Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
4
Favori
16.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cahilligime verin de bu özel torsiyon sistemi normal torsiyon sisteminden farklı birşey mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    308 imle gurur duydum resmen. Çok başarılı testlerde.



    Merak ettiğim nokta makyajlı ve makyajsız kasa arasında alt yapısı açısından fark var mı.Arkalar torsiyonlu mesela.Degisen birşey oldu mu makyajdan sonra.

    Altyapı aynı. Zaten bizim araçlar da kedi gibi kıvrak, lastikler de iyiyse fazla cesaret veriyor insana.
    Yolcu koltuğuna oturan bir arkadaş araç ne kadar dengeli dedi, kendini gösteriyor zaten.
    Arka da bağımsız olsa lokum kıvamında olacakmış ama neyse..

    Aynen arkalar bağımsız olaymış sonuçlar ne olurdu çok merak ediyorum.Yol tutuşu iyi 308 in.Ama bu kadarını beklemiyordum 308 ten.

    Destan yazmış resmen araç.

    Renault ve Peugeot da arkalar özel bir torsiyon çubuğuna sahiptir. Bu çubuk ortadan esneyen bir yapıda olduğundan neredeyse iki ayrı yönde bağımsız gibi hareket eder. Bütün hile buradadır. İki farklı yapının iyi avantajlarını kullanır bu süspansiyon sistemi. Fransız mühendisleri manyaktır zaten. Özellikle sıradışı işler yapmaya bayılırlar. Peugeot sadece Citroen ile yarışır mesela. Citroen Xara nın fren sistemi hiçbir arabada yoktur. Basıldığında araç arkaya yığılır tüm araçların tersine. En azından Fransızlar bir motor üretip 8 farklı markanın 25 farklı modeline aynısını takmazlar.

    Arkada dümdük esnemesiz bir torsiyon var abartmaya gerek yok bence. Dediğiniz şey astra j'lerdeki watts bağlantısı olabilir belki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    Cevap ver adama

    emrin olur paşamda vermiştim zaten, bu golf makyajlı değil ikisi arasında çok fark var

    bu nasıl bir sıvamadır, bu nasıl bir çekememezliktir yahu? amma da fark var ha kıytırık bir far değişti o kadar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: 10ff


    quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    Cevap ver adama

    emrin olur paşamda vermiştim zaten, bu golf makyajlı değil ikisi arasında çok fark var

    bu nasıl bir sıvamadır, bu nasıl bir çekememezliktir yahu? amma da fark var ha kıytırık bir far değişti o kadar.

    senin gibi belediye otobüsünün içinden dışarıyı seyredenlerin bir tek fardaki değişimi hissetmesi normal ilerde durumun olursa ikisinide sürer öyle karar verirsin.



    https://forum.donanimhaber.com/ogrenci-icin-ucuz-arac-mi-motosiklet-mi--130278105#130278930

    Bazen en güzeli konuyu terk etmek. Özellikle bu bölümde VAG grubunu tutuyorsan hiç kazanamazsın ama şu konuda VAG'ın makyajlısı makyajsızı eyeliner yok rimeli şusu busu savunulmaz bile.

    Bence son mesajın olsun sen de boşuna uğraşma Pejo'yu tebrik et bitsin mevzu




  • Dacianın devirmediği duba kalmamış 😎

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    308 binmediğim araba değil çok başarılı bulduğumu zaten bu konudada söyledim. yalnız adamdaki üsluba bakar mısın illa bu tarz yazmaya zorluyorlar. neyse iyi geceler herkese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok isindim bu arabaya ama tr şartlarında nasıl alacaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 28 Aralık 2017; 0:13:11 >




  • 1984 kullanıcısına yanıt
    Oldu o zaman bütün testler aynı gün aynı saatte yapılsın.Hava sıcaklığı, nemi ve rüzgar sonucu etkileyebilir.Hatta çok geniş bir yer olsun, testler yan yana yapılsın ki bir önceki aracın asfalt üzerinde bıraktığı kauçuk sonraki araç için tutuşu arttırmasın.Bütün araçlara aynı jant ve lastik takılması kısmına hiç değinmiyorum bile.



    Burada bilimsel çalışma yapılmıyor.Yapılması da imkansız.Hem şartları sağlayamazsınız hem o kapasitede ekipman bulamazsınız hem de o ekipmanı her araç için kalibre edemezsiniz.Her şeyden önemlisi olay sadece rakamsal giriş ve çıkış hızlarından ibaret değil.Sürülebilirlik, şasinin tepkisi vs diğer önemli mevzular ve rakamla ölçülebilir şeyler değiller maalesef.Ayrıca direksiyonda robotik bir sistemin aracın limitlerini tam olarak göstermesinin veya üstüne çıkmasının hiçbir önemi yok neticede araçlarımızı biz kullanıyoruz.Siz, eşiniz veya çocuğunuz artık aracınızı kiminle paylaşıyorsanız, profesyonel pilot değilseniz testlerdeki tepkilerin yarısını veremezsiniz.Hedefe kitlenip yapılan hamleler ile panik anında yapılan hamleler arasında fark olur.Bu yüzden robot yapmış yapmamış lastik farkı varmış yokmuş vs hiç umrumda değil.Hangi aracı alırsam alayım fabrikadan çıktığı gibi kullanmaya başladığım için ''doğal'' olan test benim için en doğrusudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yunus88 -- 28 Aralık 2017; 0:36:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf videosunun 78km'sinde mi ne tam hatırlamıyorum şoför son dönüşte geç dönderdiği için araç pistten çıkıyor. Gerçekten robot sürücü gibi bir şey olsa daha kesin sonuçlar çıkardı ama sürücü farklı olsa da Peugeot çok daha stabil ve sağlam giriyor
  • Şaka değil ama başlıktan ilk anladığım makyaj yapılmış 308 tane geyiğin teste sokulduğu oldu.
  • elektronik çöp. 100binden sonra foyası çıkıyor.

    gerçi pejoyuda pek suçlamıyorum. adamlar zaten ucuza satıyor. ee fransanın yollarıda izmirin tarla yolları gibi olmayınca orada eminim bir sorun olmuyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: 10ff


    quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Section8



    Şartları eşitleyelim o zaman.


    Cevap ver adama

    emrin olur paşamda vermiştim zaten, bu golf makyajlı değil ikisi arasında çok fark var

    bu nasıl bir sıvamadır, bu nasıl bir çekememezliktir yahu? amma da fark var ha kıytırık bir far değişti o kadar.

    senin gibi belediye otobüsünün içinden dışarıyı seyredenlerin bir tek fardaki değişimi hissetmesi normal ilerde durumun olursa ikisinide sürer öyle karar verirsin.



    https://forum.donanimhaber.com/ogrenci-icin-ucuz-arac-mi-motosiklet-mi--130278105#130278930

    hakkimda hicbir sey bilmedigin belli oluyor. aktif olarak motosiklet suruyorum. gecmisimde de bolca arac surdum. aksine belediye otobuslerine hayatimda sayili kez binmisimdir. bunu marifet olsun diye yazmiyorum ama senin binmeye cesaret bile edemeyecegin taşıtlar sürdüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine çekemeyenler saçma sapan yorumlar yapmış. İyi bişeyi tebrik etmek bu kadar mı zor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MKVll kullanıcısına yanıt
    Üslubunuz çok yanlış. Otobüse binen insanda araba sahibi olmak ister. Kimse otobüse binince alçalmadığı gibi mercedese ya da bentley e binince yücelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkan3156 kullanıcısına yanıt
    Bu bahsettiğiniz Astra J kasada kullanılan watts bağlantı sistemi değilmi ? Benzer sistemi Peugeot markasıdamı kullanmaya başladı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    konu çoook tatlı

    arkadaşlar salın alamancıları

    onların sıfırı ikinci eli düşmesin

    verin pejonın felan beline beline bayiler kampanya yapar ucuza kapatırsınız

    elleşmeyin vagcıları

    konuda vag savunmak için güzelce yalan söyleyenler bile var

    lan pejo bu testte iyi işte vag araçları genel kötü

    dsg patladı millet kullanıcı hatası bile dedi vag savunmak için, geyik testine bin tane bahane bulurlar utanmaz tübitağa bile yollarlar

    bu ülkeyi alman hayranlığı gömecekti çok şükür resmiyette düşmanız kıskanıyolar felan da halk hala alaman olsun beş fazla olsun derdinde...

    aracın esp güzel, dengesi ağırlık dağılımı hb olmasına rağmen çok iyi, asfalttan yükselen tekeri de yok

    çaat 19km hız düşürüyo, savrulmuyo araç

    e güzelim naapsın adamlar daha fazla?

    sen git beğendiğin aracı al, nası bir sürüş tekniğin var, nasıl lastik kullanırsın kaç jant olur, motora çip atar mısın vs vs kendin bilirsin

    ama neredeyse objektif bir testte de bi zahmet başarılı aracı gömüp milletin kafasını bulandırmayın

    308 bu testte çook iyi

    bitti bu kadar bak çok basit bir cümle sende kurabilirsin di mi

    bence 308 alınmaz çünkü pejo sevmiyorum dersin onu anlarım

    nedir bu fanatiklik arkadaş

    bu tipler yüzünden çok çekiyorum şuan, otomatik araç bakıyorum ucuzundan eşimle kullanmalık

    adama 2007 c4 alacam diyorum adam abi git 2000passat al golf al diyor

    cruze alayım lacetti alayım diyorum abi ne gerek var maceraya 2001 golf al o paraya diyor, aralarına 10yaş var araçların

    pedere corolla almadan aynı fiyata 10yaş büyük passat itelemeye çalışan bile oldu

    şimdi lan en temizi sıfır almak 308 bakiyorum desem aman wv al az daha ver diyen çıkacak kesin...

    testte pejo şahane

    ha ben o parayı vermem o ayrı konu, daha çok sevdiğim araçlar var ikinci eline bakarım (300 C gibi)

    sedan hb araca zaten 150 vermem gider suv bakarım

    bu benim şahsi tercihimdir, diğer markaları gömmeme gerek yok

    wv hariç tabii, ne zaman ülkede wv manyaklık derecesinden çıkar o zaman gömmeyi bırakacam

    "neredeyse objektif" demişsin, sanırım bu yazdıklarının hepsini çöpe atıyor

    bana objektif bir test bulamazsın

    öyle bir dünya yok

    pc parçalarında cep telefonlarında yapılan sentetik testlere bile müdahale edildi

    antutu benchmark mesela, zamanında marka seçtiğini işlemci seçtiğini biliyoruz

    en temiz testi jerryrigeverything kanalı yapıyordu mesela cep telefonunda, açın izleyin anca o düzeyde bir tarafsızlık olur

    bu geyik testine gelince

    testin yapıldığı an araç sürücüsü ile bir sıkıntı olursa veya her testte farklı sürücü olursa çok çok az bie fark çıkar

    kaldı ki milyar dolarlık şirketler bu araç şirketleri, testte hile mi var düşünürler

    önce kendileri test eder, sonra video paylaşır ve kanalı şikayet eder

    kanal da aptal değil aşırı fark yaratıcak kendini savunmasız bırakacak bir taraflılığı göze alamaz

    bu fark da araç 77de değil de 79da o şekilde savrulacak olur en fazla

    bu konularda bağnazlığa, marka fanboyluğuna gerek yok

    eşdeğer avrupa, asya veya amerika fiyatlarında wv grubu pahalıydı, 2017 incelemedim sıfırda

    ancak ikinci ele gelince benzer fiyat düzeyinde wv pahalı bizde, bunun sebebi de aşırı fanboyluk, alman hayranlığının inatla devamı ve kişilerin wv al zarar etmezsin yaklaşımı

    bu yüzden vag savunulurken kimin ne derdi var bilemem

    ben rasyonel tüketiciyim, en iyiyi en düşüğe almaya çalışırım

    gidip 35.000e passat almak manyaklıktır ama 308 gti'ye 180.000 vermek manyaklık ötesidir

    bu açıdan yaklaşmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Nasıl kafa tutuyor. Benim de alasım geldi, şimdiden hayırlı olsun hocam.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Yalnizca beyfendinin savinin haklilik payi var.Ayni zamanda yapilmayan testler homojen olmayan sonuclar veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HellRazor

    Nasıl kafa tutuyor. Benim de alasım geldi, şimdiden hayırlı olsun hocam.

    Sachsenring

    308 GTI 1:40:86

    Golf R 1:41:73

    Hockenheim

    308 GTI 1:15:60

    Golf R 1:15:90

    Contidrom

    308 GTI 1:36:06

    Golf R 1:37:53

    Fren mesafelerinde acayip fark var. Mesela 160 km hızda 308 GTI durmak için 81,9 metreye ihtiyaç duyuyor Golf R 86,1 .

    Birde Pejo makyajda, motoru 300 HP'ye çıkarsaydı, hafifliğininde avantajıyla hızlanma konusunda da RS ile yarışırdı. :)



    Burada 310 HP bir 308 GTI'ın RS ile yürüyüşünü görüyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.