Şimdi Ara

Makyajlanan Peugeot 308,Geyik(Moose)testinde çok başarılı. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
4
Favori
16.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 208 1.4 hdi 2012 model

    92binde aldım şuan 105binde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.


    İlk cümleden sonrasını okumadım. Ben gayet nazik bir dille cevap yazdım. Ne hakaret ettim ne başka bir şey dedim. Hemen laf sokmalar, ambleme bakmalar.

    Düzgünce tartışmak isterseniz mesaj alıntı yaparsınız. Kalın sağlıcakla

    Şu konunun en başından beri konuyu baltalayanlara bakın. Hepsi VW kullanıcısı. Genelleme yapma konusunda bir sakınca yok. Bir arkadaş önce janttan girdi, oradan lastiğe geldi en son Golf makyajlı değil dedi. Tebrik etmek, bahane üretmekten daha kolay. Eğer ortaya bir konu sürüyorsanız gerekliliklerini ve getirisini yazın ki bizi de robot konusunda ikna edin.

    Konuyu kimin baltaladığı beni ilgilendirmiyor. Orada vw amblemi olması da vw sahiplerinin attığı her iletiden sorumluyum anlamına gelmiyor.

    Konuya gelecek olursak: 308 ister 100 ile kukaların arasından geçsin, ister golf 10 ile geçemesin, civic takla atsın umurumda değil. İnsanı zorla forumdan soğutuyorsunuz. İyi akşamlar.

    Gelip arabanın başarısı hakkında bir şey yazmak yerine sırf Golf'ten başarılı oldu diye, tüm VW kullanıcıları gibi akla mantığa sığmayacak şekilde lastikten, robottan bahsederseniz konuyu baltalamış olursunuz. Forumdan soğutan sizsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevab veremedi fanboy...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    Robotla yapabilmenin imkanı yoksa, her araçta aynı koşullar sağlanamıyorsa adil bir testten bahsedemeyiz. sonuçta bir araç 50 ile dönerken diğeri 100 ile dönmüyor. arada çok küçük farklar çıkıyor. Sizin robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğinize, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih etmenizin bir önemi yok. Kısaca arkadaş doğru söylüyor.

    Hemen amblemine baktım VW var. Gocunmuşsun belli. :) Bilal'e anlatır gibi anlatayım. Bir arabanın üst limitleri bellidir. Direksiyonuna robotta oturtsanız, en iyi sürücüyü de oturtsanız bu araba kabiliyetlerinin ve fizik kurallarının imkan verdiği ölçüde başarılı olacaktır. Yani siz bu testi robotla gerçekleştirseniz Golf'ün tutuş limitleri yukarıya çıkmayacak. Araba yine hangi hızda kopma yaşıyorsa o hızda kopacak. Öte yandan bu test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. 3 kişi bir araya gelip "Hadi duba koyup eğlenelim." tarzında bir şey değil. Belkide bir araç için onlarca deneme yapılıp, ulaşabildikleri en üst limitler gösteriliyor. Ayrıca sizin 5-10 km olarak gördüğünüz ufak farklar aslında çok büyük farklar. 1 km bile çok büyük farklar ortaya çıkarabiliyor.

    Eğer bu işi robotlar yapacaksa havanın sıcaklığı, nem miktarı, toz ve kepek durumu hep aynı olmak zorunda. Madem standartlar bu kadar önemli.. Sanki çarpışma testi yapılıyor. Yukarı da söylediğim gibi Nord pistinde prestij için süre kovalayan arabalara da robot oturtsunlar.

    Bu testlere yapan adamlarında %100 bilimsel olmak gibi bir amacı yok. Zorunda da değiller. Arabaların limitlerini göstermek ve karakterleri hakkında fikir verme konusunda başarılılar. Ayrıca bir iş hattında bile robotlar hata yapıyorken böyle bir testte robotlar ve yüzlerce sensör kullanılınca hata olmayacak mı ? Sanki Cern tesisinde deney yapılıyor da bilimsellikten bahsediyoruz.


    İlk cümleden sonrasını okumadım. Ben gayet nazik bir dille cevap yazdım. Ne hakaret ettim ne başka bir şey dedim. Hemen laf sokmalar, ambleme bakmalar.

    Düzgünce tartışmak isterseniz mesaj alıntı yaparsınız. Kalın sağlıcakla

    Şu konunun en başından beri konuyu baltalayanlara bakın. Hepsi VW kullanıcısı. Genelleme yapma konusunda bir sakınca yok. Bir arkadaş önce janttan girdi, oradan lastiğe geldi en son Golf makyajlı değil dedi. Tebrik etmek, bahane üretmekten daha kolay. Eğer ortaya bir konu sürüyorsanız gerekliliklerini ve getirisini yazın ki bizi de robot konusunda ikna edin.

    Konuyu kimin baltaladığı beni ilgilendirmiyor. Orada vw amblemi olması da vw sahiplerinin attığı her iletiden sorumluyum anlamına gelmiyor.

    Konuya gelecek olursak: 308 ister 100 ile kukaların arasından geçsin, ister golf 10 ile geçemesin, civic takla atsın umurumda değil. İnsanı zorla forumdan soğutuyorsunuz. İyi akşamlar.

    Gelip arabanın başarısı hakkında bir şey yazmak yerine sırf Golf'ten başarılı oldu diye, tüm VW kullanıcıları gibi akla mantığa sığmayacak şekilde lastikten, robottan bahsederseniz konuyu baltalamış olursunuz. Forumdan soğutan sizsiniz.

    Yok seninle anlaşamayacağız. Benim ilk yazdığım iletide ne yazıyor lütfen bir daha oku!!! İletimde ne 308 kötü demişim, ne golf süper demişim. Başkasının ettiği cümlelerle beni yargılama! Ben burada kendi adıma ileti yazıyorum başkasının yazdıklarından sorumlu değilim.


    Demek istediğim tek şey eğer eşit koşullarda yapılırsa daha adil bir test ortaya çıkacağı. Benim itirazım deneylerin olabildiğince aynı şartlar altında yapılmasıyla ilgiliydi. İçinde ne 308 geçiyor ne de Golf. Kaldı ki 308, bütün araçlarda aynı tepkileri verebilecek otomatik bir pilotla çok daha iyi bir derece elde edebilir. Bu gayet mümkün. Şu cümleden 308'i Golf'ten başarılı bulmadığım kanısına nasıl kapıldın hayretle izliyorum. Başkasının iletisiyle bana laf sokmaya çalışıyorsun.

    Forumda belli bir kesim var ve maalesef bu kesim sağ üstte vw logosu görünce şeytan görmüş gibi oluyor. Gayet makul iletilere çok agresif cevaplar veriyor. Vw'e karşı akıl almaz bir kin ve nefret var. Son olarak; kim ne yapmış umurumda değil. Ne 308'i övmek ne de yermek zorundayım. Golf'ten başarılı olmasının ya da olmamasının bana zerre kadar fayda ya da zararı yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    Ben pejo özelinde konuştum. Binmediğim araba hakkında birşey diyemem.



    Pejoların motor sağlam. 1.4 hdi benimki

    308 t9 ile mi 100 bin devirdiniz acaba?

    1.4 308 t9 yoktu kaçırmışım.

    206 mı acaba aracınız

    308 değil ama başka model ile 122 bin yaptım 160 binde satmayı düşünüyorum. hiç bir sıkıntım olmadı. orjinal yedek parça ile bakıp yapacaksınız, apaçiler gibi arabanın orası burasını delip neon amfi zart zurt cart curt bağlatmayacaksınız hiç bir sıkıntı yaşamazsınız. kasislerden 40 ile değil 20 ile 10 ile geçersiniz on takım tık demez. araç kullanma kültürüne hakim olmak lazım biraz. sanayide ki kasapların eline düştükten sonra her araç kötü. forumda biri yazmış adam motor yağı değiştirmiş,motordan şangır şungur ses gelmeye başlamış. kim bilir ne yaptılar araca? bunların eline hummer versen ne olur?

    Haklısınız çok güzel yazmışsınız. Teşekkür ederim bildirimleriniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    hocam limitleri yukarı taşıyamazsın demişsin, sonuna kadar haklısın,

    ama milisaniyelik reaksiyon gecikmesiyle diğer aracın (ya da araçların) limitlerini çok rahat AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİN.

    anlatamadım sanırım, her türlü benchmark ve testin içine şaibe karışmış bir dönemde peugeot'un bu testi yapan firmaya "kıyak geçmediğini" nereden bilebiliriz diye sorguluyorum sadece,

    umrumda değil golf gti kaç kmde moose testi geçmiş, 308 napmış, sadece körlemesine testin sonucuna bakarak "ooo peugeot ezip geçmiş" demenin tehlikeli olduğunu söylüyorum

    bir de başka bir postta değinmişsiniz, bu adamlar profesyonel olmak zorunda değiller diye. sadece youtube görüntülenmelerinden kazandıklarıyla geçindiklerini varysaymak zaten başlıbaşına bir "naiflik" benim gözümde,çok ciddi paraların döndüğü bu sektörde özellikle güvenlik gibi çoğu kimsenin gözardı etmeye cesaret edemediği bir özelliği test eden bir şirketin gelirlerini sorgulamak gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 28 Aralık 2017; 22:29:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    hocam limitleri yukarı taşıyamazsın demişsin, sonuna kadar haklısın,

    ama milisaniyelik reaksiyon gecikmesiyle diğer aracın (ya da araçların) limitlerini çok rahat AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİN.

    anlatamadım sanırım, her türlü benchmark ve testin içine şaibe karışmış bir dönemde peugeot'un bu testi yapan firmaya "kıyak geçmediğini" nereden bilebiliriz diye sorguluyorum sadece,

    umrumda değil golf gti kaç kmde moose testi geçmiş, 308 napmış, sadece körlemesine testin sonucuna bakarak "ooo peugeot ezip geçmiş" demenin tehlikeli olduğunu söylüyorum

    bir de başka bir postta değinmişsiniz, bu adamlar profesyonel olmak zorunda değiller diye. sadece youtube görüntülenmelerinden kazandıklarıyla geçindiklerini varysaymak zaten başlıbaşına bir "naiflik" benim gözümde,çok ciddi paraların döndüğü bu sektörde özellikle güvenlik gibi çoğu kimsenin gözardı etmeye cesaret edemediği bir özelliği test eden bir şirketin gelirlerini sorgulamak gerekir.



    Haklısınız böylesi bir durumda ww aşırı ahlaklı olduğu için rüşvet vermemiş peugeotun vermesine ses etmemiş.





    Ezip geçmiştir tam bahsettiğiniz gibi, ne tehlikesi? Yargılanacakmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    hocam limitleri yukarı taşıyamazsın demişsin, sonuna kadar haklısın,

    ama milisaniyelik reaksiyon gecikmesiyle diğer aracın (ya da araçların) limitlerini çok rahat AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİN.

    anlatamadım sanırım, her türlü benchmark ve testin içine şaibe karışmış bir dönemde peugeot'un bu testi yapan firmaya "kıyak geçmediğini" nereden bilebiliriz diye sorguluyorum sadece,

    umrumda değil golf gti kaç kmde moose testi geçmiş, 308 napmış, sadece körlemesine testin sonucuna bakarak "ooo peugeot ezip geçmiş" demenin tehlikeli olduğunu söylüyorum

    bir de başka bir postta değinmişsiniz, bu adamlar profesyonel olmak zorunda değiller diye. sadece youtube görüntülenmelerinden kazandıklarıyla geçindiklerini varysaymak zaten başlıbaşına bir "naiflik" benim gözümde,çok ciddi paraların döndüğü bu sektörde özellikle güvenlik gibi çoğu kimsenin gözardı etmeye cesaret edemediği bir özelliği test eden bir şirketin gelirlerini sorgulamak gerekir.



    Haklısınız böylesi bir durumda ww aşırı ahlaklı olduğu için rüşvet vermemiş peugeotun vermesine ses etmemiş.





    Ezip geçmiştir tam bahsettiğiniz gibi, ne tehlikesi? Yargılanacakmı



    test zamanlarına öncelikle bakalım, golfun test videosu haziranda, peugeotunki aralıkta yüklenmiş. vw pekala diyelim 50.000 dolar "destek" verip testini yaptırdı. aradan 6 ay geçti ve peugeot da bu arkadaşlarla hadi gelin bizim testi yapalım dedi, ve 100.000 dolar verdi. (rakamlar sadece fikir oluştursun diye böyle, yoksa çok daha büyük paraların döndüğüne eminim) ve peugeot testi yapılırken vw'in hiç bir fikri yoktu.

    ve böyle bir test yapıldı, belki de 6 ay sonra vw tekrar bir test yaptıracak çeşitli "optimizasyonlardan" sonra, ve belki de o testte 308'i ezip geçecek.

    benim kimin galip geldiği zerre umrumda değil, sadece eleştirel bakış açısıyla bakmak zorundayız herşeye, onu demek istiyorum

    bu kadar mesajdan sonra da bir saniye bile seni durdurup "düşündüremediysem" artık söyleyecek pek birşey kalmıyor,

    iyi forumlar




  • Sabuni

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    Testi robot yapması lazımcılar gelir şimdi



    Yeni Civic ile birlikte geyik testinde sınıfının en başarılı otomobili.Giriş hızının yüksekliği dışında dengesi muazzam.

    gelsin? sorun nedir?

    bilimsel olarak bir sonuç elde etmek istiyorsan deney şartlarını da ona göre standartlaştırman lazım.

    bilim paranoyayı gerektirir, direksiyondaki adamın 1 milisaniyelik gecikmiş reaksiyonu sonucu tümden değiştirebilir, bunun farkında değil misiniz de dalga geçiyorsunuz?

    marka model savunmak değil, aynı segmentte bu kadar fark yaratabileceğini ispatla yükümlüdür bu şirket, sonuçları tamamen ortaya uzman olduğunu söyldiği bir şöförün direksiyon hakimiyetine bağlı olan bir testi gerçekten kabul edebiliyor olmanız inanılmaz


    Böyle bilim vs konuşuyorsunuz da mantıklı konuşun be arkadaş. Bu testi robotla yapabilmenin imkanını söyler misin bana ? Dubalar olmasa eyvallah.. Arabanın her yerini Tesla vari sensörlerle doldurup milisaniyede milyar tane işlem yaptırman gerekir.

    Ayrıca test belli standartlar çerçevesinde yapılıyor. Yok anlamıyorum, madem bu iş robotlarla oluyor o zaman Nord pistinde süre kasan arabalara da robot oturtsunlar. Daha bilimsel olur.

    Robotla belki biraz daha hedefi tutturan bir sonuç göreceğime, gerçek yaşama daha yakın bir sonuç görmeyi tercih ederim. Ben robotun verdiği tepkileri veremem, ama en azından bu arkadaş gibi tepki verebilirim.

    1 kere test edilerek ortaya sunulan şeyler değil bunlar. Sen ne yaparsan yap o arabanın limitini zaten yukarı taşıyamazsın. E adamlar zaten limitleri yakalıyor. Sorun nerede ? 20 farklı sürücü getir, hatta robotu getir yine arabanın limitlerinin üstüne çıkma şansın yok. Fizik denen bir şey var. Golf mü var sende ? Sen robot oturtursun karşına bir köpek, kedi çıktığı zaman.


    hocam limitleri yukarı taşıyamazsın demişsin, sonuna kadar haklısın,

    ama milisaniyelik reaksiyon gecikmesiyle diğer aracın (ya da araçların) limitlerini çok rahat AŞAĞIYA ÇEKEBİLİRSİN.

    anlatamadım sanırım, her türlü benchmark ve testin içine şaibe karışmış bir dönemde peugeot'un bu testi yapan firmaya "kıyak geçmediğini" nereden bilebiliriz diye sorguluyorum sadece,

    umrumda değil golf gti kaç kmde moose testi geçmiş, 308 napmış, sadece körlemesine testin sonucuna bakarak "ooo peugeot ezip geçmiş" demenin tehlikeli olduğunu söylüyorum

    bir de başka bir postta değinmişsiniz, bu adamlar profesyonel olmak zorunda değiller diye. sadece youtube görüntülenmelerinden kazandıklarıyla geçindiklerini varysaymak zaten başlıbaşına bir "naiflik" benim gözümde,çok ciddi paraların döndüğü bu sektörde özellikle güvenlik gibi çoğu kimsenin gözardı etmeye cesaret edemediği bir özelliği test eden bir şirketin gelirlerini sorgulamak gerekir.



    Haklısınız böylesi bir durumda ww aşırı ahlaklı olduğu için rüşvet vermemiş peugeotun vermesine ses etmemiş.





    Ezip geçmiştir tam bahsettiğiniz gibi, ne tehlikesi? Yargılanacakmı



    ne kadar profesyonel bir firma olduğunu şu porsche videosunda net bir şekilde görebilirsiniz, adamlar koni dikmeyi beceremeyip bana slalom testi mi ispat edecekler, adil olduğunu bana böyle ispatlayamazlar. konilerin 30 cm içeri ya da dışarı konması her türlü sonucu değiştirebilecekken objektif bir test olduğuna inanamıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 29 Aralık 2017; 11:56:35 >




  • 1984 kullanıcısına yanıt




  • Küçücük araba tabi ki iyi yol tutacak. Focus da öyle mesela.



    İçi dar olan araçlar iyi yol tutuyor nedense.



    Focus un yol tutuşu beğenilmeyen kasası(diğer focus kasalara göre) bilin bakalım hangisi? Focus2. Yani içi en geniş olan focus.



    kendi kendime kurmuş olduğum mantıktır. Uydurmadır. Bir iddiam yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum Alman alan adam özeldir , lüksü sever , konfor ister veya hız ister. Gerek yok 308 ile bütün Almanları karşılaştırmaya
  • MKVll kullanıcısına yanıt
    E daha beter durum bu.


    GTI araç için,rezalet ötesi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Dostum Alman alan adam özeldir , lüksü sever , konfor ister veya hız ister. Gerek yok 308 ile bütün Almanları karşılaştırmaya

    Hahahaha gören de İtalyan Lamborghini'den, Maserati'den. İngiliz Jaguar'dan, RR'dan bahsediyor sanacak. Evet Polo alan, Golf alan adam özeldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Dostum Alman alan adam özeldir , lüksü sever , konfor ister veya hız ister. Gerek yok 308 ile bütün Almanları karşılaştırmaya

    Polo alan da özeldir, hemi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    Küçücük araba tabi ki iyi yol tutacak. Focus da öyle mesela.



    İçi dar olan araçlar iyi yol tutuyor nedense.



    Focus un yol tutuşu beğenilmeyen kasası(diğer focus kasalara göre) bilin bakalım hangisi? Focus2. Yani içi en geniş olan focus.



    kendi kendime kurmuş olduğum mantıktır. Uydurmadır. Bir iddiam yoktur.

    Bilir isen konuş, hisse alsınlar

    Bilmez isen susup dinle de adam sansinlar.

    Demiş Atalar.



    Son zamanlarda gördüğüm en boş, en işkembeden sallama yorum. Focus 1 ve 2 ile efsane oldu, şimdikiler focus hayranları tarafından adam yerine koyulmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Dostum Alman alan adam özeldir , lüksü sever , konfor ister veya hız ister. Gerek yok 308 ile bütün Almanları karşılaştırmaya

    Polo alan da özeldir, hemi

    öyle deme şimdi. jant kapaklı beyaz polo tabi özeldir. çekemiyorsunuz işte kabul edin.




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Polo ve golf ile Bmw Mercedes Benz Porsche Audi Volkswagen ne varsa gömmüş oluyorsun değil mi IQ seviyesi -100 olan dostum

    Jaguar ve Land Rover'ın Tata (Hint), Rolls Royce'un Bmw , Lamborghini , Bugatti , Bentley'in Volkswagen AG'a ait olduğunu biliyor muydun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilotaFerrari -- 29 Aralık 2017; 21:51:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeaHawk009

    Polo ve golf ile Bmw Mercedes Benz Porsche Audi Volkswagen ne varsa gömmüş oluyorsun değil mi IQ seviyesi -100 olan dostum

    Jaguar ve Land Rover'ın Tata (Hint), Rolls Royce'un Bmw , Lamborghini , Bugatti , Bentley'in Volkswagen AG'a ait olduğunu biliyor muydun?

    IQ seviyesi -550 olan arkadaşım. Bak tek tek anlatayım.

    Bir firmanın bir grubun eline geçmesi, o firmayı o ülkenin ürünü vs yapmaz. Jaguar ve Land Rover'ı, Tata mühendisleri üretmiyor. Lamborghini'yi VW mühendisleri üretmiyor. Düşük maliyet için ortak parça kullanımları (Motor, şasi vs. ) olabiliyor ki artık bu aynı grup içerisinde değil, farklı gruplar hatta alakası bile olmayan firmalar arasında gerçekleşebiliyor. Bugün çoğu mühendislik garajları, şanzıman üreticileri vs büyük firmalar tarafından satın alınıyor. Ya da ürettikleri teknolojiler, büyük paralar karşılığında lisanslanıyor. Uzun lafın kısası, Lamborghini; VW bünyesi altında diye, Polo'ya bindiğin zaman özel olmuyorsun. Bugün Türkiye'de uçuk paralara satılan ama Avrupa ya da Amerika'da çok rahat satın alınabilinen, ulaşılabilirliği gayet kolay olan Mercedes, BMW, Audi gibi firmaların tepe harici modellerine binince özel olmuyorsun.

    Bu arada Lamborghini, Bugatti, Bentley vs. Volkswagen AG'den ziyade Porsche SE' e aittir.

    Bir arabayı aldığın zaman özel olman için o arabanın pahalı, lüks ve kolay ulaşılamayan bir araç olması gerekir. BMW 7 serisine ya da S serisine binersen özel olabilirsin ya da A8 üstte yazdığım gibi. Bu tür Premium'un son noktası sayılabilecek araçlar neredeyse her otomobil üreticisinin bantlarından çıkar zaten. Lexus ismiyle çıkar, Infiniti ismiyle çıkar ama bir şekilde çıkar. Lexus var diye Toyota'ya binince de özel olmuyorsun. Sen ne dedin "Alman alan özeldir." bak arkadaşım Alman'ların ürettiği arabaların anca % 5-10'u özel sayılacak modellerdir. Gerisi fakir insanlar alsın, kullansın diye üretilen modellerdir. Alan kimsede özel olmaz. Lafı sağından, solundan yuvarlayıp "HEAĞĞ POĞRRŞEYİİDE GÖMDÜN HEEaĞĞ." kafasına getirmene gerek yok. Fiat'a binmekte özel o zaman, mesela Egea'ya ne de olsa Ferrari firması Fiat'ın. :D Te Allah'ım kimler bize akıl vermeye çalışıyor.

    Araba işlerinden zerre anlayan bir adam zaten "Alman, Fransız, Kore, Japon." ayrımı günümüzde yapmaz da neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 30 Aralık 2017; 15:3:10 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.