kısa süreli yolculuklarda dahi 5 - 6 lt. aralığını çok kez yakalayabiliyorum. (bu ortalamalar o yolculuğa özel ortalamalardır, yanlış anlaşılma olmasın)

    Benim aracım da 3,700 km.de ve %95 şehir içi kullanımı ile (İstanbul + yoğun trafik + kısa mesafe) uzun süreli ortalaması (3,500 km.de sıfırlanıyor otomatik olarak, ben not etmiştim) 8.1 lt.

    Yazın bir ara 7.5'lara kadar düşmüştüm araç çok yeni olmasına rağmen.

    Lounge'den vazgeçme nedenim farlardır. Gece yolculuklarını severim ve isterim ki güzel bir aydınlatma sağlasın. Bu güvenlik anlamında da elzem bir konu. Sanırım bi xenonlu golflere yöneleceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donvito

    Merhaba Arkadaşlar,

    Sağ arka fren ampulüm arızalandı.

    orjinalini nerden temin edebilirim. Modeli vs varsa paylaşırmısınız.



    Arkadaşlar bilgisi olan yok mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabadakimvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogzdrk

    Yeni kasalara(6c) sonradan bi xenon far takilamiyor mu hala gt modelinde olandan, bilgisi olan yok mu ?

    Ben lounge alırken servis bölümüne sordum orjinal bile olsa sonradan xenon takılmaz. çünkü arabanın beyni fabrikada xenon için farklı halojen için farklı takılıyor denildi.

    6r lara takilabiliyor sonradan cok ornegi var ama 6c lere nedense olmuyor.Gt beyni bulamazmiyiz acaba ?
  • Life Jacket L kullanıcısına yanıt
    Bakima gittigimde konusacagim danismanla takilabiliyor ise serviste taktiracagim paraya kiyip.
  • ogzdrk O kullanıcısına yanıt
    merhaba,
    her ne kadar 6r yazsada 6c oem aksesuarları arasında satılıyor.
    fiyat 900 euro, kontrol ünitesi dahil...
    http://www.carsystems.pl/polo-6r-oem-bi-xenon-led-drl-6r1941039d-6r1941040d,id1550.html
    http://www.carsystems.pl/polo-6C-lighting,tag.html
    TR ye gönderilir mi, gönderilirse gümrük ne olur bir fikrim yok.




  • untroubled kullanıcısına yanıt
    Zahmetli bir is gibi bunu getirtmek.Istanbulda bi xenon yapan bir kisi varmis ortalama 1.000 liraya ilk firsatta ugrayacagim.
  • arabadakimvar A kullanıcısına yanıt
    Bnde aktıf lounge kullanıcısı olarak sorularına cevp vermek ıstedım

    Öncelıkle soy dıyım yedek depo dedıgın gıbı 5 lt cıvarı ve once o bıtıyor sonra ana depoya gecıyor

    Yanı ıkaz lambası yanınca normal deponun sonuna gelmısın demek oluyor uzun yolda otobanda yandı bende 30 km gıbı gıttım

    Yedek deponun durumunu bılemıyoruz orda bır sıkıntı var

    yakıt ıkaz lambası yanarsa uzun yolda 40 km sehır ıcı 20 km cıvarı gıdersınız

    Aydınlatabıldıysem ne mutlu bana.....
  • Autobild de sitesinde şöyle bi yazı var. VW Polo VI; Preis: ca. 13.000 Euro; Marktstart: 2017. Der kleine Polo ist ein großer Wurf. Die stabilen Verkaufszahlen entsprechen den Erwartungen, das Design wirkt fünf Jahre nach Markteinführung auch durch das Facelift frisch. Trotzdem wagt VW einen tiefen Einschnitt, wenn im März 2016 die Fertigung der siebten Polo-Generation anläuft: Diese wird nämlich auf der Golf-Plattform stehen. 2016 martta yeni kasa çıkıyor mu. Yoksa 2017 de mi geliyor almanca bilen arkadaşlar yardım edebilir mi. Der für die Marke VW zuständige Chefstylist Klaus Bischoff und sein Team haben den Polo-Nachfolger dichter an den Golf gerückt, ihn kantiger und sportlicher gemacht, ein erwachseneres Auto mit einer markanteren Silhouette geschaffen. An Länge und Breite ändert sich wenig, der Radstand wächst, das Dach wird etwas flacher, die Windschutzscheibe ist stärker geneigt. Yazının devamı. Buda linkhttp://www.autobild.de/bilder/vw-neuheiten-bis-2020-5338805.html#bild10 mubildeyim yazı i.in kusura bakmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar hız sabitleycisi ile seyahat ederken yokuş aşağı araç hızı sabitleyemiyor misal 90 a ayarladigim da yokuş inerken 110 kara hatta yokuşun uzunluğuna göre120 lere kadar yükseliyor mecburen frene basıyorum bu seferde hız sabitleme sistemin den çıkıyor sizde durum nasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yokuş aşağı hız sabitleme yapmayın o zaman 😉

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.