Şimdi Ara

MAKSİMUM 1000 CC KLUBÜ (197. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.073
Cevap
30
Favori
227.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosesişçisi

    Abs var diye sahibi söyledi ama corsa elendi kaput ve çamurluk değişmiş Eskişehir de kaputu değişmiş arabayı satmak imkansız gibi fiyatı öldürüyorlar. Araba çok ama temiz bulmak gerçekten çok zor. Yanıtınız için teşekkür ederim

    Rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    1,0 lpg motoru nasıl olurmuş görün sitedim. Motorun tanıtımını yapmaya çalıştım. Umarım beyenirsiniz.

  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Ellerinize sağlık. LPG uyumu için mühendisler motora ekstradan daha detay eklemişler. i10 halen değeri yeteri kadar anlaşılmamış bir otomobil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UberJager

    Merhaba

    1,0 lpg motoru nasıl olurmuş görün sitedim. Motorun tanıtımını yapmaya çalıştım. Umarım beyenirsiniz.





    90 nm torka çok dediniz ya ölsem de gam yemem
    90 tork nedir yahu

    tamamiyle çağ dışı motor.
    bu araba 1.0 çekmiyor muhabbetinin forvet oyuncusu adeta

    video için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 12 Haziran 2017; 13:32:51 >




  • Hyundai i10 modelleri 935 kilodur, 1,0 69 beygirlik motoru beygir başına 13 kilo çeker.
    Aynı şekilde Günce Vw polo 1,2 tsi 90 beygirlik manual versiyonuda kilo başına 12,9 kilo çeker.
    1,2 tsi 105 beygirlik versiyonu ise yine beygir başına 11 kilo çeker.
    1.0 octavia 115 beygirli versiyonu ise 1250 kilo beygir başına olup 10,8 kilo çeker
    1,5 tdci Ford fiesta 1150 kilo olup 75 olan motoru beygir başına 15 kilo çeker..

    Ayrıca i10 1,0 LPG motoru 2012 yılı Pace awards finalisti olmuştur. http://www.autonews.com/assets/html/12_pace/finalists.html

    Saygılarımla ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 12 Haziran 2017; 14:11:10 >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    i10 rampada-ışıklarda inim inim inlerken diğer yazdığın tüm arabalar yanından yağ gibi akar gider. 13 kiloyu çeken sadece beygir değil, arabanın torkudur bu arada. 70 tane ard arda sıralanmış beygirin var diye düşünelim senin i10'da. O yazdığın turbolu araçlarda araçlarda paralel 2 tane 70 sıra beygir olduğunu düşün. Senin 70 beygirlik tek sıran var(tork oluyor bu). Diğerlerinin 70 beygirlik 2 sırası var (senin 2 katın fazla torku oluyor). En basit haliyle bu, daha derinlere girersek 100 nm dediği 100 kg yi 1 metre'de 9,806 m/s2 ivmelendirebilmesi demek. Yani i10'un 935kg'sini 1,06m/s2 ancak ivmelendirebiliyor. octovia'nın motoru 200nm tork değerine sahip ve 1250kg yi 1.6m/sn2 ivmelendirebiliyor. yani seninkinden 1.5 kat daha iyi çekişi. Fiesta'da polada'da bu farklar mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    i10 rampada-ışıklarda inim inim inlerken diğer yazdığın tüm arabalar yanından yağ gibi akar gider. 13 kiloyu çeken sadece beygir değil, arabanın torkudur bu arada. 70 tane ard arda sıralanmış beygirin var diye düşünelim senin i10'da. O yazdığın turbolu araçlarda araçlarda paralel 2 tane 70 sıra beygir olduğunu düşün. Senin 70 beygirlik tek sıran var(tork oluyor bu). Diğerlerinin 70 beygirlik 2 sırası var (senin 2 katın fazla torku oluyor). En basit haliyle bu, daha derinlere girersek 100 nm dediği 100 kg yi 1 metre'de 9,806 m/s2 ivmelendirebilmesi demek. Yani i10'un 935kg'sini 1,06m/s2 ancak ivmelendirebiliyor. octovia'nın motoru 200nm tork değerine sahip ve 1250kg yi 1.6m/sn2 ivmelendirebiliyor. yani seninkinden 1.5 kat daha iyi çekişi. Fiesta'da polada'da bu farklar mevcut.

    21500 km oldu. Inleyen rampa görmedim. Evimin one zaten %10 ustunde bir rampa. Her gun bu rampayyi cikiyorumda 5 kişi full yuklu. İnledigini gormedim kardeş. Kullanmadan abuk yorumlar yapiyorsunuzya hayret ediyorum... Madem octavia cok super 200 tork var. Iyi ozaman ver 100 bin tl alayim . 2 tane yan yana atim olsun.. Ben bu arabayi 4/1 fiyatina aldim. Bakimi 370 tl.. Vergisi 225 tl..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 13 Haziran 2017; 9:32:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Insanlar sacma beygir tork klişelerine boğulup, devasa meblağlara araba almak zorunda birakilip, kredi borclarina gomule dursun, ben ayda keyfe keder 2000 km yol yapim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 13 Haziran 2017; 9:38:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    gidip 100 bine araba alın demiyorum. Sadece bg/kg ilişkisi üzerine bir karşılaştırma yapmışsınız yaptığınız karşılaştırmadaki eksik noktaları düzeltiyorum. Burada insanları bilgilendirme çabanızı anlarım ama, yanlış bildiğinizi düzeltmeye çalışan insanlara bu kadar karşı çıkma sebebinizi anlayamıyorum. Bu arada listendeki araçlardan herhangi birine sahip değilim. Hatta üreten adamların bile 15.2sn 0-100 ve 155km/h son hız belirledikleri arabayı burada çekişi çok iyi gibi anlatırsanız gülerler.
  • 15 saniye veya 155 km olmasinin ne gibi bir sakincasi oldugunu anlayamadim. 130 km hizi asmiuorum. Arabayi gosteriş icin degil ihtiyac icin aldim... Istanbul parkta sure kasicak deglim... Cekiside bence yeterli. 15 liraya 100 km yol yapan arabadan bahsediyoruz.. Hypermilig yapar klimayida kapatirsaniz bu degeri dahada aşagi dusecektir.. Ben bu arabayla hastaneye hasta, cocugu parka, nineyi torununa goturmek icin aldim.. Piyasa arabasi degil ihtiyac arabasi.. Ayrica haftada en az 8 defa ciktigim evimin yokusunuda bu gun cektim. Bu yokuş yaz kiş coluk cocuk dolu arabayla cikiyorum. Lastik ciyaklamasi her arabada olcaktir..



    https://youtu.be/swdXTYy363k



    Benim eski arabam ford tourneo connect glx idi. 280 neeton torku vardi. Bu arabadan oncede 1.5 tdci ford fiesta kullaniyordum. Her iki arabayida kullanim maliyetlerinden dolayi birakip ekonomik olan i10 tercih ettim... Inanin Connectimin bagaj hacminden başka hicbirşeyini ozlemiyorum. Fiesta otobanda 120 ile giderken cocuk uyutmazdi. Har har sesi kafa şişiriyordu. 2009 yilindan beri 150 newton alti olmayan dizel arac kullandim. Hyundai i10. Ilk benzinli hatta lpgli aracim... Ben bir deha araba alsam gene benzinli alirim.. Okadar netim. Dizelin masrafi ilk alim zorlugu yuksek bakimlarindan biktim.. 1500 liraya turbi 1800 liraya enjektor degisimi olurmu. 280 tl şanziman yagimi degisir. 110 beygir connectin 2010 daki ekonomik durumla 750 lira bakimini ödedim. Bu dizel arabalarla fiesta ile yilda 12000 km, connect ile yilda 12000 km zar zor yaptim... Ama i10 benzinli atmosferik 21500 km oldu... Sadece gecen yaz temmuz ayinin ilk 15 gununde 8000 km yolum var. Darbe kalkismasi olmasa o hevesle 10 bin km tek ayda yapardim..

    Şu an yolculuklarim azaldiysada sebebi cocuk sahibi olmamdir.. Buyumesini bekliyorum...



    Tekrar ediyorum. 1.0 motor lpg motorlu i10 nimettir. Bulunca alin kacirmayin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eşimde de hyundai i10 var; yokuşlarda vitesi manuel moda alırsanız gayet güzel tırmanıyor. ha bağırıyor mu bağırıyor.

    atmosferiğin olayı bağırmak zaten.

    hayırlı günler.
  • 2004 yılı Ağustos ayından bu yana bizimle olan 65.000 km deki yaris 1.0 terra MMT AC aracımızla dün vedalaştık.
  • kir-pi K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam, satma nedeninizi, bundan sonraki araç alım planınızı ve bu zamana kadar yaris ile yaşadığınız tecrübelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    2004 yılı Ağustos ayından bu yana bizimle olan 65.000 km deki yaris 1.0 terra MMT AC aracımızla dün vedalaştık.

    Hayırlı olsun hocam, en eski üyelerden bir tek sen kalmıştın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sen ne yaptın sürüyormuş araç, kaç km ye geldi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Hayırlı olsun hocam, satma nedeninizi, bundan sonraki araç alım planınızı ve bu zamana kadar yaris ile yaşadığınız tecrübelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?

    2004 yılı ağustos ayında sıfır km olarak almıştık, bu güne kadar kullandık, bir şikayetimiz yoktu, artık modeli yenileyelim diye sattık, zaten yerine 1 ay kadar önce 2013 model 35.000 km de yaris hybrid almiştık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    2004 yılı Ağustos ayından bu yana bizimle olan 65.000 km deki yaris 1.0 terra MMT AC aracımızla dün vedalaştık.

    Hayırlı olsun hocam, en eski üyelerden bir tek sen kalmıştın.

    Teşekkür ederim hocam, gene yaristen vazgeçmedik ama, aracı da yeğenime verdim zaten, aile içinde kaldı yani.
  • kir-pi K kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, hayırlı olsun tekrardan :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Hayırlı olsun hocam, satma nedeninizi, bundan sonraki araç alım planınızı ve bu zamana kadar yaris ile yaşadığınız tecrübelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?

    2004 yılı ağustos ayında sıfır km olarak almıştık, bu güne kadar kullandık, bir şikayetimiz yoktu, artık modeli yenileyelim diye sattık, zaten yerine 1 ay kadar önce 2013 model 35.000 km de yaris hybrid almiştık.

    Çok iyi hocam kazasız belasız güle güle kullanın, hybrid i ne kadara aldınız ve kısada olsa

    Yeni araç hakkındaki görüşlerini okumak isterdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2016 model toyota yaris 1.0 life var ailemde. kullanımı çok basit ve eğlenceli. ancak performans olarak çok zayıf. yokuşlarda 4 kişi ve klima açıkken özellikle araç resmen çekmiyor, birinci viteste anca yokuş çıkabiliyor motor bağıra çağıra. araç boşken ise ikinci viteste çok tırın tırın çıkıyor. düzlükte de performansı çok zayıf. ama bu gibi eksilere karşılık az yakıyor, ve sağlam bir motoru var.

    bence iki kişilik aile için yeter ama geniş aile arabası kesinlikle değil. bu araçla uzun yol hiç çekilmez sanıyorum, güvenip sollamaya çıkmam. zaten uzun yola kendi aracım olan mitsubishi colt ile çıkıyoruz genellikle..
  • 
Sayfa: önceki 195196197198199
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.