Şimdi Ara

Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
3.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen hafta
  • Cevaplayan Üyeler 40
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • icemy (6 mesaj) JNG90 (5 mesaj) Bloodin (4 mesaj) DEVRİMCİ-SOL (3 mesaj) DH Misafiri (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (12 mesaj) Mini (1 mesaj) (9 mesaj) (2 mesaj) (7 mesaj) (7 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Haber Editörü
    3636 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Citroen, sevilen modeli C5 Aircross'u makyajladı. Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross, yeni çizgileri sayesinde eskiye göre daha modern görünüyor.



    Makyajlı C5 Aircross özellikleriyle neler sunuyor?



    Yenilenen C5 Aircross'un ön bölümüne baktığımızda ön panjurun değiştiğini ve farlara kadar uzanan LED aydınlatmalarla donatıldığını görüyoruz. En büyük değişim farlarda yapılmış ve bölünmüş far tasarımından vazgeçilmiş. Öte yandan şık gündüz LED'leri bu parçaları yine bölünmüş gibi gösteriyor diyebiliriz.



    Ayrıca Bkz.Ford 2022 fiyat listesini açıkladı: İşte yeni fiyatlar



    2022 Citroen C5 Aircross, tampon kenarlarındaki dikey hava girişlerinin yeni şekli ve merkez havalandırmadaki keskin çizgiler sayesinde daha sportif bir görünüme kavuşmuş. Yenilenen sis farları ve onların arasında uzanan metal parça da yeni C5 Aircross'un ön bölümünde göze çarpan değişikliklerden.



    Profilden baktığımızda 18 inçlik yeni tasarım jantlarıyla ve parlak siyah ayna kapaklarıyla dikkat çeken makyajlı C5 Aircross'un arka bölümünde de yenilenmiş ve karartılmış stoplar göze çarpıyor.





    2022 Citroen C5 Aircross'un iç mekanı, D segmentindeki kardeşi C5 X'ten esinlenerek yenilenmiş. Eski konsola gömülü multimedya ekranının yerini konsolun üzerine tutturulmuş 10 inçlik ekran almış. Bunun yanı sıra daha ince havalandırma menfezleri ve vites kolu yerine ufak bir düğmeyle yenilenen orta konsol da makyajlı C5 Aircross'un yenilikleri arasında.



    Donanım seviyesine göre ısıtma ve masaj fonksiyonlarıyla donatılan yeni Advanced Comfort koltuklar da özellikler arasında. Kullanıcılar yeni C5 Aircross'ta ayrıca fazladan bir USB girişi, yeni sürüş modu seçici ve fazladan depolama alanı da bulabilecek.



    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross bu yaz Avrupa'da satışa sunulacak. Yenilenen modelin fiyatı henüz belli değil ancak mevcut modelin Türkiye'deki fiyatları 2022 model yılı olarak 655.000 TL'den başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Makyajlı 2022 Citroen C5 Aircross tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri




    Kaynak:https://www.motor1.com/news/560055/2022-citroen-c5-aircross-debut/



    |
    |




  • Al işte bi tane daha... Citroen'i dünkü firma sanan, C-Elysee ve Berlingo'dan ibaret sanan bir arkadaş daha. O "Sbshdjdkdk" ifadenle cevap vermeye değmezsin ama belki bazı diğer arkadaşlar bilgilenmek ister. Citroen 1955'te çıkardığı Citroen DS ile dünyanın ilk seri üretim önden çekişli aracını, dünyanın ilk seri üretim disk frenli aracını, dünyanın ilk seri üretim hydropneumatic süspansiyonlu aracını çıkarmıştır. Bak belki anlamamışsındır, önden çekiş ve disk fren diyorum, yani bugünün standartlarını ortaya koyan Citroen'dir. O hydropneumatic sistem sayesinde aracın 4 tekerleği patlak olsa bile, evet yanlış duymadın 4 tekerleğin 4'ü de patlak olsa bile tam hız savrulmadan gitmeye devam edebilir. Nitekim, 1962'de Fransa cumhurbaşkanı Charles De Gaulle'a yapılan suikast girişiminde söz konusu Citroen DS, 4 tekerleği mermilerle patlatıldığı halde olay yerinden kaçmayı başarmış ve cumhurbaşkanının hayatını kurtarmıştır. Ayrıca hydropneumatic ile aracın lastiğini değişmek için kaldırmak gerekmez, araç 3 tekerlekle dahi rahatça gidebilir ve yoldaki sarsıntılardan asla etkilenmez.


    Bugün efsanevi süspansiyonu ile anılan Rolls-Royce'un süspansiyonunu kim üretiyor zannediyorsun? Peki Mercedes-Benz'in ünlü tavuklu reklamı ile tüm dünyaya duyurduğu Magic Body Control kimin eseri? Toyota Active Control Suspension? İngiliz Challenger 2 tankı engebeli arazide sarsılmadan son hız yol almasını kime borçlu sanıyorsun? Belli ki senin Citroen'in kim olduğundan haberin yok. Citroen C6 denen cihaz 2004'de cama yansıyan renkli navigasyonlu head-up display sunuyordu. Daha o lüks diye sayabileceğin firmaların head-up display'den haberi olmadığı vakitler...


    Hayatında bir C5 Exclusive'e bindin mi? Passat'ın diz hava yastığından haberi yokken, daha opsiyonel olarak dahi sunmuyorken C5'lerin en alt paketinde bile standarttı. Bugün Passat'ların alt paketinde hız sabitleme, orta paketinde ayna katlama yok. C5'lerde bunlar yıllar önce standarttı. Exclusive paketinde ısıtmalı, masajlı, elektronik koltuk, akustik ses geçirmez camlar ve Hydractive 3+ süspansiyon standart. O cihaza binen Mercedes E ile, C6'ya binen Mercedes S ile kıyaslıyor. Daha DS'ten, XM'den, C5 Exclusive'den, C6'dan haberi yok adamın. C5X'e lüks dedim diye dalga geçtiğini zannediyor.

    Bak küçük dostum Vw daha bisiklet üretemezken, Adolf Hitlerin totosunda bez varken, senin büyüklerin daha embriyo iken citroen Rolls Royce süspansiyon satıyordu. Anladın mı şimdi

    Şunları yazıp sonuna vosvos değil bmw merco Audi galan yazmamak da ne bileyim, psa çok rahat vosvos ile yarışır şu zamanda

    vw çok mu kaliteli ya, yapmayın böyle. arıza istatistiklerini açıp bakın bakalım nerelerde vw. kalite algısı var sadece onlarda ama sanayi dolu bunlarla. vw de de şasi çok basit. albenisi hiç yok yani. insanlar biraz da göze hitap eden şeyler istiyor. citroen yada peugeot ordan kazanıyor. satış rakamlarına bakarsanız anlarsınız zaten.

    Bizde 2020 modeli var siyah tavan değil severek biniyoruz değil bu sınıfta bir üst sınıfında bile arka koltukta 3 kişinin rahatça oturabileceği başka araba yok. Alacak olan insanlara öneririm.

    Eee? Yani?


    Yahu 2009'da Çin malı telefonlarda türlü özellik varken apple henüz "basmatik" ürünler çıkarıyordu piyasaya, bu Çin malı telefonların daha kaliteli olduğu anlamına mı geliyor?


    İstediğine üretim yapsın, göndersin banane? Rolls-Royce almıyorum ki? Citroen satın alınıyorsa konu citroen'dir. Yahu bu adamlar kendi markaları altında ürettikleri araçları düzgün boyamadan satışa sunmadılar mı? Alanlar mağdur olmadı mı?


    Evet citroen premium değil, adamların bile böyle bir iddiaları yok zaten.

  • Binbaşı
    1410 Mesaj
    Peugeot Citroën aşağı çekmek için uğraşıyor sanırım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj
    Önde serin bir Dacia rüzgarı esmiş.
  • Yarbay
    9866 Mesaj
    Makyajda tavana çözüm bulduk deseler yeterliydi.
  • Yüzbaşı
    582 Mesaj

    çok zorlama olmuş


    120 kilo adama medium beden giydirmek gibi

    |
    |
  • Teğmen
    207 Mesaj
    Piano black yerleri soyulup dökülüyor mu acaba ?
    Dökülmüyorsada sorun yok.
    Zaten almaya çoğu kişinin ne gücü var nede ön peşinatı ile kredi çekme imkanı.
    Artık Forza Horizon da üç beş tur atarız ki bu bile hayal olmaya başladı pc konsol alamaz olduk.
    Hiç biri de mi gol olmaz be buda mı gol değil !
    |
    |
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Ben çok beğendim Citroen sevmememe rağmen. Şu direksiyonu da değiştirin artık ama ya. Toptan mı aldınız kardeşim yeter artık.
    |
    |
  • Yarbay
    3230 Mesaj
    İşlevsel olarak muhteşem olan C5 Aircross görüntü olarak kötüydü, ya daha az kötü olmuş ya da az daha kötü olmuş karar veremedim. İç dizayndaki değişiklikler hoşuma gitti, makyaj öncesi pikap gibi bir iç görünüm vardı, sanki Aircross'a değil de Hilux'a biniyormuş gibi...

    Neyse, muhteşem C5X geliyor sonuçta. Onu beklemek gerek. Tabi şu anki Türkiye fiyatlarında D sınıf bir aracı almak için ciddi zengin olmak gerek ama otomobil dünyasında bakıldığında Passat fiyatına C5X gibi muhteşem bir premium segment araç alınabilmesi muhteşem.
  • Yarbay
    7127 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    nicktatör


    C-Élysee hastasıyım.
    |
    |

  • Citroen premium mu ? Sbshdjdkdk
    |
    |
    Bloodin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Misafir Üyelik
    78285 Mesaj
    650 bin tl yi citroen - peugeot gibi çöp markalara hayatta vermem. Araçlar ülkede pahalı ama bu paralara çıktıktan sonra bile en azından kodiaq, tiguan kovalardım aradaki dark ne olursa olsun. Hiç değilse vw kalitesine binerim.
  • Çavuş
    83 Mesaj
    Çöp
    |
    |
  • Binbaşı
    1241 Mesaj

    650'de kalıyor ise gene idare eder. Bir 900-1000 vak'ası (Renault) daha yaşamayalım yeter. :)
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    21518 Mesaj

    Şunları yazıp sonuna vosvos değil bmw merco Audi galan yazmamak da ne bileyim, psa çok rahat vosvos ile yarışır şu zamanda

    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8494 Mesaj

    vw çok mu kaliteli ya, yapmayın böyle. arıza istatistiklerini açıp bakın bakalım nerelerde vw. kalite algısı var sadece onlarda ama sanayi dolu bunlarla. vw de de şasi çok basit. albenisi hiç yok yani. insanlar biraz da göze hitap eden şeyler istiyor. citroen yada peugeot ordan kazanıyor. satış rakamlarına bakarsanız anlarsınız zaten.
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    173 Mesaj

    Misafirden deği kendi esas DH hesabından yaz da ne olduğunu görelim. VW fanboy, mazotçu kafa seni!
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3230 Mesaj

    Al işte bi tane daha... Citroen'i dünkü firma sanan, C-Elysee ve Berlingo'dan ibaret sanan bir arkadaş daha. O "Sbshdjdkdk" ifadenle cevap vermeye değmezsin ama belki bazı diğer arkadaşlar bilgilenmek ister. Citroen 1955'te çıkardığı Citroen DS ile dünyanın ilk seri üretim önden çekişli aracını, dünyanın ilk seri üretim disk frenli aracını, dünyanın ilk seri üretim hydropneumatic süspansiyonlu aracını çıkarmıştır. Bak belki anlamamışsındır, önden çekiş ve disk fren diyorum, yani bugünün standartlarını ortaya koyan Citroen'dir. O hydropneumatic sistem sayesinde aracın 4 tekerleği patlak olsa bile, evet yanlış duymadın 4 tekerleğin 4'ü de patlak olsa bile tam hız savrulmadan gitmeye devam edebilir. Nitekim, 1962'de Fransa cumhurbaşkanı Charles De Gaulle'a yapılan suikast girişiminde söz konusu Citroen DS, 4 tekerleği mermilerle patlatıldığı halde olay yerinden kaçmayı başarmış ve cumhurbaşkanının hayatını kurtarmıştır. Ayrıca hydropneumatic ile aracın lastiğini değişmek için kaldırmak gerekmez, araç 3 tekerlekle dahi rahatça gidebilir ve yoldaki sarsıntılardan asla etkilenmez.


    Bugün efsanevi süspansiyonu ile anılan Rolls-Royce'un süspansiyonunu kim üretiyor zannediyorsun? Peki Mercedes-Benz'in ünlü tavuklu reklamı ile tüm dünyaya duyurduğu Magic Body Control kimin eseri? Toyota Active Control Suspension? İngiliz Challenger 2 tankı engebeli arazide sarsılmadan son hız yol almasını kime borçlu sanıyorsun? Belli ki senin Citroen'in kim olduğundan haberin yok. Citroen C6 denen cihaz 2004'de cama yansıyan renkli navigasyonlu head-up display sunuyordu. Daha o lüks diye sayabileceğin firmaların head-up display'den haberi olmadığı vakitler...


    Hayatında bir C5 Exclusive'e bindin mi? Passat'ın diz hava yastığından haberi yokken, daha opsiyonel olarak dahi sunmuyorken C5'lerin en alt paketinde bile standarttı. Bugün Passat'ların alt paketinde hız sabitleme, orta paketinde ayna katlama yok. C5'lerde bunlar yıllar önce standarttı. Exclusive paketinde ısıtmalı, masajlı, elektronik koltuk, akustik ses geçirmez camlar ve Hydractive 3+ süspansiyon standart. O cihaza binen Mercedes E ile, C6'ya binen Mercedes S ile kıyaslıyor. Daha DS'ten, XM'den, C5 Exclusive'den, C6'dan haberi yok adamın. C5X'e lüks dedim diye dalga geçtiğini zannediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 12 Ocak 2022; 13:13:23 >
    DEVRİMCİ-SOL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör





  • Tamam kanki ikna oldun c elyse premium
    |
    |
    Bloodin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    916 Mesaj
    Baktılar satışlarda duster’ı geçemiyorlar, en iyisi tasarımda yakalayalım demişler.
    |
    |
  • Binbaşı
    1922 Mesaj

    Bak küçük dostum Vw daha bisiklet üretemezken, Adolf Hitlerin totosunda bez varken, senin büyüklerin daha embriyo iken citroen Rolls Royce süspansiyon satıyordu. Anladın mı şimdi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitokondri Kristası -- 12 Ocak 2022; 16:12:15 >
    DEVRİMCİ-SOL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,390
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.