Şimdi Ara

Maksimum hız düştü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Maksimum hız düştü

    Maksimum hız düştü

    Hattım stabil bir şekilde çalışırken bu sabah maksimum hızlar 20 mbps civarı düştü ve snr marginde düşünce hatta kopmalar başlamış ankastreden modeme cat6 çekili durduk yere neden düşer bu aboneler vdsl2 ye geçtği için mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________




  • Aynı sorunu yazmak için geldim. Benim de Upload max hız kısmen düştü download hızının kısmen artması ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Nerede oturuyorsunuz hocam türk telekom mu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EyuphanKundakci

    Nerede oturuyorsunuz hocam türk telekom mu
    Telekom evet, bölge Bursa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bende bursadayım garip tekrar yükselicek gibi durmuyor hiç hem downloadın düşmesi benim kötü oldu :/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sokağınızdaki komşular internet hattı aldıkça dolabın gücü bölünmeye başlar. Ben de zamanında 100 alıyordum şimdi 80e düştü. Tip7 saha dolabı sokaktaki herkese yüksek hız vermeye çalışırsa hepimiz 45mbit hız bile alamayız.

    _____________________________
    İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
    Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı.
    Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000
    ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ
  • Anlık düzeldi eski kapasite hızları yerine geldi. Sanırsam bir çalışma vardı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hız Sınırları Artmış
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yoğunluk kaynaklı olma ihtimali yüksek ayrıca maalesef ki DSL teknolojisi yapısı gereği yoğun saatlerde cross talk denilen bir olaya maruz kalıyor ve hatlar birbirleri üzerine enterferasyon yapabiliyor.

    _____________________________
    No Life
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.