Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

makrolar buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
2.624
Cevap
1
Favori
133.818
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    84 Mesaj
    A510...



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1088 Mesaj
    SAMSUNG DIGIMAX V5'imle çektiğim iki makro çalışması:

    Su damlası
    http://resimyukle.net/v1/uploads/5131d940ea.jpg

    Gerçek renkler
    http://resimyukle.net/v1/uploads/e9dec18273.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xenox -- 1 Mayıs 2006; 1:02:27 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mister73

    A510...




    hocam üstteki çiçek güzel olmuş da.arılı olan da arkadaki çiçek netlenmiş.keşke onu değilde arılı çiçeği netleseydin...
    |
    |
    _____________________________
    http://www.flickr.com/photos/solucan/
    canon eos 5D markII ,eos40d ,eos 550d , canon ef 1740L ,canon ef-s 15-85 , ef 50 mm 1,8 ,tamron 17-50
    canon A520
    kia rio 2012 :)
  • Çavuş
    84 Mesaj
    hocam haklısın, arıyı uygun pozisyonda yakalayım derken odaklamayı kaçırdığımın farkındayım. zaten ben de bununla ilgili bir soru sorucam üstadlara; aynı objeye bakarken ve makinenin pozisyonunu hiç değiştirmeden odaklamayı tekrar ayarlamak için deklanşörü serbest bırakıp tekrar yarım basmak yeterlimidir, yoksa illa ki makinenin pozisyonunu değiştirmek mi gerekir?

    not:benim makinemde (canon a510) odaklama deklanşöre yarım basılı tutularak lcd ekranda çıkan yeşil dikdörtgenler sayesinde görülüyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: h.cagil

    quote:

    Orjinalden alıntı: mister73

    hocam üstteki çiçek güzel olmuş da.arılı olan da arkadaki çiçek netlenmiş.keşke onu değilde arılı çiçeği netleseydin...
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    84 Mesaj
    su damlası gayet iyi olmuş, ama en azından ekrana sığacak şekilde biraz küçültseydin izlemesi daha kolay olurdu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: xenox

    SAMSUNG DIGIMAX V5'imle çektiğim iki makro çalışması:

    Su damlası
    http://resimyukle.net/v1/uploads/5131d940ea.jpg

    Gerçek renkler
    http://resimyukle.net/v1/uploads/e9dec18273.jpg
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    790 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: xenox

    SAMSUNG DIGIMAX V5'imle çektiğim iki makro çalışması:

    Su damlası
    http://resimyukle.net/v1/uploads/5131d940ea.jpg

    Gerçek renkler
    http://resimyukle.net/v1/uploads/e9dec18273.jpg


    resimler hakkaten güzel. damla süper olmuş
    |
    |
    _____________________________
    E2140 1.6ghz (3.0ghz) - ASUS P5B - 2 GB RAM - ZOTAC 8800 GT - 250 GB HDD - 19" LG WIDE - LOGITECH G5.....




  • Yarbay
    2337 Mesaj
    +1
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1948 Mesaj
    bu da bizden olsun.
    tam makro değil ama makro modunda zoomlayarak çektim

    Makine : Sony V1
    Mekan : Antalya Lara Parkı Havuzu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLper_iLeri -- 1 Mayıs 2006; 11:05:32 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    790 Mesaj
    alper şu resmi 800x600 koysaydında bizde tam olarak görebilseydik bizim ekran boyutumuz seninki kadar büyük değil
    |
    |
    _____________________________
    E2140 1.6ghz (3.0ghz) - ASUS P5B - 2 GB RAM - ZOTAC 8800 GT - 250 GB HDD - 19" LG WIDE - LOGITECH G5.....
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i_citekci -- 1 Mayıs 2006; 16:10:23 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    790 Mesaj
    çekmeyi çok denemiştim ama hızlı oldukları için bir türlü yakalayamamıştım. vatandaş su kovasının içine kazara düşünce objektife yakalanmaktan kurtulamadı

    |
    |
    _____________________________
    E2140 1.6ghz (3.0ghz) - ASUS P5B - 2 GB RAM - ZOTAC 8800 GT - 250 GB HDD - 19" LG WIDE - LOGITECH G5.....
  • Yarbay
    4132 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj
    harika ya
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: fredycrouger

    çekmeyi çok denemiştim ama hızlı oldukları için bir türlü yakalayamamıştım. vatandaş su kovasının içine kazara düşünce objektife yakalanmaktan kurtulamadı







    Belirtmeyi unutmusum
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    ibrahim abi senin arı kadar olmadı ama...(abi bu arada makinayı bozmuşsun.geçmiş olsun.)
    |
    |
    _____________________________
    YNS219
  • Binbaşı
    1948 Mesaj
    len fredi ferdi kendini aşmışsın ha
    ben d-slr almaya karar verdim dandik mandik bişiler alacam
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    790 Mesaj
    önce seni sonra kendimi aştım Lan alper

    dandik mandik bi makine alda karşıma çık artık. olmuyo böyle
    |
    |
    _____________________________
    E2140 1.6ghz (3.0ghz) - ASUS P5B - 2 GB RAM - ZOTAC 8800 GT - 250 GB HDD - 19" LG WIDE - LOGITECH G5.....
  • Yarbay
    2337 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: y_citekci

    ibrahim abi senin arı kadar olmadı ama...(abi bu arada makinayı bozmuşsun.geçmiş olsun.)




    Hocam arıyı arabaylamı kosturuyodun yolun kenarında yakalamısın hayvanın yüzünden anlasılan yeter abi pes ediyorum ne yapacaksan yap ben surda bi soluklanayım dercesine bakmıs
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Yunuscum sağolasın walla sorma yaww. moralim çok bozuldu yaw walla inşallah garantiden erken döner...senin arı resmide güzel olmuş bu arada...birde benim kertenkele resimlerine bak bakalım....




    |
    |
    _____________________________
  • HızlıCevap
    Sayfaya Git:
    Sayfa:
    Reklamlar
    e-ticaret
    izmir web tasarım
    google reklamları
    Kurumsal Web Tasarım Şirketi
    haberler
    son dakika
    Bu sayfanın
    Mobil sürümü
    Mini Sürümü

    BR3
    0,437
    1.2.165

    Reklamlar
     
    Kurumsal Web Tasarım Şirketi Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu SEO
    haberler son dakika google reklamları üniversite
    izmir web tasarım
    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

    BR3
    0,516
    1.2.165

    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.